Ach, dat is bij elke sms-stem wedstrijd, mensen krijgen vaak geen ontvangstbevestiging van hun verzonden berichtjes(stond in een aantal reacties op de artikelen die op de online AD en Telegraaf stonden vandaag)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
Nee hoor, ik heb gisteren voor het eerst (toen het erom spande) de foon gepakt om te bellen, en ben bijna 10 min. bezig geweest voordat ik er eindelijk voor de 1e keer doorkwam. De andere 2x (heb 3x gebeld) dito met een ster.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
dus denk ik dat dit ook weer doorgestoken kaart is en dat Jaap beter in kon winnen voor het programformat in het buitenland te kunnen verkopen.
Toen ik gistermiddag rond een uur of vier op Huub wilde gaan stemmen, kwam ik er al continue niet doorheen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef maril het volgende:
Jaap heeft inderdaad terecht gewonen aangezien hij de enige is die geen geweld heeft gebruikt bij DGK, elk andere winnaar had een vieze smaak opgeleverd. Ik vind het wel bedenkelijk dat volgens teletekst 316 iemand heeft willen bellen voor Brain de hele avond en er niet doorkwam
dus denk ik dat dit ook weer doorgestoken kaart is en dat Jaap beter in kon winnen voor het programformat in het buitenland te kunnen verkopen.
Ik zag ook dat britney spears zich kaal had geschoren?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef maril het volgende:
Net bij boulevard blijkt dat Jaap heeft beloofd helft van het geld naar een goed doel te doen als er op hem werd gestemd , en nou is hijzelf het goede doel.
ja, dat vind ik nog het geniaalst!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef maril het volgende:
Net bij boulevard blijkt dat Jaap heeft beloofd helft van het geld naar een goed doel te doen als er op hem werd gestemd , en nou is hijzelf het goede doel.
Hah, Nu wel ja! Toen ik dit schreef, wist ik nog niet dat hij gewonnen had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
proest. Die jaap kan met die zak geld eindelijk een echte vrouw regelen. De goudzoekertjes staan allemaal in de rij voor hem
Zo in depressie dat dr Huub niet gewonnen heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik zag ook dat britney spears zich kaal had geschoren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |