Hap hap.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hij maakte maar een grapje hoor.. sawyer gaat helemaal niet dood in deze ep, niet huilen aub!
Ik had de epi al gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hij maakte maar een grapje hoor.. sawyer gaat helemaal niet dood in deze ep, niet huilen aub!
quote:Ik heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer.
Goede vraag inderdaad. Krijg steeds meer het vermoeden dat de boot toch zal opblazen wat dan logischerwijs het einde betekend voor al die "redshirts"/extras.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag..er komen 6 mensen van het eiland af..maar het eerste bootje zaten alleen Sun en Jin in als bekenden. De rest waren onbekenden die niet veel in beeld zijn geweest. Gaan die dan gewoon dood ofzo? Ik denk dat Michael, Jin en Desmond dood gaan bij die C4...
Die scène met Hurley in de auto voelde zó onwerkelijk aan. Maar het zou goed kunnen zijn dat het het eiland is wat tegen Hurley spreekt waardoor hij doordraait. Ik bedoel, later zien we Charly notabene ook nog verschijnen.quote:Echt een goede aflevering. Ook apart van die auto van Hurley, precies weer die numbers..wat is daar toch mee. En Sun die nu medeeigenaar isIk heb het gevoel alsof Jin wel dood is, hij leeft in ieder geval niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
Sun bedoelde dat ze zonder haar vader niet in dat vliegtuig hadden gezeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:55 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad. Krijg steeds meer het vermoeden dat de boot toch zal opblazen wat dan logischerwijs het einde betekend voor al die "redshirts"/extras.
De O6 zullen dan wel op dat rubberbootje ontsnappen.
[..]
Die scène met Hurley in de auto voelde zó onwerkelijk aan. Maar het zou goed kunnen zijn dat het het eiland is wat tegen Hurley spreekt waardoor hij doordraait. Ik bedoel, later zien we Charly notabene ook nog verschijnen.
Zei Sun niet dat Mr. Paik 1 van de 2 mede-verantwoordelijken was voor Jin's dood. Nu kan het natuurlijk nog steeds een afgesproken verhaal zijn tussen de O6. Maar dit klinkt toch al wat directer dan dat hij zogenaamd dood zou zijn gegaan bij de crash.
Klopt, maar dan is er nog één verantwoordelijke voor de dood van Jin. Zoals Wiiperdiipii zegt kan dat idd ook Sun zelf zijn, ze is er idd genoeg van overstuur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sun bedoelde dat ze zonder haar vader niet in dat vliegtuig hadden gezeten.
Oh, ik las jullie posts alsof die vader meer direct verantwoordelijk was voor zijn dood dan nu alleen indirect, my bad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er nog één verantwoordelijke voor de dood van Jin. Zoals Wiiperdiipii zegt kan dat idd ook Sun zelf zijn, ze is er idd genoeg van overstuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
de clifhager is, zegt men..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef alexremmers het volgende:
nog 2 spoilertjes over de finale van seizone 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
de clifhager is, zegt men..Wat is dat nou voor cliffhanger, al die shit intresseert me niet. :[wSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Nee idd..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor cliffhanger, al die shit intresseert me niet. :[w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |