volgens mij een device om het rookmonster tegen te kunnen gaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik vraag me eigenlijk ook af wat dat apparaatje om Keamy's arm nu was.
Dat lijkt me niet, volgens mij is dat een 'trigger' voor een explosief, ze gingen immers het eiland 'torchen'.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
volgens mij een device om het rookmonster tegen te kunnen gaan
Hmm, interessant. Je ziet ook het Dharma massagraf linksboven. Alleen gek dat Patchy zwart gekleurd is?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef G-Mart het volgende:
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Rechtsbovenin, zijn dat Danielle en Patchy?
Volgens mij gaat het er om dat wit en zwart gebruikt worden als tegenpolen, wat een relatief veelgebruikt theme is binnenin Lost. En Danielle is goed, dus wit, en Patchy is slecht, dus zwart. Just a thought.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Je ziet ook het Dharma massagraf linksboven. Alleen gek dat Patchy zwart gekleurd is?
Goed punt ja! Had ik moeten wetenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:25 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er om dat wit en zwart gebruikt worden als tegenpolen, wat een relatief veelgebruikt theme is binnenin Lost. En Danielle is goed, dus wit, en Patchy is slecht, dus zwart. Just a thought.
Ik zie ook huisjes her en der, dat is waarschijnlijk het kamp van the Others. Het water en de vissen zijn er misschien om een scheidingslijn met het andere kleine eiland aan te duiden?
Die "rus" met z'n ooglapje.quote:
De kapitein van het schip was toch een good guy? Hij hielp Sayid notabene aan een boot.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat dat ding om zijn arm door de kapitein gebruikt gebruikt wordt om een bom te aktiveren op het schip in geval van nood tijdens zijn afwezigheid.
daar bedoelen ze hem mee. (was geloof ik zijn originele naam in het script)quote:
Laatste twee komen zelfs nóg een week later heb ik begrepen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef Mirel het volgende:
Ehm, hou er rekening mee dat de 'finale' verdeeld is over 3 eps. 1tje morgen, de laatste 2 samen volgende week.
Ja oké. Maar dan nog.. het begin van de finale is morgen danquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef Mirel het volgende:
Ehm, hou er rekening mee dat de 'finale' verdeeld is over 3 eps. 1tje morgen, de laatste 2 samen volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:00 schreef Wiiperdiipii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:55 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. wat zou de cliffhanger van dit seizoen zijn?
Ik speculeer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de cliffhanger van vannacht is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een Spoilertje in de aflevering van vannacht leertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens nog leuke feitjes over de ijsberen gelezen op Lostpedia. Dingen die ik nog niet wist.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
post ze anders in een spoiler voor de mede fokkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens nog leuke feitjes over de ijsberen gelezen op Lostpedia. Dingen die ik nog niet wist.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wow de aflevering van vannacht, was echt goed gewoon.
En dat is nogal wat c4 op die bootkan niet wachten op de laatste 2 afleveringen.
![]()
Net in de trein nog even kunnen kijken. Geweldige episode. Volgens mij gaat er nog flink wat gebeuren in de omgeving van The Orchid voordat Jack, Kate, Hurley en Sayid met Lapidus terug naar de freighter vliegen.
Ben wel benieuwd wat er met de freighter - en de overige Losties aan boord - gebeurd nadat de Oceanic Six met hun bootje het schip evacueren. Waarschijnlijk crashen Desmond, Jin en Micheal weer terug op het eiland ofzo?![]()
Gave aflevering! Het wordt écht spannend nu, duidelijk dat er naar een paar enorme climaxes cq cliffhangers gewerkt wordt.![]()
Inderdaad, ik hoop niet dat ze allemaal dood gaan. En Claire mag ook nog niet dood.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:37 schreef Ascaroth het volgende:
Net in de trein nog even kunnen kijken. Geweldige episode. Volgens mij gaat er nog flink wat gebeuren in de omgeving van The Orchid voordat Jack, Kate, Hurley en Sayid met Lapidus terug naar de freighter vliegen.
Ben wel benieuwd wat er met de freighter - en de overige Losties aan boord - gebeurd nadat de Oceanic Six met hun bootje het schip evacueren. Waarschijnlijk crashen Desmond, Jin en Micheal weer terug op het eiland ofzo?![]()
![]()
Wow.. fantastische aflevering weer![]()
Die C4![]()
Damn.. gewoon té veel vetsNu helaas even 2 weken wachten. Maar dan hebben we 1,5 uur Lost voor de boeg
![]()
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Geweldige aflevering weer. Het einde van elk lost season is altijd geweldig. De voorbereiding altijd minderPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Leuke bijdrage..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef Mirel het volgende:
saaie ep
Seriously.. denk je nou echt dat ze in deze episode teveel actie willen doen? Dan moet je toch echt wachten tot de finale. Mja sommige mensen vinden alles saai hé![]()
![]()
Dat muziekje op t eind
En hoe Ben knock out gingEn die C4, kolere. En en en en raar dat ie t niet raar vindt dat Ben zich ineens overgeeft
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket![]()
Ik was eerst teleurgesteld.. The Orchid een eenvoudige kas met planten? Maar gelukkig is er een geheime lift![]()
![]()
Ook vet hoe hij de lui in The Temple signaleerde die vervolgens met hun eigen leger op pad gaan. Die spiegel zag er trouwens wel vreemd uit. Leek een of andere markering te bevatten aan de voor en achterkant alsof hij ergens voor iets anders bedoeld is.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Welke zijn we nu trouwens? Ik heb net 11 zitten kijken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Welke zijn we nu trouwens? Ik heb net 11 zitten kijken.
![]()
Oh, dat is gemeen om te vertellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.I'm super sonic man
Reuze.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
We zitten nu bij episode 12, die aflevering dat Sawyer dood gaat.![]()
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805![]()
Hap hap.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hij maakte maar een grapje hoor.. sawyer gaat helemaal niet dood in deze ep, niet huilen aub!Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Ik had de epi al gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hij maakte maar een grapje hoor.. sawyer gaat helemaal niet dood in deze ep, niet huilen aub!
I'm super sonic man
Net gekeken, en was een goeie ep.
Jack en Sawyer die weer terug moeten voor Hurley.
Kate en Sayid die "gevangen" genomen worden
En die boot vol met C4 :/
Jammer dat het einde nu over 2 weken pas komt, maar goed daar krijg je natuurlijk ook iets geweldigs voor terug (lijkt me dat de finale, geweldig gaat worden)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Men, wat een episodeMooi om te zien hoe ze aankomen op het eiland. Wel jammer van Kate dat er niemand op haar staat te wachten. En het stukje dat de moeder van Claire haar kleinkind ziet zonder te weten dat het haar kleinkind is...
Ben die zichzelf overgeeft, met een geniaal plan ( hij komt van het eiland af, dus voor hem zal het wel een goed plan zijn ). Wat ik me trouwens afvraag..er komen 6 mensen van het eiland af..maar het eerste bootje zaten alleen Sun en Jin in als bekenden. De rest waren onbekenden die niet veel in beeld zijn geweest. Gaan die dan gewoon dood ofzo? Ik denk dat Michael, Jin en Desmond dood gaan bij die C4...
Echt een goede aflevering. Ook apart van die auto van Hurley, precies weer die numbers..wat is daar toch mee. En Sun die nu medeeigenaar isIk heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer. En ik blijf hopen dat Claire toch niet dood was...en dat ze nog van het eiland komt en herenigt word met Aaron. Sawyer en Locke mogen van mij part op het eiland blijven. Als ze er zelf maar voor kiezen. Benieuwd hoe het allemaal samenkomt dat Sayid, Kate, Hurley, Jack en Aaron bij elkaar komen en weggaan naar het vasteland. Want nu zijn ze allemaal van elkaar verwijderd. Ik kan niet wachten
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
quote:Ik heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer..
En Desmond dood? Hoe kun je dat zeggen
I'm super sonic man
Goede vraag inderdaad. Krijg steeds meer het vermoeden dat de boot toch zal opblazen wat dan logischerwijs het einde betekend voor al die "redshirts"/extras.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag..er komen 6 mensen van het eiland af..maar het eerste bootje zaten alleen Sun en Jin in als bekenden. De rest waren onbekenden die niet veel in beeld zijn geweest. Gaan die dan gewoon dood ofzo? Ik denk dat Michael, Jin en Desmond dood gaan bij die C4...
De O6 zullen dan wel op dat rubberbootje ontsnappen.Die scène met Hurley in de auto voelde zó onwerkelijk aan. Maar het zou goed kunnen zijn dat het het eiland is wat tegen Hurley spreekt waardoor hij doordraait. Ik bedoel, later zien we Charly notabene ook nog verschijnen.quote:Echt een goede aflevering. Ook apart van die auto van Hurley, precies weer die numbers..wat is daar toch mee. En Sun die nu medeeigenaar isIk heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer.
Zei Sun niet dat Mr. Paik 1 van de 2 mede-verantwoordelijken was voor Jin's dood. Nu kan het natuurlijk nog steeds een afgesproken verhaal zijn tussen de O6. Maar dit klinkt toch al wat directer dan dat hij zogenaamd dood zou zijn gegaan bij de crash.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Inderdaad. En ik denk niet dat ze ontsnappen via de boot. Die coordinaten klopten niet meer met wat Desmond dacht. Dus het eiland is al verplaats. Daniel is met dat rubberbootje de zee al op, en als het eiland verplaatst is dan weten we dat Ben's plan gewerkt heeft en dat Daniel het eiland niet meer terugvind. De Oceanic 6 moet dan ontsnappen met die helikopter. Dan zien ze Sun nog op de boot. Ze nemen dan haar mee omdat er nog maar 1 plek is, en Jin vertelt haar dan dat zij moet gaan omdat ze zwanger is. Ik denk dat daarna de boel explodeert. Ze ontsnappen in ieder geval met de helikopter maar hoe Sun erbij komt snap ik nog niet.
Sun's emoties zag je duidelijk met het gesprek met haar vader. Ik denk dus dat ze daarover niet liegt. Hij is de ene verantwoordelijke en ik denk dat de andere zijzelf is omdat Jin zichzelf heeft opgeoffert voor haar..dat zij eerder weg mocht van het eiland? Pure gokken allemaal maar okeIk las trouwens op een andere site met spoilers dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
Sun bedoelde dat ze zonder haar vader niet in dat vliegtuig hadden gezeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad. Krijg steeds meer het vermoeden dat de boot toch zal opblazen wat dan logischerwijs het einde betekend voor al die "redshirts"/extras.
De O6 zullen dan wel op dat rubberbootje ontsnappen.
[..]
Die scène met Hurley in de auto voelde zó onwerkelijk aan. Maar het zou goed kunnen zijn dat het het eiland is wat tegen Hurley spreekt waardoor hij doordraait. Ik bedoel, later zien we Charly notabene ook nog verschijnen.
Zei Sun niet dat Mr. Paik 1 van de 2 mede-verantwoordelijken was voor Jin's dood. Nu kan het natuurlijk nog steeds een afgesproken verhaal zijn tussen de O6. Maar dit klinkt toch al wat directer dan dat hij zogenaamd dood zou zijn gegaan bij de crash.I'm super sonic man
Klopt, maar dan is er nog één verantwoordelijke voor de dood van Jin. Zoals Wiiperdiipii zegt kan dat idd ook Sun zelf zijn, ze is er idd genoeg van overstuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sun bedoelde dat ze zonder haar vader niet in dat vliegtuig hadden gezeten.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Oh, ik las jullie posts alsof die vader meer direct verantwoordelijk was voor zijn dood dan nu alleen indirect, my bad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er nog één verantwoordelijke voor de dood van Jin. Zoals Wiiperdiipii zegt kan dat idd ook Sun zelf zijn, ze is er idd genoeg van overstuur.
En ik neem aan dat Sun zich erg schuldig voelt ja.I'm super sonic man
Geweldige aflevering.
Ben benieuwd hoe alles (de zes) bij elkaar gaan komen. Sun op de boot, Kate en Sayid gevangen, Hurley bij John en Jack bij de helikopter. Kan niet wachen op #13 en #14.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Dat is een flashbackDe beelden van Sun in die aflevering waren flashforwards.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
New Otherton
Ik vind het wel leuk dat er wat verhaallijnen eindelijk aan elkaar geknoopt worden, Hurley komt van 't eiland af, nu krijgt ie die auto en later rijdt ie zich er de prak mee in. Sayid komt van 't eiland, ziet Nadia, die later weer vermoord wordt etc..
Waarom zou Jack niet aan Kate vertellen dat Claire z'n zus is ("you're not even related")?Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
nog 2 spoilertjes over de finale van seizone 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
de clifhager is, zegt men..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik betwijvel of dat de waarheid is. De eerste spoiler is al bijna zeker, dat dat gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef alexremmers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
de clifhager is, zegt men..Wat is dat nou voor cliffhanger, al die shit intresseert me niet. :[wSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee idd..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor cliffhanger, al die shit intresseert me niet. :[w
Hoewel die scène er geloof ik wel gaat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Toffe Ep. Eindelijk weer Nestor in beeld. Wat vind ik dat een geniale acteur.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
dat muziekje,die vertraagde beelden, de camp rillingen liepen even over mijn rug. Maar ach, het is Amerika.
Opmerkelijk dat Sun dus bij de Oceanic 6 behoort, ze was immers zwanger. Verder blijf ik het lastig te vinden de flash backs te volgen. De EP was n elk geval beter dan de vorige, maar er treedt wel wat vertraging op. (kan er ook mee te maken hebben dat ik voorheen altijd 10 afleveringen in een ruk keek, is eigelijk wel beter voor de belevenis).![]()
De aflevering was aardig maar ik zat te wachten op die punchline die nooit meer kwam, maar goed het was een goede setup voor over 2 weken.“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”![]()
Zo knap dat sommigen spoilers lezen. Hoe kun je nu een aflevering kijken als je van te voren de cliffhanger al weet?![]()
![]()
Bom om de boot! Ik zei het toch en dan weer van een paar van die over-analyse mensen over mij heen kotsen![]()
Hoeren.A little bit hateful![]()
Ojaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef planethugo het volgende:
goeie aflevering, kut dat ik pas na pinkpop de finale kan kijkenik ook.. duurt ook niet lang meer
![]()
![]()
Actie boeit me niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Leuke bijdrage..
Seriously.. denk je nou echt dat ze in deze episode teveel actie willen doen? Dan moet je toch echt wachten tot de finale. Mja sommige mensen vinden alles saai hé
When all else fails, you always have delusion.![]()
Nog een toevoeging de decollete van Kate was storend, het neemt je even uit het moment. Kun de producers niet zeggen een kraagje tot de hals.“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”![]()
Op welk moment (mm:ss) was het storend dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef -MyLove- het volgende:
Nog een toevoeging de decollete van Kate was storend, het neemt je even uit het moment. Kun de producers niet zeggen een kraagje tot de hals.
![]()
![]()
Ik weet niet hoor, maar door die flashforwards is het allemaal minder spannend geworden voor me. Vond het ook zo'n slappe cliffhanger!![]()
Wehehe ik keek steeds naar het zweet/water/vocht tussen haar mini borstjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef -MyLove- het volgende:
Nog een toevoeging de decollete van Kate was storend, het neemt je even uit het moment. Kun de producers niet zeggen een kraagje tot de hals.
A little bit hateful![]()
Het was gewoon te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Op welk moment (mm:ss) was het storend dan?“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”![]()
Jeuj, we weten nu dus alleen wat dat ding om Keamy's arm is, het wordt een beetje frustrerend om een week op een aflevering te wachten en daarna nog weer 2 weken te moeten speculeren.
Natuurlijk komen er geen grote openbaringen in de aflevering voor de seizoensfinale, maar deze aflevering was zo ongelofelijk traag dat het bijna schaamteloos is hoe ze deze serie proberen te rekken, ik vraag me af hoe ze nog 2 (?) extra afleveringen uit het script jebben kunnen schrappen..."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Lost
Ik blijf er gewoon lyrisch over, dit is eigenlijk de enige tv-serie waar ik elke aflevering weer uitgebreid voor ga zitten en ook telkens weer van kan genieten... Deze aflevering was ook weer van prima niveau, een mooie opbouw naar de uiteindelijke climax over twee weken. Het leek nog maar gisteren dat Charlie verzoop
Alhoewel je in elk geval weet dat ze naar een slot toewerken, ben ik benieuwd hoe ze het toch nog drie seizoenen gaan volhouden. Er zijn natuurlijk nog genoeg vragen die openstaan, maar ik heb het vermoeden dat ze niet alles gaan afsluiten. Is er trouwens ergens een overzicht van vragen, situaties en karakters die nog niet zijn afgesloten/beantwoord zijn?![]()
Weet je nog op hoeveel minuten en seconden dat in de episode was? Ik moet het even bekijken namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het was gewoon te nadrukkelijk aanwezig.
![]()
Pardon, 3 seizoenen? Ik dacht dat seizoen 5 de laatste was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lost
Ik blijf er gewoon lyrisch over, dit is eigenlijk de enige tv-serie waar ik elke aflevering weer uitgebreid voor ga zitten en ook telkens weer van kan genieten... Deze aflevering was ook weer van prima niveau, een mooie opbouw naar de uiteindelijke climax over twee weken. Het leek nog maar gisteren dat Charlie verzoop
Alhoewel je in elk geval weet dat ze naar een slot toewerken, ben ik benieuwd hoe ze het toch nog drie seizoenen gaan volhouden. Er zijn natuurlijk nog genoeg vragen die openstaan, maar ik heb het vermoeden dat ze niet alles gaan afsluiten. Is er trouwens ergens een overzicht van vragen, situaties en karakters die nog niet zijn afgesloten/beantwoord zijn?![]()
Als je dat niet op is gevallen ben je blind of gayquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Weet je nog op hoeveel minuten en seconden dat in de episode was? Ik moet het even bekijken namelijk.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
lol..ik zag net Alex voorbijkomen bij Malcolm in the Middle als 10jarig meisje ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pardon, 3 seizoenen? Ik dacht dat seizoen 5 de laatste was?Zes seizoenen dus, zat ik er ééntje naast. Hier staat meer over de laatste 2 seizoenen, waarvan de allerlaatste aflevering dus uitgezonden wordt in 2010... Extra afleveringen zijn uitgesloten, dus er is een doel om naar toe te werkenquote:In May 2007, it was announced that Lost would continue for its fourth, fifth, and sixth seasons, concluding with the 117th produced episode in May 2010. Bron.![]()
![]()
Ik had het wel gezien maar ik heb geen zin om dat nog een keer speciaal op te gaan zoeken. Je verkloot m'n truc nu sukkel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je dat niet op is gevallen ben je blind of gay
![]()
Goede aflevering wel. Wel jammer dat Desmond's rol sinds The Constant wel een beetje nutteloos is geworden
.
2000 light years from home![]()
Over twee weken is het boom en dan is zijn rol weg ... kan ben ook ongestoord zijn vriendin gaan vermoorden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:58 schreef Merkie het volgende:
Goede aflevering wel. Wel jammer dat Desmond's rol sinds The Constant wel een beetje nutteloos is geworden
.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”![]()
Haters! Als dat gebeurt, hè. Oeh.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Over twee weken is het boom en dan is zijn rol weg ... kan ben ook ongestoord zijn vriendin gaan vermoorden.I'm super sonic man
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef alexremmers het volgende:
de clifhager is, zegt men..Als dat de cliffhanger wordt dan stop ik met kijken. Overigens is het al zeker dat er een big kiss aan zit te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een matige aflevering. Duidelijk een fill episode dat toewerkt naar de grote ontknoping(en) in part 2 en 3.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: