quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef Antisociaal het volgende:
Ik ruik jaloezie.
Hoera voor de snelle spijsvertering lintwormen(H)
Wanneer er lichaamsdelen buiten verhouding staan.quote:
Gelukkig zijn er nog cassieresquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
zegt een ICT student![]()
mensen die ICT studeren kan ik sowieso niet serieus nemen![]()
als bijbaantje wel te verstaan en je spelt 't verkeerd, hahahahquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef n0r het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog cassieres![]()
Ik stap overigens ook over, dat terzijde
Cassieres
Waar de buik vol van is...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
als bijbaantje wel te verstaan en je spelt 't verkeerd, hahahah
het is caissiere...
Jij hebt natuurlijk veel liever van die anabolentypes. Het is je vergeven. Fucking faggot.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Nikmans het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb zijn van die magere jongetjes die stoer doen met hun sixpackje onder hun kippeborstje, dat ze hebben omdat ze zo ongezond leven.
Doe dan tenminste wat fitness ofzoDan zie je er nog een beetje uit.
hoe krijgt iemand een sixpack door ongezond te leven?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever van die anabolentypes. Het is je vergeven. Fucking faggot.
Gewoon, bij de lokale super?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 03:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
hoe krijgt iemand een sixpack door ongezond te leven?
Dikke mensen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dikke mensen -topic is dicht, maar hier in het dunne mensen-topic hebben we het nog steeds over dikke mensen
Zaken waar zie die gefrituurde aardappeldingetjes verkopen hebben een grote aantrekkingskracht op dikke mensen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Dikke mensen,
dan zit ik als dun persoon bij de patatboer (sorry friet, sorry patat), komt me daar een zeekoe aangesjokt die daar eens even lekker een balletje met besteld, mens.. ga afvallen
Bedankt Mir.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaken waar zie die gefrituurde aardappeldingetjes verkopen hebben een grote aantrekkingskracht op dikke mensen.
This maar dat je het weet.
Graag gedaan RTG.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |