abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:59:50 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59149226
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Eensch. Ik vraag me wel af wat je met die moeder aller samenzweringstheorieen bedoeld. Is dat de eerste samenzweringstheorie die de instigator is voor het algemenere geloof in samenzweringen voor de complotdenker, of een soort van historische samenzweringstheorie waaruit vele anderen zijn afgeleid? Ik noem het aloude grote Joodse complot, die duivelse Joden (zionisten in bedekte termen) zijn bij elke samenzweringstheorie wel terug te vinden. In bijv de eerste samenzweringstheorieen daags na 9/11 waren de Joden de boosdoeners.
Er was toch ook iets met de Egyptenaren dat er een infiltratie was binnen de farao's ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59149401
Men verdenkt trouwens ook van Armand Jean du Plessis (Cardinal-Duc de Richelieu) als walvissian zich over Koning lodewijk de 13de (bekende reptillian) boog.
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:41:11 #128
52357 Lambiekje
pi_59151371
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Hoe wil je je erin verdiepen als alles, zoals je zegt, verzwegen wordt? Het internet lijkt me niet het juiste middel, al die ongefundeerde websites die onderhouden worden door enorme conspiracy-gelovers slaan in alle gevallen de plank mis.

*ohja, mocht niet*

Ik geloof niet dat WTC gebouw 7 collapsed is door een vuurtje.
Dat is wel het meest stomme wat ik in tijden heb gehoord .. maar waarschijnlijk zit je te stoken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59161076
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er was toch ook iets met de Egyptenaren dat er een infiltratie was binnen de farao's ?
http://www.catchpenny.org/abydos.html
Door Black Helicopters. E.t. Psy Ops. Waarom niet

Uit n imo hele mooie serie.

Geeft wel n btje weer wat Ryan volgens mij probeert te stellen.
Om het zo simpel mogelijk te zeggen.

Geloof je in 'n eeuwenoude oorlog tussen Goed en Kwaad ?

Bijgelovig ?
quote:
They say that the number 13 is an unlucky number. This is almost a worldwide belief. You will usually never see a room numbered 13, or any hotels or motels with a 13th floor.

# But think about this: 13 original colonies,
# 13 signers of the Declaration of Independence,
# 13 stripes on our flag,
# 13 steps on the Pyramid,
# 13 letters in the Latin above,
# 13 letters in "E Pluribus Unum,"
# 13 stars above the Eagle,
# 13 bars on that shield,
# 13 leaves on the olive branch,
# 13 fruits, and if you look closely, 13 arrows.
# And, for minorities: the 13th Amendment.

http://www.qsl.net/w5www/dollarbill.html
Maar ja, pyramides zie je overal.
quote:
De uitdrukking 'Bottom of the Pyramid' werd in 1932 al gebruikt door Franklin D. Roosevelt, destijds president van de Verenigde Staten.

Base of the Pyramid in de praktijk

Al veel Multinationals zijn projecten gestart aan de Base of the Pyramid. Vanuit Nederland zijn bijvoorbeeld Unilever, DSM en Shell al geruime tijd bezig met interessante projecten op dit gebied. Vanuit de Verenigde Staten zijn Procter & Gamble, SC Johnson en Dupont erg actief in the Base of the Pyramid.

http://www.baseofthepyramid.nl/

Mijn Mening, Tja.. waarom zou ik dit niet geloven ?
quote:
From 1941 -1945 DuPont contributed to the top secret Manhattan Project that was to produce the bombs that devastated Hiroshima and Nagasaki. The company was also the principal mass producer of plutonium in the US, having designed, built and operated the world’s first plutonium production plant, the Hanford plant in Washington, at the request of the federal government. It also designed, built and operated the Oak Ridge pilot plant in Tennessee.[16] During the war DuPont managed a total of 25 US government plants, manufacturing mainly explosives, methanol, ammonia and neoprene rubber. DuPont profited immensely from the war, emerging from the fighting with a cash fund exceeding $196 million.[17]

]http://www.catchpenny.org/abydos.html

Geloof ik dat n bedrijf als DUPONT mij en andere dingen die ik liefheb in gevaar brengt ?
JA!

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59162983
Lijkt me interessant leesvoer (heb op het moment geen tijd om het allemaal goed door te lezen of te bekijken), maar zou je dit ff in een ander topicje kunnen plaatsen? Dan kunnen we er daar verder op in gaan.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:17:20 #131
52357 Lambiekje
pi_59164153
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:11 schreef ToT het volgende:
Lijkt me interessant leesvoer (heb op het moment geen tijd om het allemaal goed door te lezen of te bekijken), maar zou je dit ff in een ander topicje kunnen plaatsen? Dan kunnen we er daar verder op in gaan.
Begin je je langzamerhand te verdiepen en in te zien dat er toch wel snode zaken aan de gang zijn waar de reguliere media zich verre van te houden ...?
pi_59164299
Ach ik ben sowieso altijd al wel kritisch tegenover de overheid en de media geweest, maar langzaam maar zeker wordt het me wel duidelijker dat we nog harder genaaid worden dan ik al dacht.
Neem bijvoorbeeld die Codex over het voedsel. Ik heb een linkje in het desbetreffende topic gezet. Als die vrouw in dat filmpje gelijk heeft, zijn we echt de lul! Iets eerder in datzelfde topic zie je nog een reactie van mij op een actualiteitenprogramma die het over de codex had; die deden het al alsof het allemaal goed bedoelde richtlijnen waren, maar als ook maar een fractie klopt van wat die vrouw beweert, dan moeten we zo snel mogelijk van die "richtlijnen" af!
Ik zet even een samenvatting van dat filmpje in het codex topic.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:44:04 #133
52357 Lambiekje
pi_59164731
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:24 schreef ToT het volgende:
Ach ik ben sowieso altijd al wel kritisch tegenover de overheid en de media geweest, maar langzaam maar zeker wordt het me wel duidelijker dat we nog harder genaaid worden dan ik al dacht.
Neem bijvoorbeeld die Codex over het voedsel. Ik heb een linkje in het desbetreffende topic gezet. Als die vrouw in dat filmpje gelijk heeft, zijn we echt de lul! Iets eerder in datzelfde topic zie je nog een reactie van mij op een actualiteitenprogramma die het over de codex had; die deden het al alsof het allemaal goed bedoelde richtlijnen waren, maar als ook maar een fractie klopt van wat die vrouw beweert, dan moeten we zo snel mogelijk van die "richtlijnen" af!
Ik zet even een samenvatting van dat filmpje in het codex topic.
precies ... als er ook maar een fractie waar is van wat de geweldige conspiracies aankaarten...dan is er een serieus probleem.

Ken je de docu Future of Food bijvoorbeeld ... die website heeft monsterlijk veel briljante documentaires gerangschikt per categorie wat allemaal te vinden valt op VideoGoogle en dergelijke.
pi_59164868
Kommop ToT en Lambiek, ontopic blijven
pi_59166492
Okee okee, dit was een conspiracy theory die ik WEL geloofde!
Het gaat er om wat je NIET gelooft!
pi_59166665
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Eensch. Ik vraag me wel af wat je met die moeder aller samenzweringstheorieen bedoeld. Is dat de eerste samenzweringstheorie die de instigator is voor het algemenere geloof in samenzweringen voor de complotdenker, of een soort van historische samenzweringstheorie waaruit vele anderen zijn afgeleid? Ik noem het aloude grote Joodse complot, die duivelse Joden (zionisten in bedekte termen) zijn bij elke samenzweringstheorie wel terug te vinden. In bijv de eerste samenzweringstheorieen daags na 9/11 waren de Joden de boosdoeners.
Ja, die bedoel ik idd. .
I´m back.
pi_59167822
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:11 schreef ToT het volgende:
Er zijn 'n aantal topics over, waaronder deze:

The Illuminati / Freemason Signature

Zal mijn reactie daar ook posten.
Mijn reactie was vnl gericht op de vraag, waarom zou je sommige zaken eigenlijk niet of wel " geloven".

Vrij lastig om uit te leggen als er niet te diep op de inhoud mag worden ingegaan, daarom vergezelde ik mijn post met wat " luchtige" you tube filmpjes.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59177333
Cool, dan gaan we in dat topic gewoon verder.

Ja anders wordt het hier zo'n compleet door elkaar heen lopend zooitje.
pi_59731743
Om een aantal punten van het lijstje uit het begin van dit topic er maar voor het gemak bij te pakken;

JFK: De magic-bullet theory zou het toch voor iedereen die een beetje nadenkt duidelijk moeten maken dat in ieder geval de officiële verklaring niet klopt. En zodra de officiële verklaring niet klopt, moet je je af gaan vragen waarom niet, en wat dan wel de waarheid is.

911: De vele explosies die te horen zijn voor en tijdens het instorten van het WTC, het gebrek aan brokstukken bij het Pentagon en het gebrek aan überhaupt iets dat doet denken aan een vliegtuig in Shanksville, dat zijn voor mij toch punten waar ik niet omheen kan. Ook het feit dat Larry Silverstein vlak voor 9/11 het WTC opnieuw heeft verzekerd (En er uiteindelijk belachelijk veel geld aan over heeft gehouden), het instorten van gebouw 7 (En het schrijnende, te vroege verslag van de BBC met het betreffende gebouw nog op de achtergrond in beeld), het feit dat daar veel 'staatsgeheimen' in opgeborgen waren... Het is allemaal teveel om nog te geloven dat de 'Conspiracy Movement' paranoïde is, of teveel vrije tijd heeft. Ik heb inmiddels dan ook wel het punt bereikt dat ik er 100% van overtuigd ben dat 9/11 gepland en uitgevoerd is om bepaalde zaken wat betreft het creëren van een nieuwe vijand (En daarmee een hoop angst op straat, een gouden reden voor een oorlog, en een verhoogde 'beveiliging') en het opvoeren van het Defense Budget definitief door te drukken. Via angst controleer je de mensen, dat is een klassieke truc. Maak ze via de oh-zo transparante en onafhankelijke nieuws kanalen wijs dat er een serieuze kans is op een nieuwe aanslag, en stop ze vervolgens vol met miljoenen-kostende reclame spotjes over dingen die mensen niet nodig hebben; de ultieme consumptie maatschappij.

De maanlanding: Hier heb ik nog altijd mijn twijfels bij. Er zijn interessante aanwijzingen, maar het is misschien te lang geleden om het helemaal tot op het bot te onderzoeken en zeker te zijn van bepaalde feiten.

Aliens op aarde/Roswel incident: Ik denk dat ik zelf getuige zou moeten zijn van een UFO/Alien om overtuigd te raken, maar ik denk dat er wel degelijk buitenaards leven is, en dat we ook wel bezocht zijn geweest. Als je kijkt naar de technologische vooruitgang, ten opzichte van de emotionele groei van de mensheid, dan groeit het ergens scheef. Of dat nu komt omdat 'we' kennis gebruiken van een verder ontwikkeld volk, blijft voor mij de vraag.

Hollow Earth: Er zijn nog genoeg plekken op aarde die niet toegangkelijk zijn. Ofwel door extreme weersomstandigheden, ofwel doordat ze extreem goed beveiligd zijn of simpelweg niet toegankelijk voor onbevoegden. Of er zich op deze plekken 'ingangen' naar de binnenkant van de aarde bevinden? Wie weet. Ik zou best zo ver kunnen gaan om te denken dat er bepaalde gangen en complexe ruimten zijn onder het oppervlak van de aarde, maar een inwendige, eigen wereld, dat gaat me iets te ver. Maar wellicht dat ik binnenkort iets tegenkom dat me er heel anders over doet denken.

Illuminati / Schaduwregeringen/ Secret Societies: Extreem interessant, en zeer uitgebreid. Niet iets dat je even snel doorspit om de feiten en 'weetjes' naast elkaar neer te leggen. Ik denk dat het duidelijk is dat er bepaalde individuelen zijn die de wet met gemak kunnen ontlopen, en ik geloof ook wel dat er een groep mensen is die de (met name de Westerse) burgers naar een bijna zombie-achtige comsumptie-maatschapij wil sturen, aan de hand van weinig intelligentie, veel entertainment, weinig zelf-confrontatie, veel 'zelf-verbetering' (Aan de hand van zelf-verwenning)

Global Warming: Opgeblazen 'wij-campagne' om de mensen bezig te houden.

Chippen, Cameras, Internet, Pasjes: Zie eerdere punten

[ Bericht 1% gewijzigd door jamie85 op 27-06-2008 14:33:49 ]
pi_59771962
9/11: Een inside Job of samenwerking met Bin Laden.Het was een gruwelijke manier om een oorlog in Afghanistan en vooral in Irak te kunnen beginnen, bepaalde wetten door te kunnen drukken en vooral Sadam Hussein de dood in te kunnen jagen.Ik geloof niet dat Bush de hoofdpersoon is die perse wilde dat deze aanslagen zou worden gepleegd.Daar is deze man te dom voor.

JFK: Oswald didn't do it, of niet in zijn eentje in ieder geval.

Reptillians/Walvisians/Aliens: Het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.Mensen zijn mensen (hoe slecht ze ook kunnen zijn), dieren zijn dieren en planten zijn planten.Aliens bestaan niet,verzinsel van wie dan ook.Het zijn of engelen van Satan,of het zijn experimenten van wie dan ook of één grote grap.

Geheime genootschappen: Die bestaan.Allemaal opgericht door het Vaticaan,onder leiding van Satan de Duivel die momenteel over de aarde regeert.Doel is verwarring te verspreiden(in geloof), revoluties door de jaren heen te ontketenenten kwade van mensen, invloedrijke personen op het verkeerde been te zetten.De top van de wereld maakt samen het de top van het Vaticaan de dienst uit in de wereld.

Brave New World: We worden geen gechipte slaven van 1 grote wereldregering.Waar we niet meer vrij zijn.Ik geloof altijd nog in God en in zijn liefde.
pi_59773005
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:26 schreef jamie85 het volgende:
De maanlanding: Hier heb ik nog altijd mijn twijfels bij. Er zijn interessante aanwijzingen, maar het is misschien te lang geleden om het helemaal tot op het bot te onderzoeken en zeker te zijn van bepaalde feiten.
Bij de meeste conspiracies sta ik niet gelijk met een oordeel klaar; die van JFK, 9/11 of Roswell vind ik soms erg intrigerend. Maar die gefakete maanlanding, da's toch echt te idioot voor woorden hoor Er zijn hier of in TRU al zoveel topics over geweest, en elke keer kwamen de gelovers van de conspiracy weer met een gebrek aan kennis en de meest vergezochte verklaringen. Vooral een gebrek aan natuurkundige kennis. Zoals ik al eerder zei; met een gemiddelde Teleac cursus kun je al die argumenten al van tafel vegen.
pi_59826416
Niet helemaal doorgelezen maar de docu: Empire of the city: Ring of power
is mijn inziens heel heel dicht bij de waarheid.
Veel zaken zijn op eigen onderzoek na te trekken en kloppend te verifiëren.
Het is wel een hele zit 4 stukken avi van 5-6 uur totaal aan informatie.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_59826480
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zouden de zionisten zijn in de hele docu the ring of power komt dit uitgebreid aan bod.
Door de bijbel naast de Egyptische geschiedenis/teksten te leggen.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')