abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58678831
Ik heb toch liever een ervaren keeper op de bank dan Vermeer. Heb hem verschillende keren bij WillemII zien keepen, geweldige reflex en een uitstekende lijn keeper. Maar hij is zo onzeker bij hoge ballen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:29:25 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58678840
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58678871
quote:
15/5/2008 - Van Wijk zet Uri Coronel uit de wind
(Gepost door P.)

BRON: AD

Leo van Wijk heeft het in het Algemeen Dagblad opgenomen voor Uri Coronel. Van Wijk, die een van de kandidaten om Jaakke op te volgen was, stelt dat de kritiek op Coronel al zou hij het rapport zo hebben geschreven om zichzelf een positie bij Ajax te kunnen geven 'bezijden de waarheid' is.

,,Ik had de bereidheid Ajax te leiden, maar onvoldoende tijd. Intern had de ledenraad de afweging gemaakt, dat er op korte termijn iemand nodig was. Zo iemand zou direct en altijd van het ene op het andere moment beschikbaar moeten zijn. Dat gaat voor mij dit jaar niet op. Zo kwamen we uit bij Uri Coronel. Als er wordt gezegd en geschreven dat de rapportage over Ajax onder zijn leiding zó is geschreven, dat hij zelf voorzitter moest worden dan is dat bezijden de waarheid. (..) ,,Ik stond bepaald niet te trappelen, maar had het gedaan, al trekken de aspecten rond publiciteit me niet aan. Ik leef bij voorkeur mijn eigen leven en dat hoef ik niet met anderen te delen. Toch, als men je wil en je hebt de capaciteiten, moet je zoiets doen. Maar ja, ik ben nog te veel op reis.''
Ajax Netwerk
Over de huidige situatie is Van Wijk duidelijk: ,,Van Basten en Blind doen het nu. De organisatie is anders geworden. De manager is dé man. De tijd zal leren of dit verstandig is. Zoals het ging, was de uitwerking in ieder geval niet gunstig. Alles draait om succes.''
quote:
Ajax oefent tegen Sunderland
Uitgegeven: 13 mei 2008 21:19

AMSTERDAM - Ajax speelt op 3 augustus een oefenwedstrijd bij Sunderland. De Engelse club, onder leiding van trainer Roy Keane, viert dan dat het 35 jaar geleden is dat de vereniging de FA Cup won.
ANP

"We zijn nog steeds trots op die prestatie'', zegt voorzitter Niall Quinn.

"Dan is het natuurlijk prachtig dat Ajax bereid is om te komen. Dat is toch één van de beste clubs ter wereld. Ze hebben ook een hele goede reputatie opgebouwd met het opleiden van jonge spelers.''
(c) ANP
pi_58678873
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef toma het volgende:
Ik heb toch liever een ervaren keeper op de bank dan Vermeer. Heb hem verschillende keren bij WillemII zien keepen, geweldige reflex en een uitstekende lijn keeper. Maar hij is zo onzeker bij hoge ballen.
Ik vind Vermeer het wel redelijk doen, en voor die vijf wedstrijden die een tweede keeper gemiddeld speelt per seizoen durf ik het wel aan.
pi_58678957
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik vind Vermeer het wel redelijk doen, en voor die vijf wedstrijden die een tweede keeper gemiddeld speelt per seizoen durf ik het wel aan.
Maar als die 5 wedstrijden bijv. vrCL zijn of cruciale wedstrijden in de competitie heb ik toch liever Gentenaar.
pi_58679035
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef toma het volgende:

[..]

Maar als die 5 wedstrijden bijv. vrCL zijn of cruciale wedstrijden in de competitie heb ik toch liever Gentenaar.
Ervaren keeper achter de hand is imo altijd beter. Mocht Gentenaar weg gaan (Wat ik erg jammer zou vinden) dan verwacht ik ook wel dat er een ervaren man terugkomt.
Mocht Steek een keer vertrekken dan zou Vermeer misschien 1e keeper kunnen worden? Steek heeft ook erg veel moeten leren de afgelopen jaren en kijk waar hij gekomen is. En Vermeer heeft het ook in zich. Nog een jaar verhuren lijkt me dus wel aardig.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58679244
Mocht Stekelenburg vertrekken zie ik liever Velthuizen komen.

Maar het verschil Gentenaar en Vermeer is niets vind ik. Zoals Urquhart al zegt, die 5 wedstrijden in een jaar. Ook al zijn het vr CL wedstrijden, dan zie ik nog niet veel verschil tussen Gentenaar en Vermeer.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:54:56 #83
52871 Blight
Supersized.
pi_58679331
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Maar het verschil Gentenaar en Vermeer is niets vind ik. Zoals Urquhart al zegt, die 5 wedstrijden in een jaar. Ook al zijn het vr CL wedstrijden, dan zie ik nog niet veel verschil tussen Gentenaar en Vermeer.
Mee eens. En bovendien heeft de reservedoelman momenteel totaal geen prioriteit. Dat is wel het laatste waar we ons nu druk om moeten maken. Eerst maar eens verdedigers er bij!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58679387
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Mocht Stekelenburg vertrekken zie ik liever Velthuizen komen.

Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.
pi_58679454
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef toma het volgende:

[..]

Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.
Ik denk dat Nashje doelt op Velthuizen als eerste keeper bij ons als Stekelenburg vertrekt.
pi_58679585
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Mee eens. En bovendien heeft de reservedoelman momenteel totaal geen prioriteit. Dat is wel het laatste waar we ons nu druk om moeten maken. Eerst maar eens verdedigers er bij!
Precies. Dat gerucht over Luisao staat mij wel aan.
pi_58679718
Zondag 5-2
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58679729
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef toma het volgende:

[..]

Dan zal PSV is zien hoe blij ze met Gomez moeten zijn.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:11:33 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58679740
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef toma het volgende:

[..]

Precies. Dat gerucht over Luisao staat mij wel aan.
Mij ook, al snap ik niet waarom hij überhaupt naar Ajax zou willen komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58679923
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Dan zal PSV is zien hoe blij ze met Gomez moeten zijn.
Het is Gomes Gomez is een speler in mofrika.

Staat trouwens wel een leuk interview over Aniti op Ajax.nl, ik wist niet dat die jongen pas 18 was.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58680028
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het is Gomes Gomez is een speler in mofrika.

Staat trouwens wel een leuk interview over Aniti op Ajax.nl, ik wist niet dat die jongen pas 18 was.
Het is Anita Aniti is een speler uit Ethiopie ofzo.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58680101
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef Breach het volgende:

[..]

Het is Anita Aniti is een speler uit Ethiopie ofzo.
Whehehe dat is een spelfout op het verkeerde moment

Aniti klinkt ook als een mesthoop.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58680485
!
pi_58680562
quote:
Ajax lijkt Yoann Gourcuff (foto) te kunnen vergeten. De middenvelder van AC Milan geeft de voorkeur aan een tijdelijke terugkeer naar Frankrijk. Olympique Marseille en oud-werkgever Stade Rennes gelden als de voornaamste kandidaten. (Radio Montecarlo)
pi_58680597
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat was te verwachten.
pi_58680619
quote:
'Ajax ziet Patrick Zwaanswijk wel zitten'
Als we De Brabander mogen geloven heeft Ajax een oogje op Patrick Zwaanswijk. De verdediger kende een sterk seizoen bij NAC Breda, maar verlaat de club na dit seizoen. De Brabanders probeerde haar 34-jarige steunpilaar nog te behouden met een nieuw contract, maar deze was niet zoals de Haarlemmer hem graag zag.

Ajax is nog altijd opzoek naar een waardige opvolger voor Jaap Stam. De NAC Breda-verdediger heeft niet zoveel internationale ervaring als de voormalig Ajacied, maar past wel in het plaatje. Marco van Basten, de nieuwe trainer van Ajax, liet eerder al doorschemeren gecharmeerd te zijn van Zwaanswijk.

Zwaanswijk moet echter nog nadenken over zijn toekomst. De voormalig FC Utrecht-speler wil het goede seizoen graag doortrekken, maar weet nog niet bij welke club hij dat gaat doen. Hij liet weten voor alles open te staan en dan de opties op een rijtje te zetten.
!
pi_58680638
Zwaanswijk is een tweede Stam inderdaad.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58680666
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

!
OMG Zwaanswijk....
pi_58680706
quote:

[..]

!
nee he
pi_58680751
quote:

[..]

!
Zeg alsjeblieft dat het van voetbalzone of fcupdate komt...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')