Je TT verklaart het alquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat? Heeft hij niet de afgesproken TT gebruikt?
Zie jij mijn nick? Misschien heb ik het wel over jouquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je TT verklaart het al
Oh, en je eigen naamtopic openen![]()
wat was het nouhou????!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat? Heeft hij niet de afgesproken TT gebruikt?
That was ages ago. I am a different man, nowquote:
ik wil gewoon weten of het bami of pasta was..quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
That was ages ago. I am a different man, now
De mijne ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
De TT?
Stage SC #430: Waar we door het leven navigeren?
[..]
Buikje weer vol
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
De TT?
Stage SC #430: Waar we door het leven navigeren?
[..]
Buikje weer vol
bamiquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten of het bami of pasta was..
Foto's!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:13 schreef Leinonlein het volgende:
En oja, ik ben gister voor het eerst bij een Spaanse kapper geweest en nu heb ik een heftig kapsel
Ik miste je al vanmorgenquote:
Pictures or it didn't happen!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:13 schreef Leinonlein het volgende:.
En oja, ik ben gister voor het eerst bij een Spaanse kapper geweest en nu heb ik een heftig kapsel
Dat heb ik niet onder controlequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet ook 3FM luisteren
Stenders Eetvermaak
Hehe binnenkort, heb geen eens tijd om een foto te makenquote:
nou zat ik toch in de buurt. Zaterdag voor het laatst naar geluisterd toen ik met mijn kont op een een 11 meter jacht zatquote:
pizza!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe binnenkort, heb geen eens tijd om een foto te maken.
Oh man ik heb superhonger. Iemand een idee wat ik voor lunch zal halen?
Ik heb zin in een zak friet met een frikadel maar dat blijft nog even bij dromen...
Lekker is datquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hebben de hele morgen zonder systemen/internet/telefoon gezeten.. KPN
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet ook 3FM luisteren
Stenders Eetvermaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Prutser.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
nou zat ik toch in de buurt. Zaterdag voor het laatst naar geluisterd toen ik met mijn kont op een een 11 meter jacht zat
jaloersmaak-post![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil radio kunnen streamen!Je kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Zou ook niks voor mij zijn. Ik vraag me af of ik de ontwenningsverschijnselen aan zou kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat is echt knap waardeloos.. ik heb me de pleuris verveeld
Wel lekker rustig, zonder telefoonquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ook niks voor mij zijn. Ik vraag me af of ik de ontwenningsverschijnselen aan zou kunnen
Dat maakt je jacht niet langerquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij hadden 2 knappe blonde vrouwen voor op het dek liggen..
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ook niks voor mij zijn. Ik vraag me af of ik de ontwenningsverschijnselen aan zou kunnen
Ik heb vandaag nog niet rechtop gezeten...quote:
Nee man, mooi tijd om aan je verslagen te werkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Straks val ik echt in slaap op mn toetsenbordquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet rechtop gezeten...
Als je dan maar niet snurkt, dat valt zo opquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Straks val ik echt in slaap op mn toetsenbord
en niet kwijlen dan gaat je toetsenbord stukquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je dan maar niet snurkt, dat valt zo op![]()
Ik moet wel wakker blijven, we hebben een open kantoor dus dan heeft iedereen het doorquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je dan maar niet snurkt, dat valt zo op![]()
Inderdaad.. praten in je slaap en zeg dat het je niet telefoon is..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet wel wakker blijven, we hebben een open kantoor dus dan heeft iedereen het doorTenzij ik zeg dat ik ga luisteren naar mn toetsenbord
![]()
Ik heb een boot!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij hadden 2 knappe blonde vrouwen voor op het dek liggen..
Ik heb maandag nog gevaren op het meer in de buurtquote:
ik gister ook nog.. lekker achter de boot hangen met zo'n opblaasbang.. afstappen was pijnlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb maandag nog gevaren op het meer in de buurt!
Ik ga varen op het kanaal, ze is de allermooiste boot van allemaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
haar naam Anna en ze ligt hier in de sloot?
je kent m?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga varen op het kanaal, ze is de allermooiste boot van allemaal
Ik ken het liedje jaquote:
Westland is veel mooier om te varenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[vlaardingenophemelmodus]
Ik heb geen boot en Vlaardingen heeft nog wel zo'n mooie vaart om op te varen
[/vlaardingenophemelmodus]
varen is gewoon lekker.. waar dan ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[vlaardingenophemelmodus]
Ik heb geen boot en Vlaardingen heeft nog wel zo'n mooie vaart om op te varen
[/vlaardingenophemelmodus]
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Westland is veel mooier om te varen
quote:
De temperatuur is hier ook al gestegen naar 25,5 graden... Ik begin nu aan mn bureau te plakken...quote:
Helaas.. we hebben hier geen cup-a-soup uit de automaatquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Half drie Cup-A-Soup, dat zouden meer mensen moeten doen!!
How deep is your dip?
Ik ga morgen varen. Bedrijf bestaat 60 jaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
varen is gewoon lekker.. waar dan ook
wij hebben hier ook vanochtend wat thermometers neergehangen om foto's te maken als bewijs voor de verhuurder.. bleef hangen op 26,8.. om half 11 was datquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
De temperatuur is hier ook al gestegen naar 25,5 graden... Ik begin nu aan mn bureau te plakken...
Goedzo Pili!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:42 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik ben goed bezig. Alweer? Alweer ja
Fijn he. Ben wel blij dat we geen airco hebben, dat lijkt me veel erger. Ik heb het liever iets warmer dat het verschil met buiten niet zo groot is dan dat ik binnen mn wintertrui aan moet en buiten mn bikini...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij hebben hier ook vanochtend wat thermometers neergehangen om foto's te maken als bewijs voor de verhuurder.. bleef hangen op 26,8.. om half 11 was dat
quote:Helft vrouwen vindt partner te dik
AMSTERDAM - Een op de twee Nederlandse vrouwen (51 procent) vindt haar partner te dik. Van de mannen meent 41 procent dat zijn geliefde moet afvallen. Dat bleek woensdag uit een enquête van TNS Nipo onder 1095 Nederlanders, in opdracht van tijdschrift Quest.
ANP
Ruim 65 procent van de Nederlanders vindt zichzelf te dik. Bijna een derde van de vrouwen schaamt zich voor haar gewicht. Bij mannen is dat 14 procent. De gemiddelde vrouw wil 7,2 kilo afvallen, de man 5,3 kilo.
Verder bleek uit het onderzoek dat driekwart van de ondervraagden vindt dat het de schuld van de ouders is als een kind te dik is.
Volwassenen hebben het aan zichzelf te danken als ze dik zijn. Ruim 61 procent van de ondervraagden meent dat slank zijn een kwestie van zelfbeheersing is.
mja.. het is hier binnen warmer dan buiten.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Fijn he. Ben wel blij dat we geen airco hebben, dat lijkt me veel erger. Ik heb het liever iets warmer dat het verschil met buiten niet zo groot is dan dat ik binnen mn wintertrui aan moet en buiten mn bikini...
Precies, op kantoor moet je ook gewoon in bikini zittenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:44 schreef Jipje het volgende:
Ik heb het liever iets warmer dat het verschil met buiten niet zo groot is dan dat ik binnen mn wintertrui aan moet en buiten mn bikini...
Precies. En gelukkig is het hier toch altijd binnen kouder dan buitenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, op kantoor moet je ook gewoon in bikini zitten
Nee, maar airco zo koud is echt niet goed
Moet maar een paar graden verschil in zitten, anders wordt het verschil te groot
toch niet..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, op kantoor moet je ook gewoon in bikini zitten
Nee, maar airco zo koud is echt niet goed
Moet maar een paar graden verschil in zitten, anders wordt het verschil te groot
quote:Luchtige kleding stoort een op drie collega's
Een op de drie werknemers stoort zich aan de kledingstijl van zijn collega's in de zomer. Vijftien procent vindt dat collega's zich te sexy kleden. Dat meldt de Nationale Vacaturebank woensdag op basis van de mening van 750 bezoekers van de website.
Een kwart van de werknemers moet van zijn baas representatief op het werk verschijnen. Een op de vijf mag dragen wat hij wil. Bij deze laatste groep gaat het mis, stellen de bezoekers van de vacaturesite. De luchtige kleding die de vrije keuze met zich mee kan brengen schiet hun in het verkeerde keelgat.
Werkgevers mogen hun personeel kledingvoorschriften opleggen. Zo mogen zij verlangen dat de werknemer zich representatief kleedt. Maar dat is een ruim begrip, stelt de Nationale Vacaturebank. Richtlijnen zijn er niet.
Is het zo koud buiten dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
toch niet..
[..]
Overigens werd mijn binnen is het warmer dan buiten verhaal bevestigd door de politieagenten die hier opeens binnen kwamen wandelen. Wilden nog iemand spreken die getuige was van een inbraak hier in het gebouw. Heel gek dat die opeens hier de kamer binnen kwamen.. Ik dacht al: "wat heb ik nu weer gedaan??"
Zucht eens niet zo, en ga wat doen johquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:02 schreef Yesse het volgende:
Pfffffffff *zucht
nou kouder dan 26,8 gradenquote:
tisser meissie?quote:
nee gewoon hekel aan die mannen omdat ze mij altijd moeten hebbenquote:
er kwam daarnet ook een mannetje binnen met een trap die het systeemplafond aan het verwijderen is, om de climate control te fixen.. Hopelijk lukt het mquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Dat ligt dan toch echt aan jezelf
En lekkere temperaturen daar
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
er kwam daarnet ook een mannetje binnen met een trap die het systeemplafond aan het verwijderen is, om de climate control te fixen.. Hopelijk lukt het m
dan vullen ze elkaar wel aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zucht omdat het niet zo goed gaatMn hoofd zegt a en mn mond b
Dan wordt het tijd voor ontspanningquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zucht omdat het niet zo goed gaatMn hoofd zegt a en mn mond b
Nee, maar de persoon in het bericht is er wel eentjequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag geen homo's pesten![]()
Of ben jij de hoofdpersoon uit het bericht
brainboil!!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef Jipje het volgende:
d'r komt niets meer uit mn hersenen... ik geloof dat ze te warm geworden zijn vandaag...
*frustratie*
quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
als alles ermee stopt moet je gewoon naar huis gaan..
bijten?? he bah niet doen!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
Ik heb echt een terugvalHou geen nagels meer over
haha.. pics or it didn't happenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Rek en strekoefeningen gedaan op de WC, dat helptNu slapen mn benen tenminste niet meer
nou tot morgen dan maarquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. pics or it didn't happen
[..]
nou tot morgen dan maar
Ja sorryquote:
tss.. geen cameraquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
[..]Sorry, geen camera
Nog 3 kwartier, dan ben ik weg
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja sorryIk kan het niet helpen ik heb een beetje een nerveusiteit-aanval
Ik ben echt aan het ontspannenBen nu bezig met nummerlogie
Alles klopt eigenlijk behalve mijn werkwijzequote:geboren op: 30-10-1982
kind= 3
hoe je als kind was
vlot, beweeglijk
gezin= 1
hoe je het gezinsleven ervaren hebt
Vader belangrijkste in het gezin
confrontatie= 2
hoe kijk ik tegen de wereld aan?
Vindt moeder belangrijk. Kijkt door de ogen van de moeder.
puber= 4
hoe je je naar de volwassenheid ontwikkelt
zie algemeen 4
uiterlijk= 8
hoe anderen tegen je aankijken
kat uit de boom kijken, ziet er netjes uit
innerlijk= 5
waar je sterk in bent, wat je wezen is
creatief vormgeven, schrijven en poëzie, handelsgeest, publieksgericht, communicatie, rusteloos energiek. Dynamisch getal.
levensles= 6
groei naar volwassenheid, wat je moet leren
Huiselijkheid, leren naar buiten te treden. Is conservatief, huis en haard zijn heilig. Kunnen ook bepaalde stroefheid hebben.
totale confrontatie= 1
hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit
Initiatief nemen en keuzes maken
blokkade= 13/4
waar je moeite mee hebt
Perfectionistisch, durven geen fouten te maken, jalouzie. je loopt altijd tegen je beperkingen op. Je gaat teveel piekeren.
werkwijze= 19/1
hoe je de dingen aanpakt
actie, ik ga ervoor
horizon= 6
hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen
Liefde, moet leren van de liefde. Heb je liefde naar jezelf? Hoe denk je er zelf over? Leren van jezelf houden. Leren delen, want dat is geven en nemen.
progressief jaar= 4
in welke fase jij je bevindt
structuur aanbrengen, overbodige dingen schrappen.
Pak een koekje om op te knagenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja sorryIk kan het niet helpen ik heb een beetje een nerveusiteit-aanval
Ik ben echt aan het ontspannenBen nu bezig met nummerlogie
Ja mijn telefoon kan ook foto's maken en filmen... Maar die neem ik echt niet mee naar de WC en al helemaal niet om mezelf te filmenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik heb altijd mijn camera mee in de tas
Je weet maar nooit wat je tegenkomt
ga eens foto's maken van jipje op de wc danquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik heb altijd mijn camera mee in de tas
Je weet maar nooit wat je tegenkomt
denk nou eens aan ons!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja mijn telefoon kan ook foto's maken en filmen... Maar die neem ik echt niet mee naar de WC en al helemaal niet om mezelf te filmen![]()
quote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ga eens foto's maken van jipje op de wc dan
Mijn telefooncamera heeft ook 5 megapixelsquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
Maar heb echte camera mee hè, die baggerkwaliteit van mijn Nokia![]()
Canon PowerShot A460 5 MegaPixel powerrrrrrrrr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lompe harryquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Heb cup-a-soup over me heen laten vallen Dus zit hier nu met een natte broek + een t-shirt van maat L
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:14 schreef nicomart het volgende:
spoiler omdat hij eigenlijk te suf voor woorden is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Ja. Die is idd te suf voor woorden.
En toch moet ik er hard om lachen... Kun je nagaan hoe suf ik me voel
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
mja sorryquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:17 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja. Die is idd te suf voor woorden.
En toch moet ik er hard om lachen... Kun je nagaan hoe suf ik me voel
Ja maar hij is fel rood en L ..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:17 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Yenice![]()
Maar wees blij dat je nog een ander t-shirt meehad/gekregen hebt
Hier nog een thee en een koud water... Collega was erg enthousiast op de verkeerde knoppen aan het drukkenquote:
Toen ik nog klein en lief was ook gloeiend hete thee over me heen gehad, maar dat liep iets slechter af. Had flinke brandwondenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar hij is fel rood en L ..Maarja die rode soepvlek was ook niet handig. Misschien dat mn shirtje opdroogt voordat het half 6 is...;(
Gelukkig benen niet echt verbrand.. wel een beetje rood. (was gloeiend hete soep)
hopelijk doet tie dat bij z'n vrouw beter danquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hier nog een thee en een koud water... Collega was erg enthousiast op de verkeerde knoppen aan het drukken
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
hopelijk doet tie dat bij z'n vrouw beter dan
Ik was denk ik snel genoegquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Toen ik nog klein en lief was ook gloeiend hete thee over me heen gehad, maar dat liep iets slechter af. Had flinke brandwonden
Volgens mij he, haalt dit topic echt het slechtste in mensen naar bovenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
hopelijk doet tie dat bij z'n vrouw beter dan
Doe eens even antwoorden op msnquote:
Nee. Dat komt gewoon door de lamlendigheidquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij he, haalt dit topic echt het slechtste in mensen naar bovenIedereen maakt hier vunzige opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Thanksquote:
Leuk hequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij he, haalt dit topic echt het slechtste in mensen naar bovenIedereen maakt hier vunzige opmerkingen
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:32 schreef Jipje het volgende:Het is niet druk, het werkt gewoon kut af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Dat komt gewoon door de lamlendigheid
dat ook.. en stiekem is iedereen ook wel een beetje vunzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat uit zich op internet een stuk makkelijker dan in real lifequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat ook.. en stiekem is iedereen ook wel een beetje vunzig
Mijn dip was te deepquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo deep was je dip toch niet
Maar gelukkig maar dan
juist.. internet is net drank..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
En dat uit zich op internet een stuk makkelijker dan in real life
Wacht maar tot de meetquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
En dat uit zich op internet een stuk makkelijker dan in real life
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet![]()
Je komt toch ook wel?
Wat een diep gesprek hebben jullie weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
te deep ja, maar net niet zo deep dat je niet snel genoeg was.. snap je m nog
Yesse en ik gaan zo deep met elkaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een diep gesprek hebben jullie weer
Waarschijnlijk iets te diep, daarom was Yesse te laat voor d'r soepquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een diep gesprek hebben jullie weer
We zullen het wel eens zien als de tijd daar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit is de eerste reeks waar de mensen leuk genoeg zijn
quote:lamlendig
[bijvoeglijk naamwoord]
1. lusteloos en futloos
vb:je wordt van die warmte erg lamlendig
tegenstellingen: ijverig vlijtig
bijvoeglijk naamwoord: lam-len-dig
lamlendiger
lamlendigst
Ik ben er vanavond (als het goed is) nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou dit vast, dan wordt het weer een geweldig avond
zo bedoel ik het in ieder geval nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Deep krijgt nu een heel verkeerde betekenis ;')
Nee, ik ook niet zoveelquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond (als het goed is) niet
dat is heul niet goedquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
me neitherquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo bedoel ik het in ieder geval niet
Ik wou zeggen dat dat voor ons helemaal niet gezellig is, maar ik zie dat er verder toch bijna niemand is vanavondquote:
Het is voor jou niet zo gezezelligquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat dat voor ons helemaal niet gezellig is, maar ik zie dat er verder toch bijna niemand is vanavond
Ik ben dan denk ik weg dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef Piles het volgende:
Maar ik ben er weg van. Tot over 20 minuten
een bollerotje??quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:07 schreef Yesse het volgende:
Broek is bijna droogShirt nog lang niet.. Hopen dat het buiten niet té warm is
(heb een bollerotje aan die je alleen met jas kan dragen
Of ik moet in mn basketball shirt naar buiten
Boleroquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Strax eindelijk weer een keer normaal etenGa met mn ouders uit eten
Dat zal wel lukken, ze komen mn bende ophalen!quote:
oh ok.. nee ik snap het principe wel dan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bolero
[ afbeelding ]
Een beetje een lelijke.. Maar ik heb er 1 met touwtjes, maar daar ga ik niet zomaar mee over straat
Foto'squote:Op woensdag 14 mei 2008 17:19 schreef Yesse het volgende:
Wat ik nu aanheb is eigenlijk niet trein-waardig
quote:
Wie was eerder thuis?quote:
Ikquote:
Hai Pilliequote:
Dat is best heavy..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:50 schreef Deansensitized het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)ed_op_instorten.html
Wil niet zeggen dat ik een ster in de keuken ben, maar kan de boel gelukkig nog wel schoon houdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:58 schreef Bravebart het volgende:
Tering, volgens mij moet ik echt voortaan in zoiets gaan koken:
[ afbeelding ]
Ik maak echt alles vies
Ook een leuk cadeautje voor Yesse, voor bij de soep enzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:58 schreef Bravebart het volgende:
Tering, volgens mij moet ik echt voortaan in zoiets gaan koken:
[ afbeelding ]
Ik maak echt alles vies
Ja, vraag me af hoe ze dat gaan doen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
En dan zetten ze militairen in om zo'n immense dam te stuttenDat is toch geen doen lijkt mij?
Ghehe, naja koken kan ik wel, alleen de tijd om daarna de keuken schoon te maken is vaak langer dan de kooktijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik een ster in de keuken ben, maar kan de boel gelukkig nog wel schoon houden
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een leuk cadeautje voor Yesse, voor bij de soep enzo
Gaat hem niet worden denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, vraag me af hoe ze dat gaan doen...
Ik dacht het zelfdequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een leuk cadeautje voor Yesse, voor bij de soep enzo
Allemaal in overallquote:
Wie - Wie?quote:
Een overall staat mij nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Allemaal in overall
* Dean zoekt rode zakdoek vast
Ja! Maar dan wel naakt daaronder, want dat hoort.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Allemaal in overall
* Dean zoekt rode zakdoek vast
En dat doe ik al helemaal nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Maar dan wel nakkt daaronder, want dat hoort.
Ofso
Bummerquote:
Hehe, laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Maar dan wel naakt daaronder, want dat hoort.
Ofso
Eigenlijk maar beter niet neequote:
Bijna alle vreetschuren bezorgen tegenwoordigquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Buh geen trek meer, toch lastig, voor 1 persoon koken![]()
Nu nog?quote:
Ik weet, maar ik wilde zelf kokenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna alle vreetschuren bezorgen tegenwoordig
quote:
Aah.. de bekende.. Chernobyl methode..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
En dan zetten ze militairen in om zo'n immense dam te stuttenDat is toch geen doen lijkt mij?
Naja, dan krijg je datquote:
Ja ok, dan kan je ook voor 2 dagen tegelijk koken enzo. Maar voor 1 keer is vrij lastig vind ik, omdat je relatief zo weinig nodig hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kook de komende 1,5 week ook zelf, geen probleem
ik kook gewoon voor 1 dag, voor mijn broertje en mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan je ook voor 2 dagen tegelijk koken enzo. Maar voor 1 keer is vrij lastig vind ik, omdat je relatief zo weinig nodig hebt.
Eens kijken of ik morgen nog naar school hoef..quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Eerste stakingsdag overleefd
Jetta FTWquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef The_Dean het volgende:
Mijn chauffeur [rechts] en zijn ride
[ afbeelding ]
quote:
Wel genoeg gegamed voor vandaag. Vandaag eindelijk GTA IV uitgespeeld, althans de missies..quote:
Shit.. dan moet ik zo toch weer ff verder gaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel genoeg gegamed voor vandaag. Vandaag eindelijk GTA IV uitgespeeld, althans de missies..
quote:
Das klotequote:
Heb je gemist....!!!quote:
Beetje clichequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:50 schreef Bravebart het volgende:
Oja, puicke film trouwens dat What happens in Vegas!
Denk ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |