Ik heb er altijd al vijf gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef RacerDKB het volgende:
Wanneer krijg je een extra ster op je Gamertag? Aan het begin heb je zeg maar 3 sterren, hoe en wanneer worden dat er vier?
jij bent toch niet vandaag jarig he ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef RacerDKB het volgende:
Wanneer krijg je een extra ster op je Gamertag? Aan het begin heb je zeg maar 3 sterren, hoe en wanneer worden dat er vier?
En ik vind het wel flauw dat je 360 je geen fijne verjaardag wenstMijn DS wel.
Dus toch nog!quote:GTR bevestigd voor 2008
Vandaag bevestigt SimBin het bestaan van de game nogmaals en meldt men dat de game in 2008 moet verschijnen. De game zal eveneens een naamsverandering doorgaan. De GTR naam wordt vervangen door iets met Race, aldus Simbin. Nieuwe details hopelijk op wat meer regelmatige basis.
Je kan mensen beoordelen nadat je met ze gespeeld heb, ben je positief dan krijg je meer sterren, ben je negatief dan krijg je minder sterren..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gisteren, maar toen zei die ook niets.
Hoe zit t nou met die sterren?
Je kan ze beide aansluiten, maar alleen een toetsenbord wordt ondersteund (en dan alleen het typen van berichten).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Een vraagje, kan je op de xbox 360 ook ene toetsenbord + muis aansluiten?
Je moet nooit je gold met cc betalen dan krijg je dit soort dingen en het is nog duurder ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:39 schreef Reintji het volgende:
Is het normaal dat ruim een maand voordat je Live jaar-abbo afloopt je al een mailtje krijgt van MS dat de zooi weer met een jaar verlengt is?
* DJ_ heeft dat ook gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet nooit je gold met cc betalen dan krijg je dit soort dingen en het is nog duurder ook.
Ik bedoelde niet de rente dus neem je lach maar terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
* DJ_ heeft dat ook gedaan
en waarom is dat duurder ?, als je over de rente van je CC gaat lullen lach ik je uit want dat is vrijwel niks
en met een goedkope CC ( lees lage limiet ) heb je geen eens rente op je aankopen
alleen een jaarlijks bedrag dat je moet betalen voor het hebben van de kaart en dat is 5 euro
en ik betaal ook nog eens dollars dus 50 dollar voor 1 jaar en dat is 34 euro ofzo
het verlengen ben ik met je eens maar dat ligt bij microsoft niet bij je CC bedrijf .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de rente dus neem je lach maar terugMaar ik dacht dat het dan gewoon 60 euro kostte? Terwijl je die pre paid kaartjes vaak voor 40 t/m 45 hebt!
en dat verlengen is ook klote daarom kun je beste zo'n kaartje halen dan kunnen ze dat niet!
ik heb nog tot okt 2010 gold
Ik doel ook op Microsoftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het verlengen ben ik met je eens maar dat ligt bij microsoft niet bij je CC bedrijf .
en nee het kost trouwens ook maar 49 dollar in amerika .
dus waarom je hier 60 euro betaald is mij ook een raadsel
helemaal als je de dollarkoers in je gedachten houd
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:29 schreef Reintji het volgende:
Hmm, makkelijk je cc gegevens verwijderen is er ook al niet bij...
als de geruchten kloppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De Spring Update geeft je de mogelijkheid om ze te verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de lijst met auto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in! Ik hoop alleen dat je met dat tier-systeem niet vast komt te zitten met die drift challenges, want die vond ik in de demo wel erg moeilijk
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Don't believe everything you read.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Spoiler tags deed ik omdat het anders zo'n lange post wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeft toch geen spoiler te zijn ?
misschien ga ik hem toch wel kopen
Waarom? En hij is alleen van de PU niet van Gamekingsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
Die Maarten van PU/Gamekings, die is eng in het echt.
Die release lijst is to good to be true!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jeweettoch... Believe.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die release lijst is to good to be true!
Echt alles wat mankeert aan de software gaat verholpen worden, ik geloof er geen klap van!
Dit spel had niet mistaan op de xbox maar ik vind het nu te ouderwets overkomenquote:
Ik zou het niet previous-gen willen noemen, maar het deed me wel aan Doom denken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit spel had niet mistaan op de xbox maar ik vind het nu te ouderwets overkomen
Gaat dit echt zo vet worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castle Crashers is klaar!
Drie nieuwe screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag ik hopen aangezien ze er al 3 jaar mee bezig zijn.quote:
Nee...quote:
Het ziet er wel tof uit maar ik ken er niets van verder!quote:
Het is een sidescrolling action game in de stijl van Alien Hominid (zelfde makersquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ziet er wel tof uit maar ik ken er niets van verder!
Het is een "Ye Olde Sidescroller"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
Het ziet er wel tof uit maar ik ken er niets van verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |