Ja, hallo, daar zie je wie je voor je hebt. Daar zie je lichaamstaal, nonverbale communicatie, heel belangrijk allemaal. Hier weet je niet eens zeker of het een vrouw isquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
In de kroeg gebeurt het anders ook genoeg, al hebben ze dan geen tekstjes boven hun hoofd. Maar dan is het stoerrr![]()
Dat dus. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb altijd héél snel door hoe mensen in elkaar steken wanneer ik ze persoonlijk ontmoet. Met een paar posts op een forum of MSN berichtjes lukt mij dat niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar zie je wie je voor je hebt. Daar zie je lichaamstaal, nonverbale communicatie, heel belangrijk allemaal. Hier weet je niet eens zeker of het een vrouw is
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Van jou word verwacht dat JIJ de dames versiert door sisgeluidjes te maken en "hoerrrr!" te roepen wanneer ze langslopen.quote:
Sorry pimpmeister, dat heb ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar zie je wie je voor je hebt. Daar zie je lichaamstaal, nonverbale communicatie, heel belangrijk allemaal. Hier weet je niet eens zeker of het een vrouw is
Jij kunt geen non-verbale communicatie interpeteren? Auwtsj.. wel erg triest hoor...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Sorry pimpmeister, dat heb ik nietJe zou erover kunnen discussieren dat je via een online forum/community iemand juist beter leert kennen dan oppervlakkig lullen in een kroeg
Al is fok misschien geen goed voorbeeld
Geen is een groot woord, maar met éen oogopslag zien wat iemand van je denkt/ met je wilt, neequote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij kunt geen non-verbale communicatie interpeteren? Auwtsj.. wel erg triest hoor...
Dat werkt bij die breezersletjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een allochtoon. Van jou word verwacht dat JIJ de dames versiert door sisgeluidjes te maken en "hoerrrr!" te roepen wanneer ze langslopen.
Je bedoelt meisjes met hoofddoeken? En dan denk jij dat je later te trouwen met een schone maagd terwijl ze door 10 kerels in de kont is genomen?quote:
Jij wel heh!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Niemand die begrijpt wat jij bedoeld
Nee ik wil helemaal niet trouwenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je bedoelt meisjes met hoofddoeken? En dan denk jij dat je later te trouwen met een schone maagd terwijl ze door 10 kerels in de kont is genomen?![]()
Ontopic:
vrouwen versieren op internet![]()
En ladida is een kuthoer
Niet trouwen? Geen doekjes?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik wil helemaal niet trouwen
En ik val al helemaal niet op meisjes met doekjes
En ladida is idd een kuthoer
Kontsex![]()
Hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik ben via mijn warcraft guild
Ja, daar kun je mee pimpen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
een topbaan met een netto inkomen van minimaal 2000 euro
Tjah, een aandachtshoermeisje die een foto van haar kont post kan dat soort reacties verwachten hè?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kijk maar in m'n fotoboek, voorbeelden genoeg
Over Albert wordt nu nooit iets gezegd "wat doe je nu of je slim bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjah, een aandachtshoermeisje die een foto van haar kont post kan dat soort reacties verwachten hè?
Het is haar kont niet eens.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tjah, een aandachtshoermeisje die een foto van haar kont post kan dat soort reacties verwachten hè?
Ze zijn op één hand te tellen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kijk maar in m'n fotoboek, voorbeelden genoeg
Te moeilijk woord?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |