hebbûhquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:34 schreef Leinonlein het volgende:
Maar wow, de nieuwe HTC Diamond![]()
. Met GPS en alles, wowie!
Scheikunde proefje mislukt ;')quote:
En aan de linkerkant zien jullie de faculteit Bouwkunde die in fik staat.. vragen?.. geen vragen.. mooi, gaan we verderquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
omg:P daar is me vriendin nu heen met een uitje van school![]()
haha!..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En aan de linkerkant zien jullie de faculteit Bouwkunde die in fik staat.. vragen?.. geen vragen.. mooi, gaan we verder
Ah oke, dus Zweeds leren heeft je geholpen bij het opfrissen van je Nederlands, haha wat grappig. Nou mijn Duits is zeker slecht voor mijn Nederlands omdat die regels vaak net anders zijn. Zo draaien ze "als" en "dan" om en hebben ze geen "ij" waardoor ik alles met "ei" ga schrijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Omdat veel grammaticaregels hetzelfde zijn. Je kan in principe vaak de Nederlandse zinsvolgorde gebruiken, dus het was een korte opfriscursus.
Alle machtigquote:
Ik dacht al, waar zit jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:20 schreef Yesse het volgende:
KLAAR MET DE FORMULIEREN![]()
![]()
![]()
Tijd voor ontspanning.
Had je die nog gezien?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef Piles het volgende:
"Ik zie 2 mensen op het strand, vlakbij het water, hand in hand" nu op 3fm.
Toepasselijk
Ja heb ik gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zit je
Ontspanning doe ik al de hele ochtend
[..]
Had je die nog gezien?
Niet echt happyquote:Ik ben mezelf niet.
Of al die jaren nooit geweest.
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest.
Ik ben mezelf niet of nooit geweest.
Ik heb meer een talenknobbel, dan een wiskundeknobbel. Vaak was het tijdens de lessen, goh dat is eigenlijk ook best simpel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ah oke, dus Zweeds leren heeft je geholpen bij het opfrissen van je Nederlands, haha wat grappig. Nou mijn Duits is zeker slecht voor mijn Nederlands omdat die regels vaak net anders zijn. Zo draaien ze "als" en "dan" om en hebben ze geen "ij" waardoor ik alles met "ei" ga schrijven. Spaans heeft niks weg van Nederlands, maar wel weer heel veel van Engels.
"responsabilidad" bijvoorbeeld. En nog kunnen die Spanjaarden geen bal van Engels, snap jij hem nog? Hehe.
Werden nog wel aangevallen door een hondquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik ken het nummer. Maar vond die eerste zin wel erg toepasselijk hier
Dat nummer moest ik tijdens mijn tentamen Nederlands gaan ontleden.. In de zin van, je moest beschrijven waar het over ging.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, ik ken het nummer. Maar vond die eerste zin wel erg toepasselijk hier
Anders zat ik hier niet, en Bart vanmorgen ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |