Ikquote:
Hai Pilliequote:
Dat is best heavy..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:50 schreef Deansensitized het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)ed_op_instorten.html
Wil niet zeggen dat ik een ster in de keuken ben, maar kan de boel gelukkig nog wel schoon houdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:58 schreef Bravebart het volgende:
Tering, volgens mij moet ik echt voortaan in zoiets gaan koken:
[ afbeelding ]
Ik maak echt alles vies
Ook een leuk cadeautje voor Yesse, voor bij de soep enzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:58 schreef Bravebart het volgende:
Tering, volgens mij moet ik echt voortaan in zoiets gaan koken:
[ afbeelding ]
Ik maak echt alles vies
Ja, vraag me af hoe ze dat gaan doen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
En dan zetten ze militairen in om zo'n immense dam te stuttenDat is toch geen doen lijkt mij?
Ghehe, naja koken kan ik wel, alleen de tijd om daarna de keuken schoon te maken is vaak langer dan de kooktijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik een ster in de keuken ben, maar kan de boel gelukkig nog wel schoon houden
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een leuk cadeautje voor Yesse, voor bij de soep enzo
Gaat hem niet worden denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, vraag me af hoe ze dat gaan doen...
Ik dacht het zelfdequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een leuk cadeautje voor Yesse, voor bij de soep enzo
Allemaal in overallquote:
Wie - Wie?quote:
Een overall staat mij nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Allemaal in overall
* Dean zoekt rode zakdoek vast
Ja! Maar dan wel naakt daaronder, want dat hoort.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Allemaal in overall
* Dean zoekt rode zakdoek vast
En dat doe ik al helemaal nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Maar dan wel nakkt daaronder, want dat hoort.
Ofso
Bummerquote:
Hehe, laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Maar dan wel naakt daaronder, want dat hoort.
Ofso
Eigenlijk maar beter niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |