Prima, als jij dat vindtquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig als het maar zijn kan.
Krijg ik die dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef kthxbye het volgende:
Ladidadida, kan je jezelf even uit mijn topic verwijderen met je slowchat alsjeblieft. Jij verdient het niet eens om (al dan niet verkapte) aanzoeken te krijgen, aandachtshoer.[ afbeelding ]
Ik was het net van plan, maar zie er toch maar vanaf.quote:
quote:[message=30052821,noline]Elledan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:29[/message]:
[...]
Ik ben helaas (nog) niet bekend met het uitgaansleven hier in Almere, heb geen ervaring met uitgaan in het algemeen, en hoewel ik natuurlijk zelf een poging zou kunnen wagen zou ik enige begeleiding (gezelschap) in ieder geval de eerste keer erg op prijs stellenIn ruil beloof ik dat ik niet zal bijten~
![]()
quote:
Er zijn volgens mijn hier wel een paar voorbeelden te vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof een chick met een willekeurige gast van een forum irl gaat afspreken.
Misschien. Probeer het uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat moet haast wel onze vriendelijke vriend Rick zijn
No way!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien. Probeer het uit, zou ik zeggen.
Waarom snap jij dit topic niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef DANILXL het volgende:
boeie
volgens mij zijn die smerige hyves profielen drie keer erger
en als er een leuk meisje tussen zit, waarom zou je niet kunnen daten?
Maar gisteren wilde je nog een meeting met me.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom snap jij dit topic niet?
Het gaat niet om wederzijdse interesse, maar sneue, bij voorbaat al kansloze, toenaderingspogingen van kansloze FOK!kers.
100% eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef Maurari het volgende:
Heerlijk topicMeeste (alle) vrouwen op internet zijn toch aandachtshoeren
Ladidadida ze bedoelen ook jouw in het bijzonder.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef Maurari het volgende:
Niet alleen op internet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef Maurari het volgende:
There are no girls on the Internet!!1!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef Maurari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |