beweging is wat anders dan sporten, bewegen doe ik nog welquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt dan niet. Je hebt beweging nodig om gezond te blijven, daar is niks oneerlijks aan. Het geldt namelijk voor iedereen.
Sex rulesquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
beweging is wat anders dan sporten, bewegen doe ik nog wel
haha alalallala jjij bent gewoon fakkingg ongez0nd want je sport niett!!! n00000b!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt niet![]()
life's unfair
kunnen jullie moslims nou nooit eens correct nederlands praten, typen in dit gevalquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Sala-adin het volgende:
Dikke mensen
Dunne mensen
Mensen met een mooie brede atlethisch lichaam
Dat, plus een extra hoera voor lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef Antisociaal het volgende:
Ik ruik jaloezie.
Hoera voor de snelle spijsvertering (H)
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Liever die in de spiegel dan die ervoor
Omdat ze zichzelf zien zoals in die spiegel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopen
Ik vind dat er niets mis is met het meisje in de spiegelquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf zien zoals in die spiegel.
Blijkbaar snap jij het plaatje en de gedachten erachter nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bah, ik begrijp echt niet hoe anorexiapatiënten nou écht blij kunnen zijn om als gratenpakhuis rond te moeten lopen
Die in de spiegel heeft wel een hoog knuffelgehaltequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[ afbeelding ]
Liever die in de spiegel dan die ervoor
Wat is dan 'echt' dik?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef Salvad0R het volgende:
ik beoordeel niet op uiterlijk, maar echt dikke wijven zijn gewoon vies. Verder zijn het vast aardige mensen allemaal.
anders lees je 't topic even kankerdebiel..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Stik anders effe in je Big Mac, afgunstige vetzeug.Er zijn nou eenmaal mensen die geen verschrikkelijke eetpatronen- en gewoontes hebben en hun vraatzucht wél in bedwang hebben; live with it.
Ik zou t niet doen als ik jou was, ik heb het gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
anders lees je 't topic even kankerdebiel..![]()
zegt een ICT studentquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:23 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik zou t niet doen als ik jou was, ik heb het gedaan.
Wat een paupertopic
Snelle spijsvertering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |