beweging is wat anders dan sporten, bewegen doe ik nog welquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt dan niet. Je hebt beweging nodig om gezond te blijven, daar is niks oneerlijks aan. Het geldt namelijk voor iedereen.
Sex rulesquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
beweging is wat anders dan sporten, bewegen doe ik nog wel
haha alalallala jjij bent gewoon fakkingg ongez0nd want je sport niett!!! n00000b!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt niet![]()
life's unfair
kunnen jullie moslims nou nooit eens correct nederlands praten, typen in dit gevalquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Dikke mensen
Dunne mensen
Mensen met een mooie brede atlethisch lichaam
Dat, plus een extra hoera voor lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef Antisociaal het volgende:
Ik ruik jaloezie.
Hoera voor de snelle spijsvertering (H)
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Liever die in de spiegel dan die ervoor
Omdat ze zichzelf zien zoals in die spiegel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopen
Ik vind dat er niets mis is met het meisje in de spiegelquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf zien zoals in die spiegel.
Blijkbaar snap jij het plaatje en de gedachten erachter nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopen
Die in de spiegel heeft wel een hoog knuffelgehaltequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Liever die in de spiegel dan die ervoor
Wat is dan 'echt' dik?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik beoordeel niet op uiterlijk, maar echt dikke wijven zijn gewoon vies. Verder zijn het vast aardige mensen allemaal.
anders lees je 't topic even kankerdebiel..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Stik anders effe in je Big Mac, afgunstige vetzeug.Er zijn nou eenmaal mensen die geen verschrikkelijke eetpatronen- en gewoontes hebben en hun vraatzucht wél in bedwang hebben; live with it.
Ik zou t niet doen als ik jou was, ik heb het gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
anders lees je 't topic even kankerdebiel..![]()
zegt een ICT studentquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:23 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen als ik jou was, ik heb het gedaan.
Wat een paupertopic
Snelle spijsvertering
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef Antisociaal het volgende:
Ik ruik jaloezie.
Hoera voor de snelle spijsvertering lintwormen(H)
Wanneer er lichaamsdelen buiten verhouding staan.quote:
Gelukkig zijn er nog cassieresquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
zegt een ICT student![]()
mensen die ICT studeren kan ik sowieso niet serieus nemen![]()
als bijbaantje wel te verstaan en je spelt 't verkeerd, hahahahquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef n0r het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cassieres![]()
Ik stap overigens ook over, dat terzijde
Cassieres
Waar de buik vol van is...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
als bijbaantje wel te verstaan en je spelt 't verkeerd, hahahah
het is caissiere...
Jij hebt natuurlijk veel liever van die anabolentypes. Het is je vergeven. Fucking faggot.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Nikmans het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb zijn van die magere jongetjes die stoer doen met hun sixpackje onder hun kippeborstje, dat ze hebben omdat ze zo ongezond leven.
Doe dan tenminste wat fitness ofzoDan zie je er nog een beetje uit.
hoe krijgt iemand een sixpack door ongezond te leven?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever van die anabolentypes. Het is je vergeven. Fucking faggot.
Gewoon, bij de lokale super?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
hoe krijgt iemand een sixpack door ongezond te leven?
Dikke mensen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dikke mensen -topic is dicht, maar hier in het dunne mensen-topic hebben we het nog steeds over dikke mensen
Zaken waar zie die gefrituurde aardappeldingetjes verkopen hebben een grote aantrekkingskracht op dikke mensen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Dikke mensen,
dan zit ik als dun persoon bij de patatboer (sorry friet, sorry patat), komt me daar een zeekoe aangesjokt die daar eens even lekker een balletje met besteld, mens.. ga afvallen
Bedankt Mir.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaken waar zie die gefrituurde aardappeldingetjes verkopen hebben een grote aantrekkingskracht op dikke mensen.
This maar dat je het weet.
Graag gedaan RTG.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |