uhuh, ik vrees van welquote:
waar blijft de user "DoorGestokenKaart"? hem vind ik nu wel gepast hier.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef deepart het volgende:
kanker programma.. tss huub eruit... me dag is verneukt
Als ze niet wint, mogen ze dr plastic fantastic leeg steken.quote:
Je hebt wel super veel van die fop negers in de grote steden, die allemaal een mobieltje hebben, en daar maar al te graag gebruik van maken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er meer mensen die van bitchslappende nepnegers houden dan we dachten
mwehehhehequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als ze niet wint, mogen ze dr plastic fantastic leeg steken.
Wat een verschrikkelijke kut vent is dat ja.. Alsof hij een paal heeft gekopt met 200kmuquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
heeft de broer van brian een syndroom?
OK effe in actie komen....quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Al acties op touw gezet om de notaris te checken.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef iteejer het volgende:
Nu kan je ook niet het nummer voor jaap bellen - continu in gesprek. Hadden mensen ook last van die voor Huub wilde stemmen. Als ze 100 lijnen openzetten voor Braaaajen en maar 5 voor de ander bereik je natuurlijk ook al veel he...
Kun jij niet iets doen ITeejerquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef iteejer het volgende:
Nu kan je ook niet het nummer voor jaap bellen - continu in gesprek. Hadden mensen ook last van die voor Huub wilde stemmen. Als ze 100 lijnen openzetten voor Braaaajen en maar 5 voor de ander bereik je natuurlijk ook al veel he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |