André Brilleman?quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, grapjasje. allemaal bruinsma mensen. ik noem een jules en een bekende kickbokser waar zijn benen zijn afgezaagd. en zo. van verjaardagsfeestjes voor alle duidelijkheid.
scherp. +1quote:
Mijn verhalen is geen probleem meer da's verjaard.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef Almelovakr het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten waar k mee omga;)
Wat is dat toch met die wijven die zich aangetrokken voelen tot lieden uit de zelfkant der maatschappij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*pooier
* Inbreker
Gut, al dit heeft mijn ex ook op zijn CV staan (en hij loopt nog steeds vrij rond)
misschien omdat een echte crimineel net zo goed is in zijn werk als een topmanager?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die wijven die zich aangetrokken voelen tot lieden uit de zelfkant der maatschappij?
Maar die ex was echt een monster dus?
en dus?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat een echte crimineel net zo goed is in zijn werk als een topmanager?
dat moet je aan vrouwen vragen, daar heb ik ook geen antwoord op.quote:
ja dus kan je het doen over doden en/of het algemeen/anoniem houden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef santax het volgende:
Als ik hier over mijn criminele vrienden zou vertellen, dan zouden het niet lang meer mijn vrienden zijn, denk je niet?
Anoniem... nee ik geloof niet dat ik nog zo anoniem hier ben op FOK!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dus kan je het doen over doden en het algemeen/anoniem houden.
dank je wel voor jouw succeswensing! dat heb ik/het topic echt nodigquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef santax het volgende:
[..]
Anoniem... nee ik geloof niet dat ik nog zo anoniem hier ben op FOK!
Succes met je topic verder
Wat mij bevreemd is: hoe kun je vallen op types met 'psycho moordenaar', 'pooier', etc. op het CV?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat moet je aan vrouwen vragen, daar heb ik ook geen antwoord op.
WOW!quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin jat fietsen van het station & een vriend jat energydrankblikjes.
Ik overtref jullie allemaal.![]()
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vriesquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin jat fietsen van het station & een vriend jat energydrankblikjes.
Ik overtref jullie allemaal.![]()
Peter doet alleen groot werk.quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vries
quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vries
De meeste psychopaten herken je niet als je net 18 bent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat mij bevreemd is: hoe kun je vallen op types met 'psycho moordenaar', 'pooier', etc. op het CV?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De meeste psychopaten herken je niet als je net 18 bent.
Tot er een keer wat fout gaat natuurlijk, dan is het opeens blinde paniek en allemaal iets te echt en iets te dichtbij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik denk niet dat dat het geval is. genoeg vrouwen van 20-30-40 die vallen op status of macht. want dat is het namelijk.
dat moet je inderdaad incalculeren. de ene dag zijn ze er nog met hun zware gouden klokkies en dure auto's, de volgende dag kun je ze doorzeeft zien op at5 met het onschuldige thaise vriendinnetje ernaast.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tot er een keer wat fout gaat natuurlijk, dan is het opeens blinde paniek en allemaal iets te echt en iets te dichtbij.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
En met een beeldje geslagen en met een kussen proberen te verstikken ? In Emmen ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:31 schreef Blabi het volgende:
Poeh.. even denken, ik ken een leraar die zijn vrouw heeft vermoord (van de trap gegooid)
Je hebt wel je bril bij Brizzi laten liggen, die laatste keer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 04:18 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik zat er verder in dan ik zelf ooit wilde. Brizzi en Wagnerplein of Wagnerbende.
nu ben ik braaf.
Waarschijnlijk was het biertje niet zo lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je hebt wel je bril bij Brizzi laten liggen, die laatste keer.
Ja die jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 04:04 schreef Chokeme het volgende:
[..]
En met een beeldje geslagen en met een kussen proberen te verstikken ? In Emmen ?
Was waarschijnlijk mijn overbuurman. Hij zag er niet bepaald uit als een natural born killer![]()
Hele buurt op de hobbel en ik werd niet eens wakker van de trauma heli die achter mijn huis landde.
Die Justitie zogenaamd niet kan vinden?quote:
Bert Middelburg - De Domineequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |