quote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef honda1990 het volgende:
Meer dan wat formeel mailcontact met Steve Brown heb ik niet gehad geloof ik
die crimineel in spijkerbroek die nu college's volgt?quote:
Ik ken geen Michael die de moordenaar is van een mevrouw Wittenberg...hoogstens een Ernstquote:Op zondag 18 mei 2008 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er eigenlijk nog mensen die michael, de moordenaar van mevrouw wittenberg, kennen?
Tenzij oorlogsmisdaden gepleegd, wat niet door de gehele SS gebeurde, vind ik dit niet echt een misdadiger.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:30 schreef tonja het volgende:
Een oom van mij zat bij de SS.
Ach ik had gewoon wat vragen voor hem meer nietquote:
Het fijne weet ik er niet van. Het was nou niet bepaald een gespreks onderwerp tijdens familie bijeenkomstenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tenzij oorlogsmisdaden gepleegd, wat niet door de gehele SS gebeurde, vind ik dit niet echt een misdadiger.
Niet tof van 'em, maar ergens wel begrijpbaar.
Behoorlijk veel in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er niet van. Het was nou niet bepaald een gespreks onderwerp tijdens familie bijeenkomstenMaar ik weet wel dat hij zich aan het eind van WOII voor de rechter moest verantwoorden. Wat daar uit kwam weet ik niet.
Maar misschien moesten alle nederlandse SS-ers zich wel voor de rechter verantwoorden.
Iedereen. In dienst van een andere krijgsmacht mag/ mocht nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er niet van. Het was nou niet bepaald een gespreks onderwerp tijdens familie bijeenkomstenMaar ik weet wel dat hij zich aan het eind van WOII voor de rechter moest verantwoorden. Wat daar uit kwam weet ik niet.
Maar misschien moesten alle nederlandse SS-ers zich wel voor de rechter verantwoorden.
Mwah.. Ligt eraan.. Je had er zat die gingen om de russen (/ het communisme) te bestrijden. Om die reden zaten joden "in den beginne" ook nog wel bij de nsb..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Behoorlijk veel in ieder geval.
Ik denk ook dat dit nog heel gevoelig ligt bij mensen die de oorlog hebben meegemaakt, maar dat de volgende generatie er al wel anders tegenover staat. Hangt ook af wat hij gedaan heeft natuurlijk maar om te zeggen crimineel, moeilijk...
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ken een jongen die te vroeg vuurwerk had afgestoken, heeft een halt straf gekregen, hij moest een video bekijken over vuurwerk.
Ik sprak laatst met een neefje van een zekere Saddam H.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:27 schreef alors het volgende:
Ik zat ooit bij een meisje in de klas die haar vriend was een neefje van een zekere Willem H. Dé Willem H.
Beat that!
Saddam Henk zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:35 schreef DR-ONLINE het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met een neefje van een zekere Saddam H.![]()
Done.
Ik vind wel dat je alors hebt overtroffen trouwens.quote:
Nominatie voor vaag verhaal ? WTF bedoel je ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef roooosje het volgende:
[..]
Een jongen die vroeger bij ons thuis kwam deed zich voor als 'pizzaman' en toen het meisje opendeed schoot zijn beste vriend haar neer.
Ja en nou zit hij in het kremlin ?? Aha...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:31 schreef LordNemephis het volgende:
Owja ik ken nog iemand die in het verleden moordenaar voor de KGB was maar toen ie moest gaan moorden vanuit persoonlijk gewin van de opdrachtgevers is ie gevlucht.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:37 schreef PastoorPeter het volgende:
Hoogleraar ethiek misbruikte 13-jarige jongen
Da's mijn oom
Dè Meessen die vroeger Spierings heette?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
Heb vroeger eens met wat vrienden een pandje van Hans van Meesen gekraakt. Daar waren we dus ook weer snel uit
Niet echt gekend die gast, maar dus wel met een redelijk grote crimineel in aanraking geweest
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:10 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dè Meessen die vroeger Spierings heette?
zo. eng baasje...quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
Heb vroeger eens met wat vrienden een pandje van Hans van Meesen gekraakt. Daar waren we dus ook weer snel uit
Niet echt gekend die gast, maar dus wel met een redelijk grote crimineel in aanraking geweest
BTW, niet dat het een vriend van me isquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Inderdaad
Het betrof een oude Sauna/Massagesalon (lees: Aziatische hoerentent) van hem, die we gekraakt hadden. Politie kwam langs om huisvrede te constateren, en meldde ons toen meteen dat als de eigenaar langskwam (Hans) dat we niet 1-1-2 hoefde te bellen, want ze kwamen dan toch niet.
kelere......... dat lijkt me ook balen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Criminele vrienden hebben is niets tofs aan, vooral niet als ze vervolgens bij jou huiszoeking gaan doen omdat je 'bevriend bent met'Het ging om een moordzaak en ik kan je vertellen dat het heel pijnlijk is als ze al je dagboeken meenemen (en m'n pc's!!! niet meer op fok
)
Technisch technisch technisch gezien is hij niet mijn oom, maar de ex-vriend van mijn oom. Maar ze wonen nog samen dus ja. Sinds dat hele gedoe zie ik hem wel veeeel minder.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Phrits het volgende:
Ga hier liever niet teveel in op details, is me iets te persoonlijk.
Maar heb wel een paar familieleden die op het verkeerde pad hebben gezeten/zitten en één daarvan heeft voor 3 jaar vastgezeten en paar keer voor minder-lange periode.
Andere familieleden voornamelijk kortere perioden als ze weer een confrontatie hadden gehad met hooligans van andere klup.
Ééntje toendertijd verraden door een gozer die d´r een paar had aangenaaid op het bureau voor strafvermindering![]()
Meen dat diegene Chuckie was, waarschijnlijk weet de FOKFilm-ploeg nog wel wie deze klootzak is![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:27 schreef alors het volgende:
Ik zat ooit bij een meisje in de klas die haar vriend was een neefje van een zekere Willem H. Dé Willem H.
Beat that!
Grappig, het zou dus kunnen dat wij elkaar IRL vaag kennenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
ok. ik kan heel sumier vertellen wat ik ken. een van mijn beste buurtvrienden en voorheen drinkmaatje is een bekende van het hele 'concern' in ruste.
ik heb ze ook allemaal gezien, voordat ze heen gingen, op verjaardagen, feestjes en als ze weer een nieuwe auto hadden, of 'klokkie' ter waarde van een auto.
Het is niet echt nodig overal " " bij te zetten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:27 schreef smoekie het volgende:
tja wat is crimineel.
Iemand die een fietst steelt is al "crimineel"
Ik ken aardig wat "echte" criminelen met bijbehorende "gebeurtenissen" maar vindt het niet zo belangrijk deze er hier of waar dan ook uit te gooien.
"kleine" criminelen (telers, dieven) ach wat boeit het, er zullen ongetwijfeld "leuke" verhalen tussen zitten, maar de "echte" verhalen cq gebeurtenissen kun je als je daar daadwerkelijk mee bekend bent beter achterwege laten.
Zo ook het noemen van "namen" waarmee je "bekend" bent.
Ken zat "kleine" criminelen die o.a door stom en dom gedrag hun huis zijn uitgezet omdat ze "ff" gauw een graantje mee wilde plukken van de wat "grotere" crimineel, ik heb ooit wel eens mijn eigen gestolen autoradio aangeboden gekregen, die ik uiteraard "gratis" heb gekregen.
De rest van de "succesverhalen" blijven zoals het hoort gewoon binnensmond.
Toch niet Sauna ugla ofzo aan het rembrandplein he?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:11 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Inderdaad
Het betrof een oude Sauna/Massagesalon (lees: Aziatische hoerentent) van hem, die we gekraakt hadden. Politie kwam langs om huisvrede te constateren, en meldde ons toen meteen dat als de eigenaar langskwam (Hans) dat we niet 1-1-2 hoefde te bellen, want ze kwamen dan toch niet.
Maak jij het anders even spannend voor jezelf scarfacequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:27 schreef smoekie het volgende:
*verhaal*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |