nee want hij is niet stijf dus je kan stellen dat hij slap is... kwestie van interpretatiequote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En jij bent een nog grotere prutser. Not even close.
[..]
Bron
Snorkelen is voor de chte mannenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En jij bent een nog grotere prutser. Not even close.
[..]
Bron
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:12 schreef Fronde het volgende:
Het gaat er denk ik niet om of degene die likt het lekker vindt maar zij die gelikt wordt, zijn er dames die ervaring hebben?
Ach, hou je bek, preutse kuthoerquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:37 schreef quirina het volgende:
Gatver man !
Das niet normaal, dat is abnormaal!
Straks komt er een topic " Aarsharen knagen, wie doet er mee?"
Ow dat doet mijn hond voor mij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Klytemnestra het volgende:
ik word er geil van als m'n reet gelikt wordt, er zijn jammergenoeg maar weinig mannen die daar toe bereid zijn, ze willen vaak wel m'n voetzolen likken dat vind ik ook lekker
[..]
Als je mn AT al checkt, wees dan ook meteen zo netjes om een bericht achte rte laten in mn foboquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow dat doet mijn hond voor mij.
Likt me elke dag wakker aan mijn voeten..
AT?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je mn AT al checkt, wees dan ook meteen zo netjes om een bericht achte rte laten in mn fobo
Ik dacht dat je me volgde, maar je gata gewoon net als ik KPD en Sex langsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
AT?
Ik heb niks gecheckt dus wat leuter je nu toch?
Ik volg actieve topics want ik verveel me nuquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me volgde, maar je gata gewoon net als ik KPD en Sex langs
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow dat doet mijn hond voor mij.
Likt me elke dag wakker aan mijn voeten..
Jij bent wel erg ruimdenkend he? Wil je niet eens dat ik jouw kontje lik?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:27 schreef Klytemnestra het volgende:
een vriendin van mij had ook es zo'n hond, die probeerde een keer m'n doos te likken, zij zo'n kop natuurlijk
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |