quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef DANILXL het volgende:
voller
je bent gewoon een fatass bedoel je
of zit het in de familie en heb je zware botten
goeie vraag, euhh tja voor vrouwen maatje 32/34 zo'n beetje voor mannen weet ik 't zo nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:43 schreef Toon_Tetten het volgende:
wanneer ben je dun?
Ik ben ook smal, en ben er trots opquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:47 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
goeie vraag, euhh tja voor vrouwen maatje 32/34 zo'n beetje voor mannen weet ik 't zo niet
nein anders had ik dat woord wel gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:45 schreef NieuwBijtje het volgende:
met voller bedoel je gewoon dik/
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:25 schreef HPoi het volgende:
Trouwens wil ik in dit kader nog een trieste mededeling doen voor de FEBO fans. (waaronder ik)
Oprichter FEBO overleden
DONDERDAG 15 MEI 2008, 11:27 | 245 keer gelezen
AMSTERDAM (AFN) - Oprichter Johan de Borst van de snackautomatiek FEBO, befaamd om zijn kroketten, is vorige week donderdag overleden. Dat maakte zijn familie donderdag bekend, op de dag van zijn uitvaart.
De Borst, die 88 jaar is geworden, begon in 1941 met FEBO in Amsterdam. De naam is afgeleid van de Ferdinand Bolstraat, waar De Borst als knecht het bakkersvak leerde. De eerste vestiging van FEBO was evenwel aan de Karperweg. Destijds was de zaak van De Borst nog een brood- en banketbakkerij ('Maison FEBO').
Na enkele jaren breidde De Borst het assortiment uit met zelfgemaakte slaatjes en kroketten. Dit vormde uiteindelijk de basis van de huidige succesformule, waarbij snacks uit de muur kunnen worden getrokken. De bakkerij werd een keuken, die andere zaken van de familie De Borst en die van franchisenemers bediende.
In 1990 had de zoon van De Borst al het roer overgenomen bij het familiebedrijf. De oude De Borst maakte vorig jaar nog wel de opening van een gloednieuw productiecentrum in Amsterdam-Noord mee.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als diegene eruit ziet als een vastgesnoerde rollade?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nein anders had ik dat woord wel gebruikt![]()
wanneer is iemand bij jullie dik trouwens?
foto!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook smal, en ben er trots op
Lekker vreten wat je wil
dik is als de vetrollen over de spijkerbroek hangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
Als je vinger tussen de vetrollen past ben je dik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoe moet ik dan geloven dat je de waarheid spreektquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:50 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wat nou foto? Je haat alle dunne mensen, dus je wilt
toch niets met me te maken hebben
Dit is dus gewoon een topic om commentaar te krijgen op jou uiterlijk?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoe moet ik dan geloven dat je de waarheid spreekt
in de beschrijvingen die jullie van dik geven herken ik mezelf niet, dus![]()
maar echt heel dik vind ik ook wel een beetje afstotelijk ja
neequote:Op donderdag 15 mei 2008 17:55 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een topic om commentaar te krijgen op jou uiterlijk?
Om te vragen of wij jou dik zouden vinden?![]()
Mijn BMI is precies goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zelf een redelijk buikje en ook bij mijn kin mag er wel wat van af, maar dikker is niet voor niets minder aantrekkelijk over het algemeen. Een normaal gewicht en geen extreem zichtbaar vet is gewoon het gezonds, dus daardoor genetisch bepaald als het aantrekkelijkst. Dan kun je twee dingen doen als je dikker ben, er genoegen mee nemen, of afvallen. Maar ga niet roepen dat dunne mensen lelijk zijn of dat je er een hekel aan hebt. Want dat is nu eenmaal normaal en iets wat iedereen zou moeten nastreven.
Toegeven: je kunt ook TE dun zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zelf een redelijk buikje en ook bij mijn kin mag er wel wat van af, maar dikker is niet voor niets minder aantrekkelijk over het algemeen. Een normaal gewicht en geen extreem zichtbaar vet is gewoon het gezonds, dus daardoor genetisch bepaald als het aantrekkelijkst. Dan kun je twee dingen doen als je dikker ben, er genoegen mee nemen, of afvallen. Maar ga niet roepen dat dunne mensen lelijk zijn of dat je er een hekel aan hebt. Want dat is nu eenmaal normaal en iets wat iedereen zou moeten nastreven.
En BMI is natuurlijk dé leidraadquote:
Of lange of kleine mensen waarbij de ratio compleet verneukt wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, dat zeggen dikke mensen alleen maar inderdaad
Omdat? Deze houdt ook rekening met Lengte-gewicht.'quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of lange of kleine mensen waarbij de ratio compleet verneukt wordt.
BMI is grotendeels kul.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:09 schreef RickoKun het volgende:
TS IS DOM TENZIJ ZE LEKKER IS EN MIJ AAN MIJN PIEMEL WIL SABBELEN!!!!!!!!!!!!!!!!11111
dun is niet de standaard, normaal is de standaard dumb assquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, te dik en daardoor dus ongezond is de standaard...
Definieer normaalquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dun is niet de standaard, normaal is de standaard dumb assvandaar dat woord normaal...
Sport je ook? Dan zou een patatje op zijn tijd namelijk helemaal niet uitmaken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
en nee ik ben zelf niet heel dik, wel voller maar ik eet gezond en eet nooit patat![]()
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sport je ook? Dan zou een patatje op zijn tijd namelijk helemaal niet uitmaken.
Ik heb zelf een redelijk buikje en ook bij mijn kin mag er wel wat van af, maar dikker is niet voor niets minder aantrekkelijk over het algemeen. Een normaal gewicht en geen extreem zichtbaar vet is gewoon het gezonds, dus daardoor genetisch bepaald als het aantrekkelijkst. Dan kun je twee dingen doen als je dikker ben, er genoegen mee nemen, of afvallen. Maar ga niet roepen dat dunne mensen lelijk zijn of dat je er een hekel aan hebt. Want dat is nu eenmaal normaal en iets wat iedereen zou moeten nastreven.Toegeven: je kunt ook TE dun zijn.
Natuurlijk lukt dan niet. Je hebt beweging nodig om gezond te blijven, daar is niks oneerlijks aan. Het geldt namelijk voor iedereen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt niet![]()
life's unfair
schrijf 't dan ook goed op...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:38 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ik bedoel daar dus dunner dan dik. Oftewel normaal. Vandaar de TE dun opmerking.
beweging is wat anders dan sporten, bewegen doe ik nog welquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt dan niet. Je hebt beweging nodig om gezond te blijven, daar is niks oneerlijks aan. Het geldt namelijk voor iedereen.
Sex rulesquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
beweging is wat anders dan sporten, bewegen doe ik nog wel
haha alalallala jjij bent gewoon fakkingg ongez0nd want je sport niett!!! n00000b!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt niet![]()
life's unfair
kunnen jullie moslims nou nooit eens correct nederlands praten, typen in dit gevalquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Dikke mensen
Dunne mensen
Mensen met een mooie brede atlethisch lichaam
Dat, plus een extra hoera voor lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef Antisociaal het volgende:
Ik ruik jaloezie.
Hoera voor de snelle spijsvertering (H)
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Liever die in de spiegel dan die ervoor
Omdat ze zichzelf zien zoals in die spiegel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopen
Ik vind dat er niets mis is met het meisje in de spiegelquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf zien zoals in die spiegel.
Blijkbaar snap jij het plaatje en de gedachten erachter nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopen
Die in de spiegel heeft wel een hoog knuffelgehaltequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dan 'echt' dik?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik beoordeel niet op uiterlijk, maar echt dikke wijven zijn gewoon vies. Verder zijn het vast aardige mensen allemaal.
anders lees je 't topic even kankerdebiel..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Stik anders effe in je Big Mac, afgunstige vetzeug.Er zijn nou eenmaal mensen die geen verschrikkelijke eetpatronen- en gewoontes hebben en hun vraatzucht wél in bedwang hebben; live with it.
Ik zou t niet doen als ik jou was, ik heb het gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
anders lees je 't topic even kankerdebiel..![]()
zegt een ICT studentquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:23 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen als ik jou was, ik heb het gedaan.
Wat een paupertopic
Snelle spijsvertering
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef Antisociaal het volgende:
Ik ruik jaloezie.
Hoera voor de snelle spijsvertering lintwormen(H)
Wanneer er lichaamsdelen buiten verhouding staan.quote:
Gelukkig zijn er nog cassieresquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
zegt een ICT student![]()
mensen die ICT studeren kan ik sowieso niet serieus nemen![]()
als bijbaantje wel te verstaan en je spelt 't verkeerd, hahahahquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef n0r het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cassieres![]()
Ik stap overigens ook over, dat terzijde
Cassieres
Waar de buik vol van is...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
als bijbaantje wel te verstaan en je spelt 't verkeerd, hahahah
het is caissiere...
Jij hebt natuurlijk veel liever van die anabolentypes. Het is je vergeven. Fucking faggot.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Nikmans het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb zijn van die magere jongetjes die stoer doen met hun sixpackje onder hun kippeborstje, dat ze hebben omdat ze zo ongezond leven.
Doe dan tenminste wat fitness ofzoDan zie je er nog een beetje uit.
hoe krijgt iemand een sixpack door ongezond te leven?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever van die anabolentypes. Het is je vergeven. Fucking faggot.
Gewoon, bij de lokale super?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
hoe krijgt iemand een sixpack door ongezond te leven?
Dikke mensen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dikke mensen -topic is dicht, maar hier in het dunne mensen-topic hebben we het nog steeds over dikke mensen
Zaken waar zie die gefrituurde aardappeldingetjes verkopen hebben een grote aantrekkingskracht op dikke mensen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Dikke mensen,
dan zit ik als dun persoon bij de patatboer (sorry friet, sorry patat), komt me daar een zeekoe aangesjokt die daar eens even lekker een balletje met besteld, mens.. ga afvallen
Bedankt Mir.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaken waar zie die gefrituurde aardappeldingetjes verkopen hebben een grote aantrekkingskracht op dikke mensen.
This maar dat je het weet.
Graag gedaan RTG.quote:
Het is allemaal de schuld van de dikke mensen want daardoor ligt de hele godvergeten supermarkt vol met light zooi. Light cola, light chips, light aardbeien, light yoghurt, light aardappels.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
bah wat heb ik daar een hekel aan zeg!![]()
ze voelen zich verheven boven dikke(re) mensen terwijl ze er vaak niet uitzien en zich ook te pletter vreten maar geluk hebben dat ze daar niet door aankomen...
en nee ik ben zelf niet heel dik, wel voller maar ik eet gezond en eet nooit patat![]()
conclusie: nekschot voor alle dunne mensen!
![]()
(voor de helmjosties onder ons: dit topic is een reactie op de dikke mensen topics en dient dus met een knipoog te worden opgevat)
EENSCH! Daarom moeten dunne mensen zo vaak naar de FEBO om toch nog wat aan te komen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de dikke mensen want daardoor ligt de hele godvergeten supermarkt vol met light zooi. Light cola, light chips, light aardbeien, light yoghurt, light aardappels.
GEK wordt je ervan, probeer dan maar eens aan te komen als je dat wilt![]()
![]()
Klacht : mensen die geen zelfbeheersing hebben en zich volvreten hebben ervoor gezorgd dat er zoveel dunne mensen zijn
ok. We sturen een mannetje. Blijf wel thuis om even open te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef makkie88 het volgende:
mag ik een nekschot:( kben te dun!! amerikaanse maat 30/32 lengte: 1.74 gewicht: 58 kilo:(
Godverdomme.. Het is FRIET !!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
ze voelen zich verheven boven dikke(re) mensen terwijl ze er vaak niet uitzien en zich ook te pletter vreten maar geluk hebben dat ze daar niet door aankomen...
![]()
(voor de helmjosties onder ons: dit topic is een reactie op de dikke mensen topics en dient dus met een knipoog te worden opgevat)
Boven de rivieren noemen we dat patat.quote:
kben op me stage, en et waait te hard, ik overleef het nooit richting huis!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef HPoi het volgende:
[..]
ok. We sturen een mannetje. Blijf wel thuis om even open te doen.
Ja, mijn topic wordt dichtgegooid en hier wordt nog gewoon doorgezeken overquote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dikke mensen -topic is dicht, maar hier in het dunne mensen-topic hebben we het nog steeds over dikke mensen
Hmm:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef makkie88 het volgende:
mag ik een nekschot:( kben te dun!! amerikaanse maat 30/32 lengte: 1.74 gewicht: 58 kilo:(
"je" geen "tje" hahahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
Vrouwelijke Fok!kers met username eindigend op "tje" hebben wat te verbergen: een dikke reet
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm:
Jeansmaat: 34-36
Lengte: 1,84m
Gewicht: 77 kg
And Proud Offf ITtt!!
Ik ben dunquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:47 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
goeie vraag, euhh tja voor vrouwen maatje 32/34 zo'n beetje voor mannen weet ik 't zo niet
O.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
Vrouwelijke Fok!kers met username eindigend op "tje" hebben wat te verbergen: een dikke reet
* PieterBas rijdt weer richting de mcDrive, kom toch geen grammetje aanquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
![]()
Ga je voor het supersized menu?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas rijdt weer richting de mcDrive, kom toch geen grammetje aan
Uiteraardquote:
dat was een maat milkhake of frisdrank voordaat het medium werd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef roze-meisje het volgende:
normaal...
nee tuurlijk niet, jij bent een uitzonderingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben.. dun..
Gooi je me nu uit je sekte?
Die rechter is niet dun. De linker is gewoon dik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:27 schreef nagel72 het volgende:
lengte 178
gewicht 66 kilo
vreet me elke dag vol om aan te komen maar wil dus niet ...![]()
ik hou niet van die super magere vrouwtjes ...dat vindt ik nergens op lijken
de 2 verschillen
Hier ook, alleen 15 cm langer... Ik vul me ook constant bij, maar de enige manier om er gewicht bij te krijgen is door spieren te kweken en daar ben ik nou net niet zo fanatiek in..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:27 schreef nagel72 het volgende:
lengte 178
gewicht 66 kilo
vreet me elke dag vol om aan te komen maar wil dus niet ...![]()
ik hou niet van die super magere vrouwtjes ...dat vindt ik nergens op lijken
de 2 verschillen
mee eens .. de rechter is mooi om na te kijken iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die rechter is niet dun. De linker is gewoon dik.
Zo zien die koeien in afrika er ook altijd uit..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het kunnen dat we een of andere ziekte hebben met zn allen? ..achja, iig beter dan die vatsige vetzakken overal he?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:14 schreef prupke het volgende:
slanke den hier
1.76 en 56 kilo....
ik vreet me ook aardig klem en kom ook geen gram aan
ps waar ik me het meeste aan erger is dat veel dikke (die dus te dik zijn volgens de gezondheidgoeroes) dat ze wel klagen : ik val maar niet af!! potjandrie. En vervolgens zie je ze een ijsco of een frietje/patatje naar binnen schuiven....
JA GEK HE DAT JE NIET AFVALT!?!
Ik heb een ziektequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:26 schreef intraxz het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat we een of andere ziekte hebben met zn allen? ..achja, iig beter dan die vatsige vetzakken overal he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |