abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58707641
Mensen, wie gaat er winnen?
Dit topic is wat mij betreft niet bedoeld om de persoonlijke voorkeuren te ventileren, wie je hoopt dat er wint omdat je die persoon het meest mag.
Ik ben benieuwd naar redeneringen waarom jullie denken dat er een bepaald persoon gaat winnen.

Als je objectief kijkt heeft Huub het spel het meest gemaakt, meeste kleur gegeven, afgezien wat je persoonlijk van hem vindt. daarom verdient hij volgens de meeste mensen de overwinning, verwacht ik.
Maar de meeste mensen zijn nu eenmaal emotioneel, stemmen op hun persoonlijke voorkeur en dan zal Huub het wel niet halen, dat is Nederland. In dit land moet je nu eenmaal niet een te grote broek aantrekken, dan roep je weerstand op. Dus wat zal er gebeuren??
pi_58707792
De doelgroep van het programma bestaat grotendeels uit vrouwen. Dit was ook het geval bij programma's als Big Brother, Idols enz. Vrouwen stemmen over het algemeen op een man.

Hierdoor zal een man winnen.
Het zal wel tussen Huub en Brian gaan uiteindelijk

al hoop ik dat Jaap als lachende single weet te winnen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2008 15:41:22 ]
pi_58707800
-edit dubbel-

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2008 15:41:09 ]
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:02:07 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58708197
Jaap heeft de minste SMSjes nodig om te winnen... ik denk alleen niet dat hij er voldoende krijgt, omdat de achterban van Huub en Brian veel fantatieker SMSt.

Zeker nu vrij duidelijk is wat de "achterstand" is die beide heren hebben op Amanda en Jaap.

Huub moet minimaal 36% van alle SMSjes krijgen om op 25% van alle stemmen (halve finale plus SMSjes kijkers) uit te komen. Jaap heeft maar 15% nodig om op diezelfde 25% uit te komen.

Hetzelfde geldt zo ongeveer voor Brian en Amanda (Brian heeft 32% van de SMSjes nodig om op dat punt te komen, tegen Amanda 18%) met het verschil dat de fans van Brian en Amanda over het algemeen fan van allebei zijn, en die van Jaap en Huub elkaar wel kunnen schieten.

Ik vermoed dus dat Brian makkelijker aan de winst komt omdat de B&A fans waarschijnlijk voor hem stemmen, tenzij ze besluiten dat Amanda het beter kan winnen.

Overigens, bij die percentages die ik noemde staan ze allemaal op 25%... ze moeten daar dus overheen om winnaar te worden. Mijn gok is dus dat Brian wint omdat hij ook stemmen krijgt van Amanda-fans.

Tenzij het Huub-front heel pittig gaat SMSen, en Huub weer eens, net als in het verleden, boven de 50% komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58708861
Jaap heeft zich in zijn eigen vingers gesneden door Huub min of meer te verraden in de halve finale. Jaap moet het toch vooral hebben van (halve) Huub-fans, en als Jaap dan meer een front met Brian gaat vormen gaat dat absoluut stemmen kosten.
pi_58709182
Aha, dus als de Jaap stemmers overlopen naar Huub, alleen dan kan Huub winnen. Maar ik denk dat de Jaap stemmers helemaal niet zo snel naar huub overlopen, want Jaap heeft een totaal eigen stijl. Dus vrees ik dat Brian het gaat winnen. Niet terecht want hij heeft het spel niet zoveel kleur gegeven als Huub, lijkt mij.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:38:29 #7
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_58710964
serieus over DGK gaan speculeren !!!!
je oogst wat je zaait
pi_58711135
Wat is je point amokzaaier?
pi_58711575
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef sintmartinus het volgende:
Wat is je point amokzaaier?
dat je nooit weet hoe het loopt.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:16:16 #10
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58711681
Zolang en Brian of Amanda maar niet is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58711945
Nee, dat is waar.
maar dat is met alles in het leven
pi_58717937
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
pi_58719905
ik gun jaap de overwinning het meeste, puur omdat het karacter van brain mij niet aanstaat. Huub was in het begin leuk omdat hij toen als terror huub door het leven ging, echter werd hij te arrogant en zelfverzekerd van zijn overwinning.

Jaap is altijd een buitenbeentje geweest en heeft altijd alleen het spel gespeeld. Hij werd door huub net zo hard gedumpt op het moment dat huub hem niet nodig had. Brain exact het zelfde. Nu weet jaap toch gebruik te maken van zijn positie, erg knap hoe jaap het spel heeft gespeeld.

En jaap blijft natuurlijk de slimste in dat hele huis. ookal is hij dik en blijft hij eten, jaap is en blijft grappig en doet gewoon wat hij wilt.

Verder is amanda een vieze slet en laat is misbruiken door brain. Alleen al omdat brain haar neukt gun ik haar dat geld niet. Mss als zij als single in dat huis had gezeten had ik het haar gegunt

jaap
hardcoholic
pi_58720895
ik hoop dat jaap wint, maar waarschijnlijk wordt het brian, hij is immers het populairst en heeft genoeg punten van de andere miljonairs vergaard,
pi_58722447
Nu wordt het toch een kwestie van persoonlijke voorkeuren, daarvoor heb ik het topic niet gestart, want er zijn al zoveel topics daarover. Maar alle argumenten zijn wel uitgewisseld, en wellicht is een objectieve mening ook niet te geven, want je voorkeur beinvloedt die uiteraard ook.

Maar ik heb mijn mening wel wat veranderd door de reacties. In eerste instantie vond ik dat Huub moest winnen omdat hij het spel het meets kleur heeft gegeven, zorgde voor grootste kijkcijfers denk ik. Maar aan de andere kant vind ik het ook knap hoe Jaap het spel speelt, dus wellicht is hij ook een terechte winnaar.
pi_58722585
Huub is voor mij de enige kanshebber omdat hij altijd alles heeft gegeven voor DGK, een hele poos vond ik ook dat Jaap het spel goed speelde maar daar ben ik op teruggekomen als je puur kijkt naar zijn acts, waardeloos vind ik die.
De anderen hebben ook wel zo hun acts maar die van Jaap ligt er te dik bovenop, shotje zus en zo.
De halve finale heeft Jaap weer wél heel goed gespeeld.

Over die andere 2 wil ik het eigenlijk niet eens hebben want ik kots op achterbakse mensen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58722629
Het zijn toch allemaal kansloze kampfiguren dus eigenlijk zouden ze allemaal dood moeten vanavond.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_58725494
geen idee wie er gaat winnen
Ik ben er wel van overtuigd dat het niet beslist wordt door de kijker, maar door de programma makers.

Het kan alle kanten op, hoewel ik wel vind dat Amanda's verschrikkelijke kanten steeds duidelijker in beeld gebracht worden. Aanvankelijk dacht ik dat zij de beoogde winnares was, maar dat denk ik nu niet meer zo. Ook de wijze waarop ze met journalisten praatte was een blamage, dus mijn argument dat ze "geïnstrueerd" kon en zou worden daarin, is niet in de praktijk gebracht.
pi_58726815
Zeker weten Brian, alles wijst daar op. Hoe hij neergezet wordt in de tv uitzendingen. De plotselinge nummer 1 stand in de laatste populariteitspoll, en hij zit er al het langst.
De rest is allemaal figurant.
pi_58727276
Ik hoop dat Jaap wint.
Zeker als je kijkt naar de persconferentie die er werd gegeven. daar kwam Jaap wederom als sterkste uit de bus.

http://www.dailymotion.com/swf/x5eqvf&v3=1&related=1
pi_58730502
Ik heb op Jaap gestemd
miss stem ik uit medelijden op Huub
pi_58730947
Ik was altijd voor Jaap
Dit is veranderd omdat ie brian geen 0 punt heeft gegeven.

Dus vanaf nu is het Huub, hij moet winnen.
Nu moet ik weer even gaan sms-en en bellen voor HUUB
pi_58731299
Wat is jaap een vieze dikke verader man bahbah
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58731531
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Misschien dat je het een en ander hebt gemist, maar wat mij van zijn verblijf in die hut op het netvlies is gebrand is allerminst prettig

Ieder zijn eigen brilletje
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_58732167
Wel apart dat een aantal mensen echt denken dat de winst van te voren zou zijn geregisseerd. Het programma houdt nu toch op, dus waarom zou men de winst willen regisseren?? De kijkcijfers spelen geen rol meer na de finale. Altijd die complottheorien, eigenaardig.

Ik denk toch dat Huub wint, en terecht gezien zijn inzet/kleur geven aan het spel, mits hij zijn ego wat onder de knie krijgt de komende dagen. Anders roept hij teveel weerstand op
pi_58732190
Ik denk dat Jaap gaat winnen.

Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.

Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
pi_58733630
Afspraak is Afspraak toch? Wat dat betreft ( en dat moet ik John de Mol nageven, zijn afspraak is ondanks het enorm teleurstellende karakter of het totaal ontbreken van enige vorm van karakter in positieve zin van zijn dreamboy brainless brian) wint de Rat brainless paardenrukker en straks loslopende paardenverkrachter Brian.

Lieve heeft zo te doen met alle loslopende paardjes vanaf volgende week. Net alsof Hannibal Lecter je weide komt binnenwandelen. Beware voor de psychopaat en voor de niet sletten: http://www.bewareofloverboys.nl/
pi_58736122
Ik vraag me af hoe huub en brian zijn in het privéleven als er geen camera's op ze gericht zijn. Het zou me niks verbazen als ze dan mensen mishandelen en het ziekenhuis in slaan. Verder vind ik het zielig dat zowel amanda als claire hieroverheen kijken en zich als sletten aan die 2 binden om er maar niet uitgestemd te worden. Ja tuurlijk: nu hebben ze een relatie uit liefde opgebouwd, maar zo begon het niet. Ik denk dat die relaties maximaal nog anderhalf jaar standhouden. Daarom vind ik dat Jaap moet winnen. Hij was altijd onafhankelijk en had zelden tot nooit een vechtpartij.
pi_58736285
niemand, toch? eerst een hoop ophef over een te winnen villa en miljonairs-status..

alles wat rest zijn euro's en een aan de duivel verkocht zieltje.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:10:20 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58736793
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef Roellie80 het volgende:
De doelgroep van het programma bestaat grotendeels uit vrouwen. Dit was ook het geval bij programma's als Big Brother, Idols enz. Vrouwen stemmen over het algemeen op een man.
Bij Big Brother hebben 3 mannen en 3 vrouwen gewonnen, dus je theorie gaat niet helemaal op.

Bart
Joost
Jeroen

Bianca
Sandy
Jeanette
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58737254
John de Mol heeft zelf al in een interview laten weten dat Brian zijn favoriet is dus tja....wie zal dan winnen denk je

Ik vind Hupert een zelfingenomen rotventje maar zonder hem was de Kooi na een paar maanden al gestopt.
Hij wist altijd dingen te bedenken om tv te maken of je ze nou leuk vond of niet.
Het meest hilarische wat Brian ooit gedaan heeft was het Dorp zingen van Wim Sonneveld en hoogstwaarschijnlijk heeft hij zelf niet eens in de gaten gehad dat hij hier supergrappig mee was. Voor de rest was hij alleen maar bezig om de plannetjes van Hupert te doorgronden om zich in het spel staande te kunnen houden.
Wie heeft ook weer gezegd dat Japio denk dat er donderdag een koffer met 100.000 komt voor degene die vrijwillig afscheid neemt? Ik lach me de tering als die koffer er niet zal komen. Ik gun het Brian niet want hij is een gluiperd en ik gun het Hupert wel omdat hij een teringegoist is en daar glashard voor uit durft te komen.
Amanda heeft de overwinning niet nodig. die heeft verteld dat haar mams altijd stapels geld heeft.
  zondag 18 mei 2008 @ 03:09:26 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58737641
quote:
Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

Amanda heeft de overwinning niet nodig. die heeft verteld dat haar mams altijd stapels geld heeft.
En ze gaat vast wel in Playboy (als ze ooit dat aanbod krijgt). Zo niet, dan slaat ze wel een rijke vent aan de haak om voor haar leven te betalen, want Brian dumpt haar binnen een maand na de kooi
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 11:00:19 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58739442
De mensen buiten de internetfora's hebben totaal niets met Huub, de hooguit 100 zeeeeeer actieve internetters hebben verschillende meningen en er is daarvan zelfs een groepje die gaan kwijlen als ze Huub zien en gaan schuimbekken als ze zijn SPEL rivaal zien.

Ik denk nog steeds dat Brian, Amanda en Jaap de meeste kansen hebben om als winnaar uit de bus te komen.
  zondag 18 mei 2008 @ 11:02:21 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58739461
zolang psycho brian en zijn woonwagenvriendin maar niet winnen vind ik alles best.

is ook het best voor de buurtbewoners. de hele dag ordinaire paupers in te glimmende auto's voor je deur lijkt me niks. die dan de hele dag schreeuwen, omdat ze in hun roedel nooit geleerd hebben om zonder stemverhefiing iets duidelijk te kunnen maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 18 mei 2008 @ 13:33:39 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58741674
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:00 schreef Loedertje het volgende:
De mensen buiten de internetfora's hebben totaal niets met Huub, de hooguit 100 zeeeeeer actieve internetters hebben verschillende meningen en er is daarvan zelfs een groepje die gaan kwijlen als ze Huub zien en gaan schuimbekken als ze zijn SPEL rivaal zien.
Waren de eerste 15 poll's fake dan? Die polls die Huub iedere keer enorm dik won.
pi_58741829
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:

Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.

Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.

Ook als je op hyves en dat soort site's kijkt zie je dat de meeste nu pas op Jaap gaan stemmen.
pi_58745290
Tja, mogelijk wel. Jaap heeft de halve finale goed gespeeld. Maar verder vind ik het eigenlijk wel meevallen, was vooral meeliften met huub eigenlijk. Triest voor Huub dat men niet over de gehele periode stemt, maar vooral hoe het nu gaat. Ik denk dat zijn relatie met Claire hem nu de overwinning gaat kosten, afgezien van zijn ego. Maar ja, hoe zat het ook al weer met het geluk in het spel en / of de liefde???
  zondag 18 mei 2008 @ 19:44:29 #38
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58748397
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:

Zou best wel eens kunnen idd. We gaan het allemaal zien donderdag
  maandag 19 mei 2008 @ 08:17:01 #39
127004 maril
Smeetsfan
pi_58755703
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_58757760
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ik noem dit toch een typisch gevalletje Alzheimers. Want ik denk dat het niet aan het prion van dode schapen heeft gelegen (de eerste mens met BSE gevonden?)
Geen eigen bril, maar complete gaten in het opname vermogen.

Leeft waarschijnlijk heerlijk? Zo zorgeloos.....
In ieder geval schrander genoeg om de Mol te volgen op zijn pad onder de grond. Kun je hem niet in de weg staan.
Veel plezier met je winst
pi_58758699
Ik denk dat Huub gaat winnen: omdat veel mensen de naam Brian niet kunnen spellen (Brain!?) Ik neem aan dat die sms'jes niet mee tellen.
pi_58758849
Ik denk dat Brian gaat winnen, omdat de slechteriken het altijd op het eind afleggen in een soap.

En wat zei Huub nou ook alweer als hij verliest? "Dan wordt het rituele zelfmoord"
Bij de finale zal er wel een legertje kleerkasten de boel in de gaten houden denk ik..... Maar als ze alle 4 een hele dikke prijs krijgen, dan sta ik daar ook niet van te kijken, maar ik hoop natuurlijk dat die huub niks krijgt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58759196
[quote]Op maandag 19 mei 2008 11:52 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat Brian gaat winnen, omdat de slechteriken het altijd op het eind afleggen in een soap.

En wat zei Huub nou ook alweer als hij verliest? "Dan wordt het rituele zelfmoord"
Bij de finale zal er wel een legertje kleerkasten de boel in de gaten houden denk ik..... Maar als ze alle 4 een hele dikke prijs krijgen, dan sta ik daar ook niet van te kijken, maar ik hoop natuurlijk dat die huub niks krijgt.
[/quot

en ik mag hopen dat de rat en de del niks krijgen !!!!!!!
pi_58770542
Huub zei: de fik erin!
En dat huis? Is gaandeweg een illussie gebleken. Geen huis meer, halverwege het 'spelltje' met afspraken. Net als het leven in luxe ( mijn hemel, koffie van Douwe Egbertsboontjes als ze geluk hadden. Die verknipte Flens zat zeker de bonnetjes te sparen voor gratis nieuwe kopjes? en de 'van persoonlijke bezittingen afblijven' en ' geen lichamelijk geweld' regel. Er is in dat huis geen bewoner geweest die niet de dupe was van de rammende rat alias paardenrukker brainless brian.
Spullen van diverse bewoners zijn vanaf de eerste maand ( nog ver voordat Huub zijn entree had) gejat door brian, verstopt door brian, doorverkocht door brian of verdonkeremaand door brian.
Hete koffie van Amanda met haar schorre geschreeuw was ook geen probleem, maar een half glas cola van Huub was goed voor een boete van 100.000 euro.

Talloze mooie momenten zijn van internet gehaald, internetters die filmpjes van brian op you tube hadden staan zijn stelselmatig bedreigd, net als sommige bewoners.

Dit is geen spel waarin iets te winnen was. Dit was verliezen, vanaf het eerste moment.

Wie er hier ook wint zal verliezen, wie er verliest zal winnen.
pi_58771417
Jij schrijft altijd leuke genuanceerde stukjes Lieve, alleen jammer dat je op Huub stemt
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58773568
Doel van het spel is altijd geweest wie het langst zit wint,

het was nooit de bedoeling om mensen te vermaken en als dat nu achteraf ineens anders is denk ik dat toch veel mensen voor de langstzittende is en niet zoveel boodschap hebben aan hoe goed of slecht iemand het programma gemaakt heeft.

Daardoor gaan er enorm veel stemmen naar Brain,

Daar komt bij dat er nog een hele grote groep is die voorheen nauwlijks of nooit hebben gestemt, velen daarvan zijn niet zozeer voor Brain maar willen gewoon heel graag TEGEN Huub stemmen, zij stemmen daarom ook op Brain.

Huub heeft een grote achterban en zal ook behoorlijk wat smsjes krijgen en daarom denk ik dat het tussen Brain en Huub zal gaan...
Al is je adem nog zo lang de Mol plakt je zo achter het behang...
pi_58799986
Huub
pi_58800143
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef Lieve het volgende:
Afspraak is Afspraak toch? Wat dat betreft ( en dat moet ik John de Mol nageven, zijn afspraak is ondanks het enorm teleurstellende karakter of het totaal ontbreken van enige vorm van karakter in positieve zin van zijn dreamboy brainless brian) wint de Rat brainless paardenrukker en straks loslopende paardenverkrachter Brian.

Lieve heeft zo te doen met alle loslopende paardjes vanaf volgende week. Net alsof Hannibal Lecter je weide komt binnenwandelen. Beware voor de psychopaat en voor de niet sletten: http://www.bewareofloverboys.nl/
Triest figuur ben jij zeg _!
Hoe groot is het gat waar je in gaat vallen als het morgen opgehouden is?
pi_58810624
Jaap wint want hij vreet gewoon iedereen op
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_58811012
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Triest figuur ben jij zeg _!
Hoe groot is het gat waar je in gaat vallen als het morgen opgehouden is?
Ik vind Lieve wel grappig.... Zij moet aan Hannibal Lecter denken bij Brian.

Ik moet aan Richard Kuklinski denken wanneer ik Huub zie... Kuklinski was net zo gewetenloos als Huub, alleen hij was tenminste wel een hele goede echtgenoot en vader.
pi_58812462
Ik hoop Huub, maar het is al 99.9% zeker dat het Brian wordt.
pi_58812684
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.

Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:22:14 #53
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58812793
met het stoppen van degouden kooi is er maar een winnaar, en dat is televisieminnend Nederland
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_58813903
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:

Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Ligt eraan, ik ben voor Huub en dat spreek ik hier ook uit, maar sms niet of nauwelijks. En zo zullen er meer zijn. Bovendien vertrouw ik geen enkele stemming met sms'jes bij Febo, die doen toch waar ze zelf zin in hebben.
  † In Memoriam † donderdag 22 mei 2008 @ 00:15:28 #55
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58814559
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop Huub, maar het is al 99.9% zeker dat het Brian wordt.
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaap
pi_58814650
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
schilder
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:23:53 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58814745
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
hij verdient het om goed hard tegen de grond geslagen te worden? omdat het een misselijke vent is? ic.
geen enkele kandidaat in huis verdient het om straks miljonair te zijn, wat een kansloze achterbuurt tokkies. voordeel is wel dat wie er ook wint, volgend jaar diep in de schulden zit. dit soort volk kan niet met geld omgaan.
pi_58815781
ja klopt heb je eigenlijk volkomen gelijk in, echt een kansloos programma en ben blij dat het geschrapt wordt,die doen alles om in de belangstelling te komen, echte tokkies. maar die huub vind ik gewoon de ergste van allemaal. geen respect, alleen pijn en verdriet zaaien vooral bij de meiden. ik kijk niet altijd maar wat is dat misselijk ventje zonder enig respect voor mensen! moeders of andere familie verrot schelden zonder enig respect te tonen dan alleen naar zichzelf, wat een persoon zeg! egoisme van hier tot tokio, maarja de kijkcijfers he, belachelijk! hoop dat zoiets nooit meer herhaald wordt met dergelijke misselijke hoeren als meiden en rotzakken als mannen!
schilder
  donderdag 22 mei 2008 @ 03:21:06 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58816191
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat zou zeer vreemd zijn aangezien Huub de 15 voorgaande polls met ongelooflijke meerderheid heeft gewonnen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 03:26:11 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58816200
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:

Huub is een arrogante kwast, maar toch moet hij dan maar winnen. Brian en Amanda zijn vele malen triester en over Jaap wil ik helemaal geen woorden vuil maken. Huub heeft het prgramma gemaakt tot wat het is. Je kunt hem een klootzak vinden, maar zonder Huub was De gouden kooi al veel eerder een vroegtijdige dood gestorven. Brian, Amanda en Jaap hebben het programma absoluut NIET gemaakt. huub wel. Vanaf het moment dat hij de kooi in kwam draaide alles om hem.
Ik mag hem overigens ook voor geen meter, maar de anderen zijn nog veel erger. Dat bewijst wat mij betreft maar weer eens dat niemand leuk is als je alles van die persoon kunt zien. Huub heeft DGK gemaakt tot wat het is. Misschien een ietwat goedkoop ogend programma, maar toch fascineerde het een flink aantal mensen. Zonder Huub waren dat er VEEL minder geweest. Alleen daarom moet hij gewoon als winnaar uit de bus komen.
pi_58816234
Ik hoop Jaap, maar denk dat het Brian gaat worden.

Ik denk dat Brian het beter doet bij de vrouwelijke fans en dat hij laat zien hoeveel hij doet voor zijn meisie. Daar vallen de vrouwen voor en is scherp. Maar het gaat toch niet om wie de beste relatie heeft?! Jaap heeft veel meer karakter en humor. Ook dit is TE, maar hij heeft nooit iemand er mee hoeven te kwetsen en is wat dat betreft niet aangetast in zijn persoonlijkheid.

Huub en Amanda hoeven van mij helemaal niet te winnen. Maar dan nog eerder Huub dan Amanda omdat hij meer TV maakt. Hij heeft altijd het hards geroepen dat hij gaat winnen, gaat letterlijk over lijken en nu willen we met z'n allen zijn ondergang zien. Amanda heeft in het geheel helemaal geen waarde en inbreng dan alleen maar het vriendinnetje van Brian te zijn.
  donderdag 22 mei 2008 @ 04:02:30 #62
84524 Morwen
I got life
pi_58816242
Huub, Huub IS DGK, elke andere winnaar is ongeloofwaardig. Hoe trots je daarop moet zijn is een tweede, maar Huub dus.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 22 mei 2008 @ 05:08:15 #63
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_58816282
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Net als brian met zijn relatie amanda doet. Slaan of gewoon de douche in sleuren tegen de wand aan slaan en wurgen met de doucheslang. Prima je heb de zelfde gedachten gang als de rat.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  donderdag 22 mei 2008 @ 06:10:47 #64
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_58816321
Hopelijk Jaap, maar ik denk dat Brian 'm gaat winnen.
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
pi_58833309
pi_58833679
huub of brian. Ik denk huub
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 20:57:15 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58834460
voor het eerst in meer dan een jaar weer DGK hier op tv. ik hoop dat Huub wint. Wint die niet dan mag Jaap winnen. Brian en Amanda mogen van mij helemaal niks behalve doodvallen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:58:57 #68
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58834512
Jaap! Geniale gast
World domination is my middle name.
pi_58834686
Krijgen ze dat huis ook nog of dat dan niet meer?
pi_58834692
Huub ken 't wel vergeten Ik ga voor Jaap!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58834847
Ik hoop Huub, maar ik ben er van overtuigd dat Brian wint. En die hele sms-show vertrouw ik voor geen meter.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:10:36 #72
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58834931
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
Huub ken 't wel vergeten Ik ga voor Jaap!
Eens Jaap !!!!!!!!!
FOK!'s rode weduwe.
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:20:54 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58835378
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Urquhart het volgende:
En die hele sms-show vertrouw ik voor geen meter.
verstandig. het is pure geldklopperij. De winnaar is allang bekend. En weten we niet al sinds day 1 dat brian moet winnen? Ik heb al een jaar niet gekeken hoor, maar destijds werd brian aardig de hand boven het hoofd gehouden. Toch jammer dat ze die wijvenmishandelaar zo beschermen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:24:04 #74
2018 PC eend
relativist
pi_58835529
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef Danny het volgende:
voor het eerst in meer dan een jaar weer DGK hier op tv. ik hoop dat Huub wint. Wint die niet dan mag Jaap winnen. Brian en Amanda mogen van mij helemaal niks behalve doodvallen
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnen
Ongezien nog wel?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_58835537
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Danny het volgende:

[..]

De winnaar is allang bekend.
ow..
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:31:21 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58835814
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnen
Ongezien nog wel?
nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijk
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:33:08 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58835876
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ow..
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijk
Brian of Natasia. Die werden beiden buitensporig veel de hand boven het hoofd gehouden. Natasia is tussentijds vertrokken dus blijft er maar een over
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:34:31 #78
2018 PC eend
relativist
pi_58835937
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef Danny het volgende:

[..]

nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijk
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap gunt
pi_58835969
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Danny het volgende:

[..]

brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijk
Brian of Natasia. Die werden beiden buitensporig veel de hand boven het hoofd gehouden. Natasia is tussentijds vertrokken dus blijft er maar een over
Je zou zomaar eens gelijk hebben, ben benieuwd.

We zullen zien!
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:40:36 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58836145
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap gunt
mja, het is doorgaans handiger te luisteren naar wat iemand zegt en niet zelf maar wat uit je duim te zuigen
pi_58836312
EDIT; Verkeerd topic..

Maar hoop Jaap .
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:45:29 #82
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58836386
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef RemcoW85 het volgende:
EDIT; Verkeerd topic..

Maar hoop Jaap .
Amanda mag eruit wat mij betreft! Vies wijf met dr plastic oh so fantastic.
pi_58836399
Wat een kansloze bende, wij zijn 'Huubisten'.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:46:04 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58836420
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef RemcoW85 het volgende:
1: Brian 31,64%
2: Jaap 27,03%
3: Amanda 21,85%

Huub op dit moment eruit.. Maar denk dat ie nu eroverheen gaat op het laatste moment. Doorzichtig lijkt het wel
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iig
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:46:28 #85
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58836436
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kansloze bende, wij zijn 'Huubisten'.

Juist ja!
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:47:14 #86
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58836478
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Danny het volgende:

[..]

da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iig
Nja, zolang Brian en Amanda het maar niet winnen! Smerige mensen.
pi_58836484
Ik kan me niet voorstellen dat die Brian het populairst is onder de kijker. Hier moet mee gesjoemeld worden.
Als je de meningen op de fora leest zijn ze bijna allemaal voor Huub en Jaap.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:48:18 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58836522
is het vanavond de finale? zijn we dan verlost van die pauperzooi?
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:48:46 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58836545
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Brian het populairst is onder de kijker. Hier moet mee gesjoemeld worden.
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachten
pi_58836615
dit is nep strx vall huub eruit, zonder hem was de gouden kooi nooit zo lauw geweest
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:50:58 #91
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58836645
quote:
Dit zijn allemaal arme studenten die niet gaan sms'sen. Dan kun je wel een mening hebben, maar dan heeft ie natuurlijk totaal geen invloed.

ps; ben het er wel mee eens dat er gesjoemeld wordt met die percentages.
pi_58836692
ow,ow,ow... heb ik anderhalf jaar die ellendige kooi moeten tolereren, mijn vriendin al naar de slaapkamer verbannen als ze ging kooikijken, heb ik zelf mijn sportavond opgeofferd om met haar de finale te kijken (je moet wat overhebben in je relatie), gaat ze op mijn telefoon nog stemmen op die Huup ook

de vriend van Agter

(laat je niet in de commerciele luren leggen door Talpa/RTL hutsefluts: STEM NIET!)

p.s. als ik dan toch moet kiezen dan ben ik voor Jaap, of anders Amanda als ze even lekker gaat liggen ;-)
Make my day!
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:53:06 #93
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58836766
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Danny het volgende:

[..]

blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachten
dan hebben wij een nieuwe missie....
FOK!'s rode weduwe.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:53:07 #94
2018 PC eend
relativist
pi_58836767
quote:
Er was een msn poll met vele duizenden stemmen, daar stond brian ook bovenaan
Maar dat zal ook wel omgekocht zijn
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:54:33 #95
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58836847
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
of anders Amanda als ze even lekker gaat liggen ;-)
In een kist?
  Admin donderdag 22 mei 2008 @ 21:55:25 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_58836905
zo, tv uit.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:55:32 #97
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58836914
wat een oplichterij zeg! Huub eruit! Tuurlijk!
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:56:46 #98
2018 PC eend
relativist
pi_58836973
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Danny het volgende:

[..]

pi_58837025
YEAH !!! Huub eruit !!! HAHAHAHA
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_58837104

paardenrukker wint de kooi
wat een verrassing zeg!

BRIAN KOOPT ZIJN EIGEN PAARDEN

[ Bericht 0% gewijzigd door Lieve op 22-05-2008 23:17:56 ]
pi_58837129
De clown van de kooi

[ Bericht 87% gewijzigd door Lieve op 22-05-2008 23:16:05 ]
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:59:19 #102
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58837139
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef DjinN het volgende:
YEAH !!! Huub eruit !!! HAHAHAHA
Nu gaat amanda eruit!
pi_58837156
kanker programma.. tss huub eruit... me dag is verneukt
Diepzinnige deepart.
pi_58837178
Al acties op touw gezet om de notaris te checken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58837180
Jaap wint.
pi_58837188
Walgelijk
pi_58837190
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef Daklem het volgende:

[..]

Nu gaat amanda eruit!
uhuh, ik vrees van wel
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:00:35 #108
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58837206
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef deepart het volgende:
kanker programma.. tss huub eruit... me dag is verneukt
waar blijft de user "DoorGestokenKaart"? hem vind ik nu wel gepast hier.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:01:22 #109
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58837243
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef DjinN het volgende:

[..]

uhuh, ik vrees van wel
Als ze niet wint, mogen ze dr plastic fantastic leeg steken.
pi_58837305
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Je hebt wel super veel van die fop negers in de grote steden, die allemaal een mobieltje hebben, en daar maar al te graag gebruik van maken.
pi_58837382
Doorgestoken kaart ole ole
pi_58837444
NL helemaal down gegaan?
Ontploft daar bijna.
Make my day!
pi_58837546
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Daklem het volgende:

[..]

Als ze niet wint, mogen ze dr plastic fantastic leeg steken.
mwehehhehe
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:12:26 #114
206137 Dikke_Bosmier
van de straat. jeweet
pi_58837789
heeft de broer van brian een syndroom?
Now ask yourself, are they talking about you? Are you that funky, dirty, money-hungry,
scandalous, stuck-up, hair piece contact wearing bitch?
pi_58838038
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
heeft de broer van brian een syndroom?
Wat een verschrikkelijke kut vent is dat ja.. Alsof hij een paal heeft gekopt met 200kmu
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:22:00 #116
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_58838228
sms BRAAJEN...SMS BRAAAJEN...BRAAAAAAJEN

Wat een mongool die broer.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_58838528
De bastards , nu maken ze het nog even spannend, en bij de laatste poll wint Brian uiteraard.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:33:46 #118
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58838771
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Al acties op touw gezet om de notaris te checken.
OK effe in actie komen....
FOK!'s rode weduwe.
pi_58839087
Ze hebben werkelijk niet één negatief shot of één negatief woord over Brian uitgezonden, maar nu het spant tussen Jaap en Brian wordt, gaan ze Jaap presenteren als de slechterik.
Huub stond altijd bovenaan en nu ineens onderaan?
pi_58839227
Is doorgestoken kaart joh,huub stond bij de popo altijd bovenaan en nu wil dat kanker rtl beweren dat er zeker ineens niet meer gsmst word.
pi_58839283
Nu kan je ook niet het nummer voor jaap bellen - continu in gesprek. Hadden mensen ook last van die voor Huub wilde stemmen. Als ze 100 lijnen openzetten voor Braaaajen en maar 5 voor de ander bereik je natuurlijk ook al veel he...
pi_58839388
nu gaan natuurlijk al die lui die op Amanda hebben gestemd op die Brian stemmen
pi_58839401
ZEKER WEL JAAPIE!!!
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:47:53 #124
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58839418
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef iteejer het volgende:
Nu kan je ook niet het nummer voor jaap bellen - continu in gesprek. Hadden mensen ook last van die voor Huub wilde stemmen. Als ze 100 lijnen openzetten voor Braaaajen en maar 5 voor de ander bereik je natuurlijk ook al veel he...
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:48:03 #125
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_58839431
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef iteejer het volgende:
Kun jij niet iets doen ITeejer
FOK!'s rode weduwe.
pi_58839544
WTF die lijnen voor jaap liggen plat man :S:S:S
Diepzinnige deepart.
pi_58839553
Terrorjaap gaat een site opzetten, goed idee toch ?
pi_58839572
jaap wint denk ik
pi_58839574
ow dit is zo nep jonge, je kan gewoon niet bellen voor jaap nu hij voorstaat...
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:51:22 #130
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58839598
Die dikke mag wat mij betreft winnen.
Tics van je petten.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:51:28 #131
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58839600
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
Terrorjaap gaat een site opzetten, goed idee toch ?
www.terrorjaap.nl is al bezet
pi_58839612
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef iteejer het volgende:
Ze hebben werkelijk niet één negatief shot of één negatief woord over Brian uitgezonden, maar nu het spant tussen Jaap en Brian wordt, gaan ze Jaap presenteren als de slechterik.
Huub stond altijd bovenaan en nu ineens onderaan?
Welkom to real-life, heel DKG is zo in elkaar gezet hoor. Popo was ook fake, maar had ook wel invloed. Als huub veel smsjes kreeg (=inkomsten) zouden ze hem er niet uitzetten. Maar als ze wouden kunnen ze hem wel helemaal onderaan zetten.
pi_58839615
smsen kan ook al niet
Diepzinnige deepart.
pi_58839618
sms'en voor Jaap kan ook al niet...
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_58839644
JAAP FTW
pi_58839678
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Lushy het volgende:
sms'en voor Jaap kan ook al niet...
Dit is echt lame
Diepzinnige deepart.
pi_58839778
wat waren de laatste percentages van jaap en brian?
pi_58839833
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Nomoap het volgende:
wat waren de laatste percentages van jaap en brian?
Jaap stond voor.. daarom hebben ze de lijnen van jaap dichtgegooit
Diepzinnige deepart.
pi_58839849
smsen naar brian kan ook al niet. Heb het een keer geprobeerd maar komt niet door
pi_58839871
???
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:56:25 #141
134727 VirtualPOM
pi_58839878
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Sanne1805 het volgende:
smsen naar brian kan ook al niet. Heb het een keer geprobeerd maar komt niet door
Ok, dus wel eerlijk. Dacht al...
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:56:48 #142
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58839905
quote:
Dat zegt genoeg. Een teken om niet op Brian te sms'sen dus.
pi_58839922
is dat zo dan? weet iemand hoeveel ze stonden?
pi_58839952
quote:
WAAROM STEM JIJ BRAIN??

Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:58:42 #145
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840030
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:57 schreef deepart het volgende:

[..]

WAAROM STEM JIJ BRAIN??

Zij valt op neppe negers
pi_58840032
De stem voor jaap is doorgekomen.. Grappig bandje had hij ingesproken
Diepzinnige deepart.
pi_58840042
quote:
Gelukkig!
pi_58840044
Inmiddels heb ik al 2 sms'jes voor Jaap verzonden...nu lukt het weer wel
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_58840114
please laat jaap winnen!!!!
pi_58840120
lame man... brain mocht iets vertellen en er zat een reclame voo hem onder... Daarna toen jaap iets mocht zeggen gooide ze gelijk de lijnen dicht
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:00:29 #151
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840128
Jaap heeft best nog een knappe vriendin voor zijn doen.
pi_58840187
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef Daklem het volgende:
Knap is ook een groot woord.. Hij heeft het getroffen voor zijn doen
Diepzinnige deepart.
pi_58840201
Ik hoop trouwens dat ik die 10.000 win
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:02:49 #154
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840241
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef deepart het volgende:

[..]

Knap is ook een groot woord.. Hij heeft het getroffen voor zijn doen
hmm ja, dat zeg je politiek verantwoord correct. Beter had ik het niet kunnen zeggen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:03:46 #155
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840283
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef deepart het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik die 10.000 win
Ik hoop het ook voor je!
pi_58840350
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef Daklem het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je!
Dan geef ik de helft aan het goede doel...

Mijn spaar rekening
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:06:19 #157
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840381
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef deepart het volgende:

[..]

Dan geef ik de helft aan het goede doel...

Mijn spaar rekening
Niet aan mij, omdat ik het jou gun?
pi_58840432
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:06 schreef Daklem het volgende:

[..]

Niet aan mij, omdat ik het jou gun?
5000 kudos?
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:08:29 #159
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840456
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:07 schreef deepart het volgende:

[..]

5000 kudos?
omg. Kudo's Daar wordt ik verdrietig van, van dat woord.
pi_58840475
Kut anita van der steen uit veldhoven... Die hoer verdient het niet!
Diepzinnige deepart.
pi_58840512
JAAAAAAAAAAAAAAPPPP PLEASE!!
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:09:39 #162
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840519
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef deepart het volgende:
Kut anita van der steen uit veldhoven... Die hoer verdient het niet!
Hey das bij mij in de buurt! Ik weet waar die kut anita woont!
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:10:02 #163
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840540
JAAAAAAAAAAAAAAAAAP
pi_58840576
ZEKEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! !!!!
Diepzinnige deepart.
pi_58840580
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS DDDDDDDDDDD
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:10:23 #166
134727 VirtualPOM
pi_58840596
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAPPP!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:10:42 #167
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840619
KUT BRIAN VERDIENT OM TE VERLIEZEN! MET MN GOEDKOPE AMANDA! w00t!!einz11!!!1w00ter!!111!!
pi_58840620
jaapie!!!!!!! OMG!!! kben zo blij:D
Diepzinnige deepart.
pi_58840677
Die kop van Braaaajen is goud waard DDDDDDDDD
pi_58840698
JAAPIE!!!
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:12:02 #171
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840726
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:11 schreef iteejer het volgende:
Die kop van Braaaajen is goud waard DDDDDDDDD
Inlijsten en boven je bed hangen

Hoor die Huub Brian uitlachen
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:12:12 #172
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58840735
JAPIE!!!!!!!! TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRrrrr111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!1
Tics van je petten.
pi_58840741
WHAHAH DIE SLOMOTION!! jaap is mijn idool.... ik ga ook dik worden!!
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:12:43 #174
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840766
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef deepart het volgende:
WHAHAH DIE SLOMOTION!! jaap is mijn idool.... ik ga ook dik worden!!
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:13:08 #175
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840799
haha, die kutkop van Brian! PRICELESS!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2008 @ 23:13:33 #176
862 Arcee
Look closer
pi_58840821
Japioooo!

Leuk!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:14:23 #177
134727 VirtualPOM
pi_58840884
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Daklem het volgende:

[..]

Inlijsten en boven je bed hangen

Hoor die Huub Brian uitlachen
Huub is veel lager gegaan dan Brian. Maar Jaap is de non-agressor en de enige normale persoon buiten DGK
pi_58840897
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:13 schreef Daklem het volgende:
haha, die kutkop van Brian! PRICELESS!
Ja, geweldig DDDDDDD
pi_58840950
Het klopt niet, er klopt echt geen bal van,
Maar ik kan met Jaap's winst leven!
Ik gun het Cora ook van harte.

GEFELICITEEERD JAAP

maar ik heb absoluut niets meer met John de Mol. Al heeft die ****** eieren voor zijn geld gekozen, hij is voor mij de grootste verliezer. Jaap heeft namelijk nooit meer dan 19% van de stemmen gehad. En dan wint hij nu? Ik geloof er geen bal van.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:15:36 #180
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58840965
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Huub is veel lager gegaan dan Brian. Maar Jaap is de non-agressor en de enige normale persoon buiten DGK
Klopt, maar Huub vind ik veel cooler dan Brian! Echt, huub is het ultieme kutventje wat het bloed onder je nagels vandaan haalt.
pi_58840991
Wanneer komen de caps van die kop van brain?
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:16:00 #182
134727 VirtualPOM
pi_58840992
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef Lieve het volgende:
[/sub]
Hahahahahah, weer een zure Huubfan
pi_58841022
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja, geweldig DDDDDDD
hee gozert, nog nooit zo snel geweest, fok! nu kon je wel een workstation huren?
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:16:31 #184
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58841033
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef Lieve het volgende:
Maar ik kan met Jaap's winst leven!
Ik gun het Cora ook van harte.

GEFELICITEEERD JAAP

maar ik heb absoluut niets meer met John de Mol. Al heeft die ****** eieren voor zijn geld gekozen, hij is voor mij de grootste verliezer. Jaap heeft namelijk nooit meer dan 19% van de stemmen gehad. En dan wint hij nu? Ik geloof er geen bal van.

Niet zo janken zeg! Brian kan niet alles winnen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:17:49 #185
134727 VirtualPOM
pi_58841108
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef Daklem het volgende:

[..]

Klopt, maar Huub vind ik veel cooler dan Brian! Echt, huub is het ultieme kutventje wat het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Tja, ik niet maar smaken verschillen. Brian is idd sneaky en gemaakt als je veel streams kijkt, maar Huub speltactiek vond ik te verwerpelijk. Daarbij tel ik ook zijn fouten buiten het spel (bv. met schoonmoeder) op en het is niet meer dan logisch dat hij niet wint.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:19:01 #186
134727 VirtualPOM
pi_58841158
Streams gaan door nu met geluid, Cora wordt gefeliciteerd
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:19:17 #187
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58841171
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Tja, ik niet maar smaken verschillen. Brian is idd sneaky en gemaakt als je veel streams kijkt, maar Huub speltactiek vond ik te verwerpelijk. Daarbij tel ik ook zijn fouten buiten het spel (bv. met schoonmoeder) op en het is niet meer dan logisch dat hij niet wint.
Ik vond het wel sterk, want zijn spel ging boven alles! Dat is toch wel ultiem om zo ver te gaan.
pi_58841255
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Maar huub had zeker wel de winnaars mentaliteit.. Hij heeft DGK gemaakt.. Maar jaap had ook veel mooie momenten... Hij werd voor DGK veel gepest door zijn gewicht vertelde hij net.. dus hij verdient het zeker wel!

Ik ben echt zo blij dat die kut kop van een brain niet heeft gewonnen
Diepzinnige deepart.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:21:59 #189
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58841318
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:20 schreef deepart het volgende:
Ik ben echt zo blij dat die kut kop van een brain niet heeft gewonnen
Juist!
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:25:01 #190
134727 VirtualPOM
pi_58841486
Wow, het geld gaat naar stichting Jaap
pi_58841708
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Wow, het geld gaat naar stichting Jaap
Serieus?

Zou het prachtig vinden als hij mooi alles voor zichzelf houd

Hij is wel slim trouwens om de helft aan een goed doel te geven... Hij moet sowieso de helft belasting betalen... Dat hoeft NIET als hij de helft aan een goed doel geeft...

Geloof ik
Diepzinnige deepart.
pi_58841720
Jammer dat jaap heeft gewonnen
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:38:51 #193
134727 VirtualPOM
pi_58842073
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef deepart het volgende:

[..]

Serieus?

Zou het prachtig vinden als hij mooi alles voor zichzelf houd

Hij is wel slim trouwens om de helft aan een goed doel te geven... Hij moet sowieso de helft belasting betalen... Dat hoeft NIET als hij de helft aan een goed doel geeft...

Geloof ik
Dat zei ie letterlijk. Dus ja, hij heeft in alle opzichten (geen stelletje, punten halve finale en eindspeech) het spel het slimst gespeeld
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2008 @ 00:10:14 #194
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58843229
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Yezzzz.

Arme arme Huub fans
  vrijdag 23 mei 2008 @ 02:00:47 #195
84524 Morwen
I got life
pi_58845643
Jaap
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 23 mei 2008 @ 03:22:57 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58846211
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef Sanne1805 het volgende:
Jammer dat jaap heeft gewonnen
Eigenlijk is het een godvergeten aanfluiting dat Jaap heeft gewonnen ja. Iedereen was zo tégen Brian, dat ze hoopten dat Jaap zou winnen. Maar is Jaap een verdiende winnaar? Alles behalve, wat mij betreft. Er zat echt 0,0% oprechtheid in die vent. Brian mag dan gestoord zijn, maar wat Jaap is wet niemand. Hij heeft al die maanden een personage neergezet... een nep figuur. Hoe gekker hoe beter, leek het soms. En die heeft gewonnen en 80% van FOK is blij. Ik snap het niet
pi_58846355
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 03:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een godvergeten aanfluiting dat Jaap heeft gewonnen ja. Iedereen was zo tégen Brian, dat ze hoopten dat Jaap zou winnen. Maar is Jaap een verdiende winnaar? Alles behalve, wat mij betreft. Er zat echt 0,0% oprechtheid in die vent. Brian mag dan gestoord zijn, maar wat Jaap is wet niemand. Hij heeft al die maanden een personage neergezet... een nep figuur. Hoe gekker hoe beter, leek het soms. En die heeft gewonnen en 80% van FOK is blij. Ik snap het niet
ik snap dat je het niet snapt....... ben het wel met je eens........ het is een real-life-soap..... maar Jaap heeft nix/weinig van zijn eigen laten zien.

Maar het alternatief "Brian" was zo ruk
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 07:23:26 #198
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_58846662
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 03:22 schreef scanman01 het volgende:

Volgens mij snap jij het al sinds BB3 niet

Maar Scan, ik vermoed dat jij dan met een heel verkeerde instelling naar dit programma hebt gekeken. Het is al lang geen BB1 meer, het gepeupel is niet meer op zoek naar degene die het meest zichzelf is, dat station is inmiddels gepasseerd.

Heel dit programma was één ordinaire nepshow. Eén smerige treitershow waarbij de grenzen van het wanstaltige zijn afgezonken tot een nieuw dieptepunt. Onder strikte regie van JdM, die hiermee 'baanbrekende' televisie wilde forceren. Jaap heeft dit als énige perfect in de gaten gehad. Hij wíst wat JdM voor ogen had, en gaf hem wat hij wilde: Ranzige paupertelevisie, zoveel mogelijk over-the-top.

Ik ben juist blij, dat Keizer Jaap de Almachtige zichzelf niet was. Stel je voor dat-ie in het echt even erg is als op televisie, dan zou ook ik het inderdaad zwaar triest vinden. En dat is meteen mijn probleem met agressieve driftkikkers als Huub en Brian. Ik ben zo bang dat die twee in het echt nét zo walgelijk zijn als in DGK, een angstaanjagende gedachte. Alles wat Jaap liet zien was spel, hij liet zich niet kennen, hij was nooit agressief, hij was nooit écht kwaad, en had zichzelf te allen tijde perfect onder contrôle. Dat is iets wat je van Huub en Brian helaas niet kon zeggen, die verloren keer op keer hun zelfbeheersing.

Jaap heeft zijn eigen spel gespeeld. Hij deed grappig, ranzig, soms weerzinwekkend en gestoord, maar hij deed alles met een grote glimlach, en hij ging nooit écht te ver. Daarom is-ie wat mij betreft de terechte winnaar, en het doet me deugd, dat velen dat uiteindelijk ook ingezien hebben, en tot inkeer zijn gekomen. Dat was een jaar geleden nog wel even anders
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_58850757
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef Daklem het volgende:

proest. Die jaap kan met die zak geld eindelijk een echte vrouw regelen. De goudzoekertjes staan allemaal in de rij voor hem
pi_58850977
Mijn voorspeling is uit gekomen.....Jaap de winnaar en terrecht. Jaap is de enigen die het spel goed en leuk heeft gepeeld, in mijn ogen.

Dat Huub de grootste verliezer is geworden, heeft hij aan zijn trouwe fans te danken. Huub kan en kon hie niet mee omgaan. Huub is steeds in de veronderstelling geweest dat hij de King of the world was. Mede dankzij zijn fans dacht Huub alles te kunnen maken. Hierdoor bleef hij niet met beide benen op de grond staan. Dit is zijn ondergang geworden.

Brain en Amanda gaan het wel redden met z'n tweeen. Die krijgen optredens en aanbiedingen genoeg om hun rekening nog te spekken. Samen met Lieke gaat Amanda het goed doen.

Gefeliciteerd JAAP
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:04:02 #201
127004 maril
Smeetsfan
pi_58855650
Jaap heeft inderdaad terecht gewonen aangezien hij de enige is die geen geweld heeft gebruikt bij DGK, elk andere winnaar had een vieze smaak opgeleverd. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
dus denk ik dat dit ook weer doorgestoken kaart is en dat Jaap beter in kon winnen voor het programformat in het buitenland te kunnen verkopen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2008 @ 14:28:24 #202
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58856445
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
Ach, dat is bij elke sms-stem wedstrijd, mensen krijgen vaak geen ontvangstbevestiging van hun verzonden berichtjes(stond in een aantal reacties op de artikelen die op de online AD en Telegraaf stonden vandaag)

Vergeet niet dat Brian vrijwel onderaan is begonnen dus zullen de lijnen wel overbelast zijn geweest want anders kon hij nooit op dit eindresultaat komen, er is dus wel degelijk heel erg veel ge-sms't voor die Brian.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:29:29 #203
170945 smoekie
individualist
pi_58862431
quote:
Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
dus denk ik dat dit ook weer doorgestoken kaart is en dat Jaap beter in kon winnen voor het programformat in het buitenland te kunnen verkopen.
Nee hoor, ik heb gisteren voor het eerst (toen het erom spande) de foon gepakt om te bellen, en ben bijna 10 min. bezig geweest voordat ik er eindelijk voor de 1e keer doorkwam. De andere 2x (heb 3x gebeld) dito met een ster.

De telefoonlijnen waren gewoon overbelast, zowel die van brainless, als die van Jaap.

dus er zijn er wel degelijk veel meer, die er gewoonweg niet 1-2-3 doorkwamen, heeft niets met doorgestoken kaart te maken.

waarom zouden ze ook, jij kunt ze toch niet controleren, en wat denk je wat een verlies ze leiden als ze de stemmen om die reden zouden gaan weren.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_58862469
quote:
Jaap heeft inderdaad terecht gewonen aangezien hij de enige is die geen geweld heeft gebruikt bij DGK, elk andere winnaar had een vieze smaak opgeleverd. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
Toen ik gistermiddag rond een uur of vier op Huub wilde gaan stemmen, kwam ik er al continue niet doorheen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:41:09 #205
127004 maril
Smeetsfan
pi_58862694
Net bij boulevard blijkt dat Jaap heeft beloofd helft van het geld naar een goed doel te doen als er op hem werd gestemd , en nou is hijzelf het goede doel.
pi_58867883
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef maril het volgende:
Net bij boulevard blijkt dat Jaap heeft beloofd helft van het geld naar een goed doel te doen als er op hem werd gestemd , en nou is hijzelf het goede doel.
Ik zag ook dat britney spears zich kaal had geschoren?
Diepzinnige deepart.
pi_58882172
Iemand een gifje van het hoofd van Jaap nadat hij te horen kreeg dat hij won? Priceless
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:44:00 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58882219
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef maril het volgende:
ja, dat vind ik nog het geniaalst!!

heeft ie die zielige sms-garde flink bij de neus genomen. heerlijk.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:23:40 #209
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58884493
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

proest. Die jaap kan met die zak geld eindelijk een echte vrouw regelen. De goudzoekertjes staan allemaal in de rij voor hem
Hah, Nu wel ja! Toen ik dit schreef, wist ik nog niet dat hij gewonnen had.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:24:35 #210
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_58884522
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik zag ook dat britney spears zich kaal had geschoren?
Zo in depressie dat dr Huub niet gewonnen heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')