Inderdaad, ook mijn idee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Blight het volgende:
Het is haast te gek voor woorden om dit te zeggen, maar we moeten 'stunten' tegen Twente.
Wat een onzin...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Blight het volgende:
Het is haast te gek voor woorden om dit te zeggen, maar we moeten 'stunten' tegen Twente.
Klopt Suarez maakt er sowieso 1, dan hoef je alleen maar de 0 te houden dat word het moeilijkste van de avond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb er juist volop vertrouwen in. Dat uitdoelpunt doet me erg goed.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Klopt Suarez maakt er sowieso 1, dan hoef je alleen maar de 0 te houden dat word het moeilijkste van de avond.
Ach dat nieuwsbericht is een haxx0rz om jullie gerust te stellenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Die grote boze N'Kufo is er hopelijk niet bij dat is echt een beest.
Deja vú enzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:53 schreef Ruiseart het volgende:
Je zult zien dat we er met 2-1 een verlenging uitslepen om daarin vervolgens meteen twee doelpunten om de oren te krijgen
Jij weet dus wat je volgend jaar moet gaan doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar wat wel weer positief is dat altijd als ik er geen vertrouwen in hebt, Ajax ineens de sterren van de hemel speelt
Rottige optimist dat je ook bent!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar wat wel weer positief is dat altijd als ik er geen vertrouwen in hebt, Ajax ineens de sterren van de hemel speelt
Utrecht uit, PSV uit, Feyenoord thuis...En eh, dat waren ze ongeveer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:02 schreef Roflbroek het volgende:
We zullen zowiezo drie keer moeten scoren, de nul is nog nooit gehouden (zelfs tegen de kozakken boys niet), dus die zal nu ook wel niet worden gehouden.
Ik ben het wel met je eens, maar als we weer UEFA hebben lopen we weer enorm veel geld mis.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:55 schreef kevin33 het volgende:
Liever een keer goed presteren in de Uefa cup en de competitie dan in de eerste ronde van de CL eruit te worden getiefd
Omdat er dan 12891289128921x meer spelers willen komen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja martin en waarom dan wel, en nou niet aankomen met de financiele aspecten.
als je niet mag beginnen over de financiele aspecten dan valt er niet meer veel voor te zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja martin en waarom dan wel, en nou niet aankomen met de financiele aspecten.
Klopt, maar ze gaan de UEFA Cup qua geld flink opwaarderen waardoor het gat tussen CL en UEFA Cup de komende jaren een stuk kleiner wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:51 schreef Static-NL het volgende:
[..]
als je niet mag beginnen over de financiele aspecten dan valt er niet meer veel voor te zeggen.
Aan de ene kant zullen sommige spelers eerder geneigd zijn bij een club te tekenen als ze weten dat deze in de CL speelt.
En bij de CL is meer geld te verdienen en is dit ook voor een deel eenvoudiger.
bij de CL moet je de voor ronde winnen en daarna krijg je een grote zak met geld puur voor de groeps fase het maakt niets uit of je hierin alles verliest.
In de Uefa cup is er flink wat minder geld.
Werd eens tijd om eerlijk te zijn maar dat is dan pas over een paar jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze gaan de UEFA Cup qua geld flink opwaarderen waardoor het gat tussen CL en UEFA Cup de komende jaren een stuk kleiner wordt.
Ik hoop maar dat ze het zondag ook zijnquote:Ajacieden scherp en vol beleving
ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er zondag allemaal?
Vak 105 een keertje, waar ze tenminste bier in glazen hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Waar zit je dan? Volgens mij kom jij vaker in de Arena dan in de kuip he?quote:
Zuid 1-128quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef Noshiba het volgende:
Hopelijk gewoon 2-0 voor rust als eindstand!
geen idee, boys heeft kaartenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Volgens mij kom jij vaker in de Arena dan in de kuip he?
Ik. 428.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Sjimz wil dat er misschien wel op fotosoepenquote:
Ik heb er ook vertrouwen in en met CL krijg je net iets eerder betere en duurdere spelers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen zondag, maar ben meer benieuwd naar volgend seizoen...welke spelers er gaan en komen
Kun je eindelijk eens iemand van de ring afgooien Jasquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha heeftie echt kaarten? hij zei 424, ik wil wel ff meeten hoor Jorientje
Hier ook Zuid 1, zelfde achterliggende gedachte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid 1-128![]()
Gaan meer om ff seizoen af te sluiten met een groep
Daar ben ik meer in geinteresseerd dan de PO's ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen zondag, maar ben meer benieuwd naar volgend seizoen...welke spelers er gaan en komen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sjimz wil dat er misschien wel op fotosoepen
Vermeer komt terug toch? Alhoewel ik Gentenaar wel een goede stand-in vind!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:54 schreef Longmen het volgende:
Adriaanse wil Gentenaar naar Salzburg halen.
tvp
Welk voetbalprimeur gerucht mis ik nu weer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ânderson Luís da Silva (Luisão) moet het maar worden.
[ afbeelding ]
Klopt. Gentenaar is zeker een goede reservekeeper, maar met Vermeer is dat al mooi opgelost.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vermeer komt terug toch? Alhoewel ik Gentenaar wel een goede stand-in vind!
©NUsportquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Welk voetbalprimeur gerucht mis ik nu weer?.
quote:15/5/2008 - Van Wijk zet Uri Coronel uit de wind
(Gepost door P.)
BRON: AD
Leo van Wijk heeft het in het Algemeen Dagblad opgenomen voor Uri Coronel. Van Wijk, die een van de kandidaten om Jaakke op te volgen was, stelt dat de kritiek op Coronel al zou hij het rapport zo hebben geschreven om zichzelf een positie bij Ajax te kunnen geven 'bezijden de waarheid' is.
,,Ik had de bereidheid Ajax te leiden, maar onvoldoende tijd. Intern had de ledenraad de afweging gemaakt, dat er op korte termijn iemand nodig was. Zo iemand zou direct en altijd van het ene op het andere moment beschikbaar moeten zijn. Dat gaat voor mij dit jaar niet op. Zo kwamen we uit bij Uri Coronel. Als er wordt gezegd en geschreven dat de rapportage over Ajax onder zijn leiding zó is geschreven, dat hij zelf voorzitter moest worden dan is dat bezijden de waarheid. (..) ,,Ik stond bepaald niet te trappelen, maar had het gedaan, al trekken de aspecten rond publiciteit me niet aan. Ik leef bij voorkeur mijn eigen leven en dat hoef ik niet met anderen te delen. Toch, als men je wil en je hebt de capaciteiten, moet je zoiets doen. Maar ja, ik ben nog te veel op reis.''
Ajax Netwerk
Over de huidige situatie is Van Wijk duidelijk: ,,Van Basten en Blind doen het nu. De organisatie is anders geworden. De manager is dé man. De tijd zal leren of dit verstandig is. Zoals het ging, was de uitwerking in ieder geval niet gunstig. Alles draait om succes.''
quote:Ajax oefent tegen Sunderland
Uitgegeven: 13 mei 2008 21:19
AMSTERDAM - Ajax speelt op 3 augustus een oefenwedstrijd bij Sunderland. De Engelse club, onder leiding van trainer Roy Keane, viert dan dat het 35 jaar geleden is dat de vereniging de FA Cup won.
ANP
"We zijn nog steeds trots op die prestatie'', zegt voorzitter Niall Quinn.
"Dan is het natuurlijk prachtig dat Ajax bereid is om te komen. Dat is toch één van de beste clubs ter wereld. Ze hebben ook een hele goede reputatie opgebouwd met het opleiden van jonge spelers.''
(c) ANP
Ik vind Vermeer het wel redelijk doen, en voor die vijf wedstrijden die een tweede keeper gemiddeld speelt per seizoen durf ik het wel aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef toma het volgende:
Ik heb toch liever een ervaren keeper op de bank dan Vermeer. Heb hem verschillende keren bij WillemII zien keepen, geweldige reflex en een uitstekende lijn keeper. Maar hij is zo onzeker bij hoge ballen.
Maar als die 5 wedstrijden bijv. vrCL zijn of cruciale wedstrijden in de competitie heb ik toch liever Gentenaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer het wel redelijk doen, en voor die vijf wedstrijden die een tweede keeper gemiddeld speelt per seizoen durf ik het wel aan.
Ervaren keeper achter de hand is imo altijd beter. Mocht Gentenaar weg gaan (Wat ik erg jammer zou vinden) dan verwacht ik ook wel dat er een ervaren man terugkomt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef toma het volgende:
[..]
Maar als die 5 wedstrijden bijv. vrCL zijn of cruciale wedstrijden in de competitie heb ik toch liever Gentenaar.
Mee eens. En bovendien heeft de reservedoelman momenteel totaal geen prioriteit. Dat is wel het laatste waar we ons nu druk om moeten maken. Eerst maar eens verdedigers er bij!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Maar het verschil Gentenaar en Vermeer is niets vind ik. Zoals Urquhart al zegt, die 5 wedstrijden in een jaar. Ook al zijn het vr CL wedstrijden, dan zie ik nog niet veel verschil tussen Gentenaar en Vermeer.
Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Mocht Stekelenburg vertrekken zie ik liever Velthuizen komen.
Maar het verschil Gentenaar en Vermeer is niets vind ik. Zoals Urquhart al zegt, die 5 wedstrijden in een jaar. Ook al zijn het vr CL wedstrijden, dan zie ik nog niet veel verschil tussen Gentenaar en Vermeer.
Ik denk dat Nashje doelt op Velthuizen als eerste keeper bij ons als Stekelenburg vertrekt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.
Precies. Dat gerucht over Luisao staat mij wel aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Mee eens. En bovendien heeft de reservedoelman momenteel totaal geen prioriteit. Dat is wel het laatste waar we ons nu druk om moeten maken. Eerst maar eens verdedigers er bij!
Dan zal PSV is zien hoe blij ze met Gomez moeten zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.
Mij ook, al snap ik niet waarom hij überhaupt naar Ajax zou willen komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Dat gerucht over Luisao staat mij wel aan.
Het is Gomesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dan zal PSV is zien hoe blij ze met Gomez moeten zijn.
Het is Anitaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is GomesGomez is een speler in mofrika.
Staat trouwens wel een leuk interview over Aniti op Ajax.nl, ik wist niet dat die jongen pas 18 was.
Whehehe dat is een spelfout op het verkeerde momentquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is AnitaAniti is een speler uit Ethiopie ofzo.
quote:Ajax lijkt Yoann Gourcuff (foto) te kunnen vergeten. De middenvelder van AC Milan geeft de voorkeur aan een tijdelijke terugkeer naar Frankrijk. Olympique Marseille en oud-werkgever Stade Rennes gelden als de voornaamste kandidaten. (Radio Montecarlo)
quote:'Ajax ziet Patrick Zwaanswijk wel zitten'
Als we De Brabander mogen geloven heeft Ajax een oogje op Patrick Zwaanswijk. De verdediger kende een sterk seizoen bij NAC Breda, maar verlaat de club na dit seizoen. De Brabanders probeerde haar 34-jarige steunpilaar nog te behouden met een nieuw contract, maar deze was niet zoals de Haarlemmer hem graag zag.
Ajax is nog altijd opzoek naar een waardige opvolger voor Jaap Stam. De NAC Breda-verdediger heeft niet zoveel internationale ervaring als de voormalig Ajacied, maar past wel in het plaatje. Marco van Basten, de nieuwe trainer van Ajax, liet eerder al doorschemeren gecharmeerd te zijn van Zwaanswijk.
Zwaanswijk moet echter nog nadenken over zijn toekomst. De voormalig FC Utrecht-speler wil het goede seizoen graag doortrekken, maar weet nog niet bij welke club hij dat gaat doen. Hij liet weten voor alles open te staan en dan de opties op een rijtje te zetten.
Zeg alsjeblieft dat het van voetbalzone of fcupdate komt...quote:
Kwam het op Ajaxshowtime tegen. Maar heeft niemand hier De Brabander om dit doemscenario de wereld uit te bannen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat het van voetbalzone of fcupdate komt...
Onzin voor je leven!quote:
Schijnbaar een krantje ofzo. Of zou het een synoniem voor Van Geel zijn, en Zwaanswijk als een soort afscheidscadeau van zijn bloeiende td-periode zien?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
WTF is ''De Brabander''?
Zwaanswijk is zelfs voor mij te minquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Schijnbaar een krantje ofzo. Of zou het een synoniem voor Van Geel zijn, en Zwaanswijk als een soort afscheidscadeau van zijn bloeiende td-periode zien?
Zo heet het lokale cafetaria hierquote:
Brabanders zijn niet serieus te nemen.quote:
In het geval van Zwaanswijk is dat ook niet zo heel ergquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:
Echt, op geruchten zouden een verbod moeten komen. Die komen toch niet.
Ik mag het hopen. Hoewel...met een contractverlenging van Collin en een langer verblijf van Kennedy, wil Van Basten ook weleens aparta beslissingen nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:
Echt, op geruchten zouden een verbod moeten komen. Die komen toch niet.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Brabanders zijn niet serieus te nemen.
WAT!quote:
Heuuuuh! Roycoooo en ik zijn er anders ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef Silaz het volgende:
*Ajax fan meldt.
Een van de weinigen in het tukkerlandje
Wou net reageren toen ik jouw reactie zagquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heuuuuh! Roycoooo en ik zijn er anders ook.
FCUpdatequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we alleen geruchten van redelijke sites als Voetbal International, Sportweek, ELF, AD.nl en FCUpdate plaatsen? VoetbalZone en VoetbalPrimeur worden gewoon gemaakt door vrijwilligers, weg met die baggersites.
ELF en FCUpdate zijn ook niet veel soeps, daarbij kwam juist Sportweek met Luisaõ.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we niet gewoon afspreken dat we alleen geruchten van redelijke sites als Voetbal International, Sportweek, ELF, AD.nl en FCUpdate plaatsen? VoetbalZone en VoetbalPrimeur worden gewoon gemaakt door vrijwilligers, weg met die baggersites.
Gaat lekker, ook geen Urby.quote:Urby Emanuelson heeft woensdag tijdens de training zijn enkelband verrekt. Dat heetft een MRI-scan donderdag uitgewezen. Waarschijnlijk is hij zondag tegen FC Twente niet inzetbaar.
Ajax speelt zondag tegen FC Twente om een plaats in de voorronde van de Champions League. De ploeg van Adrie Koster moet in de ArenA een 2-1-achterstand zien goed te maken.
Davids dan maar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef sjimz het volgende:
Wie zal er dan op linksachter komen te staan?
Donovan Slijngaard!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef sjimz het volgende:
Wie zal er dan op linksachter komen te staan?
Zal wel moetenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef sjimz het volgende:
ELF meldt trouwens dat Koster volgend jaar naar FC Twente gaat.
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=55980
quote:Zwaanswijk blijft toch bij NAC
Patrick Zwaanswijk blijft toch bij NAC. Na een goed gesprek met technisch directeur Earnest Stewart besloot Zwaanswijk de aanbieding van NAC alsnog te accepteren, zo meldt de Brabantse club donderdag op de officiële website.
Na drie seizoenen leken Zwaanswijk en NAC uit elkaar te gaan. De verdediger liet eerder deze maand de hem voorgelegde aanbieding lopen, omdat hij vond dat er te weinig waardering uit sprak voor zijn prestaties. Stewart heeft dat gevoel kunnen wegnemen.
Zwaanswijk (33) heeft een contract voor één jaar, maar kan een tweede jaar ‘verdienen’ als hij komend seizoen voldoende wedstrijden speelt. Om de waardering voor de mandekker te onderstrepen is die voorwaarde in het contract iets versoepeld.
“Patrick is niet alleen een goede verdediger maar ook een ware ambassadeur voor de club", aldus Stewart. "Vandaar dat we hebben afgesproken dat we onderzoeken op welke manier Patrick aan de club verbonden zou kunnen worden na zijn actieve voetbalcarrière.”
NAC haalde hem in de zomer van 2005 terug naar Nederland, nadat hij in Japan een jaar voor Oita Trinita had gespeeld. Zwaanswijk verdedigde daarvoor zes seizoenen de kleuren van FC Utrecht.
Als die niet speelt kan Koster nog als excuus opvoeren dat hij een tijdje afwezig vanwege privé-omstandighedenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef Breach het volgende:
Als Kuffour nu nog niet aan spelen toekomt...
Wat verdomde jammer nu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:57 schreef sjimz het volgende:
Die geruchten van Zwaanswijk kunnen gelukkig gelijk weer de storthoop op!
[..]
quote:Ajax heeft geen belangstelling voor Robert Huth'
De zaakwaarnemer van Robert Huth (foto) ontkent dat Ajax geïnteresseerd is in de diensten van zijn cliënt. Engelse tabloids publiceerden eendrachtig dat de Amsterdammers in Huth een mogelijke opvolger van John Heitinga zien. ‘Ik heb de geruchten gelezen, er is niets van waar,’ zegt Huths belangenbehartiger Manfred Schulte in een gesprek met Sky Sports. ‘Robert heeft een doorlopend contract bij Middlesbrough en voelt zich gelukkig, hij heeft niet de intentie om te vertrekken.’
Sportweek bericht deze week dat Benfica’s Luisão de droomopvolger is van Heitinga. Ook FC Twente-verdediger Douglas blijft een voorname kandidaat om de defensieve troepen van Ajax te versterken. (MA)
FCUpdate claimt nooit primeurs te hebben. Het is juist betrouwbaar omdat ze niet alles zomaar plaatsen of op zoek zijn naar primeurs/sensatie. Ze halen hun nieuws van andere sites en filteren de bullshit. t'is dus een soort voetbalzone zonder de sensatie/nep primeurs en met wedstrijdfoto's en een mooie layout (met adblock iigquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:21 schreef Breach het volgende:
[..]
FCUpdateDie heb ik ook nog nooit betrapt op een primeur die waarheid bleek te zijn.
Dan nog klopt mijn conclusiequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
FCUpdate claimt nooit primeurs te hebben. Het is juist betrouwbaar omdat ze niet alles zomaar plaatsen of op zoek zijn naar primeurs/sensatie. Ze halen hun nieuws van andere sites en filteren de bullshit. t'is dus een soort voetbalzone zonder de sensatie/nep primeurs en met wedstrijdfoto's en een mooie layout (met adblock iig) interviews, achtergronden. en geen irritante comments van josti's
![]()
Gelukkig is het de linksbackpositie, want Denneboom (rechteraanvaller) is er zondag ook niet bij. Die draait Emanuelson toch telkens zoek. Is Van der Wiel écht niet wedstrijdfit?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op elk ander moment van het seizoen had je de feesthoedjes opgezet bij een blessure van linksback Emanuelson, maar nu wordt het voor zondag wel heel erg verneukeratief.
Want een 40 jaar oude Afrikaan die sinds 2007 twee wedstrijden oid heeft gespeeld zit ik ook niet heel erg op te wachten.
Maar het kan toch niet ineens zo zijn dat die Kuffour een amateur is. Ok het zal geen wereldtop meer zijn, maar hij heeft niet voor niets bij AS Roma gespeeld. Heb in hem dus wel vertrouwen. Ben alleen benieuwd of Koster dat ook heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op elk ander moment van het seizoen had je de feesthoedjes opgezet bij een blessure van linksback Emanuelson, maar nu wordt het voor zondag wel heel erg verneukeratief.
Want een 40 jaar oude Afrikaan die sinds 2007 twee wedstrijden oid heeft gespeeld zit ik ook niet heel erg op te wachten.
Er zou voor trainers ook een transferperiode moeten zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Als Koster echt naar Twente gaat en zondag met een belachelijke tactiek op de proppen komt en vreselijk gaat wisselen dan wens ik hem echt nare dingen toe hoor. Kan me wel voorstellen dat hij volgend jaar CL wil spelen. Wat een kutsituatie.
Spreid je winkansenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Als Koster echt naar Twente gaat en zondag met een belachelijke tactiek op de proppen komt en vreselijk gaat wisselen dan wens ik hem echt nare dingen toe hoor. Kan me wel voorstellen dat hij volgend jaar CL wil spelen. Wat een kutsituatie.
Grappig ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
Ik. 428.
Zo lang een Davids of Heitinga niet tegen rood aanloopt (in the heat of the fight) dan zijn jullie kansen 65% te noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef RayMania het volgende:
Het gaat om het tegenhouden, maar met Heitinga, Silva en Davids achterin moet het opzich haalbaar zijn.
Ik wilde 421 of 420, voor beter zicht, maar die waren niet mogelijk. Lijkt me niet dat die vakken uitverkocht zijn? 428 nu dus, ik draag iets met roodwitquote:
Ondrej Svejdik mag vertrekken bij Grunn. Aangezien die Groningers het toch zo goed doen bij jullie....quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
VERDEDIGERS GEZOCHT. LIEFST VANDAAG NOG.
Dat weet ik zo zeker nog niet, als je de spelers individueel vergelijkt dan heeft Ajax inderdaad meer kwaliteit. Het verschil is wel dat Twente meer een team is, die zijn goed op elkaar ingespeeld en hebben meer automatismen in het spel dan Ajax. Dat kun je vaak compenseren met strijd en individuele klasse, maar die vlieger gaat niet altijd op.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef RayMania het volgende:
Als je meer strijd levert dan Twente heb je al een streepje voor, dat ontbrak de laatste wedstrijden absoluut.
Modjesvak,quote:
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Breach.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef RayMania het volgende:
Niet elke wedstrijd is gelijk, Breach. Denk dat je al die theoriën in de prullenbak kan doen. Met het publiek erachter (ik hoop dat het redelijk vol zit), met een vertrekkende Heitinga en de waarschijnlijk vertrekkende Huntelaar en Davids die nog één keer absoluut willen vlammen móet het gewoon goed komen. Als je meer strijd levert dan Twente heb je al een streepje voor, dat ontbrak de laatste wedstrijden absoluut.
Ajax gaat vast scoren, daar is het goed in. Het gaat om het tegenhouden, maar met Heitinga, Silva en Davids achterin moet het opzich haalbaar zijn.
Ook met hem in de defensie is dat het gevalquote:Emanuelson vergroot defensieve zorgen Ajax
Toen ik jouw quote las, was het eerste wat ik dacht: "Ow, is hij fit dan?"quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ook met hem in de defensie is dat het geval
Die speelt gelukkig ook niet als het goed is (N'kufo).quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:38 schreef Blight het volgende:
Urzaiz in het hart van de defensie om N'Kufo onder het gras te stoppen.
Luisao stond gewoon op Sportweek hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:21 schreef Breach het volgende:
[..]
FCUpdateDie heb ik ook nog nooit betrapt op een primeur die waarheid bleek te zijn. Voor de rest ben ik het wel met je eens. Al is het wel leuk om te blijven dromen en speculeren over man als Luisao.
Geruchten staan sowieso niet op Ajax.nlquote:Als ik een gerucht hoor of lees dan check ik dat altijd eerst op VI.nl, AD.nl, Telegraaf.nl en Ajax.nl. Zolang het daar niet op staat geloof ik het niet.
Dat scheelt een stuk iig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die speelt gelukkig ook niet als het goed is (N'kufo).
Vorige week vrijdag heb ik nog kaarten gehaald voor 421quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wilde 421 of 420, voor beter zicht, maar die waren niet mogelijk. Lijkt me niet dat die vakken uitverkocht zijn? 428 nu dus, ik draag iets met roodwit.
Is Colin niet nog steeds terug gezet naar t 2e? Kan me niet herinneren dat hij weer bij de selectie is gehaald...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:09 schreef Wooldoor het volgende:
Pff Urby die ook nog eens afvalt, ik zou Davids niet op linksachter zetten maar gewoon Slijngaard laten proberen en alleen beperken tot defensieve taken. Gelukkig is Denneboom aan die kant ook geschorts. In het centrum zal het inderdaad wel Colin gaan worden, alhoewel die pas nog ruzie had met Koster
Ajax gooit vaak selectief vakken in de verkoop. Ze pakken eerst een aantal vakken en kijken hoe de verkoop loopt. En vaak gooien ze dan naarmate de wedstrijd dichterbij komt andere vakken in de verkoop.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag heb ik nog kaarten gehaald voor 421! Zat ik tegen H'veen ook, wel pauperpubliek qua sfeer maar goed
!
echt niet te doen man.. de eerste 3 poules zijn lastig.. maar vooral die 4de poule.. tering..quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef RayMania het volgende:
We kunnen weer.
Favoriete Ajacied Allertijden - Ronde 4
Waarschijnlijk John de Mol. Al die intriges, muur om 't stadion, tientallen camera's erin en we hebben voor uren televisie. Wie sms-en jullie uit Ajax?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef Nashje het volgende:
Ajax - Twente om deelname vr CL, en vooraf is er al bekend dat de huidig Ajax-trainer volgend seizoen in Twente aan het werk gaat.
Ongelooflijk weer. Wie verzint dit elke keer?
Is dat al 100% zeker dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:53 schreef Nashje het volgende:
Ajax - Twente om deelname vr CL, en vooraf is er al bekend dat de huidig Ajax-trainer volgend seizoen in Twente aan het werk gaat.
Ik zie Ogararu nog wel in het centrum gezet wordenquote:
Vermaelen kan sowieso niet meedoen. Van Der Wiel schijnt volgens Ajax.nl weer geheel fit te zijn, maar of ze dat risico durven nemen is een andere vraag.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:48 schreef Ordinair het volgende:
Silva kan in het centrum en Ogararu rechts. Hoever hebben van der Wiel en Vermealen het dan?
Voor de belangrijkste wedstrijd voor jullie van dit jaar toch wel?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
maar of ze dat risico durven nemen is een andere vraag.
wacht daar nog maar mee tot na de wedstrijd. Mocht ajax de VR CL niet halen dan zullen deze 2 niet komen. Mocht Ajax wel de vr CL halen dan is er een kans dat 1 van die 2 komt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:27 schreef Ordinair het volgende:
Dat gerucht over Zwaanswijk:
En in hoeverre kunnen we bouwen op de berichten over Luisão en Bridge?
Idem dito eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wilde 421 of 420, voor beter zicht, maar die waren niet mogelijk. Lijkt me niet dat die vakken uitverkocht zijn? 428 nu dus, ik draag iets met roodwit.
ja ik ook wel. Maar moet Zaterdag avond ook al voetballen, hoop dat ik niet geblesseerd ben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wil zondag wel een keertje linksachter meeballen. Heb verder toch niets gepland op zondag.
Kunnen zal die het vast wel, maar niet super meerquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:46 schreef BoerBert het volgende:
Kan De Boer niet een wedstrijdje meeballen?
Met Lucky Ajax maakte hij laatst nog een wereldgoal.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kunnen zal die het vast wel, maar niet super meer
Ach nu je het zegt, slechter dan Urby op links kan nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met Lucky Ajax maakte hij laatst nog een wereldgoal.
Die is linksback toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:41 schreef Urquhart het volgende:
Kan die Slijngard niet meedoen?
quote:Zwaanswijk blijft toch bij NAC
Uitgegeven: 15 mei 2008 18:01
Laatst gewijzigd: 15 mei 2008 18:02
BREDA - Patrick Zwaanswijk blijft toch bij NAC. De 33-jarige verdediger wees vorige week nog een aanbieding voor een nieuw contract af omdat daaruit te weinig waardering sprak.
ANP
Na een onderhoud met technisch directeur Earnest Stewart besloot Zwaanswijk donderdag alsnog te blijven. Hij ondertekent een contract voor een jaar in Breda, zo meldde de club op de website.
Tweede seizoen
Zwaanswijk kan een tweede seizoen 'verdienen' als hij komend jaar voldoende wedstrijden speelt. De voorwaarden die aan 'voldoende' zijn verbonden, zijn na het gesprek tussen Stewart en Zwaanswijk enigszins versoepeld om de waardering voor de verdediger te onderstrepen.
Waar staan die fotos?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:53 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die foto's van v.d. Vaart en v.d. Sar zijn ook HELS gewoon. Nigel de Jong lijkt op Demy de Zeeuw, Gio kijkt een beetje homo en matthijsen is net Robben met een dikke kop
Weetniet of je er toegang toe hebt, maar zoek eens in Lexis Nexis.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben op zoek naar artikelen of informatie over de beurgang van Ajax.
Het maakt niet uit wat voor en of het van pas of het begin is, alle info is welkom.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Heb er geen toegang toe, dus iets anders..?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weetniet of je er toegang toe hebt, maar zoek eens in Lexis Nexis.
Ajax jaarverslagen lijkt me ook wel handig. Heb ik tenminste veel gebruikt toen ik het nodig had over de beursgangquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben op zoek naar artikelen of informatie over de beurgang van Ajax.
Het maakt niet uit wat voor en of het van pas of het begin is, alle info is welkom.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Gaaf.quote:
Ziet er wel grappig uit, waar komen die plaatjes vandaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gaaf.
Hier de rest. Van der Sar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de niet(-ex)-ajacieden:
Mathijsen
Kakkerlakje
Credits voor Erwin Olaf.
quote:Verschil van 1, 5 miljoen tussen vraag en aanbod: 'Morgen opnieuw gesprek Ajax en Heerenveen over Sulejmani'
15-05-08
Insiders binnen Ajax melden ons dat vrijdag er een nieuw gesprek gepland staat tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken. Ook inhoudelijk weet onze bron informatie te melden: Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen: Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden.
Graafschap is 600. Volendam zal de kleinste zijn denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:02 schreef Jasza het volgende:
Een nationale voorrangsuitkaart kun je niet aanvragen, maar moet je verdienen. Ter indicatie: de grens om in aanmerking te komen voor een nationale voorrangsuitkaart 2007-2008 was vastgelegd op 12 (scan)punten.
Aan het einde van ieder seizoen wordt bepaald op hoeveel wedstrijden de voorrangsuitkaartgrens ligt. De belangrijkste reden voor bepaling van deze grens is dat er niet meer voorrangsuitkaarthouders kunnen zijn dan de capaciteit van het kleinste uitvak van de deelnemende clubs in de Eredivisie.
Wat is het kleinste uitvak? de Graafschap met 400 ofzo?
Tering die is erg klein.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Graafschap is 600. Volendam zal de kleinste zijn denk ik.
Tering die krijgen wij zelfs vol.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering die is erg klein.
Naam Kras Stadion
Bouwjaar 1975
Capaciteit 6000
Uitvak 250
1,5 miljoen? Dat is niet veel verschil. Maar is hij 11 miljoen waard? hmm..quote:
Bedenk me net dat als je veel mensen meeneemt je volgens mij die hele tribune krijgt als uitclub.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tering die is erg klein.
Naam Kras Stadion
Bouwjaar 1975
Capaciteit 6000
Uitvak 250
Niet meer up to date, schijnt ongeveer 500 te zijn nu.
Mag hopen dat het wel 12 wedstrijden is, want anders hebben me maatjes voorrang en ik niet en dan mis ik volgend jaar veel wedstrijdenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Graafschap is 600. Volendam zal de kleinste zijn denk ik.
100% zeker. Tenzij hij opeens een blessure krijgt waarvan hij niet herstelt maar dat risico loop je altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1,5 miljoen? Dat is niet veel verschil. Maar is hij 11 miljoen waard? hmm..
Nou jammer voor ze. Ik zou als ik 11 zou betalen geen enkele premie die kant op laten gaan. Ze krijgen van niemand anders 11 miljoen. Ajax zal de enige zijn die dat bedrag op zou willen hoesten.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
Ziet er wel gruwelijk uit, waar komen die plaatjes vandaan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, betaal gewoon die 11 miljoen zeg!
Dat is hij meer dan waard. Dat ventje is nog piepjong en nu al één van de beste spelers hier in Nederland. Die jongen heeft een gouden toekomst, hij zal alleen nog maar beter worden.
Over een jaar of twee verkoop je hem door voor 20+ miljoen.
Dus ga nu niet de gierige jeud uithangen..
Dus? Weinig met Ajax te maken dit.quote:
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:47 schreef Radegast het volgende:
Ik zou Davids linksback zetten, en dan Slijngard of Colin centraal naast Heitinga.
Lindgren zie ik toch liever op het middenveld.
Kan Jan-Arie van der Heijden ook niet centraal achterin uit de voeten?
Kom je daar om zeven over twee 's nachts nu helemaal voor naar het Ajax topiquequote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als er 1 trainer is die geen charisma heeft dan is het van Basten wel, is het wel zo'n goeie trainer eigenlijk?
Maar natuurlijk. Wat dacht jij dan joh?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als er 1 trainer is die geen charisma heeft dan is het van Basten wel, is het wel zo'n goeie trainer eigenlijk?
Vrouwen hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar om zeven over twee 's nachts nu helemaal voor naar het Ajax topique.
quote:Pot geeft Koster ervan langs
Menno Pot, lid van Ajax en columnist voor de AFCA Supportersclub, geeft in zijn nieuwste column Adrie Koster ervan langs. Pot is niet gecharmeerd van de huidige interim-trainer van Ajax. Koster wekte bevreemding door na de 2-1 nederlaag bij FC Twente monter op te merken dat een 1-0 thuiszege voldoende is om de play-offs te winnen.
"Het is een waarheid als een koe, maar het probleem is nou juist dat Ajax nooit de nul houdt", weet Pot. "De kans dat Ajax in De Arena twee of drie tegengoals krijgt is bijna twee keer zo groot als de kans dat Ajax in eigen huis de nul houdt, dus we kunnen er gerust van uit gaan dat Ajax zondag drie of vier doelpunten nodig zal hebben, en met twee goals verschil zal moeten winnen om zonder penaltyschieten de play-offs te winnen. Enig idee hoe vaak Twente dit seizoen met twee goals verschil verloren heeft? Welgeteld twee keer - en van Ajax verloren ze in drie duels nog helemáál niet."
De manier waarop Koster Ajax in de pers vertegenwoordigt, bevalt de journalist van de Volkskrant voor geen meter. "Als er persconferenties met Ten Cate op televisie waren, sprong ik soms schuimbekkend van onmacht en frustratie door de woonkamer. Nu, onder Adrie Koster, heb ik bijna het punt bereikt dat ik heimwee krijg naar de losse flodders van zijn voorganger. Na persconferenties van Adrie Koster sta ik óók elke zondagavond van frustratie tegen de muur te hengsten. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot Marco van Basten begint. Eindelijk weer eens een intelligente, scherpzinnige man aan het roer, die zich niet laat opnaaien (zoals Ten Cate), geen wandelende clichéfabriek is (zoals Koster), gevoel voor understatement heeft en ook nog wel eens op een tongue in cheek formulering te betrappen valt."
Pot vindt achteraf dat Ajax in oktober niet het besluit had moeten nemen om Koster aan te stellen als (tijdelijke) opvolger van de vertrokken Henk ten Cate. "Ik ben blij dat het tijdperk Koster erop zit. Dit seizoen hadden we gezien de zwakke concurrentie kampioen móeten worden, maar het is wéér uitgelopen op een afgang, mede omdat we in oktober al besloten dat de trainer van het tweede de rest van het seizoen wel hoofdtrainer mocht zijn. Dat was ook wel goed genoeg. En dat noemt zich dan een topclub. Ongelooflijk."
Aanvallen is het probleem niet. Ik denk dat het gebrek aan goede verdedigers de doorslag gaat geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als van Basten het volgend jaar met hem aandurft dan kunnen we hem zondag ook wel een kans geven lijkt me. Ik hoop dat het surplus aan aanvallende kwaliteiten toch de doorslag zal geven.
We spelen met het Kamikaze-systeem. De aanval is de beste verdediging.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel verdedigers hebben jullie nou voor zondag over?
Uit: AD Sportwereldquote:Dip deert Perez niet
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Even leek het erop dat Ajax’ meest besproken aankoop van dit seizoen op de bank zou belanden. Het was na het uitduel met Roda JC toen gedacht werd dat Kenneth Perez misschien wel niet meer zo goed was. De tiener en eerstejaars Siem de Jong bleek plots een serieuze concurrent voor de dertiger uit Denemarken.
Zelfs de technische staf twijfelde. Perez werd zijn oude kwaal kwalijk genomen, de kwaal dat hij niet voldoende meeverdedigt. En bovendien onverschillig reageerde op het feit dat hij noodgedwongen als linksbuiten werd geposteerd.
In die fase zette De Jong een aantal wedstrijden middenvelders en aanvallers keurig vrij voor het vijandelijke doel en werd Perez zelf ziek (griep). Maar nu de play-offs hun climax naderen is de positie van de spelmaker van Ajax onomstreden. De Jong zit weer op de bank en de van PSV teruggekochte veteraan, hij wordt eind augustus 34, mag naar hartelust naar voren trekken.
Perez zorgde dit seizoen voor de meest opvallende verhuizing in de eredivisie. In de voorbereiding op dit voetbaljaar vertrok hij naar concurrent PSV om in de winterstop weer terug te keren in de Arena toen trainer Henk ten Cate gevlogen was. Ten Cate wilde te weinig van Perez weten, vond de Deen destijds. Maar zijn hart klopte voor Ajax, vertelde hij later.
De statistieken geven aan dat Perez aan een sterke seizoenshelft bezig, ondanks de kleine dip. Hij kwam in de reguliere competitie toch nog zestien keer in actie voor de Amsterdammers waarin hij zeven goals maakte, waaronder twee strafschoppen. Het aantal assists overtrof zelfs het aantal van vorig seizoen, toen hij 27 keer werd opgesteld. Perez maakte in 2006-2007 twaalf goals (vier penalty’s), maar bediende een succesvolle medespeler slechts drie keer.
,,Hij heeft een periode gehad dat het wat minder ging,’’ kijkt Adrie Koster terug op de ontwikkeling van Perez. ,,Maar dat was slechts een fase. Hij heeft zich daar goed uitgewerkt. Ik denk dat een en ander te maken heeft gehad met die antibioticakuur die moest volgen vanwege zijn griep. Dat heeft toch zijn weerslag op het fysieke vermogen. Want Perez is nog steeds van een enorme waarde voor Ajax.’’
Vorige week in Emmen zorgde hij ook voor de assist in de eerste finalewedstrijd tegen FC Twente. Vlak voor rust bediende hij Luis Suárez, die 0-1 maakte. Die treffer kan zondag van groot belang zijn. Dan ontvangt Ajax de Tukkers voor de return. Een 1-0 zege volstaat.
,,Kenneth heeft gewoon wat meer gogme dan bijvoorbeeld een Siem de Jong,’’ stelt Koster. ,,Die is nog zeer jong, dat wordt hem ook niet nagedragen. Bovendien is het scorend vermogen van Perez optimaal. Juist in deze fase van het seizoen, in de play-offs dus, hebben we dat soort spelers hard nodig. Ajax moet namelijk winnen. Niets meer en niets minder.
,,Het is de ervaring die de doorslag geeft, vandaar dat ik hem opstel. Hij neemt Ajax bij de hand op moment dat we dat nodig hebben.’’
Gezien het aankoopbeleid van de laatste jaren zou die onzin prima waarheid kunnen zijn. Een naam als Zwaanswijk past prima in het rijtje Rommedahl, Colin, Kennedy en Delorge. Maar goed, gelukkig was het dit keer onzin.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus? Weinig met Ajax te maken dit.
En hou nou eens op met dat blijven door reageren over berichten van Ajaxshowtime en andere kwats waarvan je toch al 100% zeker weet dat het onzin is.
Mooi gemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gaaf.
Hier de rest. Van der Sar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de niet(-ex)-ajacieden:
Mathijsen
Kakkerlakje
Credits voor Erwin Olaf.
Gezien het feit dat leden op Ajaxshowtime zelf berichten kunnen insturen, en daar al 100.000 keer misbruik van is gemaakt, lijkt het me meer dan logisch dat als er een naam als Zwaanswijk voorbij komt dat dat dan niet serieus valt te nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gezien het aankoopbeleid van de laatste jaren zou die onzin prima waarheid kunnen zijn. Een naam als Zwaanswijk past prima in het rijtje Rommedahl, Colin, Kennedy en Delorge. Maar goed, gelukkig was het dit keer onzin.
Inderdaad , leuk gedaanquote:
Urby volgend jaar niet op linksbackquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:44 schreef Longmen het volgende:
Urby niet mee naar de EK, de lieveling van Marco blijft thuis.
Marco krijgt er kijk op.
Ja kwil net zeggen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby volgend jaar niet op linksback![]()
Dit is een voorteken dat Boulahrouz volgend jaar komt
Is dat zo? Want hij heeft toch zn 3 dispensatiespelers bekend gemaakt.. Vallen die dan weer weg of schrapt ie mensen uit de -23-selectie?quote:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:46 schreef RayMania het volgende:
Mag ik even zeggen dat het Ajax-topic de laatste drie topics uitstekend gaat? Bij dezen een compliment daarvoor. Amper posts verwijderd uit dit topic en het is weer leuk om hier over Ajax te praten. Hopelijk kunnen we het doorzetten.
Dat vermoeden heb ik ook. Hij is wel een tijdje bij mij uit beeld, maar ik zou het zeker een versterking vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:51 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ja kwil net zeggen!
Hele tijd gewoon boulahrouz in de basis bij oranje en vervolgens meenemen naar Ajax
OS is toch onder de 23?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat zo? Want hij heeft toch zn 3 dispensatiespelers bekend gemaakt.. Vallen die dan weer weg of schrapt ie mensen uit de -23-selectie?
Is hij niet gewoon onder de 23?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat zo? Want hij heeft toch zn 3 dispensatiespelers bekend gemaakt.. Vallen die dan weer weg of schrapt ie mensen uit de -23-selectie?
kuch Urby is 22quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Maarja Boulah is niet zo fit als Heitinga, Boula zal vaker geblesseerd zijn daar heb je toch ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:29 schreef Wooldoor het volgende:
Tja Boulahrouz is gewoon de beste vervanger voor Heitinga.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Boula zal vaker geblesseerd zijn daar heb je toch ook niet veel aan.
Eindelijk he.quote:
quote:Ajax-coach Koster: "Niet in gesprek met Twente"
16 mei 2008
Adrie Koster ontkent dat hij met FC Twente in gesprek is om daar Fred Rutten op te volgen als hoofdtrainer. De huidige coach van Ajax wordt gezien als belangrijkste kandidaat voor de trainersvacature in Enschede, maar heeft naar eigen zeggen nog geen contact gehad met de Tukkers.
"Ik heb ook gelezen dat ik na dit weekeinde gepresenteerd zou worden. Maar ik weet echt nergens iets van. Daarom wil ik er ook niet zo heel lang over praten. Het is namelijk niet waar", zei de coach vrijdag, tijdens zijn perspraatje voorafgaand aan de belangrijke play-off tussen Ajax en FC Twente.
Naast Koster wordt ook Jürgen Klopp genoemd als mogelijke nieuwe trainer van FC Twente. De Duitser is momenteel nog coach van FSV Mainz.
quote:Koster lijkt Slijngard basisplaats te geven
16 mei 2008
Donovan Slijngard start zondag, in de allesbeslissende play-off tegen FC Twente voor een plaats in de voorronde van de Champions League, vermoedelijk in de basis bij Ajax. De 20-jarige linksback heeft zijn basisplek te danken aan de absentie van Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen.
Afgaande op de training van vrijdag start Slijngard links achterin en begint Rasmus Lindgren, van origine een middenvelder, wederom in het hart van de Amsterdamse defensie. Op het middenveld lijkt Jeffrey Sarpong een basisplek te krijgen. Ajax moet zondag in de eigen ArenA een 2-1 achterstand zien weg te poetsen.
Idd ja, is hij dan echt slechter dan een Jeugdspeler? Waarom hebben ze hem dan in godesnaam gehaald?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:41 schreef Nashje het volgende:
Kijk, nu mag je wel eens gaan afvragen waarom Koster zo om Kuffour heen blijft draaien.
Omdat er geen overleg was de afgelopen jaren? Komt gewoon uit het netwerk van van Geel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, is hij dan echt slechter dan een Jeugdspeler? Waarom hebben ze hem dan in godesnaam gehaald?
Dat nog niet eens, want Slijngard is een goede optie voor links. Maar waarom je middenveld verneuken door Lindgren weg te halen, terwilj je Kuffour hebt. Sarpong gaat echt geen potten breken tegen het sterke Twente hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, is hij dan echt slechter dan een Jeugdspeler? Waarom hebben ze hem dan in godesnaam gehaald?
dat roep ik al weken. als er een verdediger uit moet door een blessure/schorsing wordt het hele team omgegooid alleen maar om Kuffour er niet in te hoeven brengenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:41 schreef Nashje het volgende:
Kijk, nu mag je wel eens gaan afvragen waarom Koster zo om Kuffour heen blijft draaien.
absoluut. het publiek schreeuwde om een vervanger van Jaap Stam. Kuffour kwam en het publiek accepteerde hetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef Black-Death het volgende:
De komst van Kuffour was gewoon niets anders dan het tevreden houden van fans en ranzige vriendjespolitiek van Van Geel
Huh?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef Black-Death het volgende:
De komst van Kuffour was gewoon niets anders dan het tevreden houden van fans en ranzige vriendjespolitiek van Van Geel
Hoezo zou hij niet spelen dan ?quote:
Dus aan de bak!quote:
Joh, had je wat anders verwacht?quote:
Goh, verbazingwekkend. De media heeft gewoon weer tegen Ajax gespeeld. N'Kufo zou niet meedoen, Koster in verband gebracht met Twente.quote:
We winnen toch wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goh, verbazingwekkend. De media heeft gewoon weer tegen Ajax gespeeld. N'Kufo zou niet meedoen, Koster in verband gebracht met Twente.
Wat een toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |