Dat vermoeden had ik al een tijdje.quote:
Is het wel een zij dan ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al een tijdje.![]()
Bedankt voor de bevestiging.![]()
Dus dan is het toch een aandachtsHOER
Nu doe je precies waar men in dit topic over klaagt. Niet meer doen dus!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef Juztin_Case het volgende:
Jij wel heh!![]()
En anders wil ik je tijdens een gezellig etentje gerust nog eens uitleggen wat ik bedoel!
Goed heh, ik heb het eerste 'aanzoek' van TS speciaal voor jou herschrevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nu doe je precies waar men in dit topic over klaagt. Niet meer doen dus!
Wat is dit nu?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:20 schreef Juztin_Case het volgende:
Jij bent toch niet zoeen iemand die een TS in KLB serieus neemt?
Betrapt! verkapte voorbarige toenaderingspogingquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef -MyLove- het volgende:
Wie heeft er een keer de tijd om de Fok! top 10 aandachtshoeren lijstje op te stellen? Dat is een topic waar ik graag in zou willen posten.
Ik hoopte dat jij dat lijstje zou gaan opstellen dus het is een toenaderingspoging richting jouw persoon.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Betrapt! verkapte voorbarige toenaderingspoging[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef furian het volgende:
omdat je alleen jongens hebt ontmoet die het dus voor geen zak kunnen??
nachtje hierdoor brengen praat je wel anders.. <(^-^)>/"
technonogwattes?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie was die user ook alweer die iedereen om msn vroeg?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef Bobides het volgende:
[..]
Jij bent wel erg ruimdenkend he? Wil je niet eens dat ik jouw kontje lik?
Lees het topic eens door, idioot. Ik heb een quote gepost waar het andersom was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat mannen altijd vrouwen op Fok! proberen te versieren en waarom niet andersom ?
Nee, dat was AnthonyZeus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Was jij niet degene die in de Panorama stond met je MILF?
Techno Junk, met zijn geweldige Nederlands.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie was die user ook alweer die iedereen om msn vroeg?
Andersom ook hoor, erg hopeloze damesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat mannen altijd vrouwen op Fok! proberen te versieren en waarom niet andersom ?
Moest ik nog lachen ookquote:
kthxslotjequote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Google filtert er ook al op zie ik:
[ afbeelding ]
Jij past anders ook goed in t rijtje thuis van de mannelijke versierders op fok heurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, erg hopeloze dames
En jij probeerde mij laatst via mijn fobo te scorenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:11 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
Jij past anders ook goed in t rijtje thuis van de mannelijke versierders op fok heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:22 schreef Juztin_Case het volgende:
[..]
En jij probeerde mij laatst via mijn fobo te scorenEcht niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat al scoren noemt hoef menig ander fokster niet veel moeite voor je te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
cocktease....quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig opmerkingen of verkapte date verzoeken.
Ik vind het wel schattig en vertederend.
Ik ga er alleen niet op in.
Ja mijn vriendin!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een geil chickie die zin heeft om bij kaarslicht romantisch gepompt te worden?
Een fokker met een vriendin ... HOAXquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin!
Ik ga nu naar d'r toe
/edit : ze slaapt al..![]()
![]()
Someone?![]()
![]()
wtf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad dat is jouw naamquote:
Hoeveel succes heb je al gehad, wat iemand die door Google zelfs aangemerkt wordt als de term die hoort bij het fotoboek moet toch al wat succes gehad hebben.quote:
Het blijft meestal toch wel bij een "psst, meisje" of "FIPO!".quote:Op zondag 18 mei 2008 00:19 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Hoeveel succes heb je al gehad, wat iemand die door Google zelfs aangemerkt wordt als de term die hoort bij het fotoboek moet toch al wat succes gehad hebben.
Dat is jammer ik had toch wel enkele bizarre verhalen verwacht.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Het blijft meestal toch wel bij een "psst, meisje" of "FIPO!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |