Mja, klopt inderdaad. Alleen op internet is het zo erg omdat vrouwen toch meestal wel van binnen weten dat ze daar zwaar in de minderheid zijn en verafgood worden en genieten ze zo van alle complimentjes en liefdesverklaringen van hun fantasierijke volgelingen. Maar ja, dit mag je eigenlijk niet zeggen, want dan heb je zo hun beschermengelen op je dakquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej twinkel... jij komt op me over alsof je nodig een filmpje samen met een man moet gaan kijken, dus kom jij hier of ik bij jou
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef Kreator het volgende:
Stille verlegen jongen van 29, ben gek op leuke dingen doen, hou van samen op de bank een Belgisch biertje drinken tijdens een nieuwe aflevering van House zoekt dito vrouw om z'n maagdelijkheid aan kwijt te geraken.
Reacties liever hier dan via PM. Het hoeft allemaal niet vandaag haha ;-)
Groetjes,
Krea.
Lees het topic eens goed door idioot, zoals je dan ziet heb ik al een vriendin.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Verkapte chick regel post
Topic zelfs![]()
Ga nou eerst maar wat aan je Nederlands doen, praten we dan verderquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ladidadida ze bedoelen ook jouw in het bijzonder.
Spellingshuiliesquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar wat aan je Nederlands doen, praten we dan verder
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar wat aan je Nederlands doen, praten we dan verder
"Ladidadida ze bedoelen ook jouw jou in het bijzonder."quote:
Ah, fizzle shizzle, dizzle. Wel ik heb nooit opgelet tijdens Nederlands dus ik maak me er niet zo druk om.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef MASD het volgende:
[..]
"Ladidadida ze bedoelen ook jouw jou in het bijzonder."
Jeweetog, jouw alleen gebruiken bij bezittelijke shizzle (jouw fiets). jou bij andere shizzle (hoe gaat het met jou?)
De volgende aandachtshoer in de lange rijk van Fok aandachtshoeren.quote:
Haha wtfquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
De volgende aandachtshoer in de lange rijk van Fok aandachtshoeren.
Gelukkig heb jij een betere keuze in je leven gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
De volgende aandachtshoer in de lange rijk van Fok aandachtshoeren.
Jij haalt mij toch iedere keer door de war met iemand anders.. ex van svensational ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:44 schreef tonks het volgende:
Yashaaaaa is er jongens!
Ik dacht dat jij er mee had, nu twijfel ik nog wie dat was.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij haalt mij toch iedere keer door de war met iemand anders.. ex van svensational ofzo
Tja, ik kan de waarheid ook niet anders verwoorden. Maar goed reden de Novio bussen vandaag nog? Hoewel we weten dat je in dit topic post omdat je aandacht zoekt, doe je door het beantwoorden van die vraag toch nog iets nuttigs voor de mensheid.quote:
Nee de bussen reden nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Tja, ik kan de waarheid ook niet anders verwoorden. Maar goed reden de Novio bussen vandaag nog? Hoewel we weten dat je in dit topic post omdat je aandacht zoekt, doe je door het beantwoorden van die vraag toch nog iets nuttigs voor de mensheid.
Dat is dan weer mooi kut.quote:
In ieder geval niet aandacht zoeken zoals sommige vrouwelijke Fokkers.quote:
Ik reageerde vooralquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat is dan weer mooi kut.
[..]
In ieder geval niet aandacht zoeken zoals sommige vrouwelijke Fokkers.
Dûh, voer geven voor de grammarnazi's.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee de bussen reden niet
En wat doe jij in dit topic dan?
Jawel, alleen nu is het een aandachtshoer zonder verweer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke, het is dus geen aandachtshoer?
Noem eens namen, doe eens een boekje open. Dat geeft voer tot discussie ...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
zo moeilijk is het echt niet om met vrouwelijke Fok userts te daten![]()
zitten genoeg hopeloosjes bij
volgens mij is de thuishaven van Salvad0r US en niet vanwege de discussies daarquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:38 schreef Maurari het volgende:
En gelijk heb je Salvad0r
Mensen met een wat?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Noem eens namen, doe eens een boekje open. Dat geeft voer tot discussie ...
PS Yashaaaaa mensen met een hoodie schreeuwen meestal om aandacht. Ik weet niet wat dat is, het is altijd zo van hier ben ik kijk naar mijn.
Ik blijf discreet, anders zou ik m'n eigen glazen gaan ingooienquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Noem eens namen, doe eens een boekje open. Dat geeft voer tot discussie ...
Dat zijn van die vrouwen die mannen laten geloven dat ze makkelijk te krijgen zijn, de jongeheren in kwestie ejaculeren namelijk al bij de gedachte eindelijk eens hun vleeschstaaf in een deerne te mogen drukken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik blijf discreet, anders zou ik m'n eigen glazen gaan ingooien
Nee, maar die avatar was wel een schreeuw om aandacht heh?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ik had het al gevonden op wikipediaMaar ik heb die avatar nu nog steeds jah
![]()
Jij weet er veel van zegquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn van die vrouwen die mannen laten geloven dat ze makkelijk te krijgen zijn, de jongeheren in kwestie ejaculeren namelijk al bij de gedachte eindelijk eens hun vleeschstaaf in een deerne te mogen drukken.
Jah ik wil zo'n geile fokker aan de haak slaan, je weetquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nee, maar die avatar was wel een schreeuw om aandacht heh?
Hoi.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik wil zo'n geile fokker aan de haak slaan, je weet
lolquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn van die vrouwen die mannen laten geloven dat ze makkelijk te krijgen zijn, de jongeheren in kwestie ejaculeren namelijk al bij de gedachte eindelijk eens hun vleeschstaaf in een deerne te mogen drukken.
Vrij kansarm.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is weer een diss die alleen zn gelijke kent in de opmerking van Ladidadida.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik wil zo'n geile fokker aan de haak slaan, je weet
Don't get your hopes up.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef tonks het volgende:
Snel dit topic sluiten voordat yashaaa bezet is
Dat moet bekend terrein zijn voor jouw, dus waar blijven de namenquote:
heb wel enkele 06 nummersquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat moet bekend terrein zijn voor jouw, dus waar blijven de namen.
Toen je belde hoorde je op de achtergrond allemaal katten miauwen?quote:
neequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:48 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Toen je belde hoorde je op de achtergrond allemaal katten miauwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
hou op zeg, m'n MSN springt op tilt 15.gifquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef MASD het volgende:
Zullen wij er anders een FOK!ster msnpimp topique van maken?
Ik zou er een wat bezielt menig vrouwelijke fokker topic van maken. De nadruk op het psychologisch aspect van een ziekelijke drang naar aandacht. Vervolgens een kickje naar RenP.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef MASD het volgende:
Zullen wij er anders een FOK!ster msnpimp topique van maken?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:48 schreef -MyLove- het volgende:
Toen je belde hoorde je op de achtergrond allemaal katten miauwen?
Die zijn er ook bij, zal geen namen noemen maar ze zijn er wel degelijk.quote:
Dus jij spreekt uit ervaringquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:18 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Die zijn er ook bij, zal geen namen noemen maar ze zijn er wel degelijk.
Ik heb haar waarschijnlijk gecybersexed.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Typisch ja.
Mijn vriendin en ik waren bij de week eens bij een kameraad van mij, en toen heeft ze effe Halo 3 gespeeld met zo'n headsetje. Ze hadden vanaf de eerste minuut al meer vréselijk overduidelijke aandacht voor mijn vriendin dan voor het spel.Niet meer normaal hoe wanhopig die gastjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:55 schreef Maisnon het volgende:
gelukkig weet tonks wel waar we het over hebben, haha
keihard brullen van neukuh helpt niet echt, doe het met stijl.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:55 schreef chatter het volgende:
Maar zitten er nog echt goede pickup lines tussen ?
pakt notitieboekje
Na de serenade van cerror zou ik hem doen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 05:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
keihard brullen van neukuh helpt niet echt, doe het met stijl.
gewoon netjes vragen of ze met neuqen wil, onder het genot van champagne en kaarslicht.
succes
Niemand die begrijpt wat jij bedoeldquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:37 schreef Juztin_Case het volgende:
Sommige Fok!sters zien er gewoon heul smashing uit. Niets op tegen om dan eens een regeling te treffen
Ja, verkapt enzo!![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hoe is dit triester of minder triest dan mensen die willekeurige vrouwen aanspreken in een kroeg?
Omdat je in de kroeg weet wie je voor je hebt, flapdrol.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hoe is dit triester of minder triest dan mensen die willekeurige vrouwen aanspreken in een kroeg?
Ja en jezelf anders voordoen als dat je bent helpt ook echt als je serieus iemand wilt opzoekenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Omdat je in de kroeg weet wie je voor je hebt, flapdrol.
Als je de users op Fok! moet geloven heeft iedereen hier op 18 jarige leeftijd een topbaan met een netto inkomen van minimaal 2000 euro, een lichaam als een adonis, een piemel van minimaal 25 centimeter en een vriendin waar Yolanthe Cabou van Kasbergen én Chantal Janzen "U" tegen zeggen.Visueel bewijsmateriaal ontbreekt uiteraard altijd, ondanks dat we in een tijdperk leven dat een gemiddeld broodrooster uitgerust is met een digitale camera.
Jojo, dat geldt anders om dus ook. Hoe kansloos ben je als je willekeurige wijven gaat aanspreken alleen maar omdat ze het predicaat vrouw in hun gegevens hebben staan. Wat weet je in godsnaam over hun.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja en jezelf anders voordoen als dat je bent helpt ook echt als je serieus iemand wilt opzoekenLijkt me dat dat in de 1e tien seconden wel aan het licht komt
Ik zie het anders vaak genoeg gebeuren hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja en jezelf anders voordoen als dat je bent helpt ook echt als je serieus iemand wilt opzoekenLijkt me dat dat in de 1e tien seconden wel aan het licht komt
In de kroeg gebeurt het anders ook genoeg, al hebben ze dan geen tekstjes boven hun hoofd. Maar dan is het stoerrrquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jojo, dat geldt anders om dus ook. Hoe kansloos ben je als je willekeurige wijven gaat aanspreken alleen maar omdat ze het predicaat vrouw in hun gegevens hebben staan. Wat weet je in godsnaam over hun.
Tuurlijk, maar waarom zou iemand het in godsnaam doen als hij/zij serieus iemand zou willen ontmoeten? Ik ben via mijn warcraft guild bij verschillende mensen in europa geweest (niet alleen kerels neequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik zie het anders vaak genoeg gebeuren hoor.Kijk, als een of ander tokkiewijf met Zeeman-outfit, campingslippers en hoepeloorbellen je in de kroeg aanspreekt en vertelt dat ze succesvol, rijk en superlekker is, dan weet je meteen dat er iets niet klopt en dan draai je je fijn om. Als iemand je zo via Internet benadert heb je echt geen flauw idee wie je écht voor je hebt.
Die cameraman, ik ben fan van hem gewordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Er zijn volgens mijn hier wel een paar voorbeelden te vinden.
Ja, hallo, daar zie je wie je voor je hebt. Daar zie je lichaamstaal, nonverbale communicatie, heel belangrijk allemaal. Hier weet je niet eens zeker of het een vrouw isquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
In de kroeg gebeurt het anders ook genoeg, al hebben ze dan geen tekstjes boven hun hoofd. Maar dan is het stoerrr![]()
Dat dus. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb altijd héél snel door hoe mensen in elkaar steken wanneer ik ze persoonlijk ontmoet. Met een paar posts op een forum of MSN berichtjes lukt mij dat niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar zie je wie je voor je hebt. Daar zie je lichaamstaal, nonverbale communicatie, heel belangrijk allemaal. Hier weet je niet eens zeker of het een vrouw is
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Van jou word verwacht dat JIJ de dames versiert door sisgeluidjes te maken en "hoerrrr!" te roepen wanneer ze langslopen.quote:
Sorry pimpmeister, dat heb ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar zie je wie je voor je hebt. Daar zie je lichaamstaal, nonverbale communicatie, heel belangrijk allemaal. Hier weet je niet eens zeker of het een vrouw is
Jij kunt geen non-verbale communicatie interpeteren? Auwtsj.. wel erg triest hoor...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Sorry pimpmeister, dat heb ik nietJe zou erover kunnen discussieren dat je via een online forum/community iemand juist beter leert kennen dan oppervlakkig lullen in een kroeg
Al is fok misschien geen goed voorbeeld
Geen is een groot woord, maar met éen oogopslag zien wat iemand van je denkt/ met je wilt, neequote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij kunt geen non-verbale communicatie interpeteren? Auwtsj.. wel erg triest hoor...
Dat werkt bij die breezersletjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Van jou word verwacht dat JIJ de dames versiert door sisgeluidjes te maken en "hoerrrr!" te roepen wanneer ze langslopen.
Je bedoelt meisjes met hoofddoeken? En dan denk jij dat je later te trouwen met een schone maagd terwijl ze door 10 kerels in de kont is genomen?quote:
Jij wel heh!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Niemand die begrijpt wat jij bedoeld
Nee ik wil helemaal niet trouwenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je bedoelt meisjes met hoofddoeken? En dan denk jij dat je later te trouwen met een schone maagd terwijl ze door 10 kerels in de kont is genomen?![]()
Ontopic:
vrouwen versieren op internet![]()
En ladida is een kuthoer
Niet trouwen? Geen doekjes?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik wil helemaal niet trouwen
En ik val al helemaal niet op meisjes met doekjes
En ladida is idd een kuthoer
Kontsex![]()
Hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik ben via mijn warcraft guild
Ja, daar kun je mee pimpen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
een topbaan met een netto inkomen van minimaal 2000 euro
Tjah, een aandachtshoermeisje die een foto van haar kont post kan dat soort reacties verwachten hè?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kijk maar in m'n fotoboek, voorbeelden genoeg
Over Albert wordt nu nooit iets gezegd "wat doe je nu of je slim bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjah, een aandachtshoermeisje die een foto van haar kont post kan dat soort reacties verwachten hè?
Het is haar kont niet eens.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjah, een aandachtshoermeisje die een foto van haar kont post kan dat soort reacties verwachten hè?
Ze zijn op één hand te tellen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kijk maar in m'n fotoboek, voorbeelden genoeg
Te moeilijk woord?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |