Virgin alertquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef furian het volgende:
omdat je alleen jongens hebt ontmoet die het dus voor geen zak kunnen??
nachtje hierdoor brengen praat je wel anders.. <(^-^)>/"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef furian het volgende:
omdat je alleen jongens hebt ontmoet die het dus voor geen zak kunnen??
nachtje hierdoor brengen praat je wel anders.. <(^-^)>/"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
![]()
Ben je er niet teveel op gefocust TS? Misschien een beetje ontspannen en de tijd ervoor nemen. Verwacht niet dat je partner het ook in 30 seconen voor elkaar heeft.
Omg, wat een reacties hier... Ik denk inderdaad dat het probleem bij TS ligt, teveel gefocused, niet genoeg ontspannen. Neem er eens ruim de tijd voor zou ik zeggen, blijf eens een hele zondag gezellig in bedquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:02 schreef Mr.Spock het volgende:
losers van vriendjes dan, ik heb in ieder geval nog nooit dit probleem gehad bij een vrouw.
Wel enkele vriendinnetjes gehad met dezelfde klacht bij een eerder vriendje wat dan ook het probleem bleek te zijn...
Wat Remlof zegt. Ik dacht meteen: ONTSPANNEN!quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, wat een reacties hier... Ik denk inderdaad dat het probleem bij TS ligt, teveel gefocused, niet genoeg ontspannen. Neem er eens ruim de tijd voor zou ik zeggen, blijf eens een hele zondag gezellig in bed
Salsagirl?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:06 schreef arendwolf het volgende:
Kan ook zijn dat je je niet helemaal op je gemak voelt om één of andere reden, of zoals al zovaak is gezecht hier, niet genoeg ontspannen. Lijkt mij dat je een bepaalde remming hebt dat je dwars zit om zo te genieten dat klaar komen een probleem kan zijn.
Het probleem hoefd niet altijd onkunde van het vriendje te zijn, het kan ook gewoon dat er iets is dat je tegen houd om je helemaal te laten gaan.
Maar ja, vaak is het ook onkunde van het mannetje....
Uhmmm... ik kan niet eens salsa dansen....maar ik wil het wel leren....alleen ik ben geen girl...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:10 schreef Disorder het volgende:
Gewoon door blijven bidden. Op een gegeven moment geeft HIJ je de gift van het hemelse orgasme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |