Meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef Digixz het volgende:
Hulde voor Sackboy, vind het alleen maar relaxt dat ik alleen hier hoef te checke voor "belangrijk" nieuws!
van de NLquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamed.nl
De site met het beste en snelste nieuwsaanbod.
Die wil ik ook wel heel erg graag jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef Digixz het volgende:
Hulde voor Sackboy, vind het alleen maar relaxt dat ik alleen hier hoef te checke voor "belangrijk" nieuws!
En het enige dat ik wil met die update is dingen kopieren, wat nu dus kan, en ondertiteling support.
je leert maar Engelsquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel heel erg graag ja
Studentenleven hequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, bij elk topic wat tegenwoordig gesloten word heeft hij de laatste post en alvast een topic klaar liggen.
En dan al die posts van nieuws, struin je de hele dag op het internet ofzo ?
En zie het niet als een aanval of iets dergelijks, maar ik vraag me gewoon af wat sommige mensen in het dagelijks leven doen hier.
Behalve gamen dan
tis volgens mij vooral een presentatiequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef Digixz het volgende:
Komt er nog meer nieuws of is dit alles? Valt me dan eerlijk gezegt een beetje tegen. Of is dit echt zo'n zaal met een presentatie van al die shit of is het een soort minibeurs? Als het dat eerste is dan valt het toch nog wel mee
Ik leef al 2 jaar als student manquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Studentenleven heZal jij misschien over een paar jaar ook wel merken.
En met een laptop en iPhone heb je praktisch overal internet. En nee, ik struin niet de hele dag op het internet, als je Neogaf af en toe checkt heb je meteen al het laatste gamenieuws
Oh, je postgedrag deed me vermoeden dat je een 13- of 14-jarig schooiertje wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik leef al 2 jaar als student man
Ik heb ook overal internet op mijn Nokia N95 8 GB. En op mijn EEE pc.
Maarja.
Doe weg die Nokia en haal een HTC is veel vetter jongquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik leef al 2 jaar als student man
Ik heb ook overal internet op mijn Nokia N95 8 GB. En op mijn EEE pc.
Maarja.
Hmm, overvloed aan smileys.. 15/16?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe weg die Nokia en haal een HTC is veel vetter jongEEE pc is wel bruut heb je zeker bij Gamekings gezien
![]()
![]()
En Sackboy welke leeftijd hang je aan mijn postgedrag
ik vind jouw 17quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe weg die Nokia en haal een HTC is veel vetter jongEEE pc is wel bruut heb je zeker bij Gamekings gezien
![]()
![]()
En Sackboy welke leeftijd hang je aan mijn postgedrag
Kan lachen worden dat Penny Arcade! Ik zou echt graag ook Sam en Max op de 360 willen hebben gewoon het hele eerste deel ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm, overvloed aan smileys.. 15/16?
Maargoed, laten we het wel even ontopic houden:
Nieuwe screens van Velvet Assassin, Tom Clancy's HAWX en Penny Arcade Adventures
hoezo gebrek aan inschattingsvermogen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh, je postgedrag deed me vermoeden dat je een 13- of 14-jarig schooiertje was
Ja, gamekings was op dat gebied behoorlijk informatief. Er moeten meer programma's komen die "testen" zoals ze daar doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk, dit soort posts doelde ik nou opquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
heb het gevoel dat het 1 dikke flop wordt. kanker vogel en dikke beer.
Stubbsquote:Op de Xbox zijn er vele toppers verschenen, maar niet iedereen heeft kunnen genieten van deze games. Daarom komt Microsoft met de Xbox Originals, digitale distributie van Xbox titels.
De laatste update dateert reeds van 21 april 2008, de volgende update laat echter niet lang meer op zich wachten. Microsoft plaatst maandag Stubbs the Zombie en Gauntlet: Seven Sorrows online. Maandag kun je onze Xbox Originals feature lezen om te kijken wat onze mening over de nieuwkomers is.
80 circuitsquote:Nieuws | 15 mei 2008 - Codemasters heeft vandaag de multiplayer voor Race Driver: GRID uit de doeken gedaan. De multiplayer biedt ondersteuning voor maximaal 12 spelers en bevat 32 online race events, 80 circuits en 15 intercontinentale locaties verspreid over Europa, Amerika en Japan. Tevens maakt de multiplayer gebruik van auto schade en een geheel nieuwe ranking systeem waardoor de speler nauw wordt gevolgd in zijn vooruitgang.
Spelers kunnen snel het juiste event vinden en een stem systeem, matchmaking mechanisme en host migratie maken het de speler gemakkelijk competitieve races te vinden. Online leaderboards leggen de snelste rondes vast en gamers kunnen ghost cars downloaden om hun skills te testen tegen de beste van de wereld in Test Drive Mode, of toekijken via Spectator mode. Spelers kunnen ook hun eigen game ook volledig customizen, zoals het aan/uit switchen van car damage, catch-up mode mogelijk maken en public en private games toestaan.
Race Driver: GRID zal vanaf 30 mei in de winkels liggen voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Een Nintendo DS versie zal later dit jaar volgen.
quote:Namco Bandai werkt momenteel aan een grafisch geavanceerde versie van Dragon Ball Z: Burst Limit. Deze verschijnt binnen enkele weken op de PS3 en de Xbox 360.
Op de PlayStation 3 kun je het spel vanaf vandaag testen. Op het officiële Atari forum meldt Administrator Gomi dat de demo later vandaag online gaat. De demo moet om middernacht verschijnen, maar hij vermeldt niet welke middernacht.
[Upd.] Ook de Xbox 360 demo verschijnt vandaag, dit blijkt uit een ander topic op het Atari forum.
quote:Eén van Microsofts grote games komt op 29 augustus uit, we hebben het uiteraard over Too Human. Toch komt de game niet zo groot over als Microsoft graag ziet.
Dit komt omdat niet duidelijk is hoe de gameplay in elkaar steekt en wat precies de mogelijkheden in de game zijn. Niemand weet of er op 29 augustus een goede game verschijnt of niet. Een demo kan daar verandering in brengen en Silicon Knights en Microsoft hebben dan ook een demo gepland die snel op Xbox Live Marketplace moet verschijnen. Wanneer dit precies gebeurt is niet bekend
Star Wars The Force Unleashedquote:Na het bericht van gisteren lijkt het er al op dat Gears of War 2 een coöperatieve modus krijgt voor vier spelers (deel 1 had twee spelers). Vandaag leren we meer over de game:
- Carmine zal terugkeren (deze stierf een ongelukkige dood in deel 1 dus ze hebben wat uit te leggen over zijn terugkeer -Red.)
- Het verhaal is meer uitgebreid.
- Je bent nu kwetsbaar als je een chainsaw kill uitvoert: iemand kan je doden terwijl je dat doet.
- De 'curb-stomp' zit nog steeds in deel 2.
- Je kunt een vijand als schild gebruiken, en deze zal langzaamaan helemaal kapot gaan door het opvangen van kogels.
- Als je neergeschoten bent kun je dit maal door op A te drukken naar een veilige plek kruipen.
- Marcus Fenix laat bloedsporen achter als hij gewond is, dit is op zijn armour te zien, maar ook op de muren waar hij dekking tegenaan neemt etc.
- De multiplayer gaat van 4vs4 naar 5vs5 in Gears of War 2.
- Er zijn veel meer multiplayer modes in deel 2.
- Er zijn meer maps aanwezig dan in deel 1.
- Er zal een partysysteem in multiplayer zijn.
- De singleplayer mode is langer dan in deel 1.
800 puntenquote:Content: Assault Heroes 2
Price: 800 Microsoft Points
Availability: Not available in India
Dash Text: [ESRB: T (Teen) ANIMATED BLOOD,VIOLENCE] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Re-imagined for a more intense arcade shooter experience, Assault Heroes 2 explodes with additional combat vehicles, more powerful weaponry, hijack-able enemy units, extensive on-foot skirmishes and enhanced co-op. Battle alone or with a friend in dramatic environments like space and the rainforest as you hijack the stealth helicopter, armored tank or mechanical walker from the enemy base. Reign destruction on the sinister alien force with a superior arsenal of weapons including the newly designed sub-zero freezing ice cannon, homing missiles, rocket launcher and upgraded firearms. Survive on-foot warfare in underground areas and environments fully equipped with all your weapons. Unlock the full game now to save mankind before it’s too late!
ik ook, niet doen alsof je beter dan iedereen bent in welk opzicht dan ook. Ben je niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk, dit soort posts doelde ik nou op
Eindelijkquote:1. Option to delete titles from gamercard with 0 gamerscore and 0 achievements (excludes some titles that will be re-added to launch another title).
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ook, niet doen alsof je beter dan iedereen bent in welk opzicht dan ook. Ben je niet.
Waarom post je een plaatje van je gezicht net nadat je niet snel genoeg was om een nieuw 360 topic of GTA 4 topic te openen en iemand anders je voor was..quote:
HI-LA-RISCH!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom post je een plaatje van je gezicht net nadat je niet snel genoeg was om een nieuw 360 topic of GTA 4 topic te openen en iemand anders je voor was..
is goed, sorry.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
HI-LA-RISCH!
![]()
Laten we het nu weer over de Xbox 360 hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Gerucht | 15 mei 2008 - Ondertussen wereldberoemd videogames analist Michael Pachter heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken.
Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden.
dbz ga ik wel halen denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef Wessiej het volgende:
Dragonball Z Burst Limit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fable 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat zat in de eerste trailer, dus als het goed is heeft iedereen dat gezien. Ze hebben dat stukje er pas later uitgeknipt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het niemand dan nog steeds niet opgevallen?
quote:Beetje bij beetje komen we meer te weten over Bethesda's nieuwste free-roaming game Fallout 3. Deze sci-fi RPG-shooter zou eerst 12 verschillende eindes kennen. Eind maart liet de ontwikkelaar weten dat dit aantal was opgeklommen naar 200. Vandaag maakte ze bekend dat de game maar liefst 500 (!) verschillende eindes heeft. Naast dit opmerkelijke nieuwtje werden er ook nog een aantal andere zaken aan het licht gebracht.
quote:"What I believe [Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts] to be is an evolution of the platform adventure genre. The genre is too stale, it needed shaking up, so we are trying something different, but within the framework of a 'traditional' Banjo game"
quote:"This is actually the third Banjo 3," revealed Mayles. "We scrapped two other approaches [because we] didn't think they offered a big enough step forward. I bet you didn't expect that!
Banjo 3 wordt heus wel tof!quote:"What you have seen so far only scratches the surface of what is possible. You'll have hours fo fun just making things - I'm sure of it! Banjo games were never really strong on replayability, whereas this one sure is."
Het gaat allemaal alleen maar over dat maken van die voertuigen. Ik geloof dat er zelfs in een interview stond dat de game 80% bestaat uit voertuigen dingen, en 20% platforming op de ouderwetse manier. Tis zoo jammer heh.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef Sackboy het volgende:
Rare: "People are always afraid of change"
En zo is het!![]()
[..]
[..]
[..]
Banjo 3 wordt heus wel tof!
en hier:quote:"What we've done basically is remove all the moves that were associated with the previous Banjos"
Verzamelen is juist tof. Het verlengt de levensduur van de game, en laat je plekken ontdekken in een wereld waar je nog nooit bent geweest. Zonde.quote:We have also had a lot of complaints about the collecting, so we removed a lot of that too.
lijkt me ook een beetje onrealistischquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen was het me ontgaan. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik tig keer moest slikken van wat ik kreeg voorgeschoteld...![]()
[..]
Suuuuuuuuuure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |