De meeste psychopaten herken je niet als je net 18 bent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat mij bevreemd is: hoe kun je vallen op types met 'psycho moordenaar', 'pooier', etc. op het CV?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De meeste psychopaten herken je niet als je net 18 bent.
Tot er een keer wat fout gaat natuurlijk, dan is het opeens blinde paniek en allemaal iets te echt en iets te dichtbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk niet dat dat het geval is. genoeg vrouwen van 20-30-40 die vallen op status of macht. want dat is het namelijk.
dat moet je inderdaad incalculeren. de ene dag zijn ze er nog met hun zware gouden klokkies en dure auto's, de volgende dag kun je ze doorzeeft zien op at5 met het onschuldige thaise vriendinnetje ernaast.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tot er een keer wat fout gaat natuurlijk, dan is het opeens blinde paniek en allemaal iets te echt en iets te dichtbij.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
En met een beeldje geslagen en met een kussen proberen te verstikken ? In Emmen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef Blabi het volgende:
Poeh.. even denken, ik ken een leraar die zijn vrouw heeft vermoord (van de trap gegooid)
Je hebt wel je bril bij Brizzi laten liggen, die laatste keer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:18 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik zat er verder in dan ik zelf ooit wilde. Brizzi en Wagnerplein of Wagnerbende.
nu ben ik braaf.
Waarschijnlijk was het biertje niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je hebt wel je bril bij Brizzi laten liggen, die laatste keer.
Ja die jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 04:04 schreef Chokeme het volgende:
[..]
En met een beeldje geslagen en met een kussen proberen te verstikken ? In Emmen ?
Was waarschijnlijk mijn overbuurman. Hij zag er niet bepaald uit als een natural born killer![]()
Hele buurt op de hobbel en ik werd niet eens wakker van de trauma heli die achter mijn huis landde.
Die Justitie zogenaamd niet kan vinden?quote:
Bert Middelburg - De Domineequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |