4 maanden verschil in Superbike voor alles en de ps3quote:30-05-08: Warhammer: Mark of Chaos - Battle March (PC)
30-05-08: Jackass (NDS)
06-06-08: Dragonball Z: Burst Limit (360 / PS3)
20-06-08: Alone in the Dark (Wii / PS2 / 360 / PC)
20-06-08: ALone in the Dark Limited Edition (Wii / 360 / PC)
20-06-08: SBK 08: Superbike World Championship (PS2 / PSP / 360 / PC)
27-06-08: Rijexamen Training (NDS)
27-06-08: Evolution GT (NDS)
27-06-08: GTR Evolution (PC)
27-06-08: Smash Court Tennis (360)
27-06-08: Flatout: Ultimate Carnage (PC)
04-07-08: World Snooker Championship Real: 2008 (PS3 / 360 / Wii / PS2 / PSP / PC)
27-07-08: Naruto Ultimate Ninja Heroes 2 (PSP)
29-08-08: S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky (PC)
05-09-08: Dora's Snoepwereld (PC)
05-09-08: Diego op Safari (PC)
05-09-08: Hello Kitty in the City (NDS)
05-09-08: Warhammer: Battle March (360)
05-09-08: Naruto Ultimate Ninja 3 (PS2)
05-09-08: Legendary (PS3 / 360 / PC)
26-09-08: Sacred 2: Fallen Angel (PC / 360)
26-09-08: World Snooker Championship Real: 2008 (NDS)
26-09-08: Super Bikes Riding Challenge (NDS)
26-09-08: The history Channel: Pocket (NDS)
26-09-08: Realplay Bowling (PS2)
26-09-08: SBK 08: Superbike World Championship (PS3)
31-10-08: Diabolik - The original Sin (PS2 / PSP / PC / NDS / Wii)
November 2008: Naruto Ultimate Ninja Storm (PS3)
Maar wie zegt dat het met voertuigen opeens niet meer leuk is, niemand hier heeft het nog gespeeld. Je hebt mijns inziens met voertuigen juist meer mogelijkheden qua gameplay (minigames bijvoorbeeld) en dus ook meer diversiteit. En het wordt niet ineens een racegame ofzo, het blijft nog steeds platformen alleen nu gebruik je regelmatig een voertuig in plaats van de benenwagen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het gaat allemaal alleen maar over dat maken van die voertuigen. Ik geloof dat er zelfs in een interview stond dat de game 80% bestaat uit voertuigen dingen, en 20% platforming op de ouderwetse manier. Tis zoo jammer heh.
Hier schrik ik van:
[..]
en hier:
[..]
Verzamelen is juist tof. Het verlengt de levensduur van de game, en laat je plekken ontdekken in een wereld waar je nog nooit bent geweest. Zonde.
Dan kan jij gewoon niet lezen, er staat "a lot" dat betekend heel wat anders dan alles..quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En die tweede quote is niet letterlijk gequote, hij zegt in het interview dat het verzamelen er nog wel inzit maar minder dan in de vorige games omdat ze er niet een te grote focus op wilden leggen.
Ga je nou wéér bijdehand doen? Ik zeg alleen dat het geen letterlijke quote is, en dat er dus best nog wel genoeg verzamelen in zal zitten, in tegenstelling tot hoe die quote het wil doen lijken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan jij gewoon niet lezen, er staat "a lot" dat betekend heel wat anders dan alles..
Ik heb misschien interesse.. vertel eens wat meer?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:28 schreef Timmai het volgende:
Iemand nog een Xbox 360 plus 25 games kopen?
quote:Huidige status van de garantie
Apparaat: Xbox360 Hardware
Serienummer: 5********************
Status van de garantie: Valt niet meer onder de garantie
Type garantie: Standaard
Begin van de garantie:
Verlopen van de garantie: 4/5/2008 7:59:59 PM
Het is niet zo heel gek, tijdens de game neem je beslissingen en die komen terug in het eindfilmpje. Zie het als een soort achtergrond waarop de gevolgen van je keuzes als modules geplakt worden. Zorg voor genoeg modules en je komt vrij snel tot de 500 eindesquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen was het me ontgaan. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik tig keer moest slikken van wat ik kreeg voorgeschoteld...![]()
[..]
Suuuuuuuuuure.
Gek en Star Wars danquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dbz ga ik wel halen denk ik
fable 2 komt er sowiezo
en too human hangt af van de demo
Rustig tegen Edje anders verbied die je weer om screens te posten!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je nou wéér bijdehand doen? Ik zeg alleen dat het geen letterlijke quote is, en dat er dus best nog wel genoeg verzamelen in zal zitten, in tegenstelling tot hoe die quote het wil doen lijken.
over de eerste quote:quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het gaat allemaal alleen maar over dat maken van die voertuigen. Ik geloof dat er zelfs in een interview stond dat de game 80% bestaat uit voertuigen dingen, en 20% platforming op de ouderwetse manier. Tis zoo jammer heh.
Hier schrik ik van:
[..]
en hier:
[..]
Verzamelen is juist tof. Het verlengt de levensduur van de game, en laat je plekken ontdekken in een wereld waar je nog nooit bent geweest. Zonde.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gek en Star Wars dan![]()
[..]
Rustig tegen Edje anders verbied die je weer om screens te posten!
Heb je em aangesloten met die component kabels? Dan moet je ff de witte en de rode kabels uit je tv halen. Asl dat het niet is weet ik het ook niet. (is ook trouwens puur een gok)quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
Vraagje: ik heb mn Xbox 360 via een optische kabel aan mn surround systeem hangen. Echter geeft de console audio door aan zowel mijn tv als mijn surround systeem. Dus ik moet elke keer het geluid van mn lcd-scherm op nul zetten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de audio alleen naar het surround systeem gaat?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Motorhoofd het volgende:
OMGIk zag vanochtend Dennis van Gamekings op Rotterdam centraal!
Ik heb hem in het echt gezien.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Motorhoofd het volgende:
OMGIk zag vanochtend Dennis van Gamekings op Rotterdam centraal!
Ik heb hem in het echt gezien.
Idd gewoon de rode en witte kabels los laten hangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
Vraagje: ik heb mn Xbox 360 via een optische kabel aan mn surround systeem hangen. Echter geeft de console audio door aan zowel mijn tv als mijn surround systeem. Dus ik moet elke keer het geluid van mn lcd-scherm op nul zetten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de audio alleen naar het surround systeem gaat?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking Gta4 speel het spel niet meer na 12% ofzo. Bagger spel.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Hij heeft het ook nog maar voor 12% gespeeldquote:
Ik kan hem anders nog wel Cars aanraden denk dat die dat wel leuker vindquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook nog maar voor 12% gespeeldEn laat het nou net zo zijn dat je in dit stuk alleen maar mensen ophaalt en brengt naar hun bestemming
![]()
Sala![]()
Adin
Dat is wel een tof spelquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ga maar weer lekker fappen op je almachtige Army of Two.
Ja idd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
Na het drumstel van Rock Band en het drumstel van Guitar Hero IV, nu het drumstel van Rock Revolution (Rock Band-kloon van Konami):
[ afbeelding ]
![]()
Originaliteit viert hoogtij deze dagen..
Ik zie ook niet hoe een simulatie/nadoen van een rockband originaliteit uitstraaltquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef Sackboy het volgende:
Weet ik veel wie er het eerst mee kwam, ik koop die troep niet![]()
Ik zeg alleen dat drie bijna identieke 'band'-games niet echt getuigt van originaliteit in de hedendaagse gamesindustrie.
en toch kopen mensen nog steeds shooters en fifa 2kX en dat soort meukquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
Originaliteit viert hoogtij deze dagen..
Overige spellen heb ik uit de post gehaald aangezien die voor de Nintendo platformen verschijnen.quote:Ex-Okami studio werkt aan vier spellen
In 2007 sloot Capcom Okami ontwikkelaar Clover Studio. De ex-werknemers van de studio richtten toen samen Platinum Games op, dat momenteel samenwerkt met SEGA.
SEGA en Platinum werken samen aan vier spellen, waarvan drie spellen reeds getoond zijn. Het vierde spel wordt gemaakt door Resident Evil bedenker Shinji Mikami. Vandaag heeft men in Japan de game een tweede maal voorgesteld. Via kleine interviews is nieuwe informatie naar voren gekomen.
Bayonetta is in ontwikkeling voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. De game is een actiespel met de heks Bayonetta in de hoofdrol. Zij vecht met engelen in een moderne setting. Het spel is ontwikkeld onder de leiding van Devil MayCry bedenker Hideki Kamiya. Kamiya wil het actiegenre vooruitbewegen met dit spel. Sinds de originele Devil May Cry is er namelijk maar weinig veranderd in zijn ogen. Kamiya belooft tevens dat het spel op tijd verschijnt.
quote:Beyond Good And Evil Sequel in Pre-Production?
Studio has apparently been working on the project for over a year.
Although plenty of folks still keep a candle burning for the nontraditional action of Beyond Good and Evil, the game's unique mix of platforming and whimsical cartoon style failed to strike a chord at retail even as it charmed reviewers. Although the series was originally slated as a trilogy (anybody who completed the first one knows about the notorious cliffhanger ending), most fans have begrudgingly accepted that the original title was the last thing we could expect to see set in BG&E's world.
But perhaps we all lost hope too soon. In an interview taken from the latest edition of French gaming magazine JeuxVideo, game designer Michel Ancel makes the surprising revelation that not only does a sequel to Beyond Good and Evil actually exist (on paper anyway) but that the title has in fact been in pre-production mode at his studio for over a year.
A translated transcript sheds some further light:
"Beyond Good & Evil was regarded as being one of the best games of 2003. Unfortunately it didn't get the business success to which it was entitled. We've actually been working on Beyond Good & Evil 2 in pre-production for a year, and we're continuing to do do small-committee research on it. At the moment the game is still at the outline stage as Ubisoft hasn't yet technically given its agreement. There are however 10 to 12 people working on the project right now."
We want the game to be set in the continuity of the first title with a large variety of gameplay types and plenty of emotional resonance in the gameplay and the characters. This time we're examining the future of the planet and its relationship with its animal inhabitants."
So while it sounds like the game isn't exactly coming for sure, things are at least looking very hopeful. Ready those cameras, folks, and this time we hope that more of you are willing to take a chance on Jade and her crew of anthropomorphic pals.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:44 schreef shmoopy het volgende:
MMaRsu gebanned tot aan zijn V&A-verplichtingen voldaan is.
lol ik heb hem daar een paar keer opgewezenquote:
Tja, in het voetbalgenre mogen ze ook wel eens wat originaliteit brengen inderdaad. Ik zou het bijvoorbeeld wel eens tof vinden om een voetbalgame in first person te spelen. Maar sowieso is Fifa al origineler dan PES, want Fifa heeft nu bijvoorbeeld de be-a-pro mode. PES released al jaren dezelfde game, zelfs zonder grafische updatequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en toch kopen mensen nog steeds shooters en fifa 2kX en dat soort meuk
mirror's edge gaat gewoon geweldig worden , en prototype zal ook een dijk van een game zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, in het voetbalgenre mogen ze ook wel eens wat originaliteit brengen inderdaad. Ik zou het bijvoorbeeld wel eens tof vinden om een voetbalgame in first person te spelen. Maar sowieso is Fifa al origineler dan PES, want Fifa heeft nu bijvoorbeeld de be-a-pro mode. PES released al jaren dezelfde game, zelfs zonder grafische update![]()
En in het FPS-genre krijgen we natuurlijk Mirror's Edge, die hopelijk het genre wakker schudt
Hoe zie jij een First Person-voetbal game voor je? Volgens mij wordt je gek als je steeds moet switchen tussen spelers, continue focussen op je nieuwe omgeving, mogelijkheden en locaties van je medespelers. Je bent je overzicht kwijt en je ziet niet wat er achter je gebeurd zonder heel de tijd rondjes te draaien.. ik denk dat er gegronde redenen zijn waarom er nog geen first person voetbal games zijn..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja, in het voetbalgenre mogen ze ook wel eens wat originaliteit brengen inderdaad. Ik zou het bijvoorbeeld wel eens tof vinden om een voetbalgame in first person te spelen. Maar sowieso is Fifa al origineler dan PES, want Fifa heeft nu bijvoorbeeld de be-a-pro mode. PES released al jaren dezelfde game, zelfs zonder grafische update![]()
En in het FPS-genre krijgen we natuurlijk Mirror's Edge, die hopelijk het genre wakker schudt
Dan bedoel ik natuurlijk wel dat je met één vaste speler speelt, zoals in de be-a-pro mode. Maar ik weet ook niet of het zou werken, maar het lijkt mij wel tof. Het is ook maar een voorbeeldje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe zie jij een First Person-voetbal game voor je? Volgens mij wordt je gek als je steeds moet switchen tussen spelers, continue focussen op je nieuwe omgeving, mogelijkheden en locaties van je medespelers. Je bent je overzicht kwijt en je ziet niet wat er achter je gebeurd zonder heel de tijd rondjes te draaien.. ik denk dat er gegronde redenen zijn waarom er nog geen first person voetbal games zijn..
Ik ben gestopt op 22.03%quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Jij vindt Manhatten hetzeflde eruit zien als het eerste eiland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:36 schreef ach het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op 22.03%Saaie grauwe stad
Ze hadden net zo goed 1 eiland er in kunnen doen en het spel wat vroeger releasen want alles ziet er toch hetzelfde uit en de missies zijn ook allemaal ongeveer hetzelfde
Serieus mensen die klagen dat het er niet uitziet na ook nog de bewegende beelden te hebben gezien, moeten vast geboeid worden aan het bed van Gordon.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
edit: oops, screens linken van xboxworld werkt niet, linkje dan maar:
Nieuwe screens van Brothers in Arms: Hell's Highway
Hou die fantasieën aub voor jezelf Cybje!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Serieus mensen die klagen dat het er niet uitziet na ook nog de bewegende beelden te hebben gezien, moeten vast geboeid worden aan het bed van Gordon.
In een JAP versie van PES (ook wel bekend als WE) zat een soort be-a-pro mode.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want ik heb hier geen Japanse gamesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In een JAP versie van PES (ook wel bekend als WE) zat een soort be-a-pro mode.
dus die vlieger gaat niet op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |