quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:17 schreef LordNemephis het volgende:
TS zit in de problemen een heeft wat 'connecties' nodig?
Nee kan niet lezen, alleen schrijven... maar ik wel even geheel ontopic melden dat ik wel mensen ken die in drugs handelen. Zo goed?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
... uhmnee. kan jij wel lezen? mistel.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Nee kan niet lezen, alleen schrijven... maar ik wel even geheel ontopic melden dat ik wel mensen ken die in drugs handelen. Zo goed?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan niet eens zeggen wie ik allemaal gekend heb, omdat de meerderheid nu al geliquideerd is. best spannend, als je alle verhalen kent, maar niet gelieërd bent.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen dan ? Alsof iemand jou zou opzoeken omdat je op een forum hebt verteld dat je hem kende ?
best een sukkel lol. hoe is je tantie er onder?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef bob1234 het volgende:
Me tantes ex vriend, zit 10 jaar in een cel in noorwegen voor het smokkelen van half miljoen aan drugs over de grens. Hij was aangehouden omdat die ze auto fout parkeerde en toen vonden ze de drugs
Ooit reed ik een keer met een taxi door scheveningen. Kom ik bij die haven weet de chauffeur niet echt de weg en wil hij naar de weg vragen aan mensen die bij 2 geparkeerde auto's stonden. Ik kijk beter zie ik dat ze een koffer op de achterbak hadden liggen en ze zagen er onguur uit. Ik meteen tegen die chaffeur zeggen dat hij beter door kon rijden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof niet. ik wil graag verhalen van anderen horen die net zo onversaagd zijn als jij.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Criminele vrienden hebben is niets tofs aan, vooral niet als ze vervolgens bij jou huiszoeking gaan doen omdat je 'bevriend bent met'Het ging om een moordzaak en ik kan je vertellen dat het heel pijnlijk is als ze al je dagboeken meenemen (en m'n pc's!!! niet meer op fok
)
Ik heb ook genoeg tijd op het politiebureau doorgebracht *zucht* en daar is niets spannends aan, is suf en achterlijk. Sindsdien heb ik helaas wel een beetje een lage pet op van de Nederlandse politie, maar goed.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
ik ben al tig keren meegenomen., zelfs een keer van bed gelicht in de 'hectische periode'.
lang? dronken iemand doodrijden is nooit ok.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:12 schreef Isabeau het volgende:
En de zoon van kennissen zit in de VS een straf van 30 jaar uit. Met iets teveel drank op het zoontje van de sheriff doodrijden is niet handig. Maar 30 jaar vind ik wel heel erg lang... (hij is nog in het programma "Vreemde tralies" oid van de EO geweest)
Daarom krijgen echt erge criminelen ook altijd een straf van 1000 jaar ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook in amerika, wat veel memsen in nl niet weten, kom je vaak veel vroeger vrij dan je straf. kijk maar straks naar de 'scorpion'.
net zoiets als uitbrokenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:30 schreef tonja het volgende:
Een andere oom van mij kwam in een Deense gevangenis terecht wegens inbraken.
hangt heel erg van de staat af. soms word je doodgemaakt omdat je mensen dood hebt gemaakt. soms krijg je bij het bekennen een lage straf voor een erg vergrijp en maak je bovendien kans op vervroegde vrijlating. heel erg vervroegd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daarom krijgen echt erge criminelen ook altijd een straf van 1000 jaar ofzo
http://www.me-cvs-stichting.nl/JosvanderMeer.htmquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jos vd Meer was ik goed bevriend mee (google maar op ze naam)
In Nederland krijg je voor moord niet eens zoveel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
lang? dronken iemand doodrijden is nooit ok.
ook in amerika, wat veel mensen in nl niet weten, kom je vaak veel vroeger vrij dan je straf. kijk maar straks naar de 'scorpion'.
Dezequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
http://www.me-cvs-stichting.nl/JosvanderMeer.htm
Deze?
Nigga whut?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:40 schreef Double-Helix het volgende:
verre famillie die opgepakt is voor terrorisme in de vs....
Ja zeker een sukkel, vooral omdat die al 10 jaar eens in de 3 maanden hetzelfde deed en altijd goed ging, vertelde die laterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best een sukkel lol. hoe is je tantie er onder?
anders rot je lekker op uit topics waar je toch niks aan vindt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:17 schreef gelly het volgende:
Spannend zeg.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:54 schreef Manono het volgende:
Daar kan ik wel een boek over schrijven want sommige verhalen zijn de moeite waard maar het is niet goed voor m'n karma.
Met dank aan onze criminele sociale omgevingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:52 schreef Tmaatje het volgende:
Dames en heren, hier zit toch wel interessant topic materiaal in...![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef honda1990 het volgende:
Meer dan wat formeel mailcontact met Steve Brown heb ik niet gehad geloof ik
die crimineel in spijkerbroek die nu college's volgt?quote:
Ik ken geen Michael die de moordenaar is van een mevrouw Wittenberg...hoogstens een Ernstquote:Op zondag 18 mei 2008 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er eigenlijk nog mensen die michael, de moordenaar van mevrouw wittenberg, kennen?
Tenzij oorlogsmisdaden gepleegd, wat niet door de gehele SS gebeurde, vind ik dit niet echt een misdadiger.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:30 schreef tonja het volgende:
Een oom van mij zat bij de SS.
Ach ik had gewoon wat vragen voor hem meer nietquote:
Het fijne weet ik er niet van. Het was nou niet bepaald een gespreks onderwerp tijdens familie bijeenkomstenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenzij oorlogsmisdaden gepleegd, wat niet door de gehele SS gebeurde, vind ik dit niet echt een misdadiger.
Niet tof van 'em, maar ergens wel begrijpbaar.
Behoorlijk veel in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er niet van. Het was nou niet bepaald een gespreks onderwerp tijdens familie bijeenkomstenMaar ik weet wel dat hij zich aan het eind van WOII voor de rechter moest verantwoorden. Wat daar uit kwam weet ik niet.
Maar misschien moesten alle nederlandse SS-ers zich wel voor de rechter verantwoorden.
Iedereen. In dienst van een andere krijgsmacht mag/ mocht nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er niet van. Het was nou niet bepaald een gespreks onderwerp tijdens familie bijeenkomstenMaar ik weet wel dat hij zich aan het eind van WOII voor de rechter moest verantwoorden. Wat daar uit kwam weet ik niet.
Maar misschien moesten alle nederlandse SS-ers zich wel voor de rechter verantwoorden.
Mwah.. Ligt eraan.. Je had er zat die gingen om de russen (/ het communisme) te bestrijden. Om die reden zaten joden "in den beginne" ook nog wel bij de nsb..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Behoorlijk veel in ieder geval.
Ik denk ook dat dit nog heel gevoelig ligt bij mensen die de oorlog hebben meegemaakt, maar dat de volgende generatie er al wel anders tegenover staat. Hangt ook af wat hij gedaan heeft natuurlijk maar om te zeggen crimineel, moeilijk...
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ken een jongen die te vroeg vuurwerk had afgestoken, heeft een halt straf gekregen, hij moest een video bekijken over vuurwerk.
Ik sprak laatst met een neefje van een zekere Saddam H.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:27 schreef alors het volgende:
Ik zat ooit bij een meisje in de klas die haar vriend was een neefje van een zekere Willem H. Dé Willem H.
Beat that!
Saddam Henk zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:35 schreef DR-ONLINE het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met een neefje van een zekere Saddam H.![]()
Done.
Ik vind wel dat je alors hebt overtroffen trouwens.quote:
Nominatie voor vaag verhaal ? WTF bedoel je ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef roooosje het volgende:
[..]
Een jongen die vroeger bij ons thuis kwam deed zich voor als 'pizzaman' en toen het meisje opendeed schoot zijn beste vriend haar neer.
Ja en nou zit hij in het kremlin ?? Aha...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:31 schreef LordNemephis het volgende:
Owja ik ken nog iemand die in het verleden moordenaar voor de KGB was maar toen ie moest gaan moorden vanuit persoonlijk gewin van de opdrachtgevers is ie gevlucht.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:37 schreef PastoorPeter het volgende:
Hoogleraar ethiek misbruikte 13-jarige jongen
Da's mijn oom
Dè Meessen die vroeger Spierings heette?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
Heb vroeger eens met wat vrienden een pandje van Hans van Meesen gekraakt. Daar waren we dus ook weer snel uit
Niet echt gekend die gast, maar dus wel met een redelijk grote crimineel in aanraking geweest
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dè Meessen die vroeger Spierings heette?
zo. eng baasje...quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
Heb vroeger eens met wat vrienden een pandje van Hans van Meesen gekraakt. Daar waren we dus ook weer snel uit
Niet echt gekend die gast, maar dus wel met een redelijk grote crimineel in aanraking geweest
BTW, niet dat het een vriend van me isquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Inderdaad
Het betrof een oude Sauna/Massagesalon (lees: Aziatische hoerentent) van hem, die we gekraakt hadden. Politie kwam langs om huisvrede te constateren, en meldde ons toen meteen dat als de eigenaar langskwam (Hans) dat we niet 1-1-2 hoefde te bellen, want ze kwamen dan toch niet.
kelere......... dat lijkt me ook balen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Criminele vrienden hebben is niets tofs aan, vooral niet als ze vervolgens bij jou huiszoeking gaan doen omdat je 'bevriend bent met'Het ging om een moordzaak en ik kan je vertellen dat het heel pijnlijk is als ze al je dagboeken meenemen (en m'n pc's!!! niet meer op fok
)
Technisch technisch technisch gezien is hij niet mijn oom, maar de ex-vriend van mijn oom. Maar ze wonen nog samen dus ja. Sinds dat hele gedoe zie ik hem wel veeeel minder.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Phrits het volgende:
Ga hier liever niet teveel in op details, is me iets te persoonlijk.
Maar heb wel een paar familieleden die op het verkeerde pad hebben gezeten/zitten en één daarvan heeft voor 3 jaar vastgezeten en paar keer voor minder-lange periode.
Andere familieleden voornamelijk kortere perioden als ze weer een confrontatie hadden gehad met hooligans van andere klup.
Ééntje toendertijd verraden door een gozer die d´r een paar had aangenaaid op het bureau voor strafvermindering![]()
Meen dat diegene Chuckie was, waarschijnlijk weet de FOKFilm-ploeg nog wel wie deze klootzak is![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:27 schreef alors het volgende:
Ik zat ooit bij een meisje in de klas die haar vriend was een neefje van een zekere Willem H. Dé Willem H.
Beat that!
Grappig, het zou dus kunnen dat wij elkaar IRL vaag kennenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
ok. ik kan heel sumier vertellen wat ik ken. een van mijn beste buurtvrienden en voorheen drinkmaatje is een bekende van het hele 'concern' in ruste.
ik heb ze ook allemaal gezien, voordat ze heen gingen, op verjaardagen, feestjes en als ze weer een nieuwe auto hadden, of 'klokkie' ter waarde van een auto.
Het is niet echt nodig overal " " bij te zetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:27 schreef smoekie het volgende:
tja wat is crimineel.
Iemand die een fietst steelt is al "crimineel"
Ik ken aardig wat "echte" criminelen met bijbehorende "gebeurtenissen" maar vindt het niet zo belangrijk deze er hier of waar dan ook uit te gooien.
"kleine" criminelen (telers, dieven) ach wat boeit het, er zullen ongetwijfeld "leuke" verhalen tussen zitten, maar de "echte" verhalen cq gebeurtenissen kun je als je daar daadwerkelijk mee bekend bent beter achterwege laten.
Zo ook het noemen van "namen" waarmee je "bekend" bent.
Ken zat "kleine" criminelen die o.a door stom en dom gedrag hun huis zijn uitgezet omdat ze "ff" gauw een graantje mee wilde plukken van de wat "grotere" crimineel, ik heb ooit wel eens mijn eigen gestolen autoradio aangeboden gekregen, die ik uiteraard "gratis" heb gekregen.
De rest van de "succesverhalen" blijven zoals het hoort gewoon binnensmond.
Toch niet Sauna ugla ofzo aan het rembrandplein he?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Inderdaad
Het betrof een oude Sauna/Massagesalon (lees: Aziatische hoerentent) van hem, die we gekraakt hadden. Politie kwam langs om huisvrede te constateren, en meldde ons toen meteen dat als de eigenaar langskwam (Hans) dat we niet 1-1-2 hoefde te bellen, want ze kwamen dan toch niet.
Maak jij het anders even spannend voor jezelf scarfacequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:27 schreef smoekie het volgende:
*verhaal*
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:03 schreef Buschetta het volgende:
opsomming
-Telers
-Bankrovers
-Psycho moordenaars (zelfs aanvankelijk herkend in opsporing verzocht)
-Inbrekers
-Kluiskrakers
-Straatrovers
-Straat dealers
-Internationale drugstransporten
-Wapenhandel
-Producenten van HD
-Piraterij
-Beursfraudeurs
-Juwelen smokkelaars
-Mensenhandelaars
-Trouwhandel (schijnhuwelijken etc)
-corrupte ambenaren (belasting, politie, gemeente ambtenaren)
etc. etc.
En over elk persoon wel een vaag verhaal te melden
Als ik er echt over na ga denken denk ik dat ik wel zo'n beetje elk soort crimineel ken. Ik heb gelukkig zelf nog nooit vastgezeten. Maar voor veel van deze jongens is dat heel gewoon.... "die zit binnen" zeggen ze dan.
Er zijn documentaires gemaakt over vrij directe ex-collega's van me. En ik kan je meedelen dat het erg raar is om zoiets per toeval te zien. Ik zit zelf al jaren in het buitenland en werk op kantoorHeb ook weleens overwogen om het "foute pad" op te gaan maar ik denk dat het je niet gelukkig maakt. Althans geen van deze mensen was echt gelukkig.
heb ook weleens een slow chat gehad met maddox
nee dankjewel "vriend"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maak jij het anders even spannend voor jezelf scarface
tja ach ieder zijn eigen manier van schrijven he. jij de jouwe, ik de mijne.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:53 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Het is niet echt nodig overal " " bij te zetten.
met je verkeerde schaamlip uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef smoekie het volgende:
[..]
nee dankjewel "vriend"
hitsen jullie elkandermaar lekker op met al die spannende "verhalen" blijkbaar is het "cool" zulke dingen te vertellen cq te verzinnen, ik zie het nut er niet van in maar goed, zal wel aan mij liggen.
gaat lekker door zou ik zeggen.
@zahi: iedereen zijn eigen mening...; ik heb ook niet zoveel criminele vrienden...tenzij muggen vermoorden ook crimineel is dan heb ik massamoordenaars als vrienden...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met je verkeerde schaamlip uit bed gestapt?
prima een eigen mening. maar daar is ten eerste dit topic niet voor (fb) en ten tweede zie ik niet in wat er mis is met vragen of de off topic fok!ker met zijn agressieve gelul misschien een slechte bui heeft. wat is je probleem moderator?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
@zahi: iedereen zijn eigen mening...; ik heb ook niet zoveel criminele vrienden...tenzij muggen vermoorden ook crimineel is dan heb ik massamoordenaars als vrienden...
Nee hoor, heerlijk uit bed gestapt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met je verkeerde schaamlip uit bed gestapt?
open een eigen topic. oh ja, jij bepaalt niet waar anderen wel of niet over praten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:10 schreef smoekie het volgende:
[..]
Nee hoor, heerlijk uit bed gestapt.
Enkel zoals ik al zei wat is het nut "stoer-cool" te lullen over dingen waar je gewoon je mond over zou moeten dichthouden als men idd bekend is met dat soort dingen.
Als je echt bekend bent met dat soort "dingen" hoor je je mond daarover te houden heel simpel. Maar goed ieder zijn eigen mening daarover toch.
Open een topic over of je moet spreken of zwijgen over dit soort dingen en laat ons hier lekker pratenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:10 schreef smoekie het volgende:
[..]
Nee hoor, heerlijk uit bed gestapt.
Enkel zoals ik al zei wat is het nut "stoer-cool" te lullen over dingen waar je gewoon je mond over zou moeten dichthouden als men idd bekend is met dat soort dingen.
Als je echt bekend bent met dat soort "dingen" hoor je je mond daarover te houden heel simpel. Maar goed ieder zijn eigen mening daarover toch.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:52 schreef hotbryan het volgende:
Ik wil iemand (in elkaar slaan alleen om) zijn telefoon (te) jatten... daar zit een telefoonnummer in die ik MOET hebben! Die telefoonnummer is een bewijs voor mij en anderen!! Wie kan mij helpen? Haha!
Ik weet waar hij woont en werkt. Het gaat om een Indiaase jongeman die woon in Zeist aan de Prinses Margrietlaan en rijdt in een witte Opel Corsa en werkt bij IKEA te Utrecht en hij heet Sanjeevan!
Ik ben toch niet illegaal bezig? Hij krijgt zijn telefoon weer terug nadat ik bepaalde nummers heb gevonden... haha!
Email: hotbryan4u@hotmail.com
lol. pm eensquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:52 schreef hotbryan het volgende:
Ik wil iemand (in elkaar slaan alleen om) zijn telefoon (te) jatten... daar zit een telefoonnummer in die ik MOET hebben! Die telefoonnummer is een bewijs voor mij en anderen!! Wie kan mij helpen? Haha!
Ik weet waar hij woont en werkt. Het gaat om een Indiaase jongeman die woon in Zeist aan de Prinses Margrietlaan en rijdt in een witte Opel Corsa en werkt bij IKEA te Utrecht en hij heet Sanjeevan!
Ik ben toch niet illegaal bezig? Hij krijgt zijn telefoon weer terug nadat ik bepaalde nummers heb gevonden... haha!
Email: hotbryan4u@hotmail.com
vertel eens over jouw criminele kennisen. moeten genoeg 'erhemmers' zijn die je kent. zeker in het moortgat of die kroeg vroeger als je doorliep. in dat straatje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:30 schreef remlof het volgende:
Zie voor verrassende wending hier: Ik wil iemands telefoon jatten voor...
Ik ken er wel een paar met een strafblad, maar dat zijn nou niet de types waarmee ik graag een avondje ga doorzakkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel eens over jouw criminele kennisen. moeten genoeg 'erhemmers' zijn die je kent. zeker in het moortgat of die kroeg vroeger als je doorliep. in dat straatje.
Dat was dus bij de opening van het nieuwe Ajax honk. Priceless!quote:AMSTERDAM Een gestolen touringcar en de drie dieven zijn zaterdagnacht in Amsterdam in een gracht beland.De drie, in de leeftijd van 19 en 22 jaar, konden heelhuids uit het water worden gehaald, waarna de politie hen arresteerde.
Het drietal ontvreemde de touringcar bij de Arenaboulevard in AmsterdamZuidoost.Toen de politie de bus zag rijden met de drie jonge mannen erin, werd de achtervolging ingezet. Deze eindigde toen de bus in de Nieuwe Achtergracht belandde. Volgens een politiewoordvoerster was in ieder geval de bestuurder van de touringcar onder invloed van alcohol.
vertel eerst maar eens hoe je met je naar voddenstinkende kraakkleding volkert hebt geïntervieuwd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:34 schreef lurf_doctor het volgende:
Kick voor meer stoere verhalen van dees en geen
google eens op cafénaam...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:24 schreef computergirl het volgende:
hmmmm, vraagje.
Ik heb een buurman die duidelijk ook andere inkomsten heeft dan zijn bijstandsuitkering, maar nu hoorde ik gisteren dat hij ook betrokken geweest zou zijn bij een liquidatie in een cafe hier in de buurt. Dat vind ik andere koek
Ik heb zo m'n twijfels over dat verhaal, is er ergens een site te vinden waar je kan checken of er inderdaad iemand is neergeschoten? Weet geen periode
Die weet ik niet ik woon in amsterdam (Pijp) en hier zijn ook ontzettend veel cafe's.quote:
ik woon ook in de pijp. toeval? misschien als je wat specifieker bent dat ik je kan helpen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die weet ik niet ik woon in amsterdam (Pijp) en hier zijn ook ontzettend veel cafe's.
Ik heb wel lang proberen to googelen op 'cafe moord amsterdam' 'liquidatie amsterdam' en op de straat waar het cafe zou zitten etc, maar dan komt er zoveel resultaat waarik nog steeds niks tussen kan vinden.
ik woon op de ceintuurbaan, dusse..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:24 schreef computergirl het volgende:
er zou een colombiaan doodgeschoten zijn in een 'Egyptisch cafe' in de Van woustraat. Geloof toch dat het een sterk verhaal is
(hoop niet dat je mijn buurman bent)
Nee, ik weet geen naam. Ik woon in de 'beruchte' diamantbuurt en kreeg de indruk dat het een cafe is aan het begin van de v wou (meer jouw kant op dus)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik woon op de ceintuurbaan, dusse..
je weet dus niet de naam van het café? er zitten namelijk wel een paar louche tenten.
nee heeft geen nut. en als jij het weet, weten waarschijnlijk 100 andere mensen het ook en misschien beter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee, ik weet geen naam. Ik woon in de 'beruchte' diamantbuurt en kreeg de indruk dat het een cafe is aan het begin van de v wou (meer jouw kant op dus)
Ik vind criminelen helemaal niet interessant, ik vraag me momenteel alleen af of het nut heeft op basis van roddel de politie te bellen. Denk het niet eigenlijk.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Om uw keuze te vergemakkelijken maken wij gebruik van een keuzemenu:
Dial M for Monkey Misdaad Anoniem.
Belt N voor den Nationaal Socialistische Bond.
had ik inderdaad nog gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:12 schreef Isabeau het volgende:
En de zoon van kennissen zit in de VS een straf van 30 jaar uit. Met iets teveel drank op het zoontje van de sheriff doodrijden is niet handig. Maar 30 jaar vind ik wel heel erg lang... (hij is nog in het programma "Vreemde tralies" oid van de EO geweest)
*pooierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:03 schreef Buschetta het volgende:
opsomming
-Telers
-Bankrovers
-Psycho moordenaars (zelfs aanvankelijk herkend in opsporing verzocht)
-Inbrekers
-Kluiskrakers
-Straatrovers
-Straat dealers
-Internationale drugstransporten
-Wapenhandel
-Producenten van HD
-Piraterij
-Beursfraudeurs
-Juwelen smokkelaars
-Mensenhandelaars
-Trouwhandel (schijnhuwelijken etc)
-corrupte ambenaren (belasting, politie, gemeente ambtenaren)
etc. etc.
En over elk persoon wel een vaag verhaal te melden
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan niet eens zeggen wie ik allemaal gekend heb, omdat de meerderheid nu al geliquideerd is.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:44 schreef popolon het volgende:
Jij hebt ooit een kauwgumpie gejat Manono.
nou nee, grapjasje. allemaal bruinsma mensen. ik noem een jules en een bekende kickbokser waar zijn benen zijn afgezaagd. en zo. van verjaardagsfeestjes voor alle duidelijkheid.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 01:29 schreef SeLang het volgende:
Ik kende vroeger veel linksen
Wtf, weet je hoe sawquote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, grapjasje. allemaal bruinsma mensen. ik noem een jules en een bekende kickbokser waar zijn benen zijn afgezaagd. en zo. van verjaardagsfeestjes voor alle duidelijkheid.
André Brilleman?quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, grapjasje. allemaal bruinsma mensen. ik noem een jules en een bekende kickbokser waar zijn benen zijn afgezaagd. en zo. van verjaardagsfeestjes voor alle duidelijkheid.
scherp. +1quote:
Mijn verhalen is geen probleem meer da's verjaard.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef Almelovakr het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten waar k mee omga;)
Wat is dat toch met die wijven die zich aangetrokken voelen tot lieden uit de zelfkant der maatschappij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*pooier
* Inbreker
Gut, al dit heeft mijn ex ook op zijn CV staan (en hij loopt nog steeds vrij rond)
misschien omdat een echte crimineel net zo goed is in zijn werk als een topmanager?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die wijven die zich aangetrokken voelen tot lieden uit de zelfkant der maatschappij?
Maar die ex was echt een monster dus?
en dus?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat een echte crimineel net zo goed is in zijn werk als een topmanager?
dat moet je aan vrouwen vragen, daar heb ik ook geen antwoord op.quote:
ja dus kan je het doen over doden en/of het algemeen/anoniem houden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef santax het volgende:
Als ik hier over mijn criminele vrienden zou vertellen, dan zouden het niet lang meer mijn vrienden zijn, denk je niet?
Anoniem... nee ik geloof niet dat ik nog zo anoniem hier ben op FOK!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dus kan je het doen over doden en het algemeen/anoniem houden.
dank je wel voor jouw succeswensing! dat heb ik/het topic echt nodigquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef santax het volgende:
[..]
Anoniem... nee ik geloof niet dat ik nog zo anoniem hier ben op FOK!
Succes met je topic verder
Wat mij bevreemd is: hoe kun je vallen op types met 'psycho moordenaar', 'pooier', etc. op het CV?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat moet je aan vrouwen vragen, daar heb ik ook geen antwoord op.
WOW!quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin jat fietsen van het station & een vriend jat energydrankblikjes.
Ik overtref jullie allemaal.![]()
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vriesquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin jat fietsen van het station & een vriend jat energydrankblikjes.
Ik overtref jullie allemaal.![]()
Peter doet alleen groot werk.quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vries
quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vries
De meeste psychopaten herken je niet als je net 18 bent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat mij bevreemd is: hoe kun je vallen op types met 'psycho moordenaar', 'pooier', etc. op het CV?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De meeste psychopaten herken je niet als je net 18 bent.
Tot er een keer wat fout gaat natuurlijk, dan is het opeens blinde paniek en allemaal iets te echt en iets te dichtbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk niet dat dat het geval is. genoeg vrouwen van 20-30-40 die vallen op status of macht. want dat is het namelijk.
dat moet je inderdaad incalculeren. de ene dag zijn ze er nog met hun zware gouden klokkies en dure auto's, de volgende dag kun je ze doorzeeft zien op at5 met het onschuldige thaise vriendinnetje ernaast.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tot er een keer wat fout gaat natuurlijk, dan is het opeens blinde paniek en allemaal iets te echt en iets te dichtbij.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
En met een beeldje geslagen en met een kussen proberen te verstikken ? In Emmen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef Blabi het volgende:
Poeh.. even denken, ik ken een leraar die zijn vrouw heeft vermoord (van de trap gegooid)
Je hebt wel je bril bij Brizzi laten liggen, die laatste keer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:18 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik zat er verder in dan ik zelf ooit wilde. Brizzi en Wagnerplein of Wagnerbende.
nu ben ik braaf.
Waarschijnlijk was het biertje niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je hebt wel je bril bij Brizzi laten liggen, die laatste keer.
Ja die jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 04:04 schreef Chokeme het volgende:
[..]
En met een beeldje geslagen en met een kussen proberen te verstikken ? In Emmen ?
Was waarschijnlijk mijn overbuurman. Hij zag er niet bepaald uit als een natural born killer![]()
Hele buurt op de hobbel en ik werd niet eens wakker van de trauma heli die achter mijn huis landde.
Die Justitie zogenaamd niet kan vinden?quote:
Bert Middelburg - De Domineequote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die Justitie zogenaamd niet kan vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |