dat je nooit weet hoe het loopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:48 schreef sintmartinus het volgende:
Wat is je point amokzaaier?
Misschien dat je het een en ander hebt gemist, maar wat mij van zijn verblijf in die hut op het netvlies is gebrand is allerminst prettigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Bij Big Brother hebben 3 mannen en 3 vrouwen gewonnen, dus je theorie gaat niet helemaal op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef Roellie80 het volgende:
De doelgroep van het programma bestaat grotendeels uit vrouwen. Dit was ook het geval bij programma's als Big Brother, Idols enz. Vrouwen stemmen over het algemeen op een man.
En ze gaat vast wel in Playboy (als ze ooit dat aanbod krijgt). Zo niet, dan slaat ze wel een rijke vent aan de haak om voor haar leven te betalen, want Brian dumpt haar binnen een maand na de kooiquote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft de overwinning niet nodig. die heeft verteld dat haar mams altijd stapels geld heeft.
Waren de eerste 15 poll's fake dan? Die polls die Huub iedere keer enorm dik won.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:00 schreef Loedertje het volgende:
De mensen buiten de internetfora's hebben totaal niets met Huub, de hooguit 100 zeeeeeer actieve internetters hebben verschillende meningen en er is daarvan zelfs een groepje die gaan kwijlen als ze Huub zien en gaan schuimbekken als ze zijn SPEL rivaal zien.
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat Jaap gaat winnen.
Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.
Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Zou best wel eens kunnen idd. We gaan het allemaal zien donderdagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat Jaap gaat winnen.
Ik denk dat de aanhang van Jaap nu pas echt gaat SMSsen. Gezien de telling heeft Jaap minder Smsjes nodig en ik denk dat dit gaat lukken. Verder denk ik dat er nu mensen zijn die het Jaap echt gaan gunnen. Hij heeft het spel in mijn ogen heel goed gespeeld.
Overigens denk ik ook "als twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen"
Ik noem dit toch een typisch gevalletje Alzheimers. Want ik denk dat het niet aan het prion van dode schapen heeft gelegen (de eerste mens met BSE gevonden?)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef MarocLady het volgende:
Ja Brain moet winnen want hij heeft daar niet gezeten dankzij een rechtzaak itt die pedohuub, en bovendien lijkt mij dat ie het geld veel verstandiger zou uitgeven, dus niet aan drank of parties. En bovendien was hij het prettigst en leukst om naar te kijken. Ennnn hij woont daar het langst en heeft zich het meest moeten beheersen. Dus verdiendt hij het meest om te winnen.
Triest figuur ben jij zegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef Lieve het volgende:
Afspraak is Afspraak toch? Wat dat betreft ( en dat moet ik John de Mol nageven, zijn afspraak is ondanks het enorm teleurstellende karakter of het totaal ontbreken van enige vorm van karakter in positieve zin van zijn dreamboy brainless brian) wint de Rat brainless paardenrukker en straks loslopende paardenverkrachter Brian.
Lieve heeft zo te doen met alle loslopende paardjes vanaf volgende week. Net alsof Hannibal Lecter je weide komt binnenwandelen. Beware voor de psychopaat en voor de niet sletten: http://www.bewareofloverboys.nl/
Ik vind Lieve wel grappig.... Zij moet aan Hannibal Lecter denken bij Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Triest figuur ben jij zeg_!
Hoe groot is het gat waar je in gaat vallen als het morgen opgehouden is?
Ligt eraan, ik ben voor Huub en dat spreek ik hier ook uit, maar sms niet of nauwelijks. En zo zullen er meer zijn. Bovendien vertrouw ik geen enkele stemming met sms'jes bij Febo, die doen toch waar ze zelf zin in hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.
Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaapquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop Huub, maar het is al 99.9% zeker dat het Brian wordt.
hij verdient het om goed hard tegen de grond geslagen te worden? omdat het een misselijke vent is? ic.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
Dat zou zeer vreemd zijn aangezien Huub de 15 voorgaande polls met ongelooflijke meerderheid heeft gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het eerder tussen Brian en Jaap
Huub is een arrogante kwast, maar toch moet hij dan maar winnen. Brian en Amanda zijn vele malen triester en over Jaap wil ik helemaal geen woorden vuil maken. Huub heeft het prgramma gemaakt tot wat het is. Je kunt hem een klootzak vinden, maar zonder Huub was De gouden kooi al veel eerder een vroegtijdige dood gestorven. Brian, Amanda en Jaap hebben het programma absoluut NIET gemaakt. huub wel. Vanaf het moment dat hij de kooi in kwam draaide alles om hem.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:18 schreef JohnDope het volgende:
Als Brian wint, dan is dat best wel pwned.
Want als ik de berichten hier moest geloven, was 'bijna' de hele internet-click - tot mijn verbazing - voor Huub.
Net als brian met zijn relatie amanda doet. Slaan of gewoon de douche in sleuren tegen de wand aan slaan en wurgen met de doucheslang. Prima je heb de zelfde gedachten gang als de rat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef reddevil124 het volgende:
Ik hoop alleen dat wanneer de gouden kooi over is en alle regels niet meer van toepassing zijn Brian Huub goed hard tegen de vloer aan slaat. Wat is dat een missleijke vent zeg. Hij verdient het echt, wat een misselijke vent,groeten uit EHV, Jaap jij mag voor mij de winnaar zijn!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
Huub ken 't wel vergetenIk ga voor Jaap!
verstandig. het is pure geldklopperij. De winnaar is allang bekend. En weten we niet al sinds day 1 dat brian moet winnen? Ik heb al een jaar niet gekeken hoor, maar destijds werd brian aardig de hand boven het hoofd gehouden. Toch jammer dat ze die wijvenmishandelaar zo beschermen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Urquhart het volgende:
En die hele sms-show vertrouw ik voor geen meter.
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:57 schreef Danny het volgende:
voor het eerst in meer dan een jaar weer DGK hier op tv. ik hoop dat Huub wint. Wint die niet dan mag Jaap winnen. Brian en Amanda mogen van mij helemaal niks behalve doodvallen
nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnen
Ongezien nog wel?
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijkquote:
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap guntquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijk
Je zou zomaar eens gelijk hebben, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijk
Brian of Natasia. Die werden beiden buitensporig veel de hand boven het hoofd gehouden. Natasia is tussentijds vertrokken dus blijft er maar een over
mja, het is doorgaans handiger te luisteren naar wat iemand zegt en niet zelf maar wat uit je duim te zuigenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap gunt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |