Ligt eraan, ik ben voor Huub en dat spreek ik hier ook uit, maar sms niet of nauwelijks. En zo zullen er meer zijn. Bovendien vertrouw ik geen enkele stemming met sms'jes bij Febo, die doen toch waar ze zelf zin in hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.
Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaapquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop Huub, maar het is al 99.9% zeker dat het Brian wordt.
hij verdient het om goed hard tegen de grond geslagen te worden? omdat het een misselijke vent is? ic.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
Dat zou zeer vreemd zijn aangezien Huub de 15 voorgaande polls met ongelooflijke meerderheid heeft gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaap
Huub is een arrogante kwast, maar toch moet hij dan maar winnen. Brian en Amanda zijn vele malen triester en over Jaap wil ik helemaal geen woorden vuil maken. Huub heeft het prgramma gemaakt tot wat het is. Je kunt hem een klootzak vinden, maar zonder Huub was De gouden kooi al veel eerder een vroegtijdige dood gestorven. Brian, Amanda en Jaap hebben het programma absoluut NIET gemaakt. huub wel. Vanaf het moment dat hij de kooi in kwam draaide alles om hem.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.
Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Net als brian met zijn relatie amanda doet. Slaan of gewoon de douche in sleuren tegen de wand aan slaan en wurgen met de doucheslang. Prima je heb de zelfde gedachten gang als de rat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
Huub ken 't wel vergetenIk ga voor Jaap!
verstandig. het is pure geldklopperij. De winnaar is allang bekend. En weten we niet al sinds day 1 dat brian moet winnen? Ik heb al een jaar niet gekeken hoor, maar destijds werd brian aardig de hand boven het hoofd gehouden. Toch jammer dat ze die wijvenmishandelaar zo beschermen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Urquhart het volgende:
En die hele sms-show vertrouw ik voor geen meter.
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef Danny het volgende:
voor het eerst in meer dan een jaar weer DGK hier op tv. ik hoop dat Huub wint. Wint die niet dan mag Jaap winnen. Brian en Amanda mogen van mij helemaal niks behalve doodvallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |