jouW!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee ik veranderde alleen jou quote naar iets zodat jij geinterreseerd bent in Yesse
Guusquote:
Apoptose daar wordt ze wel vrolijk vanquote:
Wat is dat nu weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Apoptose daar wordt ze wel vrolijk van
Ik kom ergere fouten tegen tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
kom op zeg.. HBO student en zulke fouten maken..... in je fucking scriptie!!
hopelijk niet in een scriptie..?quote:
hmm.. vertel die andere fouten eens. ben benieuwd..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nog geen scriptie gelezen, maar ik hou mn hart vast voor volgend jaar
Ik kan zo geen voorbeelden noemen, maar het algemene niveau is gewoon laag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hmm.. vertel die andere fouten eens. ben benieuwd..
Zooo, je hebt er zin inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:02 schreef makkie88 het volgende:
zooo. net lekker ff 2 weekies vakantie gehad, lekker stage weer!!
haaiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Het gaat weer supersnel en het internet hier faalt
nogmaals goede morgen
ik heb spellingskanker sorryquote:
Yesse-gate? Tell me everythingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mogguh
Ik hoef zeker niet te vragen of jij ook nieuwsgierig bent naar Yesse-gate
gelukkig heb ik er geen last van..quote:
maakt niet uit, ik baal echt niet van, ik heb alleen maar spellingskanker in Nederlands en niet in het engels!quote:
Hoezo ?Aparte manier van communiceren?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, goedemorgen
Lekker geslapen?
Was gisteravond toch een aparte manier van communiceren![]()
De invoer knop werkte nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
@Yesse: negeer je me nu al
Of ben je een heel verhaal over Yesse-gate aan het typen![]()
Jaaaa maar ik lag al in mn bed om half 1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo via via![]()
Zat om half 1 nog met Bart op msn
[..]
Lastig
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
Jaaaa maar ik lag al in mn bed om half 1En ik kreeg de groetjes van jou
Heeeeeejquote:
En dat moeten wij in de goede volgorde zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ben zowaar ik hier naar mijn scherm staar aan het werk.
Een filosoof maakt een kloof tussen realiteit en waarheidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat moeten wij in de goede volgorde zetten![]()
Wat versta jij onder weekend?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
hoe was je weekend yesse? nog kinky dingen gedaan..?
vrijdag-maandag..quote:
Het komt vaker voor hoor. Gewoon intelligente mensen die spelfouten maken kom je regelmatig tegen... Ik lees vanmorgen in een blog, wat normaal van best hoog niveau is "Het kind ontwikkeld zich snel". Dan kan ik wel in janken uitbarstenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
ik zit nu ff een scriptie door te lezen van ene Tanya appel. dat kind heeft op ene Avans hogeschool gezeten en schreef een scriptie voor het "land van ooit" (epic fail)
maar goed. uitgaande van het feit dat ze minimaal havo-HBO heeft gedaan, moet je toch wel fatsoenlijk nederlands kunnen typen..? Ik zie 3 fouten op 1 A4tje.
"mee nemen"
een zin beginnen met "Maar"
"aan gekaart"
kom op zeg.. HBO student en zulke fouten maken..... in je fucking scriptie!!
Wat is er foutquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Hola a todos!![]()
[..]
Het komt vaker voor hoor. Gewoon intelligente mensen die spelfouten maken kom je regelmatig tegen... Ik lees vanmorgen in een blog, wat normaal van best hoog niveau is "Het kind ontwikkeld zich snel". Dan kan ik wel in janken uitbarsten
ontwikkelt gok ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |