Dat is dan weer mooi kut.quote:
In ieder geval niet aandacht zoeken zoals sommige vrouwelijke Fokkers.quote:
Ik reageerde vooralquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat is dan weer mooi kut.
[..]
In ieder geval niet aandacht zoeken zoals sommige vrouwelijke Fokkers.
Dûh, voer geven voor de grammarnazi's.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee de bussen reden niet
En wat doe jij in dit topic dan?
Jawel, alleen nu is het een aandachtshoer zonder verweer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah oke, het is dus geen aandachtshoer?
Noem eens namen, doe eens een boekje open. Dat geeft voer tot discussie ...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
zo moeilijk is het echt niet om met vrouwelijke Fok userts te daten![]()
zitten genoeg hopeloosjes bij
volgens mij is de thuishaven van Salvad0r US en niet vanwege de discussies daarquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:38 schreef Maurari het volgende:
En gelijk heb je Salvad0r
Mensen met een wat?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Noem eens namen, doe eens een boekje open. Dat geeft voer tot discussie ...
PS Yashaaaaa mensen met een hoodie schreeuwen meestal om aandacht. Ik weet niet wat dat is, het is altijd zo van hier ben ik kijk naar mijn.
Ik blijf discreet, anders zou ik m'n eigen glazen gaan ingooienquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Noem eens namen, doe eens een boekje open. Dat geeft voer tot discussie ...
Dat zijn van die vrouwen die mannen laten geloven dat ze makkelijk te krijgen zijn, de jongeheren in kwestie ejaculeren namelijk al bij de gedachte eindelijk eens hun vleeschstaaf in een deerne te mogen drukken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik blijf discreet, anders zou ik m'n eigen glazen gaan ingooien
Nee, maar die avatar was wel een schreeuw om aandacht heh?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ik had het al gevonden op wikipediaMaar ik heb die avatar nu nog steeds jah
![]()
Jij weet er veel van zegquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn van die vrouwen die mannen laten geloven dat ze makkelijk te krijgen zijn, de jongeheren in kwestie ejaculeren namelijk al bij de gedachte eindelijk eens hun vleeschstaaf in een deerne te mogen drukken.
Jah ik wil zo'n geile fokker aan de haak slaan, je weetquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nee, maar die avatar was wel een schreeuw om aandacht heh?
Hoi.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik wil zo'n geile fokker aan de haak slaan, je weet
lolquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn van die vrouwen die mannen laten geloven dat ze makkelijk te krijgen zijn, de jongeheren in kwestie ejaculeren namelijk al bij de gedachte eindelijk eens hun vleeschstaaf in een deerne te mogen drukken.
Vrij kansarm.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is weer een diss die alleen zn gelijke kent in de opmerking van Ladidadida.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik wil zo'n geile fokker aan de haak slaan, je weet
Don't get your hopes up.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:31 schreef tonks het volgende:
Snel dit topic sluiten voordat yashaaa bezet is
Dat moet bekend terrein zijn voor jouw, dus waar blijven de namenquote:
heb wel enkele 06 nummersquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat moet bekend terrein zijn voor jouw, dus waar blijven de namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |