André Brilleman?quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, grapjasje. allemaal bruinsma mensen. ik noem een jules en een bekende kickbokser waar zijn benen zijn afgezaagd. en zo. van verjaardagsfeestjes voor alle duidelijkheid.
scherp. +1quote:
Mijn verhalen is geen probleem meer da's verjaard.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef Almelovakr het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten waar k mee omga;)
Wat is dat toch met die wijven die zich aangetrokken voelen tot lieden uit de zelfkant der maatschappij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*pooier
* Inbreker
Gut, al dit heeft mijn ex ook op zijn CV staan (en hij loopt nog steeds vrij rond)
misschien omdat een echte crimineel net zo goed is in zijn werk als een topmanager?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die wijven die zich aangetrokken voelen tot lieden uit de zelfkant der maatschappij?
Maar die ex was echt een monster dus?
en dus?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat een echte crimineel net zo goed is in zijn werk als een topmanager?
dat moet je aan vrouwen vragen, daar heb ik ook geen antwoord op.quote:
ja dus kan je het doen over doden en/of het algemeen/anoniem houden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef santax het volgende:
Als ik hier over mijn criminele vrienden zou vertellen, dan zouden het niet lang meer mijn vrienden zijn, denk je niet?
Anoniem... nee ik geloof niet dat ik nog zo anoniem hier ben op FOK!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dus kan je het doen over doden en het algemeen/anoniem houden.
dank je wel voor jouw succeswensing! dat heb ik/het topic echt nodigquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:30 schreef santax het volgende:
[..]
Anoniem... nee ik geloof niet dat ik nog zo anoniem hier ben op FOK!
Succes met je topic verder
Wat mij bevreemd is: hoe kun je vallen op types met 'psycho moordenaar', 'pooier', etc. op het CV?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat moet je aan vrouwen vragen, daar heb ik ook geen antwoord op.
WOW!quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin jat fietsen van het station & een vriend jat energydrankblikjes.
Ik overtref jullie allemaal.![]()
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vriesquote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef Daniane het volgende:
Een vriendin jat fietsen van het station & een vriend jat energydrankblikjes.
Ik overtref jullie allemaal.![]()
Peter doet alleen groot werk.quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vries
quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax, en wie zit er elke zondag op de tribune....jawel Peter r de Vries
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |