Als er geen andere keuze mogelijk is om regeren met SP, TON of PVV te voorkomen dan werken PvdA, CDA en VVD echt wel samen hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
3 grote partijen in een coalitie? Dat geloof ik niet zo. Dat is als 3 kapiteins op 1 schip.
Het gaat bij een coalitie ook om de oppositie-positionering en de 1e kamer.
Zo zal TON, PVV en SP ook redeneren. Volgens de peilingen is PvdA kleiner dan TON.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als er geen andere keuze mogelijk is om regeren met SP, TON of PVV te voorkomen dan werken PvdA, CDA en VVD echt wel samen hoor.
Een peiling van de Hond... Bij verkiezingen gaat toch een groot deel terug naar de gevestigde partijen. En zolang die samen 75+ zetels halen kan je zwaaien naar PVV, SP of TONquote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo zal TON, PVV en SP ook redeneren. Volgens de peilingen is PvdA kleiner dan TON.![]()
De VVD kleiner dan TON en PVV.
Blijft het CDA in zijn eentje over.
Ik geloof niet dat PvdA en CDA veel steun zullen krijgen na deze kabinetsperiode. Wie de meeste stemmen verliest hangt af van wie de stekker eruit trekt.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een peiling van de Hond... Bij verkiezingen gaat toch een groot deel terug naar de gevestigde partijen. En zolang die samen 75+ zetels halen kan je zwaaien naar PVV, SP of TON
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 @ 02:01 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Daarom zullen ze het gewoon uitzitten en in de campagne daarna niet te erg op elkaar maar vooral op de nieuwe partijen schieten. 30, 30 20 moet er voor de grote partijen nog wel inzitten.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat PvdA en CDA veel steun zullen krijgen na deze kabinetsperiode. Wie de meeste stemmen verliest hangt af van wie de stekker eruit trekt.
De VVD zal juist PvdA en CDA aanpakken, waardoor een coalitie met PvdA en CDA erg ongeloofwaardig wordt. Maar je weet het nooit....quote:Op zondag 18 mei 2008 22:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom zullen ze het gewoon uitzitten en in de campagne daarna niet te erg op elkaar maar vooral op de nieuwe partijen schieten. 30, 30 20 moet er voor de grote partijen nog wel inzitten.
Die foto was al geplaatst door Henrie o zo waus. Er valt dus niks meer te lachen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef pberends het volgende:
Balkenende en Verhagen bezoeken Bush
[..]
Hahahaha!
Je weet maar nooit inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2008 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De VVD zal juist PvdA en CDA aanpakken, waardoor een coalitie met PvdA en CDA erg ongeloofwaardig wordt. Maar je weet het nooit....
Ach dat zijn zorgen voor over een jaar of 6.quote:Een poging om koste wat kost niet met PVV, TON of SP te regeren zal averechts gaan werken vermoed ik.
Hoe groter PVV, SP en TON hoe groter de kans dat GL gaat regerenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:54 schreef Picchia het volgende:
Zolang GroenLinks maar niet gaat regeren. Maar goed, dat is fysiek onmogelijk.
Elke coalitie met een van die partijen is zo instabiel als de neten. Dat trekken CDA en VVD na de diverse Balkenende dabacles niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:01 schreef Picchia het volgende:
Ik denk het niet. TON en de PVV vallen helemaal niet slecht bij de achterban van het CDA en de VVD. De kamerleden moeten alleen nog even wennen.
knettergek, maar heel gewiekst. Ik vind, je moet wel een beetje respect voor de natuur van de mens hebben. Zijn boodschap was gewoon om de belangen met Indonesie weer even aan het voetlicht te brengen en dat deed hij op een originele manier met zwakke argumenten.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoorde ik nou goed dat hij dacht dat de tsunami te danken was aan aan god? Wat een rare vent.
Vrouw, pak mijn donderbus, landlopers op het erf!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:23 schreef du_ke het volgende:
Hier in de buurt zullen inderdaad wat anders zijn dan in Apeldoorn.
Wat? Citroenijsjes?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:23 schreef du_ke het volgende:
Hier in de buurt zullen inderdaad wat anders zijn dan in Apeldoorn.
Wat ik van GroenLinks-aanhangers trouwens niet begrijp: ze zien zichzelf graag als liberaal en dat zijn ze in zekere zin ook wel te noemen (afschaffing van identificatieplicht, geleidelijke legalisering softdrugs, etcetera), maar wanneer het om milieumaatregelen gaat, zetten ze de vrijheid van burgers volledig buiten spel. Vind jij dat een partij haar wereldbeeld zo op mag dringen?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe groter PVV, SP en TON hoe groter de kans dat GL gaat regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |