lompe harryquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Heb cup-a-soup over me heen laten vallen Dus zit hier nu met een natte broek + een t-shirt van maat L
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:14 schreef nicomart het volgende:
spoiler omdat hij eigenlijk te suf voor woorden is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Ja. Die is idd te suf voor woorden.
En toch moet ik er hard om lachen... Kun je nagaan hoe suf ik me voel
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
mja sorryquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:17 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja. Die is idd te suf voor woorden.
En toch moet ik er hard om lachen... Kun je nagaan hoe suf ik me voel
Ja maar hij is fel rood en L ..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:17 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Yenice![]()
Maar wees blij dat je nog een ander t-shirt meehad/gekregen hebt
Hier nog een thee en een koud water... Collega was erg enthousiast op de verkeerde knoppen aan het drukkenquote:
Toen ik nog klein en lief was ook gloeiend hete thee over me heen gehad, maar dat liep iets slechter af. Had flinke brandwondenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar hij is fel rood en L ..Maarja die rode soepvlek was ook niet handig. Misschien dat mn shirtje opdroogt voordat het half 6 is...;(
Gelukkig benen niet echt verbrand.. wel een beetje rood. (was gloeiend hete soep)
hopelijk doet tie dat bij z'n vrouw beter danquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hier nog een thee en een koud water... Collega was erg enthousiast op de verkeerde knoppen aan het drukken
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
hopelijk doet tie dat bij z'n vrouw beter dan
Ik was denk ik snel genoegquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Toen ik nog klein en lief was ook gloeiend hete thee over me heen gehad, maar dat liep iets slechter af. Had flinke brandwonden
Volgens mij he, haalt dit topic echt het slechtste in mensen naar bovenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
hopelijk doet tie dat bij z'n vrouw beter dan
Doe eens even antwoorden op msnquote:
Nee. Dat komt gewoon door de lamlendigheidquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij he, haalt dit topic echt het slechtste in mensen naar bovenIedereen maakt hier vunzige opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Thanksquote:
Leuk hequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij he, haalt dit topic echt het slechtste in mensen naar bovenIedereen maakt hier vunzige opmerkingen
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:32 schreef Jipje het volgende:Het is niet druk, het werkt gewoon kut af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Dat komt gewoon door de lamlendigheid
dat ook.. en stiekem is iedereen ook wel een beetje vunzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat uit zich op internet een stuk makkelijker dan in real lifequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat ook.. en stiekem is iedereen ook wel een beetje vunzig
Mijn dip was te deepquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo deep was je dip toch niet
Maar gelukkig maar dan
juist.. internet is net drank..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
En dat uit zich op internet een stuk makkelijker dan in real life
Wacht maar tot de meetquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
En dat uit zich op internet een stuk makkelijker dan in real life
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet![]()
Je komt toch ook wel?
Wat een diep gesprek hebben jullie weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
te deep ja, maar net niet zo deep dat je niet snel genoeg was.. snap je m nog
Yesse en ik gaan zo deep met elkaarquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een diep gesprek hebben jullie weer
Waarschijnlijk iets te diep, daarom was Yesse te laat voor d'r soepquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een diep gesprek hebben jullie weer
We zullen het wel eens zien als de tijd daar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit is de eerste reeks waar de mensen leuk genoeg zijn
quote:lamlendig
[bijvoeglijk naamwoord]
1. lusteloos en futloos
vb:je wordt van die warmte erg lamlendig
tegenstellingen: ijverig vlijtig
bijvoeglijk naamwoord: lam-len-dig
lamlendiger
lamlendigst
Ik ben er vanavond (als het goed is) nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou dit vast, dan wordt het weer een geweldig avond
zo bedoel ik het in ieder geval nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Deep krijgt nu een heel verkeerde betekenis ;')
Nee, ik ook niet zoveelquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond (als het goed is) niet
dat is heul niet goedquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
me neitherquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo bedoel ik het in ieder geval niet
Ik wou zeggen dat dat voor ons helemaal niet gezellig is, maar ik zie dat er verder toch bijna niemand is vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |