Mja, klopt inderdaad. Alleen op internet is het zo erg omdat vrouwen toch meestal wel van binnen weten dat ze daar zwaar in de minderheid zijn en verafgood worden en genieten ze zo van alle complimentjes en liefdesverklaringen van hun fantasierijke volgelingen. Maar ja, dit mag je eigenlijk niet zeggen, want dan heb je zo hun beschermengelen op je dakquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej twinkel... jij komt op me over alsof je nodig een filmpje samen met een man moet gaan kijken, dus kom jij hier of ik bij jou
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef Kreator het volgende:
Stille verlegen jongen van 29, ben gek op leuke dingen doen, hou van samen op de bank een Belgisch biertje drinken tijdens een nieuwe aflevering van House zoekt dito vrouw om z'n maagdelijkheid aan kwijt te geraken.
Reacties liever hier dan via PM. Het hoeft allemaal niet vandaag haha ;-)
Groetjes,
Krea.
Lees het topic eens goed door idioot, zoals je dan ziet heb ik al een vriendin.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Verkapte chick regel post
Topic zelfs![]()
Ga nou eerst maar wat aan je Nederlands doen, praten we dan verderquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ladidadida ze bedoelen ook jouw in het bijzonder.
Spellingshuiliesquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar wat aan je Nederlands doen, praten we dan verder
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar wat aan je Nederlands doen, praten we dan verder
"Ladidadida ze bedoelen ook jouw jou in het bijzonder."quote:
Ah, fizzle shizzle, dizzle. Wel ik heb nooit opgelet tijdens Nederlands dus ik maak me er niet zo druk om.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef MASD het volgende:
[..]
"Ladidadida ze bedoelen ook jouw jou in het bijzonder."
Jeweetog, jouw alleen gebruiken bij bezittelijke shizzle (jouw fiets). jou bij andere shizzle (hoe gaat het met jou?)
De volgende aandachtshoer in de lange rijk van Fok aandachtshoeren.quote:
Haha wtfquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
De volgende aandachtshoer in de lange rijk van Fok aandachtshoeren.
Gelukkig heb jij een betere keuze in je leven gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
De volgende aandachtshoer in de lange rijk van Fok aandachtshoeren.
Jij haalt mij toch iedere keer door de war met iemand anders.. ex van svensational ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:44 schreef tonks het volgende:
Yashaaaaa is er jongens!
Ik dacht dat jij er mee had, nu twijfel ik nog wie dat was.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij haalt mij toch iedere keer door de war met iemand anders.. ex van svensational ofzo
Tja, ik kan de waarheid ook niet anders verwoorden. Maar goed reden de Novio bussen vandaag nog? Hoewel we weten dat je in dit topic post omdat je aandacht zoekt, doe je door het beantwoorden van die vraag toch nog iets nuttigs voor de mensheid.quote:
Nee de bussen reden nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:56 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Tja, ik kan de waarheid ook niet anders verwoorden. Maar goed reden de Novio bussen vandaag nog? Hoewel we weten dat je in dit topic post omdat je aandacht zoekt, doe je door het beantwoorden van die vraag toch nog iets nuttigs voor de mensheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |