Dus jij hebt niets geleerd bij bio.quote:
klopt, ik had een leraar waarbij je altijd goed kon afkijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus jij hebt niets geleerd bij bio.
Nee hoor hij heeft gelijk!quote:
Toch raar. Bi0 is groot fan van kontje likken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus jij hebt niets geleerd bij bio.
en als ze nu een poepie laat tijdens....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef Angelotus het volgende:
Lekker, zeker als ze net gepoept heeft en niet afgeveegt heeft
omg...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef roque79 het volgende:
[..]
en als ze nu een poepie laat tijdens....
dat is zeker zo!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer ze netjes schoon is, heb ik er geen probleem mee om haar kontje met het puntje van mijn tong te verwennen. Andersom ook. Dit is gewoonweg heerlijk.
Net als wanneer ze pijpt, ze heerlijk met haar vinger in mijn kont zit.(lees: klein stukje)
Dit is het ultieme genot
dat zou ik toch liever niet willen doen eigenlijk, dat vind ik gewoon een no-go plek bij iemand. pijpen doe ik echt graag en met plezierquote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer ze netjes schoon is, heb ik er geen probleem mee om haar kontje met het puntje van mijn tong te verwennen. Andersom ook. Dit is gewoonweg heerlijk.
Net als wanneer ze pijpt, ze heerlijk met haar vinger in mijn kont zit.(lees: klein stukje)
Dit is het ultieme genot
en ik ben een non sinds ik jou kenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben een beest in bed, zhe-dev.![]()
Heb ik laatst es gedaan, vond het wel interessant en wel geil hoe die spier zich kan samenspannen en ontspannen om de vinger en zo... Maar met de tong... ew.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat zou ik toch liever niet willen doen eigenlijk, dat vind ik gewoon een no-go plek bij iemand. pijpen doe ik echt graag en met pleziermaar dan liever zonder vingers in iemands kont doen,dat vind ik dus echt niets
nette mannen zijn wijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Nette mannen likken niet aan bipsen
waarom mensen het uberhaupt doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat dit topic nog steeds open is.
Baffen is naar mijn weten gewoon hetzelfde als rimmenquote:Op zondag 3 september 2006 12:38 schreef adjes26 het volgende:
[..]
das met je slappe tegen de muur aan klappe!
nee dat is swaffelen prutserquote:Op zondag 3 september 2006 12:38 schreef adjes26 het volgende:
[..]
das met je slappe tegen de muur aan klappe!
En jij bent een nog grotere prutserquote:
Bronquote:How to swaffel?
Het swaffelen staat of valt met een belangrijke factor. De swaffelaar moet in het bezit zijn van een zogenaamde topzware penis. Dit wil zeggen dat de penis niet geheel stijf moet zijn, maar echter ook niet slap. Topzwaar is een toestand waarbij de penis ongeveer horizontaal hangt, en het mogelijk is om met de penis te zwaaien. Neem dan het te beswaffelen object (bij voorkeur vrouwenbil/been/borst) en sla daar licht kletsend tegenaan. Sla niet te hard met het oog op blauwe plekken/ gebroken benen.
Mja maar dat klopt ook niet helemaal. Het draait namelijk om het 'aftikken van de laatste druppels zaad na de ejaculatie' en dat doe je bij voorkeur tegen de wangen. Dus eerst in haar mond klaarkomen en daarna nog wat druppels tegen haar wangen aftikken.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En jij bent een nog grotere prutser. Not even close.
[..]
Bron
nee want hij is niet stijf dus je kan stellen dat hij slap is... kwestie van interpretatiequote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Bron
Snorkelen is voor de chte mannenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Bron
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:12 schreef Fronde het volgende:
Het gaat er denk ik niet om of degene die likt het lekker vindt maar zij die gelikt wordt, zijn er dames die ervaring hebben?
Ach, hou je bek, preutse kuthoerquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:37 schreef quirina het volgende:
Gatver man !
Das niet normaal, dat is abnormaal!
Straks komt er een topic " Aarsharen knagen, wie doet er mee?"
Ow dat doet mijn hond voor mij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Klytemnestra het volgende:
ik word er geil van als m'n reet gelikt wordt, er zijn jammergenoeg maar weinig mannen die daar toe bereid zijn, ze willen vaak wel m'n voetzolen likken dat vind ik ook lekker
[..]
Als je mn AT al checkt, wees dan ook meteen zo netjes om een bericht achte rte laten in mn foboquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow dat doet mijn hond voor mij.
Likt me elke dag wakker aan mijn voeten..
AT?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je mn AT al checkt, wees dan ook meteen zo netjes om een bericht achte rte laten in mn fobo
Ik dacht dat je me volgde, maar je gata gewoon net als ik KPD en Sex langsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
AT?
Ik heb niks gecheckt dus wat leuter je nu toch?
Ik volg actieve topics want ik verveel me nuquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me volgde, maar je gata gewoon net als ik KPD en Sex langs
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow dat doet mijn hond voor mij.
Likt me elke dag wakker aan mijn voeten..
Jij bent wel erg ruimdenkend he? Wil je niet eens dat ik jouw kontje lik?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:27 schreef Klytemnestra het volgende:
een vriendin van mij had ook es zo'n hond, die probeerde een keer m'n doos te likken, zij zo'n kop natuurlijk
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |