nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
In het begin had je liever niet dat users jaap brieven uit naam van fok stuurde en nu mag ie winnen
Ongezien nog wel?
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijkquote:
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap guntquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, Huub moet winnen. Als Jaap wint kan ik daar nog mee leven. Brian en Amanda mogen doodvallen. Ik dacht toch dat ik me vrij duidelijk uitsprak eigenlijk
Je zou zomaar eens gelijk hebben, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
brian. dat was al vrij snel in het begin van DGK duidelijk
Brian of Natasia. Die werden beiden buitensporig veel de hand boven het hoofd gehouden. Natasia is tussentijds vertrokken dus blijft er maar een over
mja, het is doorgaans handiger te luisteren naar wat iemand zegt en niet zelf maar wat uit je duim te zuigenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de eerste tussenstand ging ik er gemakshalve maar even vanuit dat je het jaap gunt![]()
Amanda mag eruit wat mij betreft! Vies wijf met dr plastic oh so fantastic.quote:
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iigquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef RemcoW85 het volgende:
1: Brian 31,64%
2: Jaap 27,03%
3: Amanda 21,85%
Huub op dit moment eruit.. Maar denk dat ie nu eroverheen gaat op het laatste moment. Doorzichtig lijkt het wel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kansloze bende, wij zijn 'Huubisten'.
Nja, zolang Brian en Amanda het maar niet winnen! Smerige mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iig
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachtenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Brian het populairst is onder de kijker. Hier moet mee gesjoemeld worden.
Als je de meningen op de fora leest zijn ze bijna allemaal voor Huub en Jaap.
Dit zijn allemaal arme studenten die niet gaan sms'sen. Dan kun je wel een mening hebben, maar dan heeft ie natuurlijk totaal geen invloed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachten
Er was een msn poll met vele duizenden stemmen, daar stond brian ook bovenaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Brullemans het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Brian het populairst is onder de kijker. Hier moet mee gesjoemeld worden.
In een kist?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
of anders Amanda als ze even lekker gaat liggen ;-)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Danny het volgende:
[..]
da's altijd en in elk 'belspelletje'. Maar als Huub eruit moet zo dan kan de tv hier weer uit iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |