Daarom ben ik er dan ook nieuwsgierig naar!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
als die gene neukt met een ander denk ik niet dat die persoon zich ook voor jou interesseerd....![]()
wheheheh!quote:
Hebben we het overdag nog over iets wat jij niet leuk vind, en gaat het vanavond weer over Nijmegen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:39 schreef Californium het volgende:
als ik straks terug ben rond half 8 wil ik wel dat jullie het over iets leuks hebben!!!!
jouW!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee ik veranderde alleen jou quote naar iets zodat jij geinterreseerd bent in Yesse
Guusquote:
Apoptose daar wordt ze wel vrolijk vanquote:
Wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Apoptose daar wordt ze wel vrolijk van
Ik kom ergere fouten tegen tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
kom op zeg.. HBO student en zulke fouten maken..... in je fucking scriptie!!
hopelijk niet in een scriptie..?quote:
hmm.. vertel die andere fouten eens. ben benieuwd..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog geen scriptie gelezen, maar ik hou mn hart vast voor volgend jaar
Ik kan zo geen voorbeelden noemen, maar het algemene niveau is gewoon laag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hmm.. vertel die andere fouten eens. ben benieuwd..
Zooo, je hebt er zin inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:02 schreef makkie88 het volgende:
zooo. net lekker ff 2 weekies vakantie gehad, lekker stage weer!!
haaiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Het gaat weer supersnel en het internet hier faalt
nogmaals goede morgen
ik heb spellingskanker sorryquote:
Yesse-gate? Tell me everythingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mogguh
Ik hoef zeker niet te vragen of jij ook nieuwsgierig bent naar Yesse-gate
gelukkig heb ik er geen last van..quote:
maakt niet uit, ik baal echt niet van, ik heb alleen maar spellingskanker in Nederlands en niet in het engels!quote:
Hoezo ?Aparte manier van communiceren?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, goedemorgen
Lekker geslapen?
Was gisteravond toch een aparte manier van communiceren![]()
De invoer knop werkte nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
@Yesse: negeer je me nu al
Of ben je een heel verhaal over Yesse-gate aan het typen![]()
Jaaaa maar ik lag al in mn bed om half 1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo via via![]()
Zat om half 1 nog met Bart op msn
[..]
Lastig
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
Jaaaa maar ik lag al in mn bed om half 1En ik kreeg de groetjes van jou
Heeeeeejquote:
En dat moeten wij in de goede volgorde zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ben zowaar ik hier naar mijn scherm staar aan het werk.
Een filosoof maakt een kloof tussen realiteit en waarheidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat moeten wij in de goede volgorde zetten![]()
Wat versta jij onder weekend?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
hoe was je weekend yesse? nog kinky dingen gedaan..?
vrijdag-maandag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |