Dus jij hebt niets geleerd bij bio.quote:
klopt, ik had een leraar waarbij je altijd goed kon afkijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 05:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus jij hebt niets geleerd bij bio.
Nee hoor hij heeft gelijk!quote:
Toch raar. Bi0 is groot fan van kontje likken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 05:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus jij hebt niets geleerd bij bio.
en als ze nu een poepie laat tijdens....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef Angelotus het volgende:
Lekker, zeker als ze net gepoept heeft en niet afgeveegt heeft
omg...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef roque79 het volgende:
[..]
en als ze nu een poepie laat tijdens....
dat is zeker zo!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer ze netjes schoon is, heb ik er geen probleem mee om haar kontje met het puntje van mijn tong te verwennen. Andersom ook. Dit is gewoonweg heerlijk.
Net als wanneer ze pijpt, ze heerlijk met haar vinger in mijn kont zit.(lees: klein stukje)
Dit is het ultieme genot
dat zou ik toch liever niet willen doen eigenlijk, dat vind ik gewoon een no-go plek bij iemand. pijpen doe ik echt graag en met plezierquote:Op woensdag 13 september 2006 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer ze netjes schoon is, heb ik er geen probleem mee om haar kontje met het puntje van mijn tong te verwennen. Andersom ook. Dit is gewoonweg heerlijk.
Net als wanneer ze pijpt, ze heerlijk met haar vinger in mijn kont zit.(lees: klein stukje)
Dit is het ultieme genot
en ik ben een non sinds ik jou kenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben een beest in bed, zhe-dev.![]()
Heb ik laatst es gedaan, vond het wel interessant en wel geil hoe die spier zich kan samenspannen en ontspannen om de vinger en zo... Maar met de tong... ew.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef Blackletter het volgende:
[..]
dat zou ik toch liever niet willen doen eigenlijk, dat vind ik gewoon een no-go plek bij iemand. pijpen doe ik echt graag en met pleziermaar dan liever zonder vingers in iemands kont doen,dat vind ik dus echt niets
nette mannen zijn wijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Nette mannen likken niet aan bipsen
waarom mensen het uberhaupt doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat dit topic nog steeds open is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |