Dat vermoeden had ik al een tijdje.quote:
Is het wel een zij dan ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al een tijdje.![]()
Bedankt voor de bevestiging.![]()
Dus dan is het toch een aandachtsHOER
Nu doe je precies waar men in dit topic over klaagt. Niet meer doen dus!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef Juztin_Case het volgende:
Jij wel heh!![]()
En anders wil ik je tijdens een gezellig etentje gerust nog eens uitleggen wat ik bedoel!
Goed heh, ik heb het eerste 'aanzoek' van TS speciaal voor jou herschrevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nu doe je precies waar men in dit topic over klaagt. Niet meer doen dus!
Wat is dit nu?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:20 schreef Juztin_Case het volgende:
Jij bent toch niet zoeen iemand die een TS in KLB serieus neemt?
Betrapt! verkapte voorbarige toenaderingspogingquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef -MyLove- het volgende:
Wie heeft er een keer de tijd om de Fok! top 10 aandachtshoeren lijstje op te stellen? Dat is een topic waar ik graag in zou willen posten.
Ik hoopte dat jij dat lijstje zou gaan opstellen dus het is een toenaderingspoging richting jouw persoon.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Betrapt! verkapte voorbarige toenaderingspoging[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef furian het volgende:
omdat je alleen jongens hebt ontmoet die het dus voor geen zak kunnen??
nachtje hierdoor brengen praat je wel anders.. <(^-^)>/"
technonogwattes?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie was die user ook alweer die iedereen om msn vroeg?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef Bobides het volgende:
[..]
Jij bent wel erg ruimdenkend he? Wil je niet eens dat ik jouw kontje lik?
Lees het topic eens door, idioot. Ik heb een quote gepost waar het andersom was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat mannen altijd vrouwen op Fok! proberen te versieren en waarom niet andersom ?
Nee, dat was AnthonyZeus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Was jij niet degene die in de Panorama stond met je MILF?
Techno Junk, met zijn geweldige Nederlands.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie was die user ook alweer die iedereen om msn vroeg?
Andersom ook hoor, erg hopeloze damesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat mannen altijd vrouwen op Fok! proberen te versieren en waarom niet andersom ?
Moest ik nog lachen ookquote:
kthxslotjequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Google filtert er ook al op zie ik:
[ afbeelding ]
Jij past anders ook goed in t rijtje thuis van de mannelijke versierders op fok heurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, erg hopeloze dames
En jij probeerde mij laatst via mijn fobo te scorenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:11 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Jij past anders ook goed in t rijtje thuis van de mannelijke versierders op fok heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:22 schreef Juztin_Case het volgende:
[..]
En jij probeerde mij laatst via mijn fobo te scorenEcht niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat al scoren noemt hoef menig ander fokster niet veel moeite voor je te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
cocktease....quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig opmerkingen of verkapte date verzoeken.
Ik vind het wel schattig en vertederend.
Ik ga er alleen niet op in.
Ja mijn vriendin!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een geil chickie die zin heeft om bij kaarslicht romantisch gepompt te worden?
Een fokker met een vriendin ... HOAXquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin!
Ik ga nu naar d'r toe
/edit : ze slaapt al..![]()
![]()
Someone?![]()
![]()
wtf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad dat is jouw naamquote:
Hoeveel succes heb je al gehad, wat iemand die door Google zelfs aangemerkt wordt als de term die hoort bij het fotoboek moet toch al wat succes gehad hebben.quote:
Het blijft meestal toch wel bij een "psst, meisje" of "FIPO!".quote:Op zondag 18 mei 2008 00:19 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Hoeveel succes heb je al gehad, wat iemand die door Google zelfs aangemerkt wordt als de term die hoort bij het fotoboek moet toch al wat succes gehad hebben.
Dat is jammer ik had toch wel enkele bizarre verhalen verwacht.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Het blijft meestal toch wel bij een "psst, meisje" of "FIPO!".
Die reactie van haar is inderdaad geweldigquote:
Ladidadida in zwarte kousjesquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:11 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Tja, ik was ook verbaast kijk je in het fotoboek blijkt Ladidadida een trutje eerste klasse te zijn die niet mistaat bij de plaatselijke gereformeerde discipelen vereniging.
Zolang het maagdenvliesje er nog zit is alles goed.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je bedoelt meisjes met hoofddoeken? En dan denk jij dat je later te trouwen met een schone maagd terwijl ze door 10 kerels in de kont is genomen?![]()
Ontopic:
vrouwen versieren op internet![]()
En ladida is een kuthoer
Ik ook, maar voor andere doeleinden.quote:
quote:Zou je dat wel doen gast, die informatie (post) doorspelen vanuit Stuffis Generalis, naar FOK om belachelijk te maken? Ik hou je in de gaten, mocht ik het nog een keer zien, gaat er meteen een mailtje naar de moderaters op GoT.
Gezien de ernst van het topic, kan ik je garanderen dat ze gaan zoeken en ze weten je wel te vinden.
Denk de volgende keer ff na, idioot.

quote:Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat jij stukjes copy/paste vanuit een besloten gedeelte van het forum. Je bent accoord gegaan tijdens je registratie met de regels op GoT. Op het moment van copy/pasten schendde jij deze regels.
Als jij het probleem niet ziet, kaart ik het anders wel aan hoor op GoT. Kijken of de moderaters het met je eens zijn
Verder is er niet iets wat mij dwars zit, behalve die lage streek van jou. Hoop dat je dat zelf ook wel inziet. Anders is het enige wat mij nog rest het contacteren van een SG mod.
Laat me maar weten waar je voor kiest.
quote:Zou je dat wel doen gast, jezelf zo druk maken?
Mevrouw Elledan post haar complete persoonlijke leven op het internet, via Tweakers en uitgebreid via haar eigen blog. Dit betekent dat ze bewust deze informatie deelt en daarbij ook bewust is van het feit dat er dan soms grapjes over gemaakt kunnen worden. Als ze dit niet wilt, dan moet ze het ook niet op een forum/haar eigen blog zetten waar iedereen het kan lezen.
Schattig dat je het zo voor haar opneemt en ik hoop dat ik vanavond kan slapen aangezien je mij in de gaten houdt
Wat zit je dwars jochie? Voel je je aangesproken door mijn topic misschien?
Dit heb ik teruggestuurd, ik ben benieuwd. P.s. Fritztiaan reageer eens in dit topicquote:Laat mij eens het stukje uit de regels zien waarin vermeld is dat ik niets van Tweakers (of SG) mag posten op een ander forum.
Verder vind ik het een beetje sneu dat het dus blijkbaar niet om mijn "lage streek" gaat en of dat moreel juist is, maar om het overtreden van de regels (in jouw ogen). Dat je iets niet juist vind en verwerpelijk kan ik prima begrijpen, maar gooi het niet ineens over een andere boeg. Waarom ben je nu eigenlijk boos op me? Om het feit dat ik iets gecopy-paste heb, of om wat ik gecopy-paste heb? Dat is mij namelijk niet geheel duidelijk nu.
Komt op mij over als dat je graag moderator zou willen zijn, maar het helaas niet bent. Hoeveel uur per dag ben je kwijt aan het opsporen en melden van gebruikers die de regels van Tweakers overtreden? Of heb je heel misschien wel iets beters te doen? Lijkt mij wel.
Inderdaad, werkte altijd prima bij mij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
cocktease....
En waarom verkapt. Wat is er godverredomme de afgelopen 8 jaar met het legendarische 'Hoi! Neuken?'™ gebeurt?
quote:
Check dit heren.quote:
Jij bent echt een van de meest typische attention whores aanwezig op Fok!. Dat er überhaupt jochies hier sjans met je willen.quote:
Ik nietquote:
Bruine ridders zeker.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:55 schreef Nikmans het volgende:
Het tofste aan internet-aandachthoeren zijn altijd de woeste hordes van internet-ridder-op-het-witte-paard die het voor ze opnemen
heb je wel stiekem een PM gestuurd?quote:
Schenddequote:Op maandag 19 mei 2008 13:28 schreef kthxbye het volgende:
teh h0rr0r!!1
Mon 19 May 2008 12:51u door Fritztiaan
[..]
Tue 20 May 2008 08:31u door Fritztiaanquote:
quote:Nogmaals, ik ga die regels niet voor je c/p'en. Mocht je dusdanig overtuigd zijn van je gelijk, kunnen we hier altijd nog een mod voor inschakelen. Met ze 3en komen we er wel uit, dat is het punt niet.
Het probleem is dat jij nogal gevoelige informatie, uit een besloten subforum op een publiekelijk forum gooit, met als doel, het belachelijk maken van de persoon in kwestie.
Dit verwacht ik niet van iemand van Tweakers.
Damnitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:36 schreef kthxbye het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1154135/4/25#58665401
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik naast jou zou wakker worden, zou ik ook nog even een uurtje langer blijven![]()
Ja ik ga voor deel 2 denkik, heb nog nooit een topic gehad met zo veel pagina's! Er zijn dan ook flink veel zielige stumperds op FOK! aanwezig die perfect in dit topic passen.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik ga voor deel 2 denkik, heb nog nooit een topic gehad met zo veel pagina's! Er zijn dan ook flink veel zielige stumperds op FOK! aanwezig die perfect in dit topic passen.
Op FOK, ik heb iets gekopieerd uit Stuffis Generalis. Dat forum is pas beschikbaar als je meer dan 50 posts hebt en langer dan een aantal weken geregistreerd bent. Ik kan er nu niet in want ik heb mezelf een tijdje terug opnieuw geregistreerd bij Tweakersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef tonks het volgende:
Waar heb je die PM's gekregen op fok of op tweakers? En waar lek je precies uit dat besloten forum?
Als je het topic goed doorgelezen had had je gezien dat ik al een vriendin heb, die ook op FOK zit, en die heb ik niet via FOK geregeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
En toch heb ik nog steeds het idee dat TS eigenlijk zelf wel een fok-dame zou willen regelen middels zo'n stoere toffe opmerking, maar inspiratie mist of het gewoon niet durft, en uit afgunst dan maar een afzeik-topic is begonnen.
Die vervolgens redelijk populair blijkt te zijn, getuige het nakende deel 2, wat wellicht aangeeft dat hij hier niet alleen in is.
Ja tof ja, al hóeft dat natuurlijk niet per sé iets met mijn post te maken te hebben. Maar je hebt wel gelijk, ik heb idd je topic niet goed doorgelezen. Gewoon steekproefsgewijs wat posts eruitgepikt, dat vond ik wel voldoende fundament voor mijn weldoordachte post.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:18 schreef kthxbye het volgende:
Als je het topic goed doorgelezen had had je gezien dat ik al een vriendin heb, die ook op FOK zit, en die heb ik niet via FOK geregeld[ afbeelding ]
Nou ja als die persoon het zelf op internet gezet heeft zie ik het probleem niet zo. Vond die PM's van friztiaan alleen een beetje dreigend overkomenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Op FOK, ik heb iets gekopieerd uit Stuffis Generalis. Dat forum is pas beschikbaar als je meer dan 50 posts hebt en langer dan een aantal weken geregistreerd bent. Ik kan er nu niet in want ik heb mezelf een tijdje terug opnieuw geregistreerd bij Tweakers![]()
Precies, ik vond die PMs ook erg NSB-erig. Het illustreerde weer exact wat voor kansloze figuren daar op Tweakers rondlopen. Zie ook wat ik terug heb gestuurd naar hem. Wat zal ik verder ondernemen? Hij mailt maar naar Tweakers hoor, prima. Als die jongen daar gelukkig van wordt moet ie dat lekker doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou ja als die persoon het zelf op internet gezet heeft zie ik het probleem niet zo. Vond die PM's van friztiaan alleen een beetje dreigend overkomen
Gast je bent zelf net zo triest bezig.. Zeker door hier de aandachtsgeile puber uit te hangen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Precies, ik vond die PMs ook erg NSB-erig. Het illustreerde weer exact wat voor kansloze figuren daar op Tweakers rondlopen. Zie ook wat ik terug heb gestuurd naar hem. Wat zal ik verder ondernemen? Hij mailt maar naar Tweakers hoor, prima. Als die jongen daar gelukkig van wordt moet ie dat lekker doen.[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
heb je wel stiekem een PM gestuurd?
voor het totale plaatje?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Gast je bent zelf net zo triest bezig.. Zeker door hier de aandachtsgeile puber uit te hangen.
SHITquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:43 schreef AcidBurner het volgende:
Ik zou het zelfs niet willen. Al zouden ze me heel lief vragen... vind sommige vrouwen hier maar verwaand. nee niet allemaal... maar er zit wat tussen. helemaal mijn stijl niet. hollandse wijven zijn zo een roeperts ook he ... not my cup of tea... sorry dames
Omdat ze hier zegt: wil je met me daten?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de meest typische attention whores aanwezig op Fok!. Dat er überhaupt jochies hier sjans met je willen.
Kijk anders eens effe naar haar overige postgedrag, alleen in dit topic al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat ze hier zegt: wil je met me daten?![]()
Dat bedoelt ze vast met humor man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |