Aah.. de bekende.. Chernobyl methode..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
En dan zetten ze militairen in om zo'n immense dam te stuttenDat is toch geen doen lijkt mij?
Naja, dan krijg je datquote:
Ja ok, dan kan je ook voor 2 dagen tegelijk koken enzo. Maar voor 1 keer is vrij lastig vind ik, omdat je relatief zo weinig nodig hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kook de komende 1,5 week ook zelf, geen probleem
ik kook gewoon voor 1 dag, voor mijn broertje en mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan je ook voor 2 dagen tegelijk koken enzo. Maar voor 1 keer is vrij lastig vind ik, omdat je relatief zo weinig nodig hebt.
Eens kijken of ik morgen nog naar school hoef..quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Eerste stakingsdag overleefd
Jetta FTWquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef The_Dean het volgende:
Mijn chauffeur [rechts] en zijn ride
[ afbeelding ]
quote:
Wel genoeg gegamed voor vandaag. Vandaag eindelijk GTA IV uitgespeeld, althans de missies..quote:
Shit.. dan moet ik zo toch weer ff verder gaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel genoeg gegamed voor vandaag. Vandaag eindelijk GTA IV uitgespeeld, althans de missies..
quote:
Das klotequote:
Heb je gemist....!!!quote:
Beetje clichequote:Op donderdag 15 mei 2008 00:50 schreef Bravebart het volgende:
Oja, puicke film trouwens dat What happens in Vegas!
Denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |