Inderdaad, ook mijn idee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Blight het volgende:
Het is haast te gek voor woorden om dit te zeggen, maar we moeten 'stunten' tegen Twente.
Wat een onzin...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Blight het volgende:
Het is haast te gek voor woorden om dit te zeggen, maar we moeten 'stunten' tegen Twente.
Klopt Suarez maakt er sowieso 1, dan hoef je alleen maar de 0 te houden dat word het moeilijkste van de avond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb er juist volop vertrouwen in. Dat uitdoelpunt doet me erg goed.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Klopt Suarez maakt er sowieso 1, dan hoef je alleen maar de 0 te houden dat word het moeilijkste van de avond.
Ach dat nieuwsbericht is een haxx0rz om jullie gerust te stellenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Die grote boze N'Kufo is er hopelijk niet bij dat is echt een beest.
Deja vú enzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:53 schreef Ruiseart het volgende:
Je zult zien dat we er met 2-1 een verlenging uitslepen om daarin vervolgens meteen twee doelpunten om de oren te krijgen
Jij weet dus wat je volgend jaar moet gaan doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar wat wel weer positief is dat altijd als ik er geen vertrouwen in hebt, Ajax ineens de sterren van de hemel speelt
Rottige optimist dat je ook bent!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar wat wel weer positief is dat altijd als ik er geen vertrouwen in hebt, Ajax ineens de sterren van de hemel speelt
Utrecht uit, PSV uit, Feyenoord thuis...En eh, dat waren ze ongeveer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:02 schreef Roflbroek het volgende:
We zullen zowiezo drie keer moeten scoren, de nul is nog nooit gehouden (zelfs tegen de kozakken boys niet), dus die zal nu ook wel niet worden gehouden.
Ik ben het wel met je eens, maar als we weer UEFA hebben lopen we weer enorm veel geld mis.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:55 schreef kevin33 het volgende:
Liever een keer goed presteren in de Uefa cup en de competitie dan in de eerste ronde van de CL eruit te worden getiefd
Omdat er dan 12891289128921x meer spelers willen komen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja martin en waarom dan wel, en nou niet aankomen met de financiele aspecten.
als je niet mag beginnen over de financiele aspecten dan valt er niet meer veel voor te zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja martin en waarom dan wel, en nou niet aankomen met de financiele aspecten.
Klopt, maar ze gaan de UEFA Cup qua geld flink opwaarderen waardoor het gat tussen CL en UEFA Cup de komende jaren een stuk kleiner wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:51 schreef Static-NL het volgende:
[..]
als je niet mag beginnen over de financiele aspecten dan valt er niet meer veel voor te zeggen.
Aan de ene kant zullen sommige spelers eerder geneigd zijn bij een club te tekenen als ze weten dat deze in de CL speelt.
En bij de CL is meer geld te verdienen en is dit ook voor een deel eenvoudiger.
bij de CL moet je de voor ronde winnen en daarna krijg je een grote zak met geld puur voor de groeps fase het maakt niets uit of je hierin alles verliest.
In de Uefa cup is er flink wat minder geld.
Werd eens tijd om eerlijk te zijn maar dat is dan pas over een paar jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze gaan de UEFA Cup qua geld flink opwaarderen waardoor het gat tussen CL en UEFA Cup de komende jaren een stuk kleiner wordt.
Ik hoop maar dat ze het zondag ook zijnquote:Ajacieden scherp en vol beleving
ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er zondag allemaal?
Vak 105 een keertje, waar ze tenminste bier in glazen hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Waar zit je dan? Volgens mij kom jij vaker in de Arena dan in de kuip he?quote:
Zuid 1-128quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef Noshiba het volgende:
Hopelijk gewoon 2-0 voor rust als eindstand!
geen idee, boys heeft kaartenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Volgens mij kom jij vaker in de Arena dan in de kuip he?
Ik. 428.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Sjimz wil dat er misschien wel op fotosoepenquote:
Ik heb er ook vertrouwen in en met CL krijg je net iets eerder betere en duurdere spelers.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen zondag, maar ben meer benieuwd naar volgend seizoen...welke spelers er gaan en komen
Kun je eindelijk eens iemand van de ring afgooien Jasquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha heeftie echt kaarten? hij zei 424, ik wil wel ff meeten hoor Jorientje
Hier ook Zuid 1, zelfde achterliggende gedachte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zuid 1-128![]()
Gaan meer om ff seizoen af te sluiten met een groep
Daar ben ik meer in geinteresseerd dan de PO's ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat we winnen zondag, maar ben meer benieuwd naar volgend seizoen...welke spelers er gaan en komen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sjimz wil dat er misschien wel op fotosoepen
Vermeer komt terug toch? Alhoewel ik Gentenaar wel een goede stand-in vind!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:54 schreef Longmen het volgende:
Adriaanse wil Gentenaar naar Salzburg halen.
tvp
Welk voetbalprimeur gerucht mis ik nu weer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ânderson Luís da Silva (Luisão) moet het maar worden.
[ afbeelding ]
Klopt. Gentenaar is zeker een goede reservekeeper, maar met Vermeer is dat al mooi opgelost.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vermeer komt terug toch? Alhoewel ik Gentenaar wel een goede stand-in vind!
©NUsportquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Welk voetbalprimeur gerucht mis ik nu weer?.
quote:15/5/2008 - Van Wijk zet Uri Coronel uit de wind
(Gepost door P.)
BRON: AD
Leo van Wijk heeft het in het Algemeen Dagblad opgenomen voor Uri Coronel. Van Wijk, die een van de kandidaten om Jaakke op te volgen was, stelt dat de kritiek op Coronel al zou hij het rapport zo hebben geschreven om zichzelf een positie bij Ajax te kunnen geven 'bezijden de waarheid' is.
,,Ik had de bereidheid Ajax te leiden, maar onvoldoende tijd. Intern had de ledenraad de afweging gemaakt, dat er op korte termijn iemand nodig was. Zo iemand zou direct en altijd van het ene op het andere moment beschikbaar moeten zijn. Dat gaat voor mij dit jaar niet op. Zo kwamen we uit bij Uri Coronel. Als er wordt gezegd en geschreven dat de rapportage over Ajax onder zijn leiding zó is geschreven, dat hij zelf voorzitter moest worden dan is dat bezijden de waarheid. (..) ,,Ik stond bepaald niet te trappelen, maar had het gedaan, al trekken de aspecten rond publiciteit me niet aan. Ik leef bij voorkeur mijn eigen leven en dat hoef ik niet met anderen te delen. Toch, als men je wil en je hebt de capaciteiten, moet je zoiets doen. Maar ja, ik ben nog te veel op reis.''
Ajax Netwerk
Over de huidige situatie is Van Wijk duidelijk: ,,Van Basten en Blind doen het nu. De organisatie is anders geworden. De manager is dé man. De tijd zal leren of dit verstandig is. Zoals het ging, was de uitwerking in ieder geval niet gunstig. Alles draait om succes.''
quote:Ajax oefent tegen Sunderland
Uitgegeven: 13 mei 2008 21:19
AMSTERDAM - Ajax speelt op 3 augustus een oefenwedstrijd bij Sunderland. De Engelse club, onder leiding van trainer Roy Keane, viert dan dat het 35 jaar geleden is dat de vereniging de FA Cup won.
ANP
"We zijn nog steeds trots op die prestatie'', zegt voorzitter Niall Quinn.
"Dan is het natuurlijk prachtig dat Ajax bereid is om te komen. Dat is toch één van de beste clubs ter wereld. Ze hebben ook een hele goede reputatie opgebouwd met het opleiden van jonge spelers.''
(c) ANP
Ik vind Vermeer het wel redelijk doen, en voor die vijf wedstrijden die een tweede keeper gemiddeld speelt per seizoen durf ik het wel aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef toma het volgende:
Ik heb toch liever een ervaren keeper op de bank dan Vermeer. Heb hem verschillende keren bij WillemII zien keepen, geweldige reflex en een uitstekende lijn keeper. Maar hij is zo onzeker bij hoge ballen.
Maar als die 5 wedstrijden bijv. vrCL zijn of cruciale wedstrijden in de competitie heb ik toch liever Gentenaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer het wel redelijk doen, en voor die vijf wedstrijden die een tweede keeper gemiddeld speelt per seizoen durf ik het wel aan.
Ervaren keeper achter de hand is imo altijd beter. Mocht Gentenaar weg gaan (Wat ik erg jammer zou vinden) dan verwacht ik ook wel dat er een ervaren man terugkomt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef toma het volgende:
[..]
Maar als die 5 wedstrijden bijv. vrCL zijn of cruciale wedstrijden in de competitie heb ik toch liever Gentenaar.
Mee eens. En bovendien heeft de reservedoelman momenteel totaal geen prioriteit. Dat is wel het laatste waar we ons nu druk om moeten maken. Eerst maar eens verdedigers er bij!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Maar het verschil Gentenaar en Vermeer is niets vind ik. Zoals Urquhart al zegt, die 5 wedstrijden in een jaar. Ook al zijn het vr CL wedstrijden, dan zie ik nog niet veel verschil tussen Gentenaar en Vermeer.
Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Mocht Stekelenburg vertrekken zie ik liever Velthuizen komen.
Maar het verschil Gentenaar en Vermeer is niets vind ik. Zoals Urquhart al zegt, die 5 wedstrijden in een jaar. Ook al zijn het vr CL wedstrijden, dan zie ik nog niet veel verschil tussen Gentenaar en Vermeer.
Ik denk dat Nashje doelt op Velthuizen als eerste keeper bij ons als Stekelenburg vertrekt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.
Precies. Dat gerucht over Luisao staat mij wel aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Mee eens. En bovendien heeft de reservedoelman momenteel totaal geen prioriteit. Dat is wel het laatste waar we ons nu druk om moeten maken. Eerst maar eens verdedigers er bij!
Dan zal PSV is zien hoe blij ze met Gomez moeten zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg gaat niet. En Velthuizen komt niet voor een reserve-rol. Denk dat Velthuizen naar PSV verkast vanwege dat Gomes incident daar.
Mij ook, al snap ik niet waarom hij überhaupt naar Ajax zou willen komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Dat gerucht over Luisao staat mij wel aan.
Het is Gomesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dan zal PSV is zien hoe blij ze met Gomez moeten zijn.
Het is Anitaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is GomesGomez is een speler in mofrika.
Staat trouwens wel een leuk interview over Aniti op Ajax.nl, ik wist niet dat die jongen pas 18 was.
Whehehe dat is een spelfout op het verkeerde momentquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is AnitaAniti is een speler uit Ethiopie ofzo.
quote:Ajax lijkt Yoann Gourcuff (foto) te kunnen vergeten. De middenvelder van AC Milan geeft de voorkeur aan een tijdelijke terugkeer naar Frankrijk. Olympique Marseille en oud-werkgever Stade Rennes gelden als de voornaamste kandidaten. (Radio Montecarlo)
quote:'Ajax ziet Patrick Zwaanswijk wel zitten'
Als we De Brabander mogen geloven heeft Ajax een oogje op Patrick Zwaanswijk. De verdediger kende een sterk seizoen bij NAC Breda, maar verlaat de club na dit seizoen. De Brabanders probeerde haar 34-jarige steunpilaar nog te behouden met een nieuw contract, maar deze was niet zoals de Haarlemmer hem graag zag.
Ajax is nog altijd opzoek naar een waardige opvolger voor Jaap Stam. De NAC Breda-verdediger heeft niet zoveel internationale ervaring als de voormalig Ajacied, maar past wel in het plaatje. Marco van Basten, de nieuwe trainer van Ajax, liet eerder al doorschemeren gecharmeerd te zijn van Zwaanswijk.
Zwaanswijk moet echter nog nadenken over zijn toekomst. De voormalig FC Utrecht-speler wil het goede seizoen graag doortrekken, maar weet nog niet bij welke club hij dat gaat doen. Hij liet weten voor alles open te staan en dan de opties op een rijtje te zetten.
Zeg alsjeblieft dat het van voetbalzone of fcupdate komt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |