Tue 20 May 2008 08:31u door Fritztiaanquote:
quote:Nogmaals, ik ga die regels niet voor je c/p'en. Mocht je dusdanig overtuigd zijn van je gelijk, kunnen we hier altijd nog een mod voor inschakelen. Met ze 3en komen we er wel uit, dat is het punt niet.
Het probleem is dat jij nogal gevoelige informatie, uit een besloten subforum op een publiekelijk forum gooit, met als doel, het belachelijk maken van de persoon in kwestie.
Dit verwacht ik niet van iemand van Tweakers.
Damnitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:36 schreef kthxbye het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1154135/4/25#58665401
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik naast jou zou wakker worden, zou ik ook nog even een uurtje langer blijven![]()
Ja ik ga voor deel 2 denkik, heb nog nooit een topic gehad met zo veel pagina's! Er zijn dan ook flink veel zielige stumperds op FOK! aanwezig die perfect in dit topic passen.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja ik ga voor deel 2 denkik, heb nog nooit een topic gehad met zo veel pagina's! Er zijn dan ook flink veel zielige stumperds op FOK! aanwezig die perfect in dit topic passen.
Op FOK, ik heb iets gekopieerd uit Stuffis Generalis. Dat forum is pas beschikbaar als je meer dan 50 posts hebt en langer dan een aantal weken geregistreerd bent. Ik kan er nu niet in want ik heb mezelf een tijdje terug opnieuw geregistreerd bij Tweakersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:12 schreef tonks het volgende:
Waar heb je die PM's gekregen op fok of op tweakers? En waar lek je precies uit dat besloten forum?
Als je het topic goed doorgelezen had had je gezien dat ik al een vriendin heb, die ook op FOK zit, en die heb ik niet via FOK geregeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
En toch heb ik nog steeds het idee dat TS eigenlijk zelf wel een fok-dame zou willen regelen middels zo'n stoere toffe opmerking, maar inspiratie mist of het gewoon niet durft, en uit afgunst dan maar een afzeik-topic is begonnen.
Die vervolgens redelijk populair blijkt te zijn, getuige het nakende deel 2, wat wellicht aangeeft dat hij hier niet alleen in is.
Ja tof ja, al hóeft dat natuurlijk niet per sé iets met mijn post te maken te hebben. Maar je hebt wel gelijk, ik heb idd je topic niet goed doorgelezen. Gewoon steekproefsgewijs wat posts eruitgepikt, dat vond ik wel voldoende fundament voor mijn weldoordachte post.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:18 schreef kthxbye het volgende:
Als je het topic goed doorgelezen had had je gezien dat ik al een vriendin heb, die ook op FOK zit, en die heb ik niet via FOK geregeld[ afbeelding ]
Nou ja als die persoon het zelf op internet gezet heeft zie ik het probleem niet zo. Vond die PM's van friztiaan alleen een beetje dreigend overkomenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Op FOK, ik heb iets gekopieerd uit Stuffis Generalis. Dat forum is pas beschikbaar als je meer dan 50 posts hebt en langer dan een aantal weken geregistreerd bent. Ik kan er nu niet in want ik heb mezelf een tijdje terug opnieuw geregistreerd bij Tweakers![]()
Precies, ik vond die PMs ook erg NSB-erig. Het illustreerde weer exact wat voor kansloze figuren daar op Tweakers rondlopen. Zie ook wat ik terug heb gestuurd naar hem. Wat zal ik verder ondernemen? Hij mailt maar naar Tweakers hoor, prima. Als die jongen daar gelukkig van wordt moet ie dat lekker doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou ja als die persoon het zelf op internet gezet heeft zie ik het probleem niet zo. Vond die PM's van friztiaan alleen een beetje dreigend overkomen
Gast je bent zelf net zo triest bezig.. Zeker door hier de aandachtsgeile puber uit te hangen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:56 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Precies, ik vond die PMs ook erg NSB-erig. Het illustreerde weer exact wat voor kansloze figuren daar op Tweakers rondlopen. Zie ook wat ik terug heb gestuurd naar hem. Wat zal ik verder ondernemen? Hij mailt maar naar Tweakers hoor, prima. Als die jongen daar gelukkig van wordt moet ie dat lekker doen.[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
heb je wel stiekem een PM gestuurd?
voor het totale plaatje?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Gast je bent zelf net zo triest bezig.. Zeker door hier de aandachtsgeile puber uit te hangen.
SHITquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:43 schreef AcidBurner het volgende:
Ik zou het zelfs niet willen. Al zouden ze me heel lief vragen... vind sommige vrouwen hier maar verwaand. nee niet allemaal... maar er zit wat tussen. helemaal mijn stijl niet. hollandse wijven zijn zo een roeperts ook he ... not my cup of tea... sorry dames
Omdat ze hier zegt: wil je met me daten?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:18 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de meest typische attention whores aanwezig op Fok!. Dat er überhaupt jochies hier sjans met je willen.
Kijk anders eens effe naar haar overige postgedrag, alleen in dit topic al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat ze hier zegt: wil je met me daten?![]()
Dat bedoelt ze vast met humor man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |