Inderdaad, ook mijn idee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Blight het volgende:
Het is haast te gek voor woorden om dit te zeggen, maar we moeten 'stunten' tegen Twente.
Wat een onzin...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:15 schreef Blight het volgende:
Het is haast te gek voor woorden om dit te zeggen, maar we moeten 'stunten' tegen Twente.
Klopt Suarez maakt er sowieso 1, dan hoef je alleen maar de 0 te houden dat word het moeilijkste van de avond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb er juist volop vertrouwen in. Dat uitdoelpunt doet me erg goed.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Klopt Suarez maakt er sowieso 1, dan hoef je alleen maar de 0 te houden dat word het moeilijkste van de avond.
Ach dat nieuwsbericht is een haxx0rz om jullie gerust te stellenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:09 schreef _Mike_ het volgende:
Die grote boze N'Kufo is er hopelijk niet bij dat is echt een beest.
Deja vú enzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:53 schreef Ruiseart het volgende:
Je zult zien dat we er met 2-1 een verlenging uitslepen om daarin vervolgens meteen twee doelpunten om de oren te krijgen
Jij weet dus wat je volgend jaar moet gaan doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar wat wel weer positief is dat altijd als ik er geen vertrouwen in hebt, Ajax ineens de sterren van de hemel speelt
Rottige optimist dat je ook bent!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar wat wel weer positief is dat altijd als ik er geen vertrouwen in hebt, Ajax ineens de sterren van de hemel speelt
Utrecht uit, PSV uit, Feyenoord thuis...En eh, dat waren ze ongeveer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:02 schreef Roflbroek het volgende:
We zullen zowiezo drie keer moeten scoren, de nul is nog nooit gehouden (zelfs tegen de kozakken boys niet), dus die zal nu ook wel niet worden gehouden.
Ik ben het wel met je eens, maar als we weer UEFA hebben lopen we weer enorm veel geld mis.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:55 schreef kevin33 het volgende:
Liever een keer goed presteren in de Uefa cup en de competitie dan in de eerste ronde van de CL eruit te worden getiefd
Omdat er dan 12891289128921x meer spelers willen komen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja martin en waarom dan wel, en nou niet aankomen met de financiele aspecten.
als je niet mag beginnen over de financiele aspecten dan valt er niet meer veel voor te zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja martin en waarom dan wel, en nou niet aankomen met de financiele aspecten.
Klopt, maar ze gaan de UEFA Cup qua geld flink opwaarderen waardoor het gat tussen CL en UEFA Cup de komende jaren een stuk kleiner wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:51 schreef Static-NL het volgende:
[..]
als je niet mag beginnen over de financiele aspecten dan valt er niet meer veel voor te zeggen.
Aan de ene kant zullen sommige spelers eerder geneigd zijn bij een club te tekenen als ze weten dat deze in de CL speelt.
En bij de CL is meer geld te verdienen en is dit ook voor een deel eenvoudiger.
bij de CL moet je de voor ronde winnen en daarna krijg je een grote zak met geld puur voor de groeps fase het maakt niets uit of je hierin alles verliest.
In de Uefa cup is er flink wat minder geld.
Werd eens tijd om eerlijk te zijn maar dat is dan pas over een paar jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze gaan de UEFA Cup qua geld flink opwaarderen waardoor het gat tussen CL en UEFA Cup de komende jaren een stuk kleiner wordt.
Ik hoop maar dat ze het zondag ook zijnquote:Ajacieden scherp en vol beleving
ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er zondag allemaal?
Vak 105 een keertje, waar ze tenminste bier in glazen hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
Waar zit je dan? Volgens mij kom jij vaker in de Arena dan in de kuip he?quote:
Zuid 1-128quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef Noshiba het volgende:
Hopelijk gewoon 2-0 voor rust als eindstand!
geen idee, boys heeft kaartenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Volgens mij kom jij vaker in de Arena dan in de kuip he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |