quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:42 schreef DANILXL het volgende:
voller
je bent gewoon een fatass bedoel je
of zit het in de familie en heb je zware botten
goeie vraag, euhh tja voor vrouwen maatje 32/34 zo'n beetje voor mannen weet ik 't zo nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:43 schreef Toon_Tetten het volgende:
wanneer ben je dun?
Ik ben ook smal, en ben er trots opquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:47 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
goeie vraag, euhh tja voor vrouwen maatje 32/34 zo'n beetje voor mannen weet ik 't zo niet
nein anders had ik dat woord wel gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:45 schreef NieuwBijtje het volgende:
met voller bedoel je gewoon dik/
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:25 schreef HPoi het volgende:
Trouwens wil ik in dit kader nog een trieste mededeling doen voor de FEBO fans. (waaronder ik)
Oprichter FEBO overleden
DONDERDAG 15 MEI 2008, 11:27 | 245 keer gelezen
AMSTERDAM (AFN) - Oprichter Johan de Borst van de snackautomatiek FEBO, befaamd om zijn kroketten, is vorige week donderdag overleden. Dat maakte zijn familie donderdag bekend, op de dag van zijn uitvaart.
De Borst, die 88 jaar is geworden, begon in 1941 met FEBO in Amsterdam. De naam is afgeleid van de Ferdinand Bolstraat, waar De Borst als knecht het bakkersvak leerde. De eerste vestiging van FEBO was evenwel aan de Karperweg. Destijds was de zaak van De Borst nog een brood- en banketbakkerij ('Maison FEBO').
Na enkele jaren breidde De Borst het assortiment uit met zelfgemaakte slaatjes en kroketten. Dit vormde uiteindelijk de basis van de huidige succesformule, waarbij snacks uit de muur kunnen worden getrokken. De bakkerij werd een keuken, die andere zaken van de familie De Borst en die van franchisenemers bediende.
In 1990 had de zoon van De Borst al het roer overgenomen bij het familiebedrijf. De oude De Borst maakte vorig jaar nog wel de opening van een gloednieuw productiecentrum in Amsterdam-Noord mee.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als diegene eruit ziet als een vastgesnoerde rollade?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nein anders had ik dat woord wel gebruikt![]()
wanneer is iemand bij jullie dik trouwens?
foto!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook smal, en ben er trots op
Lekker vreten wat je wil
dik is als de vetrollen over de spijkerbroek hangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
Als je vinger tussen de vetrollen past ben je dik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoe moet ik dan geloven dat je de waarheid spreektquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:50 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wat nou foto? Je haat alle dunne mensen, dus je wilt
toch niets met me te maken hebben
Dit is dus gewoon een topic om commentaar te krijgen op jou uiterlijk?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:53 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoe moet ik dan geloven dat je de waarheid spreekt
in de beschrijvingen die jullie van dik geven herken ik mezelf niet, dus![]()
maar echt heel dik vind ik ook wel een beetje afstotelijk ja
neequote:Op donderdag 15 mei 2008 17:55 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een topic om commentaar te krijgen op jou uiterlijk?
Om te vragen of wij jou dik zouden vinden?![]()
Mijn BMI is precies goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zelf een redelijk buikje en ook bij mijn kin mag er wel wat van af, maar dikker is niet voor niets minder aantrekkelijk over het algemeen. Een normaal gewicht en geen extreem zichtbaar vet is gewoon het gezonds, dus daardoor genetisch bepaald als het aantrekkelijkst. Dan kun je twee dingen doen als je dikker ben, er genoegen mee nemen, of afvallen. Maar ga niet roepen dat dunne mensen lelijk zijn of dat je er een hekel aan hebt. Want dat is nu eenmaal normaal en iets wat iedereen zou moeten nastreven.
Toegeven: je kunt ook TE dun zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zelf een redelijk buikje en ook bij mijn kin mag er wel wat van af, maar dikker is niet voor niets minder aantrekkelijk over het algemeen. Een normaal gewicht en geen extreem zichtbaar vet is gewoon het gezonds, dus daardoor genetisch bepaald als het aantrekkelijkst. Dan kun je twee dingen doen als je dikker ben, er genoegen mee nemen, of afvallen. Maar ga niet roepen dat dunne mensen lelijk zijn of dat je er een hekel aan hebt. Want dat is nu eenmaal normaal en iets wat iedereen zou moeten nastreven.
En BMI is natuurlijk dé leidraadquote:
Of lange of kleine mensen waarbij de ratio compleet verneukt wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, dat zeggen dikke mensen alleen maar inderdaad
Omdat? Deze houdt ook rekening met Lengte-gewicht.'quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of lange of kleine mensen waarbij de ratio compleet verneukt wordt.
BMI is grotendeels kul.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:09 schreef RickoKun het volgende:
TS IS DOM TENZIJ ZE LEKKER IS EN MIJ AAN MIJN PIEMEL WIL SABBELEN!!!!!!!!!!!!!!!!11111
dun is niet de standaard, normaal is de standaard dumb assquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, te dik en daardoor dus ongezond is de standaard...
Definieer normaalquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dun is niet de standaard, normaal is de standaard dumb assvandaar dat woord normaal...
Sport je ook? Dan zou een patatje op zijn tijd namelijk helemaal niet uitmaken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
en nee ik ben zelf niet heel dik, wel voller maar ik eet gezond en eet nooit patat![]()
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sport je ook? Dan zou een patatje op zijn tijd namelijk helemaal niet uitmaken.
Ik heb zelf een redelijk buikje en ook bij mijn kin mag er wel wat van af, maar dikker is niet voor niets minder aantrekkelijk over het algemeen. Een normaal gewicht en geen extreem zichtbaar vet is gewoon het gezonds, dus daardoor genetisch bepaald als het aantrekkelijkst. Dan kun je twee dingen doen als je dikker ben, er genoegen mee nemen, of afvallen. Maar ga niet roepen dat dunne mensen lelijk zijn of dat je er een hekel aan hebt. Want dat is nu eenmaal normaal en iets wat iedereen zou moeten nastreven.Toegeven: je kunt ook TE dun zijn.
Natuurlijk lukt dan niet. Je hebt beweging nodig om gezond te blijven, daar is niks oneerlijks aan. Het geldt namelijk voor iedereen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:28 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in, maar ik hou niet van sport dus probeer ik door zo gezond/zo min mogelijk te eten slank te zijn maar dat lukt niet![]()
life's unfair
schrijf 't dan ook goed op...quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:38 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ik bedoel daar dus dunner dan dik. Oftewel normaal. Vandaar de TE dun opmerking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |