quote:Ik heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer.
Goede vraag inderdaad. Krijg steeds meer het vermoeden dat de boot toch zal opblazen wat dan logischerwijs het einde betekend voor al die "redshirts"/extras.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag..er komen 6 mensen van het eiland af..maar het eerste bootje zaten alleen Sun en Jin in als bekenden. De rest waren onbekenden die niet veel in beeld zijn geweest. Gaan die dan gewoon dood ofzo? Ik denk dat Michael, Jin en Desmond dood gaan bij die C4...
Die scène met Hurley in de auto voelde zó onwerkelijk aan. Maar het zou goed kunnen zijn dat het het eiland is wat tegen Hurley spreekt waardoor hij doordraait. Ik bedoel, later zien we Charly notabene ook nog verschijnen.quote:Echt een goede aflevering. Ook apart van die auto van Hurley, precies weer die numbers..wat is daar toch mee. En Sun die nu medeeigenaar isIk heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
Sun bedoelde dat ze zonder haar vader niet in dat vliegtuig hadden gezeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad. Krijg steeds meer het vermoeden dat de boot toch zal opblazen wat dan logischerwijs het einde betekend voor al die "redshirts"/extras.
De O6 zullen dan wel op dat rubberbootje ontsnappen.
[..]
Die scène met Hurley in de auto voelde zó onwerkelijk aan. Maar het zou goed kunnen zijn dat het het eiland is wat tegen Hurley spreekt waardoor hij doordraait. Ik bedoel, later zien we Charly notabene ook nog verschijnen.
Zei Sun niet dat Mr. Paik 1 van de 2 mede-verantwoordelijken was voor Jin's dood. Nu kan het natuurlijk nog steeds een afgesproken verhaal zijn tussen de O6. Maar dit klinkt toch al wat directer dan dat hij zogenaamd dood zou zijn gegaan bij de crash.
Klopt, maar dan is er nog één verantwoordelijke voor de dood van Jin. Zoals Wiiperdiipii zegt kan dat idd ook Sun zelf zijn, ze is er idd genoeg van overstuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sun bedoelde dat ze zonder haar vader niet in dat vliegtuig hadden gezeten.
Oh, ik las jullie posts alsof die vader meer direct verantwoordelijk was voor zijn dood dan nu alleen indirect, my bad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er nog één verantwoordelijke voor de dood van Jin. Zoals Wiiperdiipii zegt kan dat idd ook Sun zelf zijn, ze is er idd genoeg van overstuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
de clifhager is, zegt men..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef alexremmers het volgende:
nog 2 spoilertjes over de finale van seizone 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
de clifhager is, zegt men..Wat is dat nou voor cliffhanger, al die shit intresseert me niet. :[wSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Nee idd..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor cliffhanger, al die shit intresseert me niet. :[w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ojaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef planethugo het volgende:
goeie aflevering, kut dat ik pas na pinkpop de finale kan kijken
Actie boeit me niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Leuke bijdrage..
Seriously.. denk je nou echt dat ze in deze episode teveel actie willen doen? Dan moet je toch echt wachten tot de finale. Mja sommige mensen vinden alles saai hé
Op welk moment (mm:ss) was het storend dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef -MyLove- het volgende:
Nog een toevoeging de decollete van Kate was storend, het neemt je even uit het moment. Kun de producers niet zeggen een kraagje tot de hals.
Wehehe ik keek steeds naar het zweet/water/vocht tussen haar mini borstjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef -MyLove- het volgende:
Nog een toevoeging de decollete van Kate was storend, het neemt je even uit het moment. Kun de producers niet zeggen een kraagje tot de hals.
Het was gewoon te nadrukkelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Op welk moment (mm:ss) was het storend dan?
Weet je nog op hoeveel minuten en seconden dat in de episode was? Ik moet het even bekijken namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Het was gewoon te nadrukkelijk aanwezig.
Pardon, 3 seizoenen? Ik dacht dat seizoen 5 de laatste was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lost
Ik blijf er gewoon lyrisch over, dit is eigenlijk de enige tv-serie waar ik elke aflevering weer uitgebreid voor ga zitten en ook telkens weer van kan genieten... Deze aflevering was ook weer van prima niveau, een mooie opbouw naar de uiteindelijke climax over twee weken. Het leek nog maar gisteren dat Charlie verzoop
Alhoewel je in elk geval weet dat ze naar een slot toewerken, ben ik benieuwd hoe ze het toch nog drie seizoenen gaan volhouden. Er zijn natuurlijk nog genoeg vragen die openstaan, maar ik heb het vermoeden dat ze niet alles gaan afsluiten. Is er trouwens ergens een overzicht van vragen, situaties en karakters die nog niet zijn afgesloten/beantwoord zijn?
Als je dat niet op is gevallen ben je blind of gayquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Weet je nog op hoeveel minuten en seconden dat in de episode was? Ik moet het even bekijken namelijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pardon, 3 seizoenen? Ik dacht dat seizoen 5 de laatste was?
Zes seizoenen dus, zat ik er ééntje naast. Hier staat meer over de laatste 2 seizoenen, waarvan de allerlaatste aflevering dus uitgezonden wordt in 2010... Extra afleveringen zijn uitgesloten, dus er is een doel om naar toe te werkenquote:In May 2007, it was announced that Lost would continue for its fourth, fifth, and sixth seasons, concluding with the 117th produced episode in May 2010. Bron.
Ik had het wel gezien maar ik heb geen zin om dat nog een keer speciaal op te gaan zoeken. Je verkloot m'n truc nu sukkel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je dat niet op is gevallen ben je blind of gay
Over twee weken is het boom en dan is zijn rol weg ... kan ben ook ongestoord zijn vriendin gaan vermoorden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:58 schreef Merkie het volgende:
Goede aflevering wel. Wel jammer dat Desmond's rol sinds The Constant wel een beetje nutteloos is geworden
.
Haters! Als dat gebeurt, hè. Oeh.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Over twee weken is het boom en dan is zijn rol weg ... kan ben ook ongestoord zijn vriendin gaan vermoorden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef alexremmers het volgende:
nog 2 spoilertjes over de finale van seizone 4
de clifhager is, zegt men..Als dat de cliffhanger wordt dan stop ik met kijken. Overigens is het al zeker dat er een big kiss aan zit te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een matige aflevering. Duidelijk een fill episode dat toewerkt naar de grote ontknoping(en) in part 2 en 3.![]()
Wie had ooit gedacht dat de aflevering waarin je de Losties na 4 seizoenen eindelijk ziet aankomen op het vaste land zou worden gezien als een 'filler'.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als dat de cliffhanger wordt dan stop ik met kijken. Overigens is het al zeker dat er een big kiss aan zit te komen.
Verder een matige aflevering. Duidelijk een fill episode dat toewerkt naar de grote ontknoping(en) in part 2 en 3.
Dat Claire de halfzus is van Jack is echt al heel lang bekend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:17 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Het wordt steeds meer een soort soap.
Elke aflevering weer onverwachte nieuwe plots.
Nu heeft Jack er opeens een neefje bij van z'n halfzusje Clair?
Het zal er wel mee eindigen dat de uiteindelijke 6 survivors allemaal familie van elkaar blijken te zijn en de incest-kinderen van Ben zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |