Het is allemaal de schuld van de dikke mensen want daardoor ligt de hele godvergeten supermarkt vol met light zooi. Light cola, light chips, light aardbeien, light yoghurt, light aardappels.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
bah wat heb ik daar een hekel aan zeg!![]()
ze voelen zich verheven boven dikke(re) mensen terwijl ze er vaak niet uitzien en zich ook te pletter vreten maar geluk hebben dat ze daar niet door aankomen...
en nee ik ben zelf niet heel dik, wel voller maar ik eet gezond en eet nooit patat![]()
conclusie: nekschot voor alle dunne mensen!
![]()
(voor de helmjosties onder ons: dit topic is een reactie op de dikke mensen topics en dient dus met een knipoog te worden opgevat)
EENSCH! Daarom moeten dunne mensen zo vaak naar de FEBO om toch nog wat aan te komen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de dikke mensen want daardoor ligt de hele godvergeten supermarkt vol met light zooi. Light cola, light chips, light aardbeien, light yoghurt, light aardappels.
GEK wordt je ervan, probeer dan maar eens aan te komen als je dat wilt![]()
![]()
Klacht : mensen die geen zelfbeheersing hebben en zich volvreten hebben ervoor gezorgd dat er zoveel dunne mensen zijn
ok. We sturen een mannetje. Blijf wel thuis om even open te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef makkie88 het volgende:
mag ik een nekschot:( kben te dun!! amerikaanse maat 30/32 lengte: 1.74 gewicht: 58 kilo:(
Godverdomme.. Het is FRIET !!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
ze voelen zich verheven boven dikke(re) mensen terwijl ze er vaak niet uitzien en zich ook te pletter vreten maar geluk hebben dat ze daar niet door aankomen...
en nee ik ben zelf niet heel dik, wel voller maar ik eet gezond en eet nooit patat![]()
![]()
(voor de helmjosties onder ons: dit topic is een reactie op de dikke mensen topics en dient dus met een knipoog te worden opgevat)
Boven de rivieren noemen we dat patat.quote:
kben op me stage, en et waait te hard, ik overleef het nooit richting huis!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef HPoi het volgende:
[..]
ok. We sturen een mannetje. Blijf wel thuis om even open te doen.
Ja, mijn topic wordt dichtgegooid en hier wordt nog gewoon doorgezeken overquote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het dikke mensen -topic is dicht, maar hier in het dunne mensen-topic hebben we het nog steeds over dikke mensen
Hmm:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef makkie88 het volgende:
mag ik een nekschot:( kben te dun!! amerikaanse maat 30/32 lengte: 1.74 gewicht: 58 kilo:(
"je" geen "tje" hahahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
Vrouwelijke Fok!kers met username eindigend op "tje" hebben wat te verbergen: een dikke reet
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm:
Jeansmaat: 34-36
Lengte: 1,84m
Gewicht: 77 kg
And Proud Offf ITtt!!
Ik ben dunquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:47 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
goeie vraag, euhh tja voor vrouwen maatje 32/34 zo'n beetje voor mannen weet ik 't zo niet
O.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
Vrouwelijke Fok!kers met username eindigend op "tje" hebben wat te verbergen: een dikke reet
* PieterBas rijdt weer richting de mcDrive, kom toch geen grammetje aanquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef roze-meisje het volgende:
![]()
Ga je voor het supersized menu?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas rijdt weer richting de mcDrive, kom toch geen grammetje aan
Uiteraardquote:
dat was een maat milkhake of frisdrank voordaat het medium werd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef roze-meisje het volgende:
normaal...
nee tuurlijk niet, jij bent een uitzonderingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben.. dun..
Gooi je me nu uit je sekte?
Die rechter is niet dun. De linker is gewoon dik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:27 schreef nagel72 het volgende:
lengte 178
gewicht 66 kilo
vreet me elke dag vol om aan te komen maar wil dus niet ...![]()
ik hou niet van die super magere vrouwtjes ...dat vindt ik nergens op lijken
de 2 verschillen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |