Yesse-gate? Tell me everythingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mogguh
Ik hoef zeker niet te vragen of jij ook nieuwsgierig bent naar Yesse-gate
gelukkig heb ik er geen last van..quote:
maakt niet uit, ik baal echt niet van, ik heb alleen maar spellingskanker in Nederlands en niet in het engels!quote:
Hoezo ?Aparte manier van communiceren?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, goedemorgen
Lekker geslapen?
Was gisteravond toch een aparte manier van communiceren![]()
De invoer knop werkte nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
@Yesse: negeer je me nu al
Of ben je een heel verhaal over Yesse-gate aan het typen![]()
Jaaaa maar ik lag al in mn bed om half 1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo via via![]()
Zat om half 1 nog met Bart op msn
[..]
Lastig
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
Jaaaa maar ik lag al in mn bed om half 1En ik kreeg de groetjes van jou
Heeeeeejquote:
En dat moeten wij in de goede volgorde zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ben zowaar ik hier naar mijn scherm staar aan het werk.
Een filosoof maakt een kloof tussen realiteit en waarheidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat moeten wij in de goede volgorde zetten![]()
Wat versta jij onder weekend?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
hoe was je weekend yesse? nog kinky dingen gedaan..?
vrijdag-maandag..quote:
Het komt vaker voor hoor. Gewoon intelligente mensen die spelfouten maken kom je regelmatig tegen... Ik lees vanmorgen in een blog, wat normaal van best hoog niveau is "Het kind ontwikkeld zich snel". Dan kan ik wel in janken uitbarstenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
ik zit nu ff een scriptie door te lezen van ene Tanya appel. dat kind heeft op ene Avans hogeschool gezeten en schreef een scriptie voor het "land van ooit" (epic fail)
maar goed. uitgaande van het feit dat ze minimaal havo-HBO heeft gedaan, moet je toch wel fatsoenlijk nederlands kunnen typen..? Ik zie 3 fouten op 1 A4tje.
"mee nemen"
een zin beginnen met "Maar"
"aan gekaart"
kom op zeg.. HBO student en zulke fouten maken..... in je fucking scriptie!!
Wat is er foutquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Hola a todos!![]()
[..]
Het komt vaker voor hoor. Gewoon intelligente mensen die spelfouten maken kom je regelmatig tegen... Ik lees vanmorgen in een blog, wat normaal van best hoog niveau is "Het kind ontwikkeld zich snel". Dan kan ik wel in janken uitbarsten
ontwikkelt gok ikquote:
Daar zit-ie idd. ff kijken op nu.nlquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
Bart zit toch op de TU in Delft? Is een zeer grote brand nu
Schaam je dan maar, want waar haal je dan het recht vandaan andere mensen af te zeiken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ontwikkelt gok ik
ik ben persoonlijk niet supergoed in d-tjes en t-tjes..
ennuh yesse.. vertel nou maar wat je gedaan hebt..
Nope, je moet gewoon altijd, ALTIJD, altijd onthouden dat de hij-vorm altijd stam + T is.quote:
Hij zit nu in Leidenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
Bart zit toch op de TU in Delft? Is een zeer grote brand nu
Ja zoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh yesse.. vertel nou maar wat je gedaan hebt..
Hij had practicum vandaag toch? Begon al dingen te zienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij zit nu in Leiden(op 2 scholen e.d.) maar inderdaad
Nu welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:13 schreef Renesite het volgende:
Zie niets van die brand eigk. Alleen in Enschede.
Na mijn studie in Zweden is ook mijn Nederlands grammatica verbeterd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nope, je moet gewoon altijd, ALTIJD, altijd onthouden dat de hij-vorm altijd stam + T is.
Dat je in de verleden tijd NOOIT dt kunt schrijven.
En dat je alleen bij bijvoeglijke naamwoorden en voltooid deelwoorden het kofschip erbij moet halen.
Dit was wel zo´n beetje het belangrijkste hihi. Waar komt mijn mierenneukerigheid eigenlijk vandaan als het om Nederlands gaat?. Zit er vrijwel nooit hehe.
Ik ga zometeen langs schoolquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
Is bijna iedereen hier hard aan het werk ofzo
Ik heb vandaag gewoon weer nergens zin in
Dat is toch maf, wat is daar de reden van denk je?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Na mijn studie in Zweden is ook mijn Nederlands grammatica verbeterd.
Denk het jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
Is bijna iedereen hier hard aan het werk ofzo
Ik heb vandaag gewoon weer nergens zin in
Omdat veel grammaticaregels hetzelfde zijn. Je kan in principe vaak de Nederlandse zinsvolgorde gebruiken, dus het was een korte opfriscursus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat is toch maf, wat is daar de reden van denk je?
hebbûhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:34 schreef Leinonlein het volgende:
Maar wow, de nieuwe HTC Diamond![]()
. Met GPS en alles, wowie!
Scheikunde proefje mislukt ;')quote:
En aan de linkerkant zien jullie de faculteit Bouwkunde die in fik staat.. vragen?.. geen vragen.. mooi, gaan we verderquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
omg:P daar is me vriendin nu heen met een uitje van school![]()
haha!..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En aan de linkerkant zien jullie de faculteit Bouwkunde die in fik staat.. vragen?.. geen vragen.. mooi, gaan we verder
Ah oke, dus Zweeds leren heeft je geholpen bij het opfrissen van je Nederlands, haha wat grappig. Nou mijn Duits is zeker slecht voor mijn Nederlands omdat die regels vaak net anders zijn. Zo draaien ze "als" en "dan" om en hebben ze geen "ij" waardoor ik alles met "ei" ga schrijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat veel grammaticaregels hetzelfde zijn. Je kan in principe vaak de Nederlandse zinsvolgorde gebruiken, dus het was een korte opfriscursus.
Alle machtigquote:
Ik dacht al, waar zit jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:
KLAAR MET DE FORMULIEREN![]()
![]()
![]()
Tijd voor ontspanning.
Had je die nog gezien?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef Piles het volgende:
"Ik zie 2 mensen op het strand, vlakbij het water, hand in hand" nu op 3fm.
Toepasselijk
Ja heb ik gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zit je
Ontspanning doe ik al de hele ochtend
[..]
Had je die nog gezien?
Niet echt happyquote:Ik ben mezelf niet.
Of al die jaren nooit geweest.
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest.
Ik ben mezelf niet of nooit geweest.
Ik heb meer een talenknobbel, dan een wiskundeknobbel. Vaak was het tijdens de lessen, goh dat is eigenlijk ook best simpel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ah oke, dus Zweeds leren heeft je geholpen bij het opfrissen van je Nederlands, haha wat grappig. Nou mijn Duits is zeker slecht voor mijn Nederlands omdat die regels vaak net anders zijn. Zo draaien ze "als" en "dan" om en hebben ze geen "ij" waardoor ik alles met "ei" ga schrijven. Spaans heeft niks weg van Nederlands, maar wel weer heel veel van Engels.
"responsabilidad" bijvoorbeeld. En nog kunnen die Spanjaarden geen bal van Engels, snap jij hem nog? Hehe.
Werden nog wel aangevallen door een hondquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik ken het nummer. Maar vond die eerste zin wel erg toepasselijk hier
Dat nummer moest ik tijdens mijn tentamen Nederlands gaan ontleden.. In de zin van, je moest beschrijven waar het over ging.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik ken het nummer. Maar vond die eerste zin wel erg toepasselijk hier
Anders zat ik hier niet, en Bart vanmorgen ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |