abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58690018
Ik heb al verscheidene vriendjes gehad, maar heb altijd hetzelfde probleem: jongens lijken me niet te kunnen bevredigen... doen genieten echt wel, maar echt tot een orgasme brengen? Neen, het lukt niet. Niet dat ik er op gefocust ben tijdens het vrijen, maar ik denk er wel eens over na: waarom kan ik mezelf in een halve minuut klaarvingeren en lukt het bij het beffen/vingeren/combinatie door een man niet?
Mensen die dit herkennen?

(ohja, het is niet zo dat ik dus niet klaarkom hé in bed. Ik help altijd een handje. Maar ik wil gewoon wel eens lekker languit liggen genieten en dat orgasme voelen aanrollen zonder dat m'n eigen vinger mijn clitoris bespeelt...)
pi_58690108
omdat je alleen jongens hebt ontmoet die het dus voor geen zak kunnen??

nachtje hierdoor brengen praat je wel anders.. <(^-^)>/"
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:37:19 #3
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_58690182
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef furian het volgende:

Virgin alert
Kill the fish.
pi_58690308
ontopic..

je mag een keer langs komen.. of je helpt voortaan de jongens even door uit te leggen waar de clitoris zit..

jeweetz.. tussen of net boven je schaamlippen daarbovenin..

zie illustratie:

pi_58690341
Praat met ze en help ze dan. Misschien kom je inderdaad een hoop losers tegen die niet snappen hoe de vrouwelijke anatomie werkt en niet naar je lichaam luisteren en als dat het geval is moet je ze zelf maar helpen of zorgen dat ze in het vervolg niet spijbelen tijdens de lessen Biologie.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_58690392
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef furian het volgende:

Ben je er niet teveel op gefocust TS? Misschien een beetje ontspannen en de tijd ervoor nemen. Verwacht niet dat je partner het ook in 30 seconen voor elkaar heeft.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58690482
Het heeft niet alleen met de man in kwestie te maken, maar ook met je eigen ontspanning. Misschien ben je teveel gefocust op dat je 'moet klaarkomen', omdat het anders zo zielig is voor hem. En als het 'moet'...dan lukt het niet.
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:56:59 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58690575
Ts geef jij aan tijdens het vrijen wat je lekker vind?
Help je je partner een beetje te sturen?
Dat zijn van die dingen die moet je gewoon doen en zeker bespreekbaar maken, want iets gaat er dan toch niet goed.
Moet natuurlijk voor allebei genieten zijn.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_58690578
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ben je er niet teveel op gefocust TS? Misschien een beetje ontspannen en de tijd ervoor nemen. Verwacht niet dat je partner het ook in 30 seconen voor elkaar heeft.

vooral niet in slaap vallen..

ik ben vandaag echt een beetje in sown bui
pi_58690678
losers van vriendjes dan, ik heb in ieder geval nog nooit dit probleem gehad bij een vrouw.

Wel enkele vriendinnetjes gehad met dezelfde klacht bij een eerder vriendje wat dan ook het probleem bleek te zijn...
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_58690984
Ik vind het helemaal geen probleem om iets uit te leggen in bed hoor! Absoluut niet. Ik zeg zelfs altijd wat ik wil in bed, dus 't is echt niet zo dat ik me stil lig af te vragen of ik nog klaar ga komen... (ik ben er niet echt op gefocust. Soms een beetje want soms wil ik gewoon ECHT graag klaarkomen, maar dat heeft iedereen wel.)

En meestal doen m'n vriendjes absoluut niets mis. Zoals ik al zei: ik geniet echt! Tuurlijk wil ik ook niet in 2 minuten klaarkomen... dus ze krijgen tijd genoeg hoor!
Maar... ze krijgen me gewoon niet verder dan héél erg genieten...

(en tja, misschien ligt het aan m'n "losers van vriendjes die het voor geen zak kunnen", maar als het wel bij hun ex'en lukte... zoveel anders kan ik toch niet in elkaar zitten?)
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:19:13 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_58691008
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:02 schreef Mr.Spock het volgende:
losers van vriendjes dan, ik heb in ieder geval nog nooit dit probleem gehad bij een vrouw.

Wel enkele vriendinnetjes gehad met dezelfde klacht bij een eerder vriendje wat dan ook het probleem bleek te zijn...
Omg, wat een reacties hier... Ik denk inderdaad dat het probleem bij TS ligt, teveel gefocused, niet genoeg ontspannen. Neem er eens ruim de tijd voor zou ik zeggen, blijf eens een hele zondag gezellig in bed
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:47:30 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58691600
Misschien je vriendjes iets beter sturen...? Als ze niet weten wat je lekker vindt kunnen ze je ook moeilijk klaar laten komen...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58694819
Ik denk niet dat het iemands schuld is. Sommige vrouwen hebben een veel gevoeligere of juist ongevoeligere clitoris dan andere vrouwen. Zelf weet je precies wanneer je harder/zachter/sneller/langzamer/meer naar links/meer naar rechts/etc moet, want jíj voelt precies wat zich daar beneden afspeelt. Je bedpartner kan dat helaas niet voelen, dus ondanks dat ie zn best doet, kan ie nooit precies weten wat jou over het randje helpt.
De hele tijd aanwijzingen geven is niet bevorderend voor het libido.
Je zou aan een seksuele fantasie kunnen denken, dan ben je niet zo gefocust op wat er allemaal met je gedaan wordt en voordeel is dat je er meer opgewonden van raakt. Je kunt ook geile dingen in je oor laten fluisteren (wordt alleen een beetje moeilijk als je gebeft wordt ).

Aan de andere kant: het is jammer dat het je vriendjes niet lukt om je klaar te laten komen, maar is het zó'n ramp dat je het zelf moet doen? Ik snap je punt wel hoor, en ik weet zeker dat meer vrouwen dit probleem hebben. En wie weet kom je ooit nog iemand tegen die het per ongeluk allemaal goed doet en je wel tot een hoogtepunt weet te brengen. (Dus niet van die opscheppers hier die denken dat als er één gefaket heeft, ze het allemaal wel in hun bed zullen doen. Want iedere vrouw zit weer anders in elkaar.)
pi_58698916
Tvp maar weer eens

Ik ken het heel goed TS, geen idee waar het aan ligt. Ik denk bij mezelf toch iets van spanningen oid, vind het erg moeilijk me helemaal te laten gaan.
pi_58701794
Helpt het ook niet om voor te doen hoe je het bij jezelf doet, en het dan een paar minuten steeds meer over te laten nemen door hem, op precies diezelfde manier?
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_58702032
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Omg, wat een reacties hier... Ik denk inderdaad dat het probleem bij TS ligt, teveel gefocused, niet genoeg ontspannen. Neem er eens ruim de tijd voor zou ik zeggen, blijf eens een hele zondag gezellig in bed
Wat Remlof zegt. Ik dacht meteen: ONTSPANNEN!
Laat hem je eerst eens lekker masseren en niet 5 minuten.
Hier vind je leuke massagetips

Lekkere "voorlichtingsfilmpjes" zijn er ook (LittleMutt + happyending).

Als het zo niet kan lukken...
pi_58703119
Kan ook zijn dat je je niet helemaal op je gemak voelt om één of andere reden, of zoals al zovaak is gezecht hier, niet genoeg ontspannen. Lijkt mij dat je een bepaalde remming hebt dat je dwars zit om zo te genieten dat klaar komen een probleem kan zijn.
Het probleem hoefd niet altijd onkunde van het vriendje te zijn, het kan ook gewoon dat er iets is dat je tegen houd om je helemaal te laten gaan.
Maar ja, vaak is het ook onkunde van het mannetje....
ArendWolf
pi_58703218
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:06 schreef arendwolf het volgende:
Kan ook zijn dat je je niet helemaal op je gemak voelt om één of andere reden, of zoals al zovaak is gezecht hier, niet genoeg ontspannen. Lijkt mij dat je een bepaalde remming hebt dat je dwars zit om zo te genieten dat klaar komen een probleem kan zijn.
Het probleem hoefd niet altijd onkunde van het vriendje te zijn, het kan ook gewoon dat er iets is dat je tegen houd om je helemaal te laten gaan.
Maar ja, vaak is het ook onkunde van het mannetje....
Salsagirl?
pi_58703250
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Salsagirl?
Krijgen we spannende onthullingen nu?
pi_58709932
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Salsagirl?
Uhmmm... ik kan niet eens salsa dansen....maar ik wil het wel leren....alleen ik ben geen girl...
ArendWolf
pi_58712831
Gewoon door blijven bidden. Op een gegeven moment geeft HIJ je de gift van het hemelse orgasme.
pi_58726144
waar denk je aan als je alleen ben? en waar denk je aan als je met je vriend ben? Gedachten spelen vaak n grote rol...
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:43:46 #24
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_58729226
lekker languit liggen en ... ...... luie donder ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:32:45 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_58734153
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:10 schreef Disorder het volgende:
Gewoon door blijven bidden. Op een gegeven moment geeft HIJ je de gift van het hemelse orgasme.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:16:47 #26
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_58740552
het duurt sowieso altijd langer als mijn vriend mij klaar laat komen, ik bedoel zo precies als je het zelf kan veranderen, precies sneller op het juiste moment lukt gewoon niet bij je partner

daardoor duurt heel veel langer, en bij jou lukt het blijkbaar nog niet.

gewoon op het allerlaatst helpen is niets mis mee hoor, of misschien proberen met een vibrator. Die dingen zijn net iets intenser en makkelijker te hanteren
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')