quote:- Rare wilde geen traditionele platformer maken zoals de eerdere Banjo games.
Is gewoon een gerucht uit de Game Informer joh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Sackboy kan je me trouwens een bron geven van de opvolgers van de Xbox, Wii en PS3?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is gewoon een gerucht uit de Game Informer joh.
Ik ook. Echt jammer. Wat kunnen developers toch rare beslissingen maken *krijgt flashback naar Rayman 4, die in de eerste trailer er nog uitzag als een Rayman 2 beater platformer, maar uiteindelijk dankzij de Wii een verzameling van minigames werd* Waar zijn die toffe platformers van vroeger toch geblevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Man ik ben echt teleurgesteld in Banjo.![]()
Het zag er nog zo hoopgevend uit die E3 trailer.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Als ik nu online ga, krijg ik dan niet een ban ofzo omdat ik van 50 naar 1400 GP ga?
Nu haal je twee dingen door elkaar. Lips is een voice communication accessoire, waarschijnlijk iets van een microfoon ofzo. En die motion sensor controller heeft vooralsnog als codenaam Newton.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens! We hebben nog niks gehoord over LIPSS heh, die nieuwe controller voor de 360 (ik geloof een 3D muis ofzo) Zal dat nog komen? Of bewaren ze dat voor de E3?
Je krijgt sowieso een ban omdat je de warezversie van GTA IV hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Als ik nu online ga, krijg ik dan niet een ban ofzo omdat ik van 50 naar 1400 GP ga?
Sterker nog, hoe zou het uberhaupt bijgewerkt kunnen worden als je 360 niet aangesloten is op internet? Maakt niet uit dus, je bent vast niet de eerste.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou je hiervoor een ban krijgen? Misschien is het nog niet bijgewerkt omdat je een tijdje niet online bent geweest?
quote:Penny Arcade krijgt datum
De online strip Penny Arcade en ontwikkelaar Hothead Games werken samen aan de PC en Xbox 360 titel Penny Arcade Adventures, een spel dat in verschillende episodes verschijnt.
On the Rain-Slick Precipice of Darkness is de eerste episode, deze verschijnt op 21 mei op de Xbox Live Arcade. Het spel zal 1600 Microsoft punten kosten, wat ongeveer ¤20 is.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso een ban omdat je de warezversie van GTA IV hebt gespeeld.
Ik bedoel vanaf het moment dat hij weer online gaat het dán bijgewerkt wordt. Dat zijn nieuwe aantal GS nog niet zichtbaar kan te maken met het feit dat hij niet actief is geweest de laatste dagen. Zo'n soort gelijke probleem had ik dus ook toen ik iemand een friend request stuurde.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef koei het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe zou het uberhaupt bijgewerkt kunnen worden als je 360 niet aangesloten is op internet? Maakt niet uit dus, je bent vast niet de eerste.
Koei koop liever Worms of Carcasonne dan speel ik graag met jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand het arcadespelletje Lost Cities gekocht? Ik kan steeds niemand vinden om tegen te spelen
Dat zeggen ze bij 3D Realms zeker ookquote:
Ik ook nogquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij 3DRealms zeker ook![]()
Gelukkig hebben we Banjo nog! Al ben ik waarschijnlijk de enige nog enthousiast is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei, nu begin ik toch ook te twijfelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook nog![]()
Ik hou absoluut niet van die echte platformers maar dit met die voertuigen enz lijkt me echt tof worden
Jellequote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:31 schreef RaymanNL het volgende:
Hands-on Banjo insidegamer: http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775
Zijn erg positief, maargoed, kwa recensies en meningen vertrouw ik ze nooit zo. Die gesponsorde zooi.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:31 schreef RaymanNL het volgende:
Hands-on Banjo insidegamer: http://www.insidegamer.nl(...)lts/impressies/20775
Zijn erg positief, maargoed, kwa recensies en meningen vertrouw ik ze nooit zo. Die gesponsorde zooi.
Maak het ze maar duidelijk Rayquote:Ohw god :") Konden ze deze game niet beter Banjokart noemen? Wat is er overgebleven van de daadwerkelijke platformgames? Rare vertelde al dat ze liever voor dit kozen dan voor een high-res versie van een eerdere banjo game. Maar dit is gewoon niet Banjo. Valt me diep, diep tegen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik had er een 360 voor aangeschaft als de game meer platform elementen had gehad. Maar nu lijkt de focus echt te liggen op die voertuigen, dat vind ik echt jammer. Het daadwerkelijk platformen is een bijzaak geworden.
Ohwja, sorry, dat bedoelde ik idd, ik had dat verhaal maar vaag gelezen vanmorgen, ik checkte FOK! even snel op schoolquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu haal je twee dingen door elkaar. Lips is een voice communication accessoire, waarschijnlijk iets van een microfoon ofzo. En die motion sensor controller heeft vooralsnog als codenaam Newton.
Nee, dan gaan ze huilie doen en m'n bericht verwijderenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jelle
De persoon die Killzone 2 niet indrukwekkend noemde, de persoon die de PS3 versie van Virtua Tennis zonder online een hoger cijfer gaf dan de 360 versie mét online play.![]()
Nee ik wacht wel op de previews van de veel hoger aangeschreven helden van sites als Eurogamer en 1UP.onze eigen FOK!games afdeling natuurlijk!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet jou AQuila style reviews hoef te lezen, heb je mijn stem.
Moet ik deze Spam verwijderen of zal ik het laten staan?quote:
Volgens mij is het pas net begonnen, het is San Francisco nu pas 10u s'ochtends. En ik neem aan dat we nog info krijgen over Lips en over Ninja Blade.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Maargoed, de gamersday is voorbij? Of zijn er nog games speelbaar daaro? Waar we dan ingame footage van kunnen zien
om 8:00 daaro is het embargo verlopen. Nu staat alles online. Volgens mij hebben we alles wel gehad kwa nieuwsquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas net begonnen, het is San Francisco nu pas 10u s'ochtends. En ik neem aan dat we nog info krijgen over Lips en over Ninja Blade.
Toch ben ik wel een beetje teleurgesteld in de line-up van Microsoft exclusives voor de rest van dit jaar. Ik haal alleen Banjo, en misschien Fable 2.. De rest interesseert me niet echt.
Smaken verschillen, zeg ik dan maar..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dat mensen hier voor warm lopen, een droge kut van een 70 jarige neuken is nog leuker dan dit.
Klopt, iets wat niet goed in de smaak valt bij sommige mensen, dus dat stukje smakeloosheid heb ik even weggemod.quote:
En warm lopen voor een droge kut is smakelijk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dat mensen hier voor warm lopen, een droge kut van een 70 jarige neuken is nog leuker dan dit. Jezus wat ziet die game er tering zaai uit.
Voor al dat geldverbrasserij kun je 10 a 15 delen uitbrengen en heb je nog meer speelplezierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
Banjo
In die trailer zie je alleen maar gekut om je voertuig in elkaar te bouwen, om er vervolgens mee te racen.
Konden ze geen Lego game maken?
Het event voor de pers schijnt drie dagen te duren. Ik denk dat er nog wel wat nieuws doorglipt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
om 8:00 daaro is het embargo verlopen. Nu staat alles online. Volgens mij hebben we alles wel gehad kwa nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |