dat je nooit weet hoe het loopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef sintmartinus het volgende:
Wat is je point amokzaaier?
Misschien dat je het een en ander hebt gemist, maar wat mij van zijn verblijf in die hut op het netvlies is gebrand is allerminst prettigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Bij Big Brother hebben 3 mannen en 3 vrouwen gewonnen, dus je theorie gaat niet helemaal op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef Roellie80 het volgende:
De doelgroep van het programma bestaat grotendeels uit vrouwen. Dit was ook het geval bij programma's als Big Brother, Idols enz. Vrouwen stemmen over het algemeen op een man.
En ze gaat vast wel in Playboy (als ze ooit dat aanbod krijgt). Zo niet, dan slaat ze wel een rijke vent aan de haak om voor haar leven te betalen, want Brian dumpt haar binnen een maand na de kooiquote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft de overwinning niet nodig. die heeft verteld dat haar mams altijd stapels geld heeft.
Waren de eerste 15 poll's fake dan? Die polls die Huub iedere keer enorm dik won.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:00 schreef Loedertje het volgende:
De mensen buiten de internetfora's hebben totaal niets met Huub, de hooguit 100 zeeeeeer actieve internetters hebben verschillende meningen en er is daarvan zelfs een groepje die gaan kwijlen als ze Huub zien en gaan schuimbekken als ze zijn SPEL rivaal zien.
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat Jaap gaat winnen.
Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.
Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Zou best wel eens kunnen idd. We gaan het allemaal zien donderdagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat Jaap gaat winnen.
Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.
Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Ik noem dit toch een typisch gevalletje Alzheimers. Want ik denk dat het niet aan het prion van dode schapen heeft gelegen (de eerste mens met BSE gevonden?)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Triest figuur ben jij zegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef Lieve het volgende:
Afspraak is Afspraak toch? Wat dat betreft ( en dat moet ik John de Mol nageven, zijn afspraak is ondanks het enorm teleurstellende karakter of het totaal ontbreken van enige vorm van karakter in positieve zin van zijn dreamboy brainless brian) wint de Rat brainless paardenrukker en straks loslopende paardenverkrachter Brian.
Lieve heeft zo te doen met alle loslopende paardjes vanaf volgende week. Net alsof Hannibal Lecter je weide komt binnenwandelen. Beware voor de psychopaat en voor de niet sletten: http://www.bewareofloverboys.nl/
Ik vind Lieve wel grappig.... Zij moet aan Hannibal Lecter denken bij Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Triest figuur ben jij zeg_!
Hoe groot is het gat waar je in gaat vallen als het morgen opgehouden is?
Ligt eraan, ik ben voor Huub en dat spreek ik hier ook uit, maar sms niet of nauwelijks. En zo zullen er meer zijn. Bovendien vertrouw ik geen enkele stemming met sms'jes bij Febo, die doen toch waar ze zelf zin in hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.
Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaapquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop Huub, maar het is al 99.9% zeker dat het Brian wordt.
hij verdient het om goed hard tegen de grond geslagen te worden? omdat het een misselijke vent is? ic.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
Dat zou zeer vreemd zijn aangezien Huub de 15 voorgaande polls met ongelooflijke meerderheid heeft gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaap
Huub is een arrogante kwast, maar toch moet hij dan maar winnen. Brian en Amanda zijn vele malen triester en over Jaap wil ik helemaal geen woorden vuil maken. Huub heeft het prgramma gemaakt tot wat het is. Je kunt hem een klootzak vinden, maar zonder Huub was De gouden kooi al veel eerder een vroegtijdige dood gestorven. Brian, Amanda en Jaap hebben het programma absoluut NIET gemaakt. huub wel. Vanaf het moment dat hij de kooi in kwam draaide alles om hem.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.
Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Net als brian met zijn relatie amanda doet. Slaan of gewoon de douche in sleuren tegen de wand aan slaan en wurgen met de doucheslang. Prima je heb de zelfde gedachten gang als de rat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
Huub ken 't wel vergetenIk ga voor Jaap!
verstandig. het is pure geldklopperij. De winnaar is allang bekend. En weten we niet al sinds day 1 dat brian moet winnen? Ik heb al een jaar niet gekeken hoor, maar destijds werd brian aardig de hand boven het hoofd gehouden. Toch jammer dat ze die wijvenmishandelaar zo beschermen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Urquhart het volgende:
En die hele sms-show vertrouw ik voor geen meter.
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef Danny het volgende:
voor het eerst in meer dan een jaar weer DGK hier op tv. ik hoop dat Huub wint. Wint die niet dan mag Jaap winnen. Brian en Amanda mogen van mij helemaal niks behalve doodvallen
nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnen
Ongezien nog wel?
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijkquote:
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap guntquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijk
Je zou zomaar eens gelijk hebben, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijk
Brian of Natasia. Die werden beiden buitensporig veel de hand boven het hoofd gehouden. Natasia is tussentijds vertrokken dus blijft er maar een over
mja, het is doorgaans handiger te luisteren naar wat iemand zegt en niet zelf maar wat uit je duim te zuigenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap gunt![]()
Amanda mag eruit wat mij betreft! Vies wijf met dr plastic oh so fantastic.quote:
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iigquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef RemcoW85 het volgende:
1: Brian 31,64%
2: Jaap 27,03%
3: Amanda 21,85%
Huub op dit moment eruit.. Maar denk dat ie nu eroverheen gaat op het laatste moment. Doorzichtig lijkt het wel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kansloze bende, wij zijn 'Huubisten'.
Nja, zolang Brian en Amanda het maar niet winnen! Smerige mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iig
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachtenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Brian het populairst is onder de kijker. Hier moet mee gesjoemeld worden.
Als je de meningen op de fora leest zijn ze bijna allemaal voor Huub en Jaap.
Dit zijn allemaal arme studenten die niet gaan sms'sen. Dan kun je wel een mening hebben, maar dan heeft ie natuurlijk totaal geen invloed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachten
Er was een msn poll met vele duizenden stemmen, daar stond brian ook bovenaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Brian het populairst is onder de kijker. Hier moet mee gesjoemeld worden.
In een kist?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
of anders Amanda als ze even lekker gaat liggen ;-)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iig
uhuh, ik vrees van welquote:
waar blijft de user "DoorGestokenKaart"? hem vind ik nu wel gepast hier.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef deepart het volgende:
kanker programma.. tss huub eruit... me dag is verneukt
Als ze niet wint, mogen ze dr plastic fantastic leeg steken.quote:
Je hebt wel super veel van die fop negers in de grote steden, die allemaal een mobieltje hebben, en daar maar al te graag gebruik van maken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachten
mwehehhehequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als ze niet wint, mogen ze dr plastic fantastic leeg steken.
Wat een verschrikkelijke kut vent is dat ja.. Alsof hij een paal heeft gekopt met 200kmuquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
heeft de broer van brian een syndroom?
OK effe in actie komen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Al acties op touw gezet om de notaris te checken.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef iteejer het volgende:
Nu kan je ook niet het nummer voor jaap bellen - continu in gesprek. Hadden mensen ook last van die voor Huub wilde stemmen. Als ze 100 lijnen openzetten voor Braaaajen en maar 5 voor de ander bereik je natuurlijk ook al veel he...
Kun jij niet iets doen ITeejerquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef iteejer het volgende:
Nu kan je ook niet het nummer voor jaap bellen - continu in gesprek. Hadden mensen ook last van die voor Huub wilde stemmen. Als ze 100 lijnen openzetten voor Braaaajen en maar 5 voor de ander bereik je natuurlijk ook al veel he...
www.terrorjaap.nl is al bezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
Terrorjaap gaat een site opzetten, goed idee toch?
Welkom to real-life, heel DKG is zo in elkaar gezet hoor. Popo was ook fake, maar had ook wel invloed. Als huub veel smsjes kreeg (=inkomsten) zouden ze hem er niet uitzetten. Maar als ze wouden kunnen ze hem wel helemaal onderaan zetten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef iteejer het volgende:
Ze hebben werkelijk niet één negatief shot of één negatief woord over Brian uitgezonden, maar nu het spant tussen Jaap en Brian wordt, gaan ze Jaap presenteren als de slechterik.
Huub stond altijd bovenaan en nu ineens onderaan?
Dit is echt lamequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Lushy het volgende:
sms'en voor Jaap kan ook al niet...
Jaap stond voor.. daarom hebben ze de lijnen van jaap dichtgegooitquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Nomoap het volgende:
wat waren de laatste percentages van jaap en brian?
Ok, dus wel eerlijk. Dacht al...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Sanne1805 het volgende:
smsen naar brian kan ook al niet. Heb het een keer geprobeerd maar komt niet door
Dat zegt genoeg. Een teken om niet op Brian te sms'sen dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Sanne1805 het volgende:
smsen naar brian kan ook al niet. Heb het een keer geprobeerd maar komt niet door
WAAROM STEM JIJ BRAIN??quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Sanne1805 het volgende:
Gelukkig!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Sanne1805 het volgende:
Knap is ook een groot woord.. Hij heeft het getroffen voor zijn doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef Daklem het volgende:
Jaap heeft best nog een knappe vriendin voor zijn doen.
hmm ja, dat zeg je politiek verantwoord correct. Beter had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Knap is ook een groot woord.. Hij heeft het getroffen voor zijn doen
Dan geef ik de helft aan het goede doel...quote:
Niet aan mij, omdat ik het jou gun?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan geef ik de helft aan het goede doel...
Mijn spaar rekening
5000 kudos?quote:
Hey das bij mij in de buurt! Ik weet waar die kut anita woont!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef deepart het volgende:
Kut anita van der steen uit veldhoven... Die hoer verdient het niet!
Inlijsten en boven je bed hangenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:11 schreef iteejer het volgende:
Die kop van Braaaajen is goud waardDDDDDDDDD
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef deepart het volgende:
WHAHAH DIE SLOMOTION!! jaap is mijn idool.... ik ga ook dik worden!!
Huub is veel lager gegaan dan Brian. Maar Jaap is de non-agressor en de enige normale persoon buiten DGKquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inlijsten en boven je bed hangen![]()
Hoor die Huub Brian uitlachen
Klopt, maar Huub vind ik veel cooler dan Brian! Echt, huub is het ultieme kutventje wat het bloed onder je nagels vandaan haalt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub is veel lager gegaan dan Brian. Maar Jaap is de non-agressor en de enige normale persoon buiten DGK
Hahahahahah, weer een zure Huubfanquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef Lieve het volgende:
Het klopt niet, er klopt echt geen bal van,
[/sub]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef Lieve het volgende:
Het klopt niet, er klopt echt geen bal van,
Maar ik kan met Jaap's winst leven!
Ik gun het Cora ook van harte.
GEFELICITEEERD JAAP
maar ik heb absoluut niets meer met John de Mol. Al heeft die ****** eieren voor zijn geld gekozen, hij is voor mij de grootste verliezer. Jaap heeft namelijk nooit meer dan 19% van de stemmen gehad. En dan wint hij nu? Ik geloof er geen bal van.
Tja, ik niet maar smaken verschillen. Brian is idd sneaky en gemaakt als je veel streams kijkt, maar Huub speltactiek vond ik te verwerpelijk. Daarbij tel ik ook zijn fouten buiten het spel (bv. met schoonmoeder) op en het is niet meer dan logisch dat hij niet wint.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub vind ik veel cooler dan Brian! Echt, huub is het ultieme kutventje wat het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Ik vond het wel sterk, want zijn spel ging boven alles! Dat is toch wel ultiem om zo ver te gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, ik niet maar smaken verschillen. Brian is idd sneaky en gemaakt als je veel streams kijkt, maar Huub speltactiek vond ik te verwerpelijk. Daarbij tel ik ook zijn fouten buiten het spel (bv. met schoonmoeder) op en het is niet meer dan logisch dat hij niet wint.
Maar huub had zeker wel de winnaars mentaliteit.. Hij heeft DGK gemaakt.. Maar jaap had ook veel mooie momenten... Hij werd voor DGK veel gepest door zijn gewicht vertelde hij net.. dus hij verdient het zeker wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, ik niet maar smaken verschillen. Brian is idd sneaky en gemaakt als je veel streams kijkt, maar Huub speltactiek vond ik te verwerpelijk. Daarbij tel ik ook zijn fouten buiten het spel (bv. met schoonmoeder) op en het is niet meer dan logisch dat hij niet wint.
Juist!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:20 schreef deepart het volgende:
Ik ben echt zo blij dat die kut kop van een brain niet heeft gewonnen
Serieus?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:25 schreef VirtualPOM het volgende:
Wow, het geld gaat naar stichting Jaap
Dat zei ie letterlijk. Dus ja, hij heeft in alle opzichten (geen stelletje, punten halve finale en eindspeech) het spel het slimst gespeeldquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Serieus?
Zou het prachtig vinden als hij mooi alles voor zichzelf houd
Hij is wel slim trouwens om de helft aan een goed doel te geven... Hij moet sowieso de helft belasting betalen... Dat hoeft NIET als hij de helft aan een goed doel geeft...
Geloof ik
Yezzzz.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaap
Eigenlijk is het een godvergeten aanfluiting dat Jaap heeft gewonnen ja. Iedereen was zo tégen Brian, dat ze hoopten dat Jaap zou winnen. Maar is Jaap een verdiende winnaar? Alles behalve, wat mij betreft. Er zat echt 0,0% oprechtheid in die vent. Brian mag dan gestoord zijn, maar wat Jaap is wet niemand. Hij heeft al die maanden een personage neergezet... een nep figuur. Hoe gekker hoe beter, leek het soms. En die heeft gewonnen en 80% van FOK is blij. Ik snap het nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef Sanne1805 het volgende:
Jammer dat jaap heeft gewonnen
ik snap dat je het niet snapt....... ben het wel met je eens........ het is een real-life-soap..... maar Jaap heeft nix/weinig van zijn eigen laten zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een godvergeten aanfluiting dat Jaap heeft gewonnen ja. Iedereen was zo tégen Brian, dat ze hoopten dat Jaap zou winnen. Maar is Jaap een verdiende winnaar? Alles behalve, wat mij betreft. Er zat echt 0,0% oprechtheid in die vent. Brian mag dan gestoord zijn, maar wat Jaap is wet niemand. Hij heeft al die maanden een personage neergezet... een nep figuur. Hoe gekker hoe beter, leek het soms. En die heeft gewonnen en 80% van FOK is blij. Ik snap het niet
Volgens mij snap jij het al sinds BB3 nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk is het een godvergeten aanfluiting dat Jaap heeft gewonnen ja. Iedereen was zo tégen Brian, dat ze hoopten dat Jaap zou winnen. Maar is Jaap een verdiende winnaar? Alles behalve, wat mij betreft. Er zat echt 0,0% oprechtheid in die vent. Brian mag dan gestoord zijn, maar wat Jaap is wet niemand. Hij heeft al die maanden een personage neergezet... een nep figuur. Hoe gekker hoe beter, leek het soms. En die heeft gewonnen en 80% van FOK is blij. Ik snap het niet
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef Daklem het volgende:
Jaap heeft best nog een knappe vriendin voor zijn doen.
Ach, dat is bij elke sms-stem wedstrijd, mensen krijgen vaak geen ontvangstbevestiging van hun verzonden berichtjes(stond in een aantal reacties op de artikelen die op de online AD en Telegraaf stonden vandaag)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
Nee hoor, ik heb gisteren voor het eerst (toen het erom spande) de foon gepakt om te bellen, en ben bijna 10 min. bezig geweest voordat ik er eindelijk voor de 1e keer doorkwam. De andere 2x (heb 3x gebeld) dito met een ster.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
dus denk ik dat dit ook weer doorgestoken kaart is en dat Jaap beter in kon winnen voor het programformat in het buitenland te kunnen verkopen.
Toen ik gistermiddag rond een uur of vier op Huub wilde gaan stemmen, kwam ik er al continue niet doorheen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
Jaap heeft inderdaad terecht gewonen aangezien hij de enige is die geen geweld heeft gebruikt bij DGK, elk andere winnaar had een vieze smaak opgeleverd. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
dus denk ik dat dit ook weer doorgestoken kaart is en dat Jaap beter in kon winnen voor het programformat in het buitenland te kunnen verkopen.
Ik zag ook dat britney spears zich kaal had geschoren?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef maril het volgende:
Net bij boulevard blijkt dat Jaap heeft beloofd helft van het geld naar een goed doel te doen als er op hem werd gestemd , en nou is hijzelf het goede doel.
ja, dat vind ik nog het geniaalst!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef maril het volgende:
Net bij boulevard blijkt dat Jaap heeft beloofd helft van het geld naar een goed doel te doen als er op hem werd gestemd , en nou is hijzelf het goede doel.
Hah, Nu wel ja! Toen ik dit schreef, wist ik nog niet dat hij gewonnen had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
proest. Die jaap kan met die zak geld eindelijk een echte vrouw regelen. De goudzoekertjes staan allemaal in de rij voor hem
Zo in depressie dat dr Huub niet gewonnen heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik zag ook dat britney spears zich kaal had geschoren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |